مجله

بهترین تمرینات یوگا برای بزرگ کردن سینه

بزرگ کردن سینه با یوگا

بزرگ کردن سینه با یوگا


اگر به شما بگوییم که حرکات یوگای خاصی برای بزرگ کردن سینه‌ هایتان وجود دارد، باورتان می‌شود؟ ما مطمئن هستیم که شما این تصور را نداشتید که یوگا باعث افزایش سایز سینه ها می شود. در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی همراه ما باشید تا تا روش بزرگ کردن سینه با یوگا را بدانید و به راحتی سایز سینه های خود را افزایش دهید.

محصولات زیادی در بازار وجود دارد – مانند روغن ها، پمادها، ساکشن کاپ ها، جراحی و غیره – که به شما کمک می کند سینه پرتر داشته باشید.

 یوگا در میان همه آنها به عنوان راهکاری برای بزرگ شدن سینه ها به طور طبیعی و بدون هیچ گونه عوارض جانبی است. 

یوگا چگونه سینه ها را بزرگ می کند؟

برخی از حرکات یوگا با افزایش چربی و بافت غدد سینه به شما کمک می کند سایز سینه خود را افزایش دهید . چند حرکت دیگر یوگا ماهیچه‌هایی را که از سینه‌های شما حمایت می‌کنند تقویت کرده و آنها را قوی‌تر می‌کند.

به طور خلاصه، تمرین یوگا سینه های شما را محکم تر، قوی تر و خوش فرم تر می کند. بنابراین، با تمرین منظم آساناهای یوگا، می توانید اندازه سینه های خود را در یک دوره افزایش دهید.

بیایید دریابیم که کدام آساناهای یوگا به شما در انجام این کار یعنی بزرگ کردن سینه و افزایش سایز سینه به شما کمک می کنند.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی برای درمان کوچکی سینه، درمان شلی و افتادگی سینه در مدت زمان یک هفته با ماندگاریه دائم میباشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده سینه میبلین

کرم حجم دهنده سینه و باسن، دارای فرمولاسیونی کاملا منحصر به فرد و ارگانیک با ترکیبات کاملاً گیاهی حاوی روغن سویا ، ویتامین A و ویتامین E، کلاژن و الاستین میباشد.

این کرم سفت کننده، فرم دهنده و افزایش سایز سینه و باسن میبلین غنی شده با ترکیبات فوق العاده موثر برای بافت آسیب دیده سینه می باشد.

این ترکیبات پروتئینی جذب بافت های آسیب دیده سینه شده و نهایتا قسمت های تحلیل رفته این موضع را بازسازی می کند.

ترکیبات الاستین و کلاژن موجود در کرم حجم دهنده میبلین باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن می شود.

کرم حجم دهنده سینه میبلین ، با ترکیباتی منحصر به فرد و کاملا ارگانیک روی بافت آدیپوز سینه تأثیر گذاشته و باعث افزایش حجم سینه می شود .

کرم میبلین آمریکا، یکی از محصولات معتبر در سراسر جهان میباشد که تأییدیه بهداشت جهانی FDA بر روی محصول به صورت برجسته درج شده است .

حرکات یوگا برای افزایش سایزسینه

  1. گوموخاسانا
  2. بوجانگاسانا
  3. دانوراسانا
  4. اوستراسانا
  5. وریکشاسانا

۱٫ بزرگ کردن سینه با یوگا، گوموخاسانا (ژست گاو)

درباره پوز: گوموخاسانا یا ژست گاو آسانایی است که در آن بدن شما شبیه صورت گاو است. این یک آسانا یوگا Vinyasa سطح مبتدی است. آن را صبح یا عصر با معده خالی تمرین کنید و روده ها را تمیز کنید. این حالت را برای ۳۰ تا ۶۰ ثانیه حفظ کنید.گر دست راست شما نمی تواند به دست چپ برسد فشار زیادی وارد نکنید و بالعکس. با تمرین قادر به انجام آن خواهید بود.

افزایش سایز سینه و بزرگ کردن سینه با یوگا

فواید : گوموخاسانا سینه های شما را به خوبی کش می دهد. ماهیچه های سینه شما را می سازد و انعطاف پذیری کلی تنه شما را بهبود می بخشد . همچنین خاصیت ارتجاعی سینه های شما را افزایش می دهد.

۲٫ بوجانگاسانا (ژست کبرا) برای بزرگ کردن سینه

افزایش سایز سینه و بزرگ کردن سینه با یوگا

درباره پوز: بوجانگاسانا یا ژست کبرا آسانایی است که شبیه کلاه برآمده یک مار است. این یک خم پشتی انرژی زا است. ژست یک آسانا یوگا آشتانگا سطح مبتدی است. آن را صبح یا عصر با معده خالی تمرین کنید و روده ها را تمیز کنید. این حالت را به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه حفظ کنید.

فواید : بوجانگاسانا ناحیه سینه شما را کشیده و ماهیچه های سینه شما را تقویت می کند و باعث افزایش سایز سینه میشود. همچنین شکم شما را تقویت می کند و باسن شما را سفت می کند.

۳٫ Dhanurasana (ژست کمان)

افزایش سایز سینه و بزرگ کردن سینه با یوگا
بزرگ کردن سینه با یوگا

درباره Pose- Dhanurasana یا Bow Pose آسانایی است که شبیه کمان زهی است. این یک تمرین کششی عالی برای کمر است. ژست یک آسانا یوگا Vinyasa سطح مبتدی است. آن را صبح یا عصر با معده خالی تمرین کنید و روده ها را تمیز کنید. این حالت را به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه حفظ کنید.

فواید : دانوراسانا جریان خون را در ناحیه سینه افزایش می دهد. همچنین سینه ها را تقویت می کند. این حالت غدد تیروئید شما را ماساژ می دهد و شانه های شما را تقویت می کند .

۴٫ Ustrasana (ژست شتر)

درباره Pose- Ustrasana یا ژست شتر به این دلیل نامگذاری شده است که این حالت شبیه حالت یک شتر است. ژست یک آسانا یوگا Vinyasa سطح مبتدی است. آن را صبح یا عصر با معده خالی تمرین کنید و روده ها را تمیز کنید و این حالت را برای ۳۰ تا ۶۰ ثانیه حفظ کنید.

افراد باردار نیز می توانند این آسانا را پس از مشورت با پزشک خود انجام دهند. آنها همچنین می توانند از بلوک های یوگا برای حمایت و تعادل استفاده کنند.

مزایا- Ustrasana بافت های عضلانی اطراف سینه شما را کش می دهد. ژست به افزایش جریان خون در سینه ها کمک می کند. روی قسمت پایین سینه‌ها کار می‌کند و گردی آن‌ها را افزایش می‌دهد و باعث بزرگ شدن سینه ها و افزایش سایز سینه میشوند.

۵٫ Vrikshasana (ژست درختی)

درباره پوز: Vrikshasana یا Tree Pose آسانایی است که شبیه حالت ملایم یک درخت است. در این حالت باید چشمان خود را باز نگه دارید. این یک آسانا هاتا یوگا در سطح مبتدی است . آن را صبح یا عصر با معده خالی تمرین کنید و روده ها را تمیز کنید. این حالت را به مدت یک دقیقه روی هر پا نگه دارید.

فواید : Vrikshasana بافت های کناری سینه ها را کشیده و به افزایش سایز سینه ها کمک می کند. این حالت انعطاف پذیری عضلات سینه شما را افزایش می دهد. عزت نفس و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

سایر فواید یوگا برای سلامت جسمی و روانی

یوگا علاوه بر افزایش سایز سینه ها به بهبود انعطاف پذیری و تعادل بدن و کیفیت زندگی کمک می کند. این به کاهش سطح استرس، افزایش آرامش، کمک به حفظ وزن بدن و بهبود ایمنی کمک می کند. 

اکنون بیایید به برخی از سوالات رایج در مورد یوگا برای بزرگ کردن سینه پاسخ دهیم.

شکل ظاهری شما یکی از مهمترین دغدغه های شماست. اینطور نیست؟ سینه برای زنان نشانه زنانگی و جنسیت است. استانداردهای محبوب زیبایی یک زن زیبا را به عنوان فردی با سینه های گرد به تصویر می کشد. و سینه های کوچک نیز در نوع خود زیبا هستند. اما برای کسانی که خواهان سینه‌های بزرگ هستند، یک روش ایمن مانند یوگا می‌تواند به شما کمک کند سینه‌هایتان را بزرگ کنید. 

در حالی که اکثر مردم آساناهای یوگا را برای افزایش قدرت و انعطاف پذیری یا کمک به کاهش وزن می دانند، برخی آساناهای یوگا می توانند به برجسته کردن بهترین دارایی های شما کمک کنند. به عنوان مثال، اگر می خواهید اندازه سینه خود را بزرگ کنید، آساناهای یوگا می توانند به شما کمک کنند تا تغییرات ظریفی ایجاد کنید تا سینه هایتان سفت تر و پرتر به نظر برسد. Bhujangasana، Gomukhasana، Dhanurasana، Ustrasana و Vrikshasana چند حرکت یوگا هستند که به سفت شدن و تقویت عضلات سینه، بزرگ کردن سینه، افزایش سایز سینه و افزایش بافت چربی و غدد کمک می کنند. پیروی از این حرکات کششی و ژست‌ها برای چند هفته نه تنها به ظاهری خوش فرم‌تر سینه‌های شما کمک می‌کند، بلکه ماهیچه‌های حمایت کننده را نیز تقویت می‌کند.

پاسخ به سوالات متداول

هر چند وقت یکبار برای بزرگ کردن سینه یوگا تمرین کنم؟

هر روز حداقل یک بار در روز و حدود نیم ساعت یوگا تمرین کنید. به آرامی تمرین را به دو بار در روز افزایش دهید و سعی کنید در هر جلسه بیش از نیم ساعت وقت بگذارید.

آیا با تمرین یوگا تغییر شدیدی در اندازه سینه‌ام مشاهده خواهم کرد؟

نتایج تمرین ژست‌های یوگای بزرگ‌ کردن سینه از فردی به فرد دیگر متفاوت است و شما باید هر از چند گاهی آن را بررسی کنید. صبور باشید. گاهی اوقات، نتایج فوری نیستند اما مطمئناً به دست می آیند.

رشد سینه زنان در چه سنی متوقف می شود؟

سینه‌ها در زنان معمولاً بین سنین ۸ تا ۱۸ سالگی رشد، شروع و رشد می‌کنند. با این حال، در برخی موارد، سینه‌ها ممکن است تا ۲۰ تا ۲۳ سالگی به رشد خود ادامه دهند.

خوراکی های کلیدی
  • برخی از حرکات یوگا ممکن است با افزودن چربی و بافت بیشتر و تقویت عضلات، اندازه سینه را افزایش دهند.
  • حرکات یوگا برای افزایش سایز سینه عبارتند از: Gomukhasana، Bhujangasana، Dhanurasana، Ustrasana و Vrikshasana.

منبع: stylecraze.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *