مجله

روش ماساژ و بزرگ کردن سینه با روغن جوانه گندم

رشد سینه با روغن گندم

رشد سینه با روغن گندم

هر خانمی دوست دارد اندازه سینه‌هایی داشته باشد که با ساختار بدنشان مطابقت داشته باشد. با این حال همه خوش شانس نیستند سینه هایی بزرگ و خوش فرم داشته باشند. و به همین دلیل است که بعضی از زنان گزینه جراحی را برای افزایش سایز سینه انتخاب میکنند، با این حال برای دستیابی به این نتیجه یعنی بزرگ کردن سینه نیازی به مداخله جراحی نیست زیرا راه های طبیعی برای بزرگ شدن سینه ها وجود دارد که هورمون هایی را تحریک می کند که به رشد سینه به صورت طبیعی کمک می کند. و یکی از این روش های طبیعی ماساژ سینه با روغن جوانه گندم روی سینه و رشد سینه با روغن گندم است.

در ادامه با سایت سلامتی و زیبایی همراه باشید…..

روغن جوانه گندم چیست؟

روغن جوانه گندم از جوانه توت گندم به دست می آید، که هسته غلیظی از مواد مغذی است که گیاه را هنگام رشد تغذیه می کند.

این همچنین به این معنی است که اکثر مواد شیمیایی و ترکیبات قابل استفاده در آن یافت می شود. از آنجایی که روغن تقریباً ۱۰-۱۴ درصد جوانه گندم را تشکیل می دهد که یک محصول جانبی کشاورزی است، بنابراین از فرآیندهای عصاره گیری مانند پرس و استخراج حلال استفاده می شود. هر چه روغن جوانه گندم تصفیه شده تر باشد، مواد مغذی قابل استفاده کمتری برای سلامت انسان دارد. 

کاربردهای این روغن در مصارف آشپزی است، اما عموماً از این روغن مخصوص برای مصارف دارویی و درمانی استفاده می شود. فواید فراوان این روغن از منبع غنی اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ موجود در آن و همچنین ویتامین های A، E، B و D و سایر ترکیبات و آنتی اکسیدان ها ناشی می شود.

چرا روغن جوانه گندم برای بزرگ کردن سینه؟

افزایش سایز سینه و رشد سینه با روغن گندم

خواص روغن جوانه گندم برای شد سینه

گردش خون را بهبود می بخشد: روغن جوانه گندم، دارای خواصی است که گردش خون را بهبود می بخشد، یعنی اجازه می دهد مواد مغذی و اکسیژن منتقل شده توسط سلول ها به طور کامل به این منطقه برسد و به رشد سینه ها کمک کند.

سرشار از ویتامین E و محلول در چربی است: علاوه بر این، این روغن سرشار از ویتامین E است که می‌تواند درعمق سینه‌ها آبرسانی کند و سینه‌ها را سفت نگه دارد، بدون شلی و افتادگی سینه‌ها،و همین ویژگی، روغن جوانه گندم را برای جلوگیری از افتادگی سینه‌ها ایده‌آل می‌کند. همچنین از پیری زودرس جلوگیری می کند، زیرا این ویتامین با رادیکال های آزاد که عوامل اصلی پیری پوست هستند، مبارزه می کند.

بر روی لینک کلیک کرده و مقاله بزرگ کردن سینه با ویتامین E را مطالعه نمایید.

اثر آنتی اکسیدانی: روغن جوانه گندم به بهبود چشمگیر ظاهر پوست کمک می کند و آن را نرم و لطیف می کند. فقط کمی روغن جوانه گندم را مستقیماً روی پوست آسیب دیده بمالید و به آرامی ماساژ دهید. خواص آنتی اکسیدانی و بازسازی کننده علاوه بر جلوگیری از چین و چروک و افتادگی به بازسازی پوست کمک می کند. روغن جوانه گندم برای پوست های خشک و ترک خورده نیز بسیار مفید است. از آنجایی که یک مرطوب کننده عالی است، برای آبرسانی به کوتیکول های زبر پوست نیز مفید است.

غنی از امگا ۳-۶-۹: اسیدهای چرب امگا ۳، مانند اسیدهای چرب که معمولا در روغن ماهی یافت می شوند، می توانند رشد و گسترش سلول های سرطان سینه را سرکوب کنند.

چگونه با استفاده از روغن جوانه گندم سینه ها را ماساژ دهیم؟

افزایش سایز سینه و رشد سینه با روغن گندم

از چند قطره روغن جوانه گندم استفاده کنید و سینه را به مدت ۱۰ دقیقه و ۲ تا ۳ بار در روز ماساژ دهید. هنگامی که به عنوان ماساژ استفاده می شود، به تحریک گردش خون و بازسازی پوست در ناحیه سینه کمک می کند و آن را عمیقا تغذیه می کند. همچنین گردش اکسیژن در خون را تقویت می کند تا باعث بزرگ کردن سینه ها و افزایش سایز سینه ها شود.

ر زیر روش ۴ مرحله ای ماساژ سینه آورده شده است که با افزایش زیبایی به شما کمک می کند سایز سینه را افزایش داده و شکل مناسب آن را حفظ کنید.

۱٫ با کمک انگشتان خود به آرامی از نوک پستان دور شوید. فشار باید ملایم باشد و باید مستقیماً از نوک پستان دور شود. این ضربه باید آهسته و ملایم باشد تا حداکثر تأثیر را داشته باشد.

۲٫ بخش دوم شامل ماساژ ملایم سینه با حرکت ورز دادن است. این کار باید با حرکات بالابر رو به بالا و فشار انجام شود.

۳٫ با دست ها به آرامی و به آرامی سینه را در جهت عقربه های ساعت و سپس خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. این فرآیند باید با دقت انجام شود و حرکات شدید می تواند باعث آسیب شود.

۴٫ با کمک هر دو دست فشار متوسطی به طرفین نوک سینه ها به صورت عمودی وارد کنید تا به سمت بیرون حرکت کنید.

ماساژسینه برای داشتن سینه هایی زیبا

برای اینکه سینه ها را به شکل مناسبی درآورید ماساژ سینه یک گزینه بسیار مهم برای بزرگ کردن سینه، افزایش سایز سینه و لیفت سینه میباشد.

برای ماساژ سینه و بزرگ کردن سینه، از حجم دهنده سینه که مورد تأیید کارشناسان بوده استقاده نمایید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا میباشد.

حجم دهنده سینه را روی سینه قرار داده و ماساژ دهید. این کار گردش خون را در بافت سینه افزایش داده و آن را جذب میکند.

بهترین حجم دهنده سینه برای اصلاح فرم سینه

بزرگ کردن سینه با کرم حجم دهنده سینه

بسیاری از خانمها به دلایل مختلف دچار افتادگی بافت در ناحیه سینه خود میشوند و باعث میشود فرم اندام آنها کاملا زیبایی خود را از دست بدهد.

ما به شما بانوان گرامی این دلگرمی را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن باسن و لیفت این ناحیه خواهید داشت.

این لوسیون حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه و باسن میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه شده و نهایتا بافت سینه را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه میشود.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

در زیر چند گیاه آیورودا وجود دارد که در افزایش سایز سینه‌ها هنگام استفاده از روغن به صورت موضعی برای رشد سینه بسیار مفید هستند.

دانه های شنبلیله :

دانه های شنبلیله یا بیشتر به عنوان دانه های متیکا شناخته می شوند در بهبود وضعیت سلامت عمومی بسیار مفید هستند. در درمان سوء هاضمه در بدن و منظم کردن حرکات پریستالتیک در بدن بسیار موثر است. همچنین مسئول تحریک هورمون های مختلف در بدن است که در انجام فعالیت های فیزیولوژیکی بدن مفید هستند. همچنین مسئول افزایش رشد سینه با افزایش سایز سینه است. دانه های شنبلیله، برای افزایش تولید شیر در مادران شیرده مفید است.

ماریانوم سیلیبوم :

معروف ترین گیاهی است که در افزایش سایز سینه بسیار استفاده می شود. این یک گیاه قوی است که به عمق بافت سینه نفوذ می کند و در نتیجه سایز سینه را افزایش می دهد. به دلیل افزایش خون رسانی به بافت سینه، سلول های بافت سینه به درستی تغذیه می شوند. همچنین برای تحریک فعالیت های هورمونی مفید است که در بزرگ کردن سایز سینه و رشد سینه نیز بسیار مفید است.

رشد سینه با روغن جوانه گندم :

افزایش سایز سینه و رشد سینه با روغن گندم
افزایش سایز سینه و رشد سینه با روغن گندم

همانطور که در ابتدای این مقاله نیز به آن اشاره شد، یکی از بهترین عواملی است که سرشار از ویتامین E است. ویتامین برای زیبایی پوست بسیار ضروری است. روغن جوانه گندم نیز با تامین مواد مغذی و اکسیژن مناسب برای متابولیسم مناسب، در افزایش جریان خون به سمت بافت پستان بسیار موثر است. این باعث افزایش سایز سینه می شود.

Raphanus sativus :

معمولاً به عنوان تربچه شناخته می شود. این گیاهی است که برای بهبود گردش خون در بدن بسیار مفید است. همچنین در تحریک سیستم غدد درون ریز برای بخش بهتر هورمون ها با افزایش فعالیت های فیزیولوژیکی بدن مفید است.

لوبیا سویا :

دانه سویا یکی از بهترین مکمل های پروتئین گیاهی محسوب می شود. برای تکمیل پروتئین از دست رفته در بدن مفید است. هنگامی که به صورت موضعی روی قسمت پوست استفاده می شود، به بازسازی پروتئین در آن قسمت از بدن به ویژه سینه کمک می کند. در نتیجه به افزایش سایز سینه و بزرگ کردن سینه کمک می کند.

عوارض جانبی روغن جوانه گندم

رشد سینه با روغن گندم
افزایش سایز سینه و رشد سینه با روغن گندم

برخی از عوارض جانبی روغن جوانه گندم وجود دارد که مصرف کنندگان باید از آنها آگاه باشند، مانند کاهش خطرناک فشار خون و سطح قند خون، تحریک پوست، افزایش کلسترول و ناراحتی معده. اگرچه بسیاری از مواد مغذی و ترکیبات موجود در روغن جوانه گندم می‌توانند اثرات مثبتی بر سلامتی داشته باشند، مهم است که به یاد داشته باشید که این روغن همچنان دارای چربی‌های خاصی است که فقط باید در حد اعتدال مصرف شوند.

منبع: everydaycares.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *