مجله

چگونه با استفاده از سوتین سایز سینه را افزایش دهیم؟

افزایش سایز سینه با سوتین مناسب

افزایش سایز سینه با سوتین مناسب

تا به حال به این فکر کرده اید که آیا سوتین می تواند سایز سینه شما را افزایش دهد؟ در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی با ما همراه باشید تا روش افزایش سایز سینه با سوتین مناسب، لیفت سینه، روش بزرگ کردن سینه را به شما همراهان گرامی توضیح دهیم.

آیا سوتین می تواند سایز سینه را افزایش دهد؟

افزایش سایز سینه با سوتین مناسب
افزایش سایز سینه با سوتین مناسب

نه، نمی تواند. سوتین ها هیچ توانایی یا کنترلی روی سایز سینه خانم ها ندارند. فقط هورمون ها و ژن ها می توانند آن را کنترل کنند. بنابراین، متأسفانه، شما نمی توانید اندازه سینه را با سوتین افزایش دهید. اما، اگر به درستی پوشیده شود، می توانید با یک سوتین آنها را بزرگتر نشان دهید!

این چیزی است که در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم. با پیروی از دستورالعمل ها، یاد می گیرید که سینه بند با اندازه مناسب را به روش صحیح بپوشید که باعث می شود سینه های شما بزرگتر و سفت تر به نظر برسد.

چگونه با سینه بند سینه های خود را بزرگتر نشان دهیم؟

در واقع، راه های زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توانید به این هدف برسید. برخی از تکنیک های محبوب عبارتند از سفت کردن بند سوتین، چرخاندن سینه بند، یا گرفتن سوتین بالشتکی که مخصوص این منظور ساخته شده است. همچنین، تاپ های خاصی وجود دارند که می توانند بر سینه های شما تأثیر بگذارند و باعث لیفت سینه شوند.

با این دو روش می توانید سینه های خود را بزرگتر نشان دهید:

بزرگ کردن سینه
بزرگ کردن سینه

۱٫ گرفتن سوتین جدید

  • تعیین سایز سوتین: پوشیدن سوتینی که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد، کل هدف را از بین می برد. اندازه سوتین باید کاملاً با توجه به اندازه سینه شما باشد. این اولین قدم برای بزرگتر نشان دادن سینه است. برای تعیین اندازه صحیح سینه ها، بهترین کار این است که به یک فروشگاه لباس زیر زنانه بروید و از افراد حرفه ای برای اندازه گیری استفاده کنید. با این حال، اگر بخواهید، می توانید اندازه گیری را خودتان انجام دهید. در ادامه این مقاله درباره نحوه اندازه گیری سایز سوتین توضیح خواهیم داد.
  • گرفتن سوتین بالشتک دار: سوتین های بالشتکی بهترین گزینه برای برجسته کردن سینه های شما هستند. برخی از سوتین های بالشتکی حتی می توانند سینه های شما را ۱سایز بزرگتر نشان دهند. شما باید به دنبال سوتینی باشید که بر اساس ترجیح شما دارای مقدار مناسبی از پد باشد. اگر هنوز مطمئن نیستید که چه مقدار بالشتک برای شما بهترین کار را دارد، چند مورد را امتحان کنید. به سرعت از پس آن بر می آیید.
  • انتخاب نوع مناسب بالشتک: بالشتک ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند. رایج ترین، پرطرفدارترین و متداول ترین آنها لاستیک سیلیکونی و لایه های فوم هستند. به تازگی لایه هایی مایع و ژله ای به بازار عرضه شده است. این نوع پدها می توانند حس طبیعی تری را به سینه های شما ارائه دهند. حتی برخی از سوتین‌های بالشتک‌دار دارای بالشتک‌های قابل جابجایی هستند. یکی را انتخاب کنید که برای شما راحت تر به نظر می رسد.
  • نوع مناسب سوتین: همه سوتین ها به یک اندازه برای بزرگتر نشان دادن سینه ها موثر نیستند. برخی در این کار نسبت به بسیاری از انواع دیگر بهتر هستند. شما باید سوتینی را انتخاب کنید که بتواند سینه های شما را به درستی نگه دارد. 
سوتین های دمی کاپ به گونه ای طراحی شده اند که برش به نوک سینه نزدیک تر و پایین تر باشد. این اجازه می دهد تا قسمت بزرگ تری از سینه های شما از بالا در معرض دید قرار گیرد. در نهایت شکاف بیشتری را نشان می دهد.

سوتین‌های فشاری شامل سیم‌هایی هستند که زیر سینه‌ها در قسمت جلویی سوتین قرار دارند. اگرچه برای برخی از زنان، این سوتین‌ها ممکن است احساس ناراحتی کنند، سوتین‌های فشاری در حمایت و بلند کردن سینه‌های شما بسیار مؤثر هستند. این در نهایت باعث می شود

سینه شما بزرگتر و سفت تر به نظر برسد.

افزایش سایز سینه با سوتین مناسب
افزایش سایز سینه با سوتین مناسب

۲٫ استفاده از سوتین موجود

  • چرخاندن سینه بند: این ترفند ساده برای نزدیک کردن سینه ها و ایجاد شکاف بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مرکز سوتین را بچرخانید. این چرخش ساده باعث افزایش چندین برابری ناحیه برش می شود!
  • سفت کردن بند سوتین: این یک تکنیک ساده برای لیفت سینه هاست. با سفت کردن بندهای سوتین، سینه‌ها به بدن نزدیک‌تر می‌شوند که به آن‌ها لیفت طبیعی می‌دهد. این تکنیک همچنین مانند جادو برای یکنواخت کردن اندازه سینه عمل می کند. اگر سینه‌هایی با اندازه‌های متفاوت دارید برای سینه‌های کوچک‌تر باید بند را سفت کنید. با این کار هر دو سینه یکدست به نظر می رسند. نکته ای که باید به آن توجه کنید، بند ها را آنقدر سفت نکنید که شروع به آسیب رساندن به سینه شما کنند.
  • پوشیدن دو سوتین : اکنون اکثر خانم ها از این ترفند ساده و در عین حال موثر آگاه هستند. پوشیدن ۲ سوتین می تواند سینه های شما را حتی ۳ برابر بزرگتر به نظر برساند! انجام آن نیز بسیار آسان است. فقط ۱ سوتین مثل همیشه بپوشید. حالا یکی دیگر را روی آن بپوشید. اگرچه این ترفند مانند جادو عمل می کند، اما برای استفاده روزمره نیست. پوشیدن ۲ سوتین می تواند ناراحت کننده باشد. برای حداکثر نتیجه، ۲ سوتین بالشتکی بپوشید. به هر قیمتی شده از سوتین ورزشی خودداری کنید.
  • پر کردن سینه بند: اگرچه بسیاری از زنان تا به حال سوتین خود را برای بزرگتر نشان دادن سینه های خود پر می کردند، اما اکثر آنها از مواد مناسب برای پر کردن سینه آگاه نیستند.
جوراب ها گزینه بسیار خوبی هستند. آنها نرم و راحت هستند. همچنین، شما باید چندین جوراب در اطراف خانه خود داشته باشید. یک تکه جوراب بردارید، آن را از وسط تا کنید و زیر لیوان سوتین قرار دهید.

ژل های سیلیکونی زیادی در بازار موجود است. اینها به طور ویژه برای استفاده به عنوان درج سوتین ساخته شده اند. قرار دادن آنها در نزدیکی پایین سینه بند حتی می تواند سینه شما را به اندازه یک سایز بزرگتر نشان دهد.

بسیاری از خانم ها دوست دارند از توپ های پنبه ای و دستمال کاغذی استفاده کنند. اینها اصلا ایده آل نیستند و باید از آنها اجتناب کرد.

 چگونه سایز سوتین را تعیین کنیم؟

بزرگ کردن  سایزسینه
بزرگ کردن سینه

پوشیدن سوتین با سایز اشتباه سینه ها را کوچک نشان میدهد.برای بزرگ کردن سینه، سایز سوتین خود را درست انتخاب کنید.

به گفته سوزان نترو، مربی حرفه ای سینه بند، حدود ۸۵ درصد از زنان در ایالات متحده سایز اشتباهی می پوشند.

برای اینکه سینه های خود را با سوتین بزرگتر نشان دهید،یا برای بزرگ کردن سینه با سوتین، ابتدا باید یک سوتین مناسب و سپس پد مناسب تهیه کنید.

اکنون در مورد هر دو مورد بحث خواهیم کرد.

چیزهایی که نیاز دارید:

  • یک قلم و کاغذ برای یادداشت اندازه گیری
  • نوار اندازه گیری
  • سوتینی که با آن راحت هستید
  • آینه
  • درج ژل

تعیین سایز مناسب سوتین

  1. ابتدا یک نوار اندازه گیری بردارید. نوار را دور دنده های زیر سینه بپیچید. فقط دور تقاطع از جایی که سینه ها از بدن بیرون می آیند بپیچید. نوار را موازی با سطح نگه دارید. بایستید و به طور طبیعی نفس بکشید. اندازه را بگیرید و روی کاغذ بیاورید. این اندازه گیری به تعیین اندازه نوار مناسب برای سینه ها کمک می کند.
  2. سوتینی را که با آن راحت تر هستید بردارید و بپوشید.کاپ سینه بند باید توسط سینه های شما پر شود، نه اینکه بیش از حد پر شود. در صورت نیاز، می توانید باند را تنظیم کنید. اگر اندازه سینه‌هایتان متفاوت است، می‌توانید از پد استفاده کنید.
  3. حالا نوبت به تنظیم بند های سوتین می رسد. هنگامی که به طور طبیعی با بازوها در حالت استراحت ایستاده اید، سینه ها باید تا نیمه بین آرنج و شانه شما قرار بگیرند.
  4. حالا متر نوار را بردارید و آن را دور تنه خود بپیچید. نوار باید بالاترین قسمت های سینه از جمله نوک سینه ها را بپوشاند. اندازه گیری را انجام دهید و آن را یادداشت کنید. هنگام اندازه گیری حتماً به طور طبیعی نفس بکشید. این اندازه گیری اندازه کاپ را تعیین می کند.
  1. اولین اندازه گیری را انجام دهید و آن را از اندازه دوم کم کنید.
  2. در اینجا نمودار تبدیل اندازه برای تعیین اندازه کاپ با استفاده از مقدار محاسبه شده در مرحله قبل آمده است:
تفاوت (تعیین شده در مرحله ۵)اندازه فنجان
کمتر از ۱ اینچAA
1 اینچآ
۲ اینچب
۳ اینچسی
۴ اینچدی
۵ اینچDD یا E
  1. به اولین اندازه گیری نگاه کنید. اگر عدد فرد است، ۵ اینچ اضافه کنید. برای عدد زوج، ۴ اینچ اضافه کنید. نتیجه اندازه نوار مناسب برای سینه شما خواهد بود.

تعیین بالشتک مناسب

  1. اندازه سوتین را مطابق قسمت قبل اندازه بگیرید و یک سوتین با اندازه اندازه گیری شده را امتحان کنید.
  2. یک ژل را در جلوی هر دو سینه، بین سوتین و نوک سینه قرار دهید. این باعث افزایش سایز می شود. برای افزایش شکاف سینه، می توانید ژل را در کنار سینه (بین سوتین و سینه) قرار دهید.
  3. پس از قرار دادن ژل، اگر خیلی سفت یا ناراحت کننده به نظر می رسد، یک کاپ بزرگتر برای سینه های خود انتخاب کنید.

نکته:  اگر اندازه گیری شما یک عدد فرد است، عدد را به نزدیکترین عدد زوج گرد کنید. مثلا اگر اندازه گیری ۳۱٫۵ است آن را ۳۲ در نظر بگیرید.

برای بزرگ کردن سینه سایت سلامتی و زیبایی استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا را به شما همراهان گرامی توصیه میکند.

کرم حجم دهنده لیفتینگ و سفت کننده سینه و باسن میبلین آمریکا – MAYBELLINE

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا
کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

با فرمولاسیونی کاملا منحصر به فرد و ارگانیک با ترکیبات کاملاً گیاهی حاوی روغن سویا ، ویتامین A و ویتامین E، کلاژن و الاستین میباشد.

کرم سفت کننده و افزایش سایز سینه و باسن میبلین غنی شده با ترکیبات فوق العاده موثر برای بافت آسیب دیده سینه می باشد.

این ترکیبات پروتئینی جذب بافت های آسیب دیده سینه شده و نهایتا قسمت های تحلیل رفته این موضع را بازسازی می کند.

ترکیبات الاستین و کلاژن موجود در کرم میبلین باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن می شود.

این کرم فاقد هورمون بوده و کاملا گیاهی است و در آن عناصر شیمیایی به کار نرفته است.

کرم بزرگ کننده سینه و باسن میبلین محصولی موثر در درمان سینه های نامتقارن می باشد.

کرم میبلین آمریکا ، یکی از محصولات معتبر در سراسر جهان میباشد که تأییدیه بهداشت جهانی FDA بر روی محصول به صورت برجسته درج شده است .

راز داشتن سینه هایی زیبا ، حجیم و لیفت شده با کرم حجم دهنده سینه میبلین میسر میباشد .

شرکت ساسانیان پارسیان کهن


شرکت ساسانیان
 ، تنها نماینده رسمی واردات محصولات آرایشی بهداشتی میبلین آمریکا در ایران و امارات متحده عربی میباشد.

منبع: makemybreastperfect.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *