مجله

روش تهیه معجون های بزرگ کننده سینه!!

معجون بزرگ کننده سینه

معجون بزرگ کننده سینه

در اینجا ما در مورد نکات شگفت انگیز برای رشد سریع سینه و نکات بزرگ کردن سینه صحبت خواهیم کرد. امروزه بیشتر دختران در مورد اندازه سینه خود بسیار کنجکاو هستند. سینه های کوچک معمولاً برای دختران جذاب نیست و از این بابت احساس شرمندگی می کنند. بنابراین آنها همیشه به دنبال روش های سریع و آسان برای رشد سریع سینه هایشان هستند و شکل و اندازه کامل می خواهند. زیرا همه در سنین خاصی می دانند که سینه ها زیباترین اعضای بدن زنان هستند. و این واقعیت است، هیچ کس نمی تواند آن را انکار کند. با ما همراه باشید تا روش تهیه چند معجون بزرگ کننده سینه که باعث رشد سینه و افزایش سایز سینه میشوند را به شما آموزش دهیم.

در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی نکاتی برای آن دسته از دختران و زنانی که از سینه های خود راضی نیستند و در مورد اعتماد به نفس خود احساس ضعف می کنند، آورده شده است.

ماساژ روغن برای رشد سریع سینه

افزایش سایز سینه

برای بزرگ کردن سینه می توان از انواع روغن ها استفاده کرد. روغن ها مانند روغن بادام، روغن زیتون و روغن جوانه گندم هستند. سینه خود را در شب با روغن گرم به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه ماساژ دهید و نتیجه را در یک الی دو ماه مشاهده کنید.

ماساژ سینه با کرم بزرگ کننده سینه، گردش خون در سینه را افزایش میدهد و به رشد سینه کمک می کند.

ورزش هایی برای رشد سریع سینه ها

لیستی از تمریناتی وجود دارد که می توانید روزانه انجام دهید تا به نتیجه برسید. ورزش شامل فشار دادن، بلند کردن وزنه، فشار بر روی دیوار، چرخش بازوها در جهت عقربه ساعت و ضد ساعت است.

همراه با ورزش شدید همیشه غذاهای سالم بخورید تا چربی و پروتئین کافی دریافت کنید. زیرا ورزش چربی های بدن شما را می سوزاند. سینه ها چیزی جز رسوب چربی نیستند.

از دانه های شنبلیله برای رشد سریع سینه ها استفاده کنید

بزرگ کردن سینه با شنبلیله

دانه های شنبلیله از گیاهان دارویی آیورودا هستند که از دهه ها قبل مورد استفاده قرار گرفته اند. این دانه ها با افزایش سطح هورمون پروژسترون و استروژن که به فعال شدن غده پستانی کمک می کند به بزرگ شدن سینه ها کمک می کند.

دانه های شنبلیله را می توان در رژیم غذایی مصرف کرد و یا خمیر دانه ها را به مدت ۱۵ دقیقه روی سینه ها قرار داد.

بر روی لینک کلیک کرده و مقاله روش استفاده از دانه شنبلیله برای رشد و بزرگ شدن سینه را مطالعه نمایید.

آب پیاز به طور طبیعی سایز سینه را افزایش می دهد

افزایش سایز سینه و معجون بزرگ کننده سینه

شب ها آب پیاز را با عسل روی سینه ماساژ دهید و بگذارید یک شب بماند. صبح آن را بشویید. برای رشد سینه و افزایش سایز سینه مفید است.

از دانه های رازیانه برای بزرگ کردن سینه استفاده می شود

افزایش سایز سینه و معجون بزرگ کننده سینه

دانه های رازیانه را در روغنی که می خواهید ماساژ دهید گرم کنید. با این روغن روی سینه ماساژ دهید زیرا دانه ها به افزایش سطح هورمون استروژن در بدن کمک می کنند.

بزرگ کردن سینه با موز راهنمایی برای افزایش سایز سینه است

معجون بزرگ کننده سینه

سینه ها چیزی جز بدن چاق نیستند، بنابراین برای پر شدن نیاز به چربی دارد. ۲ تا ۳ عدد موز بخورید تا به بدن چربی بدهید. خوردن منظم موز باعث رشد سینه و بزرگ شدن سینه ها میشود.

چای ریشه قاصدک و مصرف تربچه از نکات رشد سینه هستند

ریشه قاصدک را به مدت ۱۵ دقیقه در آب بجوشانید و چای درست کنید. این گیاه به تولید بافت های سینه کمک می کند.

برای برآورده شدن میل سینه بزرگ روزانه تربچه بخورید. گردش خون را بهبود می بخشد و به بزرگ شدن سینه ها کمک می کند.

مارچوبه برای رشد سریع سینه

مصرف روزانه مارچوبه می تواند به بزرگ شدن سینه ها، افزایش سایز سینه و درمان مشکلات زنانه دیگر کمک کند. تقریباً به مدت ۲ تا ۳ ماه پودر مارچوبه را با ۱ فنجان شیر در شب میل کنید تا نتایج شگفت انگیز را ببینید.

عدس قرمز باعث رشد سینه ها میشود

معجون بزرگ کننده سینه، افزایش سایز سینه

عدس قرمز یا نبض قرمز حاوی هورمون ضروری برای بزرگ شدن سینه است. نبض را در آب خیس کنید و از آن خمیر درست کنید. آن را روی سینه بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه بشویید. از این روش به صورت روزانه یا متناوب استفاده کنید.

روش تهیه سوپ بزرگ کننده سینه:

سوپ تقویت کننده سینه و بزرگ کننده سینه می تواند کوچکی سینه و سایر علائم را بهبود بخشد. آن را سه بار در هفته درست کنید و میل نمایید.

 1. 50 گرم دانه سویا مصرف کنید.

۲٫ به مدت ۳-۴ ساعت در آب خیس کنید.

۳٫ 2 تکه گوشت را به قطعات کوچک برش دهید و در قابلمه بریزید.

۴٫ مقدار مناسب آب اضافه کنید.

۵٫ درب قابلمه را ببندید و نیم ساعت بپزید.

۶٫ زنجبیل خرد شده را اضافه کنید.

۷٫ پیازچه، به قطعات بریده شده و در قابلمه بریزید.

۸٫ پس از نیم ساعت جوشیدن، مواد شناور را صاف کنید.

۹٫ سویای خیس شده را داخل قابلمه بریزید.

۱۰٫ 100 گرم بادام زمینی اضافه کنید.

۱۱٫ 30 گرم گون را داخل قابلمه بریزید.

۱۲٫ 30 گرم سیب زمینی را خرد کرده و در قابلمه بریزید.

۱۳٫ 15 عدد خرمای زرد اضافه کنید.

۱۴٫ زنجبیل ورقه شده را داخل قابلمه بریزید.

۱۵٫ دوباره مواد را یکنواخت هم بزنید.

۱۶٫ مقدار مناسب نمک بریزید.

۱۷٫ پیاز سبز را اضافه کنید.

۱۸٫ سپس می توانید آن را در یک کاسه قرار دهید و از این غذای خوشمزه تقویت سینه و معجون بزرگ کننده سینه لذت ببرید!

در اینجا نکاتی در مورد خوردن غذاهای مغذی مناسب برای افزایش سایز سینه آورده شده است:

عسل و تخم مرغ، معجون بزرگ کننده سینه:

بزرگ کردن سینه

یک عدد زرده تخم مرغ را با یک قاشق عسل و شیر تغلیظ شده مخلوط کنید و سپس مخلوط را بخارپز کنید. توصیه می شود خانم ها حتما این غذاها را در وعده غذایی روزانه خود داشته باشند. این همچنین برای افرادی که می خواهند در صورت لاغر بودن وزن خود را افزایش دهند مناسب است. این مخلوط مواد لازم مانند پروتئین و چربی را فراهم می کند که برای رشد سلول های سینه مفید است. اگر نمی خواهید هنگام خوردن این مخلوط چاق شوید یا چربی در شکمتان جمع شود، باید این را به عنوان صبحانه یا ناهار بخورید، اما نه شام.

ژل لاغر کننده هات چیلی
چربی سوزی موضعی و کاهش وزن با ژل لاغر کننده هات چیلی

استفاده از کرم لاغر کننده بدن هات چیلی از اضافه وزن و چاقی پیشگیری و درمان کننده میباشد.

ژل لاغری فوری، کاهش سایز و سفت کننده بدن هات چیلی

ژل لاغری سریع بدن و چربی سوز موضعی و فوری هات چیلی با عملکردی قوی و فوری کمک به کاهش سایز به صورت موضعی می کند.

هات چیلی درمان سلولیت بوده و کرم ضد سلولیت بوده و کاهش سایز فوری را به همراه دارد.

ژل چربی سوز و ضد سلولیت هات چیلی درمان قطعی و فوری چربی های موضعی می باشد و اگر شما

قصد کاهش سایز فوری و موضعی داشته باشید هات چیلی بهترین گزینه می باشد.

زمانی که شما از ژل لاغری هات چیلی استفاده می کنید این ژل از طریق منافذ باز پوست به عمق چربی ها نفوذ می کند.

آووکادو:

خوردن آووکادو برای بهبود سریع و موثر سایز سینه ها مفید است. به گفته متخصصان تغذیه، آووکادو سرشار از چربی است که اشباع نشده است و می تواند خاصیت ارتجاعی بافت ها و سلول های سینه را بهبود بخشد. علاوه بر این، آووکادو حاوی ویتامین A، C و E نیز می باشد.

ویتامین A می تواند تولید هورمون های زنانه را تحریک کند. C می تواند به جلوگیری از تغییر شکل سینه ها کمک کند. ویتامین E به افزایش سایز سینه ها کمک می کند. با ترکیب آووکادو، عسل، بادام یا گردو در عرض یک ماه نتایج مثبت را خواهید دید.

پرتقال معجون بزرگ کننده سینه:

افزایش سایز سینه

پرتقال حاوی ویتامین C به شما کمک می‌کند از افتادگی سینه‌ها محافظت کنید، از تخریب سلول‌های سینه‌ها جلوگیری می‌کند و به طور موثر از تغییر شکل سینه‌ها جلوگیری می‌کند. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، باید پرتقال را حداقل ۳۰ دقیقه قبل و بعد از غذا و قبل از رفتن به رختخواب بخورید.

پاپایا معجون بزرگ کننده سینه:

زنان باردار یا شیرده سینه های بزرگ با حداکثر اندازه سینه را دارند. زیرا غدد پستانی آنها به سرعت رشد می کنند تا شیر تولید کنند. پاپایا با دنده گوشت خوک و سوپ لوبیا قرمز برای تقویت طبیعی سینه مفید است. خوردن این سوپ به تحریک رشد قوی بافت های چربی و غدد پستانی سینه کمک می کند. در نتیجه می توانند اندازه سینه ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و باعث بزرگ شدن سینه ها میشود.

ساق خوک بخارپز:

این دستور غذا می تواند برای زنان یا دختران جوانی که می خواهند به طور طبیعی و سریع سایز سینه خود را افزایش دهند بسیار مفید است. بخارپز کردن ساق خوک با فرنی، لوبیا قرمز، لوبیا سبز، دانه های نیلوفر آبی و لوبیا، فرمول خوبی از سوپ برای افزایش سریع و طبیعی سینه ها به شما می دهد. همچنین به زنان کمک می کند تا مواد لازم برای تقویت سینه مانند ویتامین های مهم، چربی و پروتئین را تکمیل کنند.

خوردن این نوع سوپ به زنان یا دختران شما کمک می کند تا به اندازه سینه های دلخواه خود برسند. دختران جوانی که در سن بلوغ هستند اگر سینه های کوچکی دارند باید از این نوع غذا استفاده کنند. برای گرفتن بهترین نتیجه، زنان یا دختران جوان باید این غذا را روزانه بخورند.

انگور رسیده:

انگور رسیده حاوی مقدار زیادی ویتامین لازم است که برای جلوگیری از افتادگی سینه مفید است. نوشیدن مخلوط آب انگور رسیده و گوجه فرنگی خوب است. نوشیدن این معجون می تواند به بهبود تدریجی سایز کمک کرده و باعث افزایش سایز سینه ها شود.

شیر و فرآورده های لبنی برای افزایش سایز سینه:

استفاده از محصولات لبنی می تواند به رشد سینه ها کمک کند. اینها به زنان کمک می کند وزن خود را به آرامی افزایش دهند. بنابراین می توانند سایز سینه ها را افزایش دهند.

مرغ بخار پز:

مانند پای گوشت خوک بخارپز، مرغ بخار پز می تواند به سرعت سایز سینه ها را افزایش دهد. این غذا یا معجون بزرگ کننده سینه، همچنین به افراد کمک می کند تا سلامتی را به طور موثر بازیابی کنند. این غذا یکی از بهترین دستور العمل های بزرگ کردن سینه محسوب می شود.

ماهی:

ماهی سرشار از امگا ۳، اسیدهای چرب و ویتامین D است. هر دو برای سلامت و رشد سینه‌ها ضروری هستند. بنابراین میتوانید با مصرف روزانه ماهی و معجون بزرگ کننده سینه، سایز سینه خود را افزایش دهید.

مکمل پروتئین، معجون بزرگ کننده سینه

اگر می‌خواهید سینه‌های سالم، جذاب و بزرگ داشته باشید، باید غذاهای حاوی پروتئین را از سبزیجات انتخاب کنید و بخورید. یکی از بهترین غذاها سویا است.

سبزیجات:

سبزیجاتی مانند کلم، کلم بروکلی، گل کلم، کلم شیرین سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین و فیبر هستند. ویتامین E، C و A همگی آنتی اکسیدانی هستند که می توانند به تخلیه مواد مضر و سمی کمک کنند.

آنتی اکسیدان ها و فیبرها همچنین نقش مهمی در محافظت از بدن در برابر انواع مختلف سرطان از جمله سرطان سینه، سرطان رایج در زنان، ایفا می کنند.

سبزی برگ سبز همچنین حاوی مقدار زیادی ایندول و سولفورافان است، فیتوکمیکال‌هایی که توانایی مبارزه با سموم و مواد سرطان‌زا در بدن را دارند. در آشپزی، اگر می خواهید از از دست رفتن مواد مغذی جلوگیری کنید، باید این سبزیجات را بجوشانید.

با خوردن این غذاهای سالم می توانید سینه هایی جذاب،بزرگ و سالم داشته باشید.

اما ناگفته نماند داشتن یک رژیم غذایی خاص ممکن است دور از حوصله بسیاری از افراد باشد یا اکثر غذاهایی که در این مقاله ذکر شد باعث افزایش وزن میشوند. بنابراین ما در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا را توصیه میکنیم.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

درمان کوچکی با حجم دهنده فوری بدن
کرم حجم دهنده سینه و باسن میبلین آمریکا

ما به شما بانوان گرامی این دلگرمی را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه و لیفت این ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و عملکرد حجم دهنده سینه و باسن:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه شده و نهایتا بافت را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه میشود.

ویژگیهای حجم دهنده سینه میبلین:

یکی از ویژگیهای خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، استفاده از آن در دوره بارداری، شیردهی و یائسگی میباشد و با توجه به ترکیبات کاملا گیاهی کرم حجم دهنده سینه محدودیت سنی نداشته و از سن ۱۴ سال به بالا قابل استفاده میباشد.

از دیگر ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

منابع: healthunbox.com

triboneonlineng.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *