مجله

اگر میخواهید سینه های خود را بزرگتر کنید این غذا را برای صبحانه بخورید!!

بزرگ کردن سینه با صبحانه

بزرگ کردن سینه با صبحانه

بسته به رژیم غذایی خود، این توانایی را دارید که بدن خود را به میزان زیادی تحت تأثیر قرار دهید. با غذاهای مناسب می توانید متابولیسم خود را افزایش دهید، پوست خود را بهبود بخشید و حتی سایز سینه خود را افزایش دهید. نه، ما شوخی نمی کنیم! تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد خوردن غذاهای خاص با ویتامین ها و مواد مغذی مناسب به طور طبیعی می تواند باعث رشد سینه، افزایش سایز سینه و بزرگ شدن سینه ها شود. برای زنانی که به دنبال تقویت بدن خود بدون مصرف مکمل یا جراحی هستند، این نکته تخصصی مناسب است. در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی با ما همراه باشید تا روش بزرگ کردن سینه با صبحانه را بدانید و از غذاهای بزرگ کننده سینه در صبحانه استفاده نمایید.

رجینا فازینی، متخصص تغذیه در نیویورک توضیح می دهد که میزان استروژنی که بدن شما تولید می کند، دست به دست هم می دهند و سایز سینه شما را تعیین میکنند.

خوردن غذاهای غنی از استروژن و سایر ترکیباتی که هورمون‌های بدن را تقلید می‌کنند، بهترین گزینه برای بزرگتر کردن سینه ها خواهد بود.

قبل از انجام این تغییرات رژیم غذایی با پزشک یا متخصص مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که بهترین تصمیم برای بدن شما است.

کارشناسان می گویند اگر می خواهید سایز سینه خود را افزایش دهید، آجیل بهترین غذا برای خوردن است.

افزایش سایز سینه و بزرگ کردن سینه با صبحانه

ترکیب بادام، شاه بلوط، بادام زمینی و پسته راهی عالی برای دریافت چربی‌های سالم، پروتئین‌ها و ایزوفلاون‌های شبه استروژن است.

از آنجایی که آجیل حاوی مواد معدنی است که استروژن را در بدن تقلید می کند، خوردن مکرر آنها می تواند

به شما کمک کند تا بهترین نتایج را برای سینه های پرتر ببینید.

سعی کنید آجیل را با افزودن آنها به بلغور جو دوسر برای صبحانه یا به عنوان میان وعده میان روز در رژیم غذایی خود بگنجانید.

به خاطر داشته باشید که خوردن آجیل باعث نمی‌شود که اندازه سینه های شما خیلی بزرگتر شود، اما می‌تواند به شما کمک کند تا سینه های خود را کمی بزرگتر کنید.

خوردن آجیل با تمرینات سینه برای اینکه سینه های شما پرتر به نظر برسد، می تواند ظاهر سینه های بزرگتر را نشان دهد.

عوامل مؤثر بر روی سایز سینه ها

عوامل متعددی مانند ژنتیک، بارداری، شیردهی، کاهش یا افزایش وزن بر روی بافت سینه تأثیر گذاشته و باعث کوچکی، شلی و افتادگی بافت سینه میشود. میتوانید با رژیم غذایی و یا انجام تمرینات ورزشی به بزرگ شدن بافت سینه خود کمک کنید.

همراهان گرمی سایت سلامتی و زیبایی اگر به دنبال یک روش قطعی و فوری برای درمان کوچکی سینه، درمان افتادگی سینه و یا عدم تقارن سینه های خود هستید توصیه ما به شما همراهان گرامی استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا میباشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

درمان کوچکی با حجم دهنده فوری بدن
حجم دهنده سینه و باسن میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافت را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه میشود.

ویژگیهای حجم دهنده سینه میبلین:

یکی از ویژگیهای خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، استفاده از آن در دوره بارداری، شیردهی و یائسگی میباشد و با توجه به ترکیبات کاملا گیاهی کرم حجم دهنده سینه، محدودیت سنی نداشته و از سن ۱۴ سال به بالا قابل استفاده میباشد.

از دیگر ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان پارسیان کهن
ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

بزرگ کردن سینه با صبحانه

تخم مرغ برای بزرگ کردن سینه

افزایش سایز سینه و بزرگ کردن سینه با صبحانه

تخم‌مرغ حاوی کلسترول است، کلسترول توسط بدن به پروژسترون تبدیل می‌شود، که بلوک اصلی بیشتر هورمون‌ها است، بدیهی است که خوردن تخم‌مرغ احتمالاً استروژن زنان و برای مردان تستوسترون و همچنین هورمون‌های دیگر برای هر دو را افزایش می‌دهد. اگر استروژن اندازه سینه را افزایش دهد، منطق می گوید که تخم مرغ میتواند باعث افزایش سایز سینه ها شود. بنابراین برای بزرگ کردن سینه ها، تخم مرغ را به رژیم غذایی خود در وعده صبحانه اضافه کنید.

نوشیدن شیر برای افزایش سایز سینه

نوشیدن شیر به روشی خاص می تواند سایز سینه شما را افزایش دهد. شیر به روش های مختلفی میتواند باعث افزایش سایز سینه شود.

شیر از چه اجزایی تشکیل شده است؟

فیتواستروژن، پروژسترون و چربی. این سه جزء اصلی شیر هستند. فیتواستروژن ها و پروژسترون به رشد سریع سینه کمک می کند.

فیتواستروژن ها مانند استروژن عمل می کنند و می دانیم که استروژن ها به افزایش سایز سینه کمک می کنند. در واقع، بیشتر زنان از این مشکل رنج می برند، زیرا بدن آنها قادر به تولید استروژن کافی نیست.

شیر حاوی چه هورمون هایی است؟

علاوه بر استروژن، شیر همچنین حاوی هورمون های دیگری مانند پرولاکتین و پروژسترون است. این هورمون ها به رشد سریع سینه کمک می کنند. بافت های سینه به این اجزا به شدت واکنش نشان می دهند. استروژن ها به طور مستقیم بر بافت های چربی تأثیر می گذارند.

چربی ها:

چربی بخشی از شیر است. مصرف مکرر شیر باعث می شود چربی بیشتری به سینه هدایت شود و همانطور که می دانیم سینه ها رسوب چربی دارند و همین موضوع باعث رشد سریع سینه و افزایش سایز سینه ها می شود.

چربی معمولاً کرم شیر مادر را برای کودک نگه می دارد، به همین دلیل است که اگر شیر را به طور منظم مصرف کنید، به افزایش چربی در بدن شما کمک می کند و سینه شما بزرگ می شود.

نوشیدن شیر را در وعده صبحانه در نظر بگیرید که به رشد سینه های شما کمک میکند.

بزرگ کردن سینه با صبحانه، پرتقال برای بزرگ کردن سینه

پرتقال حاوی ویتامین C به شما کمک می‌کند از افتادگی سینه‌ها محافظت کنید، از تخریب سلول‌های سینه‌ها جلوگیری می‌کند و به طور موثر از تغییر شکل سینه‌ها جلوگیری می‌کند. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، از آب پرتقال و یا پرتقال برای وعده صبحانه استفاده نمایید.

چای زنجبیلی برای کمک به رشد سینه

زنجبیل – یک ماده رایج غذایی است که فواید زیادی برای بدن دارد. سرشار از ویتامین C، منیزیم و سایر مواد مغذی است که به طور فعال در بازسازی و ترمیم بدن شرکت می کنند. چای زنجبیل می‌تواند جریان خون را در بافت‌های سینه افزایش دهد و مواد مغذی ضروری را برای رشد سینه و بزرگ کردن سینه تامین کند. آیا می خواهید از سینه های خود در برابر سرطان محافظت کنید؟ برای از بین بردن سلول های سرطانی و پیشگیری از سرطان، چای زنجبیل بنوشید. این چای سالم را بنوشید تا با لبخندی بزرگ زندگی کنید!

افزایش سایز سینه و بزرگ کردن سینه با صبحانه
بزرگ کردن سینه با صبحانه

دستور تهیه چای زنجبیل:

  • ۱½ فنجان آب را در تابه گرم کنید.
  • تکه های ریز زنجبیل را به آب در حال جوش اضافه کنید.
  • به مدت ۲ دقیقه بجوشانید تا تمام محتویات زنجبیل در آب استخراج شود.
  • مخلوط را در یک فنجان صاف کنید.
  • این چای را زمانی که گرم است بنوشید تا باعث افزایش سایز سینه شما شود.
  • می توانید آن را دو بار در روز مصرف کنید.

از نوشیدن چای زنجبیلی در وعده صبحانه غافل نشوید.

بزرگ کردن سینه با صبحانه، رشد سینه با چای رازیانه

 از قرن ها قبل از رازیانه برای بزرگ کردن سینه و رشد سینه استفاده می شد. محتوای غنی فلاونوئید موجود در دانه های رازیانه باعث افزایش تولید استروژن در بدن برای تسریع رشد سینه می شود. رازیانه سلامت سینه را در دوران شیردهی حفظ می کند. این چای هضم، دفع ادرار، سلامت اندام ها و حرکات روده را بهبود می بخشد.

دستور تهیه چای رازیانه:

  • ۲ قاشق چایخوری دانه رازیانه را له کنید.
  • این دانه ها را به آب در حال جوش اضافه کنید. بگذارید ۵ دقیقه دم بکشد.
  • چای را در یک فنجان صاف کنید.
  • عسل را به عنوان یک شیرین کننده اضافه کنید و آن را در وعده صبحانه میل کنید میتوانید این دمنوش را دو بار در روز بنوشید تا در عرض چند هفته متوجه تغییرات شوید.

نحوه استفاده از دانه رازیانه برای بزرگ کردن سینه را در اینجا بخوانید.

دانه کدو تنبل

  • به مقداری آب جوش، نمک اضافه کنید و بگذارید به جوشیدن ادامه دهد.
  • دانه‌های کدو تنبل را به داخل آب اضافه کنید و اجازه دهید تا ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بجوشد. سپس آب کشی نمایید.
  • دانه‌ها را به کمی روغن که درون ماهیتابه است، اضافه کنید. شعله گاز را تا حدی که روغن در آن نجوشد بالا ببرید. به مدت ۱۰ تا ۱۲ دقیقه دانه‌ها را درون روغن سرخ کنید.
  • به یاد داشته باشید که دانه‌های سرخ شده درون روغن را می‌توانید تا سه ماه مصرف کنید.

در وعده صبحانه میل نمایید و شاهد نتایج آن باشید.

منبع: shefinds.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *