مجله

کرم حجم دهنده سینه چیست؟

بهترین درمان کوچکی سینه

بهترین درمان کوچکی سینه

سینه ها به عنوان نماد زنانگی، همیشه مورد توجه قرار میگیرد. بنابراین، بسیار مهم است که این نماد زنانگی و زیبایی زنان، خوش فرم، زیبا و سالم باشد. سینه در زنان، یکی از ویژگیهای مهم فیزیولوژی یک خانم است که او را بسیار متفاوت از شخصیت یک مرد میکند. هر خانمی دوست دارد سینه هایی زیبا داشته باشد، سینه هایی که نه آویزان باشند و نه خیلی کوچک. زنان باید همیشه سینه ای خوش فرم داشته باشند تا از نظر جسمی و روحی، زیبا، خاص و متمایز به نظر برسند.در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی همراه ما باشید تا به شما بانوان گرامی که به هر دلیلی دچار کوچکی، شلی و افتادگی سینه هستید بهترین درمان کوچکی سینه، بهترین روش بزرگ کردن سینه، افزایش سایز سینه و درمان افتادگی سینه را معرفی نماییم.

بنابراین در ادامه با ما همراه باشید.

بیایید قبل از اینکه به بحث در مورد درمان بپردازیم علل و عاداتی که باعث شلی، کوچکی و افتادگی بافت سینه میشوند را بررسی کنیم.

عاداتی که افتادگی سینه را سرعت میدهد:

افزایش سایز سینه و بهترین درمان کوچکی سینه
درمان افتادگی سینه
  • تغذیه ضعیف
  • عدم فعالیت بدنی
  • عدم محافظت از سینه ها در برابر نور خورشید
  • حمام آب گرم

بنابراین با ترک بعضی از عادات اشتباه و پیش گرفتن یک روش درست میتوانیم سرعت افتادگی سینه ها را کاهش دهیم.

و اما علل رایج افتادگی بافت سینه:

  • ژنتیک
  • استفاده از سوتین نامناسب
  • ورزش نکردن
  • سیگار کشیدن
  • بارداری و شیردهی
  • نوسانات وزنی

چگونه سینه هایی زیبا داشته باشیم؟

  • دوش آب سرد بگیرید.
  • صاف بایستید و بنشینید.
  • از تماس مستقیم آفتاب با سینه های خود جلوگیری کنید.
  • روی شکم نخوابید.
  • سوتین مشکی نپوشید زیرا مستقیما نور خورشید را جذب میکند و میتواند منجر به ایجاد چندین بیماری کشنده از جمله سرطان سینه شود.
  • در دوران شیردهی حتما از سوتین استفاده نمایید.
  • سینه ها را ماساژ دهید.

غذاهایی مانند شیر، میوه و آجیل می توانند به بزرگ شدن طبیعی سینه کمک کنند. در اینجا چند دستور العمل سالم وجود دارد که نتایج مثبتی در رشد سینه ها دارد.

افزایش سایز سینه و بهترین درمان کوچکی سینه

بهترین درمان کوچکی سینه

جدول تغذیه ای مناسب برای افزایش سایز سینه ها

شیرسینه های زنان کاملاً از چربی ساخته شده است و مصرف محصولات شیر ​​کامل که مملو از چربی هستند می توانند اندازه سینه را افزایش دهند.
پاپایاپاپایا مخلوط با شیر باعث افزایش سایزسینه و بزرگ شدن سینه می شود. با این حال، زنان باردار نباید از این مخلوط استفاده کنند.
دانه شنبلیله دانه شنبلیله دارای منبع غنی استروژن است که سینه های بزرگتر را تحریک می کند. خمیر دانه شنبلیله با روغن خردل و ماساژ سینه ها با آن می تواند به عنوان یکی از راهکارهای خانگی برای افزایش سایز سینه استفاده شود.
دانه رازیانهپودر دانه‌ رازیانه را به غذای خود اضافه کنید یا خمیری درست کنید و آن را با روغن زیتون مخلوط و سینه های خود را ماساژ دهید. البته مقدار مصرف رازيانه براي بزرگ شدن سينه نیز مهم است که باید زیر نظر دکتر طب سنتی تجویز شود.
دانه های کتان تخم کتان را بجوید. یا پودر دانه کتان را به غذای خود اضافه کنید.
آجیلآجیل ها منبع غنی از چربی های اشباع نشده اشباع هستند که برای ساخت بافت سینه ضروری می باشند.
سویاسویا سرشار از فیتواستروژن ها می باشد که هورمونی است که می تواند در بزرگ شدن سایز سینه ها موثر باشد. همچنین از رادیکالهای آزاد که باعث سرطان می شوند جلوگیری می کند.
غذاهای بزرگ کننده سینه

كدام ويتامين سينه را بزرگ ميكند؟

افزایش سایز سینه با مصرف ویتامینها
افزایش سایز سینه با مصرف ویتامینها

ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین K و ويتامين اي براي بزرگ شدن سينه از ویتامین های مفید برای سینه ها است.

تأثیر یوگا برای بزرگ کردن سینه ها

علاوه بر رژیم غذایی مناسب یکی دیگر از راه های طبیعی برای افزایش سایز سینه ورزش های مختلفی هستند که به سادگی در خانه می توانید انجام دهید، توجه کنید که این ورزش ها را صحیح و کامل انجام دهید.

بهترین درمان کوچکی سینه

روش اول:
ورزش اولی که برای افزایش سایز سینه می توانید امتحان کنید با نام اوستراسانا شناخته می شود، در این روش باید روی زانوهایتان بایستید و پاها را جفت کنید بعد به عقب برگردید و دست ها را روی پاشنه پا بگذارید، کمر را قوس داده و دنده ها را کش بدهید درواقع سر باید به سمت زمین کشیده شود، این روش که به زانو زدن شتر هم معروف است علاوه بر فوایدی که برای سینه دارد به بهبود هضم و کاهش چربی در بازو و ران هم کمک می کند.

روش دوم:
بژوگانسانا یا cobra posose نام ورزشی است که در آن باید روی شکم دراز کشید و پاها را صاف روی زمین دراز کرد، بعد از این کارها دست ها را روی سینه می گذارند و این کار را هر روز ده بار تکرار می کنند.

روش سوم:
روش دیگر که به آن زاویه دوتایی یا دویکونسان می گویند روشی است که در آن باید در حالت ایستاده دست ها را به عقب بکشید و به هم قفل کنید، بعد از انجام این کار باید خم شده و سر را به زانو بزنید، این کار برای افزایش سایز سینه موثر است.

ورزش های دیگری که برای بزرگ کردن سینه می توانید انجام دهید:

افزایش سایز سینه و بهترین درمان کوچکی سینه

ورزش های مختلف دیگری هم وجود دارند که به افزایش سایز سینه کمک می کنند، ورزش هایی که پوست را سفت می کنند و بافت عضله ای داخل و اطراف سینه را تقویت می کنند اهمیت زیادی در افزایش سایز دارند، از جمله این ورزش ها می توان به شنای دیواری، شنای سوئدی، پرس سینه، پرس نیمکت و فشردگی سینه اشاره کرد، هر روز ۱۵ تا ۳۰ دقیقه ورزش مربوط به انقباض سینه را انجام دهید تا از افتادگی سینه هم جلوگیری کند.

روش اول برای انقباض سینه

با دست راست آرنج دست چپ را بگیرید و با دست چپ آرنج دست راست را، دو دست خود را از روی آرنج به هم قفل کنید و دست هایتان را محکم فشار دهید، رها کنید و دوباره فشار دهید، روزانه تا ۲۰ بار تکرار این حرکت باعث خوش فرمی و سفتی سینه خواهد شد، این کار عضلات زیر بغل و سینه را منقبض می کند که در طول دو هفته می توانید تاثیر فوق العاده آن را ببینید.

روش دوم برای انقباض سینه

در این روش هر دو دست را مشت کنید و مثل روش بالا مشت ها را به سمت هم فشار بدهید، یعنی مشت دست راست را به طرف چپ و مشت دست چپ را به طرف راست بکشید و فشار بدهید، در انجام این حرکات فشار را در عضلات زیر بغل احساس خواهید کرد، باید تا ۶۰ بشمرید و بعد حالت خود را رها کنید، عضلات سینه در این روش منقبض می شوند، روزانه ۲۰ بار این کار را تکرار کنید.

بهترین درمان کوچکی سینه ، استفاده از دمبل

دمبل های سنگین را متناسب با بدن خود انتخاب کرده و آن ها را بلند کنید، حدود سه تا پنج کیلو دمبل برای این کار مناسب است، برای انجام این کار دمبل ها را با دو دست گرفته و دستها را روی ران گذاشته کمی خم شوید و دست ها را سمت سینه بکشید، دوباره دست ها را سمت پایین آورده و دوباره بالا بکشید، این کار را در سه ست بیست تایی تکرار کنید.

ماساژ سینه برای داشتن سینه هایی زیبا

برای اینکه سینه ها را به شکل مناسبی درآورید ماساژ سینه یک گزینه بسیار مهم برای بزرگ کردن سینه، افزایش سایز سینه و لیفت سینه میباشد.

برای ماساژ سینه و بزرگ کردن سینه، از حجم دهنده سینه که مورد تأیید کارشناسان بوده استقاده نمایید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا میباشد.

حجم دهنده سینه را روی سینه قرار داده و ماساژ دهید. این کار گردش خون را در بافت سینه افزایش داده و و آن را جذب میکند.

حجم دهنده سینه و باسن میبلین آمریکا

بزرگ کردن سینه با کرم حجم دهنده سینه میبلین
بزرگ کردن سینه با کرم حجم دهنده سینه میبلین

همانطور که در ابتدای این مطلب هم به آن اشاره کردیم، بسیاری از خانمها به دلایل مختلف دچار افتادگی بافت در ناحیه سینه خود میشوند و باعث میشود فرم اندام آنها کاملا زیبایی خود را از دست بدهد.

ما به شما بانوان گرامی این دلگرمی را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه و لیفت این ناحیه خواهید داشت.

همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و عملکرد حجم دهنده سینه و باسن:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه شده و نهایتا بافت را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن میشود.

ویژگیهای حجم دهنده سینه و باسن میبلین:

یکی از ویژگیهای خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده سینه، استفاده از آن در دوره بارداری، شیردهی و یائسگی میباشد و با توجه به ترکیبات کاملا گیاهی کرم حجم دهنده سینه ، محدودیت سنی نداشته و از سن ۱۴ سال به بالا قابل استفاده میباشد.

از دیگر ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

برند میبلین نیویورک

شرکت میبلین در سال ۱۹۱۵ توسط جوان ۱۹ ساله ای به نام تام لایل ویلیامز راه اندازی شد. این شرکت نخستین بار ریمل را تولید کرد. میبلین یک شرکت چند ملیتی آمریکایی لوازم آرایشی،مراقبت از پوست و….. است. برند محبوب میبلین، یکی از برندهای قدیمی و محبوب بین خانمها و طرفداران محصولات آرایشی است.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان پارسیان کهن
شرکت ساسانیان

شرکت ساسانیان تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

نحوه سفارش و خرید محصول:

جهت سفارش و خرید محصول به صورت حضوری: داروخانه

آنلاین: سایت سلامتی و زیبایی WWW.SALAMATIVAZIBAEI.COM، دیجی کالا

ارسال از طریق شرکت

جهت مشاوره و کسب اطلاعات جامعتر با مشاورین ما با شماره های

۰۲۱۲۲۱۴۷۰۰۰ و ۰۲۱۲۲۱۴۸۰۰۰ در ارتباط باشید.

منبع: healthline.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *