مجله

چگونه با این مواد طبیعی سینه هایمان را بزرگتر کنیم؟

روش بزرگ کردن طبیعی سینه

روش بزرگ کردن طبیعی سینه

مقالات زیادی وجود دارد که به شما می گویند چگونه با نکات و ترفندهای مختلف سینه های خود را بزرگتر کنید. دانستن اینکه کدام نکات و ترفندها واقعاً مؤثرهستند در مقابل اینکه کدام یک فقط حقه هستند، دشوار است. با تحقیقاتی که انجام شده است می‌خواهیم فهرستی از برترین موادی که به صورت علمی تحقیق شده‌اند که ناحیه سینه شما را هدف قرار می‌دهند، به شما ارائه دهیم. برای رشد طبیعی سینه،افزایش سایز سینه،سفت کردن سینه و روش بزرگ کردن طبیعی سینه ، به شما در رسیدن به اهداف بدنتان کمک میکنیم. 

همه به عنوان یک زن با سینه کامل وحجیم به دنیا نیامده اند، سینه های ما به گونه ای تغییر می کند که ما نمی توانیم آن را درک کنیم. برخی از ما خاصیت ارتجاعی قفسه سینه خود را از دست می دهیم و برخی از ما زنان به دلیل عوامل دیگر اندازه سینه خود را کاهش می دهیم. بدون نیاز به جراحی های گران قیمت و آسیب زا، به طور طبیعی می توانید سینه های بزرگتری داشته باشید. بیشتر اوقات ما می‌خواهیم سینه‌های طبیعی داشته باشیم و با مواد، گیاهان، مکمل‌ها و سبک زندگی مناسب، می‌توانیم سینه‌های بزرگتر بدون جراحی داشته باشیم. 

شبدر قرمز برای بزرگ کردن طبیعی سینه

روش بزرگ کردن طبیعی سینه و افزایش سایز سینه
روش بزرگ کردن طبیعی سینه

این گیاهی است که افراد زیادی از تأثیر آن برای بزرگ کردن سینه آگاه نیستند، وقتی صحبت از افزایش سایز سینه می شود، شبدر قرمز رتبه دار است. شبدر قرمز توانایی تحریک هورمون های استروژن طبیعی را دارد که از قبل در بدن شما وجود دارد. شبدر قرمز نه تنها به رشد سینه ها کمک می کند، بلکه به سفت شدن سینه ها نیز کمک می کند.

 بسیاری از زنان به دلیل افزایش فیتواستروژن های موجود در شبدر قرمز برای بزرگ کردن سینه ها به آن روی می آورند. شبدر قرمز منبعی از مواد مغذی با ارزشی است که بدن برای افزایش سایز سینه به آن نیاز دارد مانند ویتامین C، کلسیم، کروم، منیزیم، پتاسیم و تیامین. اگر به دنبال راه هایی برای افزایش سایز سینه هستید،شبدر قرمز انتخابی درست میباشد. شبدر قرمز فواید دیگری نیز دارد. این گیاه طبیعی می تواند به کاهش کلسترول، تسکین علائم یائسگی و افزایش باروری کمک کند. 

روش بزرگ کردن طبیعی سینه، دانه رازیانه 

روش بزرگ کردن طبیعی سینه و افزایش سایز سینه

این گیاه در سراسر جهان روز به روز محبوب تر می شود. حتی ممکن است متوجه شوید که این ماده در غذاهای خاصی یافت می شود، محبوبیت آن در حال افزایش است .

بسیاری از مادران شیرده این ماده را برای افزایش تولید شیر و بزرگ شدن سینه ها مصرف می کنند. با توجه به سطح بالایی از فلاونوئیدهایی که دانه رازیانه فراهم می کند، باعث بهبود و افزایش سطح استروژن در بدن شما می شود که باعث رشد طبیعی سینه می شود. بهترین بخش این گیاه این است که می توانید کارهای زیادی با آن انجام دهید. برای طعم دادن به غذا می توانید آن را به غذای خود اضافه کنید. 

می توانید آن را به کرم ماساژ سینه خود اضافه کنید و با آن ماساژ سینه انجام دهید. می توانید آن را به چای داغ خود اضافه کنید یا می توانید آن را به صورت مکمل مصرف کنید. 

در همه این موارد دانه رازیانه به رشد سینه شما و افزایش سایز سینه شما کمک میکند.

شاهی و روش بزرگ کردن طبیعی سینه

روش بزرگ کردن طبیعی سینه و افزایش سایز سینه

این گیاه در بزرگ کردن سینه و رشد سینه فوق العاده است. شاهی با افزایش سطح پروژسترون و استروژن در بدن شما کار می کند که منجر به رشد طبیعی سینه می شود. معروف است که شاهی سفتی و قابلیت ارتجاعی را به بافت سینه که زمانی از بین رفته بود باز می گرداند. بسیاری از تازه مادران به دلایل زیادی شروع به مصرف این ماده می کنند، به مرور زمان مانند لیفت سینه بدون جراحی است. 

می توانید شاهی را به سالاد یا ساندویچ خود اضافه کنید، اگر به طعم این غذا علاقه ای ندارید، می توانید آن را به شکل مکمل نیز مصرف کنید. 

زغال اخته و روش بزرگ کردن طبیعی سینه

زغال اخته، نه تنها برای رشد سینه ها، بلکه برای سلامت کلی بافت سینه شما نیز عالی است. سال ها از زغال اخته، برای رشد طبیعی سینه استفاده میکردند. و با گذشت زمان برای افزایش سایز سینه، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

شنبلیله

دانه های شنبلیله حاوی ترکیبی استروژنیک هستند که باعث افزایش سایز سینه می شود. ترکیب دانه‌های شنبلیله با رژیم غذایی مناسب و ورزش مناسب راهی است که می‌توانید بیشترین بهره را از این ماده ببرید. اگر تازه مادر هستید که مقدار کمی شیر دارید، شنبلیله به افزایش شیر شما برای همه مادران شیرده کمک می کند. 

برای افزایش سایز سینه به طور طبیعی چه کارهای دیگری می توانم انجام دهم؟ 

همانطور که در ابتدای این مقاله، اشاره کردیم قرار بود در مورد موادی که به افزایش سایز سینه شما کمک می کند صحبت کنیم ، اما می خواهیم چند نکته و ترفند دیگر را نیز به شما ارائه دهیم. مصرف مکمل ها، نوشیدن چای تقویت کننده سینه، استفاده از کرم ها و همه موارد فوق عالی است، اما اگر از ورزش های مفید استفاده نمی کنید و غذاهای مفید نمی خورید چه اهمیتی دارد؟ انجام همه اینها با ترکیبی سالم از غذاها، ورزش و مصرف گیاهان مفید به شما کمک می کند تا سریع و موثر به اهداف خود در افزایش سایز سینه برسید. 

استفاده از دمنوش گیاهی برای بزرگ کردن سینه

چای زنجبیلی

زنجبیل – یک ماده رایج غذایی است که فواید زیادی برای بدن دارد. سرشار از ویتامین C، منیزیم و سایر مواد مغذی است که به طور فعال در بازسازی و ترمیم بدن شرکت می کنند. چای زنجبیل می‌تواند جریان خون را در بافت‌های سینه افزایش دهد و مواد مغذی ضروری را برای رشد سینه و بزرگ کردن سینه تامین کند. آیا می خواهید از سینه های خود در برابر سرطان محافظت کنید؟ برای از بین بردن سلول های سرطانی و پیشگیری از سرطان، چای زنجبیل بنوشید. این چای سالم را بنوشید تا با لبخندی بزرگ زندگی کنید!

دستور تهیه چای زنجبیل:

  • ۱½ فنجان آب را در تابه گرم کنید.
  • تکه های ریز زنجبیل را به آب در حال جوش اضافه کنید.
  • به مدت ۲ دقیقه بجوشانید تا تمام محتویات زنجبیل در آب استخراج شود.
  • مخلوط را در یک فنجان صاف کنید.
  • این چای را زمانی که گرم است بنوشید تا باعث افزایش سایز سینه شما شود.
  • می توانید آن را دو بار در روز مصرف کنید.

دمنوش چند گیاهی

اکنون زمان دستور العمل منحصر به فرد چای چند گیاهی است. مواد مغذی موجود در این گیاهان باعث افزایش سطح استروژن در بدن می شود.

تا به بزرگ کردن سینه ها و حفظ سلامت سینه کمک کند. شما باید این چای را به رژیم غذایی خود اضافه کنید و خودتان تغییر را تجربه کنید. من مطمئن هستم که پس از استفاده منظم از این چای فوق العاده شگفت زده خواهید شد.

دستور تهیه دمنوش خانگی چند گیاهی برای بزرگ کردن سینه:

  • روی شعله متوسط ​​۲ لیوان آب را در قابلمه بجوشانید.
  • ۳ قاشق چایخوری پودر شنبلیله، ۱ قاشق چایخوری پودر شیرین بیان و ۱ قاشق چایخوری دانه رازیانه را در آب در حال جوش اضافه کنید.
  • اجازه دهید مخلوط به مدت ۱۰ دقیقه بجوشد.
  • در یک فنجان بریزید، ۱ قاشق چایخوری عسل و یک قاشق چایخوری آب لیمو را اضافه کنید تا طعم خوشمزه ای به چای بدهید.
  • این چای را ۱ تا ۲ بار در روز بنوشید.

روی این تمرینات ورزشی برای بزرگ کردن سینه تمرکز کنید : 

  1. Push-Ups – موثرترین و سنتی ترین ورزش برای رشد طبیعی سینه، استفاده از تمرین قفسه سینه است. 
  2. فرورفتگی قفسه سینه – این نه تنها بر روی عضلات سینه بلکه بر روی عضلات سه سر شما نیز تاثیر می گذارد. 
  3. پرس دمبل نیمکتی تخت – این تمرین مرکز سینه شما را هدف قرار می دهد و سینه های شما را به بیرون فشار می دهد و باعث می شود بزرگتر به نظر برسند. 
  4. Medicine Ball Pushups – این فقط یک راه چالش برانگیزتر برای انجام تمرینات فشاری منظم برای یک چالش است. 

به این غذاهای اصلی در رژیم غذایی خود پایبند باشید – بله، می توانید با یک رژیم غذایی مناسب باعث رشد طبیعی سینه هایتان شوید.

  1. شیر سویا و دانه‌های سویا – حاوی ایزوفلاون‌هایی هستند که با تقلید از استروژن در بدن شما کار می‌کنند.
  2. پاپایا – حمایت کننده و موثر در ایجاد بافت سالم سینه 
  3. سبزی های برگ دار – به رشد بافت سینه کمک می کند.
  4. دانه ها – دانه های کتان در این مورد پیروز می شوند و به افزایش سطح استروژن در بدن شما کمک می کنند.

آیا گزینه های دیگری برای رشد طبیعی سینه وجود دارد؟

برای داشتن سینه‌های بزرگ‌تر، سینه‌های گردتر، سینه‌های پرتر، افزایش خاصیت ارتجاعی در سینه‌تان و غیره، باید این موارد را روزانه دنبال کنید. می توانید هر هفته تمرینات خود را با غذاهای مختلف ترکیب کنید، اما مواد لازم برای افزایش سایز سینه باید هر روز مصرف شود.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی برای رشد طبیعی سینه ها، سفت شدن سینه و افزایش سایز سینه،با اثر دهیه فوری و ماندگاریه دائم، استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبیلن آمریکا میباشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

ما به شما بانوان گرامی این دلگرمی را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه و لیفت این ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه و باسن میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه و باسن نیز استفاده نمایید.

محتویات و عملکرد حجم دهنده سینه:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه و باسن میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه شده و نهایتا بافت را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه میشود.

ویژگیهای حجم دهنده سینه میبلین:

یکی از ویژگیهای خاص و منحصر به فرد این کرم بزرگ کننده سینه، استفاده از آن در دوره بارداری، شیردهی و یائسگی میباشد و با توجه به ترکیبات کاملا گیاهی کرم حجم دهنده سینه محدودیت سنی نداشته و از سن ۱۴ سال به بالا قابل استفاده میباشد.

از دیگر ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده سینه، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

منبع: bustbunny.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *