مجله

روش استفاده از کره شی برای بزرگ کردن سینه ها

سینه بزرگ با کره شی

سینه بزرگ با کره شی

اگر به دنبال روشی طبیعی برای افزایش سایز سینه خود هستید، کره شی یک گزینه عالی برای افزایش رشد سینه است. کره شی، ازدرخت شی ساخته شده است و برای قرن ها توسط زنان آفریقایی به عنوان یک ماده در محصولات زیبایی و مرطوب کننده برای پوست خود استفاده می شود. اما برای اندازه سینه شما چه می کند؟ شی باتر حاوی اسیدهای چرب است که برای سلامت پوست شما مفید است. این اسیدهای چرب به بازسازی سلولی و تولید کلاژن کمک می کنند، که می تواند به مرور زمان به بزرگ شدن سینه ها منجر شود. همچنین التهاب را کاهش می دهد، که می تواند ایجاد بافت جدید در آن نواحی را برای شما آسان تر کند. در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی روش بزرگ کردن سینه با کره شی

کره شی در بسیاری از محصولات مختلف از جمله لوسیون ها، کرم ها و روغن ها یافت می شود که می توانید مستقیماً روی پوست خود استفاده کنید. این بدان معناست که راه‌های زیادی برای فهمیدن اینکه آیا کره شی برای شما مفید است یا نه وجود دارد: سعی کنید هر روز از آن به عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوست خود استفاده کنید یا سعی کنید هر شب قبل از خواب با آن پوست خود را ماساژ دهید.

ممکن است دسترسی به اطلاعات صحیح در اینترنت برای شما سخت باشد، بنابراین ما در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی با ارائه بهترین و به روزترین اطلاعات در مورد نحوه استفاده از کره شی برای بزرگ کردن سینه، مواد غذایی برای افزایش سایز سینه در یک هفته به شما کمک می کنیم.

فواید کره شی باتر

افزایش سایز سینه و سینه بزرگ با کره شی
سینه بزرگ با کره شی

۱٫ رطوبت پوست را افزایش می دهد.

۲٫ خواص ضد التهابی آن مشکلات پوستی را تسکین می دهد.

۳٫ می تواند بریدگی ها و خراش ها را التیام بخشد.

۴٫ به مبارزه با جوش کمک می کند.

۵٫ آنتی اکسیدان ها ممکن است به معنای خواص ضد پیری باشند.

نحوه استفاده از کره شی برای بزرگ کردن سینه

افزایش سایز سینه و سینه بزرگ با کره شی
سینه بزرگ با کره شی

بزرگ کردن سینه با کره شی باتر

شل شدن سینه ها با افزایش سن طبیعی است. با این حال، سینه های کوچک و افتاده در سنین پایین می تواند بر ظاهر کلی شما تأثیر بگذارد و حتی اعتماد به نفس شما را کاهش دهد. برخی از عادات بد و عدم آگاهی در مورد چگونگی افزایش سایز سینه و حفظ سفتی سینه ها، اغلب از علل اصلی افتادگی سینه ها هستند.

خوشبختانه، افزایش سایز سینه و داشتن سینه ای خوش فرم لزوماً مستلزم رفتن زیر چاقو نیست.  چندین راه برای تغییر شکل طبیعی سینه‌ها وجود دارد: 

ماساژ سینه با روغن زیتون برای سفت کردن سینه :

روغن زیتون از آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب تشکیل شده است که می تواند آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد را اصلاح کند. 

علاوه بر این، ماساژ روغن زیتون با سفت کردن سینه ها و افزایش سایز سینه، بافت بدن و پوست شما را بهبود می بخشد. 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند قطره از روغن را بردارید و به آرامی روی سینه ها و اطراف آن ماساژ دهید. مطمئن شوید که در حال مالش به سمت بالا هستید. به مدت ۱۵ دقیقه ماساژ دهید تا ناحیه اطراف سینه شما گرما ایجاد کند. این جریان خون را افزایش می دهد و سلول های آسیب دیده را ترمیم می کند. این تکنیک را ۴-۵ بار در هفته دنبال کنید.

ماساژ سینه با خیار و زرده تخم مرغ :

خیار خاصیت تقویت کننده پوست دارد، در حالی که زرده تخم مرغ حاوی سطوح بالایی از پروتئین و ویتامین است. با مخلوط کردن این دو ماده می توانید خمیری تهیه کنید تا روی سینه ها ماساژ دهید.  

یک زرده تخم مرغ، یک خیار و یک قاشق غذاخوری خامه بردارید. با استفاده از این ها خمیر درست کنید، روی سینه خود به آرامی ماساژ دهید. بگذارید نیم ساعت بماند و سپس محل را با آب سرد بشویید. استفاده از خمیر یک بار در هفته سینه های شما را بزرگتر، سفت تر و در وضعیت عمودی قرار می دهد.

سینه بزرگ با کره شی

دانه شنبلیله برای بزرگ شدن سینه :

فیتواستروژن موجود در شنبلیله سطح استروژن را بهبود می بخشد، که بیشتر به تقسیم سلولی کمک می کند و باعث بزرگ شدن سینه می شود. 

با پودردانه شنبلیله خمیری درست کنید و روی سینه ها ماساژ دهید. بعد از حدود ۱۰ دقیقه آن را با آب سرد بشویید. شما همچنین می توانید دانه های شنبلیله را به صورت مکمل های گیاهی مصرف کنید اما فقط پس از مشورت با پزشک خود.

کره شی و راسول خاک رس :

کره شی منبع غنی از ویتامین E است که به سفت شدن پوست اطراف سینه‌ها کمک می‌کند تا ظاهری محکم‌تر به آن‌ها بدهد. همانند ماساژ روغن زیتون، ماساژ کره شی نیز به دلیل وجود رادیکال های آزاد از آسیب سلولی جلوگیری می کند.

 کره شی را روی سینه های خود با حرکات دایره ای حدود ۱۵ دقیقه ماساژ دهید. بگذارید ۱۰ دقیقه دیگر روی پوست بماند و سپس با آب سرد بشویید. 

خاک رس راسول حاوی آهن، سیلیس، سدیم، پتاسیم و کلسیم است – تمام مواد معدنی حیاتی که به سفت نگه داشتن پوست شما کمک می کنند. خاک رس را در آب حل کنید و یک خمیر چسبناک تهیه کنید. سینه های خود را با خمیر بپوشانید و بگذارید کاملا خشک شود. بعد به آرامی آن را با آب سرد بشویید.

چرا وقتی می توانید به طور طبیعی سینه های فوق العاده و سفت داشته باشید، تحت عمل جراحی قرار بگیرید؟ این نکات را دنبال کنید و بدن خود را برای بهتر شدن تغییر دهید. با افتادگی سینه و کوچکی سینه خداحافظی کنید.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی برای درمان کوچکی سینه و درمان افتادگی سینه ها استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا میباشد.

خرید بهترین کرم حجم دهنده سینه برای بزرگ کردن سینه

درمان کوچکی با حجم دهنده فوری بدن
حجم دهنده سینه و باسن میبلین آمریکا

ما به شما بانوان گرامی این دلگرمی را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه و لیفت این ناحیه خواهید داشت.

همچنین از لوسیون حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات وعملکرد حجم دهنده سینه:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه و باسن میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه میشود.

ویژگیهای حجم دهنده سینه و باسن میبلین:

یکی از ویژگیهای خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، استفاده از آن در دوره بارداری، شیردهی و یائسگی میباشد و با توجه به ترکیبات کاملا گیاهی کرم حجم دهنده سینه و باسن، محدودیت سنی نداشته و از سن ۱۴ سال به بالا قابل استفاده میباشد.

از دیگر ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

غذاهایی برای افزایش سایز سینه در یک هفته

بهترین راه برای افزایش سایز سینه افزایش وزن است. یک رژیم غذایی رشد سینه می تواند به افزایش رشد سینه به طور طبیعی کمک کند. 

سینه بزرگ با کره شی

غذاهای بزرگ کننده سینه

افزایش سایز سینه و سینه بزرگ با کره شی
سینه بزرگ با کره شی

بله، غذاهایی وجود دارند که سایز سینه را افزایش می دهند. بنابراین، اگر نمی خواهید زیر چاقو بروید، می توانید غذاهای بزرگ کننده سینه را امتحان کنید. بگذارید ۱۰ تا از بهترین غذاها برای رشد سینه را به شما بگوییم:

۱٫ محصولات سویا

شیر سویا  منبع عالی ایزوفلاون است  که  از استروژن تقلید می کند . از این رو، می تواند به افزایش رشد بافت سینه و بزرگ شدن سینه کمک کند. دانه های سویا نیز می توانند  به افزایش سایز سینه کمک کنند . محصولات سویا مفید هستند زیرا به  کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه کمک می کنند. می توانید هر روز صبح یک وعده شیر سویا بنوشید و محصولات سویا را به وعده های غذایی خود اضافه کنید.

۲٫ توفو

توفو محصول جانبی سویا است و همچنین دارای  تعداد زیادی ایزوفلاون است  . می توانید توفو را به برنامه غذایی هفتگی خود اضافه کنید. با این حال، در مصرف محصولات سویا زیاده روی نکنید زیرا باید سطح استروژن خوبی را حفظ کنید.

۳٫ دانه رازیانه

دانه های رازیانه  سرشار از فیتواستروژن  هستند که  برای بزرگ کردن سینه ها حیاتی هستند . آنها همچنین حاوی هورمون های گیاهی طبیعی، فلاونوئیدها و مولکول های معطر مانند استراگول، آنتول و فنچون هستند که  باعث رشد بافت سینه  و افزایش ترشح شیر می شوند. از نظر تاریخی، گیاه‌ پزشکان از  دانه‌های رازیانه  برای درمان سلامت سینه در مادران شیرده استفاده می‌کنند.

۴٫ شیر

رژیم غذایی بزرگ کردن سینه
رژیم غذایی بزرگ کردن سینه

تمام محصولات لبنی  حاوی هورمون های تولید مثلی  مشابه هورمون های موجود در بدن ما هستند. شیر گاو حاوی  هورمون های استروژن، پرولاکتین و پروژسترون  است که به تولید شیر کمک می کند. از آنجایی که شیر حاوی استروژن است، به  افزایش سایز سینه ها کمک می کند . می توانید هر روز صبح و شب یک لیوان شیر بنوشید.

۵٫ مرغ

بله، مرغ برای  عملکرد تولید مثل شما مفید است . مرغ دارای مواد مغذی قوی است که می تواند  سطح استروژن را  در بدن با سرعت نسبتاً بالاتری افزایش دهد. می توانید چند بار در هفته مرغ بخورید.

۶٫ آجیل

علاوه بر بزرگ کردن سینه با کره شی، برخی از مغزها مانند گردو، بادام هندی، بادام زمینی، و پسته  سرشار از استروژن یا فیتواستروژن هستند. پسته بیشترین  میزان  فیتواستروژن را  در میان آجیل های توصیه شده دارد. با این حال، بادام، بادام هندی و گردو نیز دارای سطوح بالایی از فیتواستروژن هستند. این دوز مکمل استروژن برای رشد سینه مفید خواهد بود.

۷٫ پاپایا

پاپایا  سرشار از استروژن است. یکی از بهترین راه‌ها برای مشاهده اثرات آن، مصرف پاپایا با مقداری شیر است. این یک  درمان خانگی محبوب  برای بزرگ کردن سینه ها است. شیر زیاد ننوشید زیرا ممکن است باعث اسهال شود. زنان باردار باید به شدت از این کار اجتناب کنند. کسانی که از عدم تحمل لاکتوز رنج می برند می توانند پاپایا بخورند و شیر را حذف کنند.

بر روی لینک کلیک کرده و مقاله روش بزرگ کردن سینه با پاپایا را مطالعه نمایید.

۸٫ دانه ها

دانه های کتان، کنجد، تخمه آفتابگردان و تخمه کدو تنبل دارای  محتوای استروژن بالایی هستند . آنها  برای رشد سینه شما ایده آل هستند . دانه کتان یکی از بهترین  غذاهای طبیعی برای تقویت سینه است  که  باعث رشد بافت سینه می شود . دانه های دیگری مانند کنجد، کدو تنبل و تخمه آفتابگردان نیز می توانند سطح استروژن را افزایش داده و رشد سینه را تشویق کنند.

۹٫ غذاهای دریایی

غذاهای دریایی نه تنها برای سلامتی شما مفید هستند، بلکه می توانند  سایز سینه های شما را نیز افزایش دهند . می توانید غذاهای دریایی مانند میگو، صدف و صدف را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. همه اینها دارای  سطوح بالایی از منگنز هستند  که باعث تحریک هورمون های جنسی  در بدن می شود. این به افزایش اندازه سینه شما کمک می کند.

۱۰٫ ریشه دونگ کوای

ریشه Dong Quai در طول تاریخ به عنوان یک گزینه درمانی برای سلامت قاعدگی و یائسگی زنان استفاده شده است. از آنجایی که سرشار از ایزوفلاون است، به بزرگ‌تر شدن سینه‌ها کمک می‌کند. این به این دلیل است که بدن  ایزوفلاون را به استروژن در بدن تجزیه می  کند. این هورمون است که  باعث رشد سینه می شود . علاوه بر این، این ریشه می تواند به تسکین بافت سینه شما کمک کند.

منبع: cosmeticsurgerytips.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *