مجله

۱۰ روغن ضروری برای ماساژ و بزرگ کردن سینه

افزایش سایز سینه با روغنهای ضروری

افزایش سایز سینه با روغنهای ضروری

وقتی در مورد هیکل زنانه صحبت می کنیم، سینه ها بخش بسیار مهمی هستند. اگر اندازه آنها عالی باشد، اعتماد به نفس زن را بالا میبرد. با این حال، اگر شما جزء آن دسته از زنانی هستید که از داشتن سینه های کوچک ناراحت هستید، به جای جراحی، از این روغن های ضروری برای کمک به افزایش سایز سینه استفاده کنید. البته باید به طور منظم و درست از آنها استفاده کنید.در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی به چگونگی افزایش سایز سینه با روغنهای ضروری خواهیم پرداخت. همچنین راهکاری فوری برای بزرگ کردن سینه و افزایش حجم سینه و لیفت سینه ارائه خواهیم کرد، بنابراین در ادامه با ما همراه باشید……

در اینجا ۱۰ روغن ضروری وجود دارد که باعث افزایش سایز سینه میشوند همه روغن ها برای همه مناسب نیستند زیرا انواع پوست در افراد مختلف متفاوت است. آنها را امتحان کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
در اینجا چند روغن ضروری برای رشد سینه آورده شده است که می توانید برای بهترین نتیجه هر روز در خانه امتحان کنید.

روغن بادام

افزایش سایز سینه با روغنهای ضروری
افزایش سایز سینه با روغنهای ضروری

روغن بادام، به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد معدنی اثری جادویی دارد. این روغن تغذیه عمیقی برای بافت‌های سینه فراهم می‌کند که آن‌ها را پرتر و بزرگ‌تر می‌کند. رایحه شیرین را به بدن شما القا می کند و به شما احساس شادابی می دهد.
روغن بادام باید به طور منظم در سینه مالیده و ماساژ داده شود تا رشد سلولی در این ناحیه بهبود یابد. شما می توانید بعد از ۸ تا ۱۰ هفته متوجه نتایج شوید و می توانید افزایش ۳-۵ سانتی متری را مشاهده کنید.

روغن زیتون

افزایش سایز سینه با روغنهای ضروری
لیفت سینه

سالم ترین ماده موجود در آشپزخانه شما نیز می تواند برای سینه های شما عالی باشد. چند قطره روغن زیتون را روی بدن خود بریزید. این روغن را ماساژ دهید تا سینه های خود را بزرگ کرده و پوستی نرم داشته باشید.
روغن زیتون این قدرت را دارد که از سرطان سینه جلوگیری کند. آن را امتحان کنید تا از مزایای آن بهره مند شوید.
روغن زیتون همچنین به طور گسترده ای برای بزرگ کردن سینه استفاده می شود اگر به روش صحیح استفاده شود. روغن باید روی هر دو سینه مالیده شود و سپس با حرکات دورانی ماساژ داده شود. روش صحیح ماساژ روغن برای افزایش سایز سینه، حرکت از بیرون به داخل سینه است. سعی کنید حداقل ۱۰ تا ۱۵ دقیقه آن را انجام دهید. این جریان خون را در قفسه سینه شما افزایش داده و به تدریج سایزسینه را افزایش می دهد.

روغن جوجوبا

افزایش سایز سینه با روغنهای ضروری

یکی دیگر از روغن های طبیعی که برای پوست معجزه می کند روغن جوجوبا است. این روغن دارای خواص مشابه سبوم روی پوست است. بنابراین، به عنوان بهترین روغن ماساژ سینه عمل می کند. در حالی که ماساژ می دهید، منافذ را مسدود نمی کند، بلکه آنها را اکسیژن می دهد.
علاوه بر این، دارای مواد مغذی حیاتی مانند ویتامین‌های A، B، D، E و اسیدهای چرب امگا ۹ است که برای تقویت سینه‌ ها مفید هستند.

روغن نارگیل

افزایش سایز سینه با روغنهای ضروری
افزایش سایز سینه با روغنهای ضروری

روغن نارگیل فواید متعددی برای پوست، مو و سلامت کل بدن دارد. آیا علائم کشیدگی روی سینه های خود دارید؟ روغن نارگیل می تواند آنها را برای شما از بین ببرد. ماساژ روغن نارگیل باعث تقویت بافت سینه، رهایی از علائم کشش بارداری یا افزایش وزن

و افزایش سایز سینه می شود. رایحه ملایم روغن نارگیل برای آرام کردن حواس و متعادل کردن هورمون ها مفید است.

روغن میخک

بسیاری از مردم می گویند که روغن میخک برای افزایش سریع و مؤثر سایز سینه مفید است. این روغن زمانی که با عصاره زنجبیل مخلوط شود بهترین اثر را دارد.
این روغن‌ها به شما کمک می‌کنند تا به یک بزرگ‌ کردن سینه کاملاً طبیعی در خانه خود برسید.

روغن پامچال

روغن پامچال وقتی با ویتامین E مخلوط شود برای ماساژ سینه مفید است. به طور موثر مواد مغذی را به بافت ها می رساند و آنها را برای بزرگ شدن آماده می کند. ماساژ منظم می تواند سینه های پرتر و خوش فرمی به شما بدهد. این نه تنها برای استفاده موضعی خوب است، بلکه می تواند به صورت داخلی برای متعادل کردن هورمون ها مصرف شود. ویتامین E علائم کشش را از بین می برد.

روغن Emu

لیفت سینه

یکی از روغن های منحصر به فرد است که اسیدهای چرب مشابه سلول های پوست را دارد. به دلیل خواص ذاتی، بهترین روغن برای ماساژ سینه است. نفوذ عمیق لایه‌های پوست را به سمت کرکی شدن سوق می‌دهد، بنابراین سینه بزرگ‌تر می‌شود. این همه چیز نیست، یک مزیت دیگر این روغن این است که علائم کشش را در عرض ۲ هفته محو می کند.

روغن اسطوخودوس

افزایش سایز سینه با روغنهای ضروری
افزایش سایز سینه با روغنهای ضروری

وقتی به اسطوخودوس فکر می کنید، ابتدا رایحه دلپذیر آن به میان می آید. رایحه آن عمیق و آرام بخش است و شما را به دنیایی آرام سوق می دهد. روغن اسطوخودوس مخلوط با روغن درخت چای بهترین ترکیب برای ماساژ سینه است. این ترکیب بافت سینه را تغذیه می کند، پوست سینه را سفت می کند و آن را برای پر شدن آماده می کند. بعد از ماساژ این روغن، دیدگاه شما کاملا تغییر خواهد کرد. شما سینه هایی بزرگ و پوستی زیبا خواهید داشت.

روغن شنبلیله

لیفت سینه

روغن شنبلیله نتایج سریع می دهد. به مدت ۴ هفته ماساژ دهید و سپس اندازه سینه خود را بررسی کنید. با این حال، استفاده مداوم و منظم برای گسترش بافت‌های سینه و بزرگ‌تر کردن آنها ضروری است. برای نتایج موثر، روغن شنبلیله را با زرده تخم مرغ مخلوط کنید. شب بمالید و ماساژ دهید.

روغن بذر کتان

افزایش سایز سینه با روغنهای ضروری
افزایش سایز سینه با روغنهای ضروری

روغن بذر کتان برای سینه ها بهترین است زیرا حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ است. استفاده از این روغن بدون خطر است. گردش خون در بافت های سینه را بهبود می بخشد و از این رو به بزرگ کردن سینه کمک می کند. امگا ۳ یک مزیت عمده دیگر نیز دارد. شما را از سرطان سینه در امان نگه می دارد.

روغن جوانه گندم

افزایش حجم سینه

روغن جوانه گندم دارای ویتامین E فوق العاده ای است. ویتامین E تحریکات پوستی را تسکین می دهد و علائم کشیدگی سینه را محو می کند. علاوه بر این، این روغن را ماساژ دهید تا پوست خود را مرطوب کنید، با علائم پیری مبارزه میکند و باعث تقویت بافت سینه میشود.

روغن سویا

دانه های سویا برای استخراج روغن مورد استفاده برای اهداف مختلف در خانه های ما استفاده می شود. در میان فواید بسیار،

برای افزایش حجم سینه استفاده می شود، زیرا توانایی افزایش سطح استروژن در ناحیه سینه را دارد که به نوبه خود

به بزرگ کردن سینه کمک می کند.

کرم حجم دهنده سینه و باسن میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده سینه میبلین
کرم حجم دهنده سینه میبلین

کرم حجم دهنده سینه و باسن و سفت کننده میبلین (پرفکت ومن) موجب تقویت بافت سینه و باسن می شود.

این کرم فاقد هورمون بوده و کاملا گیاهی است و در آن عناصر شیمیایی به کار نرفته است.

کرم بزرگ کننده سینه و باسن میبلین محصولی موثر در درمان سینه های نامتقارن می باشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین ، با ترکیباتی منحصر به فرد و کاملا ارگانیک روی بافت آدیپوز سینه تأثیر گذاشته و باعث افزایش حجم سینه می شود .

کرم میبلین آمریکا ، یکی از محصولات معتبر در سراسر جهان میباشد که تأییدیه بهداشت جهانی FDA بر روی محصول به صورت برجسته درج شده است .

راز داشتن سینه هایی زیبا ، حجیم و لیفت شده با کرم حجم دهنده سینه میبلین میسر میباشد .

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، با فرمولاسیونی کاملا منحصر به فرد و ارگانیک با ترکیبات کاملاً گیاهی حاوی روغن سویا ، ویتامین A و ویتامین E، کلاژن و الاستین ، جذب بافت های آسیب دیده سینه شده و نهایتا قسمت های تحلیل رفته این موضع را بازسازی می کند.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن


شرکت ساسانیان
 ، تنها نماینده رسمی واردات محصولات آرایشی بهداشتی میبلین آمریکا در ایران و امارات متحده عربی میباشد.

منبع: healthfromnature

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *