مجله

انواع مدل سوتین که هر خانم باید بشناسد

سوتین زنانه ازمدل تاراهنمای انتخاب آن

سوتین زنانه ازمدل تاراهنمای انتخاب آن

آیا مطلع هستید که ۶۴ درصد از زنان به صورت اشتباه سوتین می بندند؟ همچنین ۲۴% آنها میدانند که سوتینی را می پوشند که مناسب آنها نیست .

مهم است که خانمها انواع مختلف سوتین را بشناسند و سوتینی را استفاه کنند که برای اندام آنها مناسب است .چرا که سوتین مناسب میتواند فرم اندام شما را بسیار زیبا و جذاب کند و بر عکس ، استفاده از یک سوتین نامناسب میتواند ظاهر شما را به هم بزند .

در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی انواع مختلف سوتین را برای شما همراهان گرامی معرفی خواهیم کرد . پس با ما همراه باشید .

سوتین اسفنجی ( پر شده )

سوتین زنانه ازمدل تاراهنمای انتخاب آن
سوتین زنانه ازمدل تاراهنمای انتخاب آن

یک سوتین پر زمانی بهترین عملکرد را دارد که مهمترین نگرانی شما پنهان کردن نوک پستانهای قابل مشاهده باشد. همچنین به پستان ها حجم می دهد و به آنها حالت گردتر و کاملتری می دهد. سوتین های بالشتک به دو سبک زیر سیم دار و غیر سیم دار موجود است. سوتین های بالشتی زیر سیم دارباعث می شود که سینه ها بالاتر بایستد.

راهنمای سبک: سوتین اسفنجی
نوع پستانهمه
مناسبتهر روز
لباسهمه نوع لباس

سوتین تیشرتی

سوتین زنانه ازمدل تاراهنمای انتخاب آن
سوتین زنانه ازمدل تاراهنمای انتخاب آن

این نوع سینه بند ، ظاهر ساده‌ای دارد و برای تی‌شرت‌‌های فیت بسیار مناسب است. بیش‌تر انواع سوتین ها دوخت قابل ‌توجهی دارند که ممکن است از روی لباس به صورت برجسته‌ای مشخص باشد. اما این موضوع در مورد سینه بند تی‌شرتی صدق نمی‌کند. این نوع سوتین هیچ دوخت یا برجستگی قابل رویتی ندارد.

راهنمای سبک: سوتین تی شرت
نوع پستانهمه
مناسبتهر روز
لباستی شرت های فیت بدن

سینه بند پوش آپ

سوتین زنانه ازمدل تاراهنمای انتخاب آن
سوتین زنانه ازمدل تاراهنمای انتخاب آن

این نوع سوتین ، سینه ها را بالا آورده و سینه ها را به هم نزدیک میکند . سوتین پوش آپ ، برای لیفت کردن سینه در زیر سیم دارد که شکل سینه ها را تغییر میدهد و میتوانید از سطح ۱ تا سطح ۳ سوتین خود را تنظیم کنید.

راهنمای سبک: سوتین پوش آپ
نوع پستانبیشتر برای Small ، Saggy
مناسبتمهمانی
لباسبلوز کوتاه ، لباسهای یقه باز
سطح ۱برای سینه های کوچک
سطح ۲برای سینه های متوسط
سطح ۳برای سینه های بزرگ

سوتین فنر دار

سوتین زنانه ازمدل تاراهنمای انتخاب آن
سوتین زنانه ازمدل تاراهنمای انتخاب آن

همانطور که از نامش پیداست ، این سوتین ها دارای فنر هستند و می تواند به صورت اسفنجی و یا بدون اسفنج باشد .فنر زیر این سوتین ها باعث میشود سینه ها بالاتر بایستد و فرم لیفت شده پیدا کنند. این سبک برای زنانی که احساس می کنند سینه هایشان آویزان است ، بهترین نتیجه را می دهد.

راهنمای سبک: سوتین فنر دار
نوع پستانبزرگ
مناسبتمیهمانی و استفاده روزانه
لباسهر نوع لباس

سوتین قابل تبدیل

سوتین زنانه ازمدل تاراهنمای انتخاب آن
سوتین زنانه ازمدل تاراهنمای انتخاب آن

این سبک استاد تمام سوتین ها است. با بندهای جداشونده ، امکان سبک دهی چند منظوره از جمله یک بند ، دو بند شانه ضربدری ، هالتر وحتی بدون بند را فراهم می کند. این سوتین هدف بسیاری از سوتین ها را با هم حل میکند.

راهنمای سبک: سوتین کانورتیبل / چند راهی
نوع پستانهمه
مناسبتهر روز ، باشگاه بدنسازی
لباستاپ ، لباس Racerback

سوتین دکلته

یکی از دغدغه‌های خانم‌ها به هنگام پوشیدنِ لباس‌های یقه‌باز و یا دکلته، پیدا بودن بندِ سوتین از زیر اینگونه لباس‌ها است. این لباس‌ها نیازمند استفاده از سوتین دکلته‌ی بدون بند هستند. این سوتین‌ها در عین آنکه بند ندارند، درست مانند یک سوتین کامل و بند دار، از سینه‌ها حمایت می‌کنند.

راهنمای سبک: سوتین دکلته
نوع پستانهمه
مناسبت مهمانی ها
لباستاپ های روی شانه و لباسهای دکلته

سینه بند جلو بازشو

سوتین های جلو بازشو دارای یک قلاب در جلوی سوتین برای باز و بستن سوتین دارد این را می توان راحت ترین سوتین برای پوشیدن دانست. این سبک در بین خانم هایی که قلاب زدن سینه بند در پشت آن را دشوار یا آزار دهنده می دانند محبوب است.

راهنمای سبک: سوتین جلو باز
نوع پستانزنان سینه سنگین
راه حلبرای خانمهایی که بستن سوتین از پشت برایشان مشکل است

سوتین هالتر ( بند پشت گردنی )

سوتین های هالتر دارای یک بند هستند که یا به دور گردن گره میخورند یا بندهایی که می توانند از پشت گردن بسته شوند. اکثر سوتین های قابل تبدیل ، به شما امکان تبدیل آنها به سبک هالتر را نیز می دهد.

راهنمای سبک: سوتین هالتر
نوع پستانهمه
مناسبتمهمانی
لباستاپ، لباس های بدون بند ، لباس های گردن هالتر

سینه بند شیردهی

سوتین های شیردهی ، برای مادران شیر ده یک نعمت است. این نوع سوتین دارای تکه ای روی سوتین است که مادر،هنگام شیر دهی دکمه آن را باز میکند و استفاده از آن در این مورد بسیار آسان است وتغذیه کودک را آسان می کند .به این نوع سوتین ، سینه بندهای زایمان نیز گفته می شود.

راهنمای سبک: سوتین پرستاری
وقت ایده آلبارداری ، پس از بارداری
راه حلدسترسی راحت به تغذیه برای کودک
برای داشتن سینه های خوش فرم ، حجیم و لیفت شده علاوه بر اینکه باید از سوتین مناسب استفاده کنید راهکارهای دیگری نیز وجود دارد ، مثل ورزش ، درمانهای خانگی ، تغذیه ، انجام جراحی ،اما هر کدام از موارد ذکر شده به زمان طولانی نیاز دارد و یا انجام جراحی ، خطرات و عوارض زیادی دارد .

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی ، استفاده از

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا ، میباشد کرم میبلین آمریکا ، یکی از محصولات معتبر در سراسر جهان میباشد که تأییدیه بهداشت جهانی FDA بر روی محصول به صورت برجسته درج شده است .

ترکیبات الاستین و کلاژن موجود در کرم میبلین باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه می شود.

منبع : Clovia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *