مجله

روش تهیه روغن بزرگ کننده سینه در خانه با شنبلیله و سیاه دانه

تهیه روغن بزرگ کننده سینه

تهیه روغن بزرگ کننده سینه

تهیه روغن بزرگ کننده سینه خانگی آرزوی هر خانمی برای داشتن اندامی عالی است. برای بسیاری، سینه های پر نماد زیبایی است و زنانگی زنان را افزایش می دهد. راه های زیادی برای بزرگ کردن سینه و افزایش سایز سینه وجود دارد. اما بیشتر آنها گران یا دردناک هستند. نگران نباشید، راه حلی برای شما وجود دارد. می توانید یک روغن معجزه آسا برای ماساژ سینه در خانه درست کنید. فقط باید دو بار در روز آن را روی سینه های خود با حرکات دایره ای ماساژ دهید.

آیا سینه خود را ماساژ می دهید؟ اگر نه، پس این یک زمان مناسب برای انجام ماساژ سینه است، به خصوص اگر می خواهید اندازه سینه خود را به طور طبیعی و بدون عوارض جانبی افزایش دهید. هر روز فقط ۲۰ تا ۳۰ دقیقه را برای تحریک رشد سینه اختصاص دهید. ماساژ سینه باعث تولید پرولاکتین می شود که یک هورمون کلیدی برای بزرگتر کردن سینه ها است.

در ادامه این مقاله با سایت سلامتی و زیبایی همراه باشید…

چگونه در خانه روغن بزرگ کننده سینه درست کنیم

تمام آنچه شما نیاز دارید:

  • دانه شنبلیله ۲ قاشق غذاخوری.
  • سیاه دانه / دانه سیاهدانه ۲ قاشق غذاخوری
  • روغن خردل ۱ لیوان.

طرز تهیه روغن بزرگ کننده سینه خانگی:

یک تابه نچسب را روی شعله متوسط ​​گرم کنید. 1 فنجان روغن خردل را داخل تابه بریزید. سپس دانه شنبلیله و سیاه دانه را به روغن اضافه کنید.

آن را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی شعله ملایم هم بزنید. دانه ها تیره تر می شوند. بگذارید خنک شود. سپس روغن را از صافی رد کرده و در  شیشه یا بطری نگهداری کنید. سعی کنید روغن را در یک شیشه یا بطری شیشه ای نگهداری کنید.

تهیه روغن بزرگ کننده سینه
طرز تهیه روغن بزرگ کننده سینه خانگی

نحوه استفاده از این روغن بزرگ کننده سینه خانگی:

  • این روغن معجزه گر را هر روز به سینه های خود بمالید. اگر دو بار در روز استفاده کنید نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت.
  • سینه های خود را به آرامی در جهت دایره ای به مدت ۱۰ دقیقه ماساژ دهید.
  • حداقل ۱۰۰ تا ۳۰۰ مالش دایره ای انجام دهید.
  • شب ها می توانید قبل از خواب آن را روی سینه ها ماساژ دهید.
  • این درمان را دو بار در روز به مدت یک یا دو ماه دنبال کنید تا به نتایج مثبت برسید. پیشرفت ها را خواهید دید.

فواید روغن بزرگ کننده سینه

تهیه روغن بزرگ کننده سینه
بزرگ کردن سینه با روغن

کالونجی / زیره سیاه / سیاه دانه : سرشار از آنتی اکسیدان و همچنین خواص ضد التهابی است. این دو ویژگی برای سفت کردن سینه های افتاده و همچنین بزرگ کردن سینه مهم هستند. 

دانه های شنبلیله : دانه های شنبلیله مواد طبیعی هستند که توانایی شبیه سازی اثرات استروژن در بدن انسان را دارند. همچنین سرعت تولید پرولاکتین را افزایش می دهد.

همه ما می دانیم که استروژن و پرولاکتین هر دو هورمون های حیاتی برای بزرگ شدن سینه هستند. دانه های شنبلیله با افزایش سرعت رشد بافت اطراف سینه، به افزایش سایز سینه ها کمک می کنند.

مقاله روش استفاده از دانه شنبلیله برای رشد و بزرگ شدن سینه را در اینجا بخوانید.

فواید روغن شنبلیله برای افزایش سایز سینه ها

آیا شنبلیله سایز سینه را افزایش می دهد؟

تهیه روغن بزرگ کننده سینه

به طور کلی، سینه ها در پاسخ به هورمون های استروژن و پروژسترون رشد می کنند. وقتی وارد دوران بلوغ می شوید، سطح این هورمون ها افزایش می یابد. سینه های شما تحت تاثیر این هورمون ها شروع به رشد می کنند.

آنها همچنین در طول چرخه قاعدگی، بارداری، شیردهی و یائسگی تغییر می کنند. استروژن توسط تخمدان ها در نیمه اول چرخه قاعدگی تولید می شود.

دانه های شنبلیله یک گیاه دارویی بسیار فعال از نظر هورمونی است که استروژن را به سرعت افزایش می دهد و مطالعات نشان داده است که دانه شنبلیله توانایی بهبود سطح استروژن را دارد و می تواند به عنوان یک درمان جایگزین هورمونی استفاده شود.

سینه های ما در پاسخ به هورمون هایی به نام استروژن و پروژسترون رشد می کنند. وقتی وارد دوران بلوغ می شوید، سطح این هورمون ها افزایش می یابد. سینه های شما تحت تاثیر این هورمون ها شروع به رشد می کنند.

آنها همچنین در طول چرخه قاعدگی، بارداری، شیردهی و یائسگی تغییر می کنند. استروژن در نیمه اول چرخه قاعدگی توسط تخمدان های ما تولید می شود.

چگونه از شنبلیله برای بزرگ کردن سینه استفاده کنیم؟

خمیر شنبلیله درست کنید:

  • مقداری دانه شنبلیله را تفت داده و آسیاب کنید تا پودر شود.
  • با اضافه کردن مقداری آب به پودر خمیری صاف درست کنید.
  • سینه های خود را به آرامی با خمیر ماساژ دهید و این کار را به مدت ۲۰ دقیقه ادامه دهید.
  • آن را با آب معمولی بشویید. نتایج موثری در افزایش سایز سینه خود نشان خواهید داد.

روغن بزرگ کننده سینه شنبلیله را روی سینه ها ماساژ دهید

فواید ماساژ سینه
فواید ماساژ سینه
  • ساده ترین راه برای استفاده از شنبلیله برای رشد سینه و افزایش سایز سینه این است که روغن را مستقیماً روی سینه بمالید و به آرامی ماساژ دهید.
  • چند قطره اسانس شنبلیله را روی کف دست خود بریزید و با روغن حامل مانند روغن نارگیل، روغن زیتون یا روغن جوجوبا مخلوط کنید.
  • آن را به آرامی در یک حرکت دایره ای مالش دهید. دستان خود را از بیرون به سمت مرکز حرکت دهید. این کار را هر روز به مدت حداقل ۱۵ دقیقه انجام دهید تا نتایج را ببینید.

بر روی لینک کلیک کرده و مقاله ۱۰ روغن ضروری برای ماساژ و بزرگ کردن سینه را از دست ندهید.

دانه شنبلیله را به صورت خوراکی مصرف کنید

  • شنبلیله یک گیاه رایج است که در رژیم غذایی هندی مصرف می شود. مطالعات نشان می دهد که خوردن دانه شنبلیله می تواند تولید استروژن را در بدن افزایش دهد و به تقویت رشد سینه کمک کند.
  • کپسول شنبلیله برای مصرف خوراکی نیز موجود است اما مصرف آن تنها با نظر پزشک توصیه می شود.

راه های طبیعی دیگر برای افزایش سایز سینه

  1. ورزش:  یکی از بهترین راه ها برای افزایش سایز سینه به طور طبیعی است. برای تقویت عضلات سینه، عضلات زیر سینه و استخوان سینه.
    ورزش‌هایی مانند پلانک، فشار، فشار روی دیوار و پرس سینه می‌توانند سینه‌های شما را پرتر و حجیم تر نشان دهند.
  2. غذا: خوردن غذاهای ناسالم و شیرین می تواند پوست شما را سریعتر پیر کند و منجر به اضافه وزن شود. غذاهای مغذی را انتخاب کنید که نه تنها به تناسب اندام شما کمک می کند، بلکه سینه های شما را نیز بهتر می کند. اطمینان حاصل کنید که ویتامین C کافی و غذاهای غنی از استروژن مانند پاپایا و دانه های رازیانه، دانه های شنبلیله، دانه های گز و آجیل مصرف کنید.
  3. استفاده از سینه بند مناسب – پوشیدن سوتین با اندازه مناسب برای حفظ شکل سینه ها بسیار مهم است. پوشیدن سینه بند با اندازه نامناسب می تواند منجر به افتادگی سینه ها و پوشیدن سینه بند خیلی تنگ منجر به بد فرم شدن سینه ها می شود.
    بلوغ، می تواند گردش خون را مختل کند و بر رشد سینه تأثیر بگذارد. پوشیدن سینه بند با اندازه مناسب می تواند پشتیبانی خوب و راحتی بهتر را فراهم کند.
  4. حفظ وضعیت بدنی خوب می تواند تفاوت زیادی در سینه های شما ایجاد کند. تمریناتی را انجام دهید که کمر شما را تقویت می کند و مطمئن شوید که در طول آن وضعیت خوبی دارید.

معرفی یک روش فوری و درمانی بدون عوارض برای افزایش سایز سینه

مخاطبین محترم سایت سلامتی و زیبایی، توصیه ما به شما همراهان گرامی برای درمان کوچکی سینه، افتادگی سینه، درمان عدم تقارن سینه ها و به طور کلی اصلاح فرم سینه ها استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا میباشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

درمان کوچکی با حجم دهنده فوری بدن
حجم دهنده سینه و باسن میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده سینه میبلین، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه شده و نهایتا بافت را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه میشود.

ویژگیهای حجم دهنده سینه و باسن میبلین:

یکی از ویژگیهای خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده سینه، استفاده از آن در دوره بارداری، شیردهی و یائسگی میباشد و با توجه به ترکیبات کاملا گیاهی کرم حجم دهنده سینه، محدودیت سنی نداشته و از سن ۱۴ سال به بالا قابل استفاده میباشد.

از دیگر ویژگی خاص و منحصر به فرد این کرم بزرگ کننده سینه، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان پارسیان کهن
ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

سخن پایانی

روغن بزرگ کننده سینه خانگی شنبلیله و سیاه دانه ممکن است برای همه مناسب نباشد. ممکن است پس از استفاده دچار واکنش های آلرژیک یا سوزش پوست شوید. لطفاً قبل از استفاده از این روغن بزرگ کننده سینه خانگی روی سینه‌ها، یک پچ تست روی پوست خود انجام دهید. اگر مادر شیردهی هستید، این روغن را روی سینه های خود ماساژ ندهید.

منبع: shopnodana.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *