مجله

روش تهیه و استفاده روغن نارگیل برای بزرگ کردن سینه

روغن برای بزرگ کردن سینه

روغن برای بزرگ کردن سینه

آیا به دلیل کوچکی و افتادگی سینه ها ناراضی هستید و برای رشد سینه به دنبال درمان طبیعی هستید؟  یکی از راه های طبیعی افزایش سایز سینه، ماساژ با روغن است و روغن ماساژ سینه مانند روغن نارگیل بهترین درمان خانگی برای بزرگ شدن سینه و سفت کردن سینه ها است. در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی روش استفاده از روغن نارگیل برای بزرگ کردن سینه را به شما همراهان گرامی ارائه مینماییم.

درباره بافت سینه ها

روغن برای بزرگ کردن سینه

سینه‌ها عمدتاً شامل بافت‌های چربی بوده که به تحریک بسیار حساس هستند. ماساژ سینه ها باعث تحریک بافت ها می شود و بنابراین اثرات مثبت زیادی ایجاد می کند که سینه ها را سفت و متناسب می کند. سطح اکسی توسین نیز افزایش می یابد، که نشان می دهد برای افزایش سایز سینه و بزرگ شدن سینه، ماساژ سینه یک روش طبیعی کارآمد است.

ماساژ روغن نارگیل برای بزرگ کردن سینه

افزایش سایز سینه

روغن نارگیل بهترین درمان طبیعی و یکی از روغن های طبیعی موثر برای ماساژ سینه و بزرگ کردن سینه است و فواید زیادی برای پوست و سلامت کلی دارد.

سرشار از مواد مغذی ، بی بو، بی رنگ است و پوست را چرب نمی کند.

این روغن یکی از همه کاره ترین روغن ها است و به همین دلیل است که روغن نارگیل به طور گسترده ای به عنوان بهترین روغن برای افزایش سایز سینه مورد آزمایش قرار گرفته است. یکی از دلایل اصلی که باعث می شود محصولی عالی به حساب بیاید، غیر چرب بودن و چسبناک بودن کمتر آن است.

آیا روغن نارگیل برای بزرگ کردن سینه خوب است؟

روغن برای بزرگ کردن سینه و افزایش سایز سینه

(۱) خواص مرطوب کنندگی: روغن نارگیل همیشه به دلیل فوایدی که برای مو و پوست دارد شناخته شده است و آن را براق می کند. اما برای رشد سینه نیز مفید است ، زیرا به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی، پوست و بافت های زیرین را تغذیه می کند. همانطور که روغن در داخل سلول ها جذب می شود، گردش خون را در داخل سینه تقویت می کند و باعث افزایش کمی در اندازه سینه می شود.

(۲) غنی از اسیدهای چرب اشباع شده: دارای بیش از ۹۰٪ اسیدهای چرب اشباع و بیش از ۶۰٪ اسیدهای چرب با زنجیره متوسط ​​است.

(۳) غنی از ویتامین E: روغن غنی از محتوای ویتامین E است که خواص مفیدی برای سلامت مو و پوست دارد.

با این حال هیچ مدرک پزشکی یا مطالعه علمی وجود ندارد که ثابت کند روغن نارگیل سایز سینه را افزایش می دهد.

کپسول روغن نارگیل + شنبلیله / ویتامین E

رایحه سبک و طبیعت کم چسبناک آن، آن را به یک مرطوب کننده عالی برای پوست نرم و لطیف تبدیل کرده است. کپسول های ۵۰۰ گرمی شنبلیله را می توانید به روغن اضافه کنید یا می توانید کپسول های ویتامین E را نیز اضافه کنید و آن را مخلوط کنید تا کاملا مایع شود. این به افزایش استحکام سینه کمک می کند.

همچنین یک پادزهر عالی برای ترک‌هایی است که زنان ممکن است پس از بارداری یا کاهش/افزایش وزن در سینه‌ها و شکم تجربه کنند.

چگونه با روغن نارگیل ماساژ سینه انجام دهیم؟

ماساژ سینه به اندازه ماساژ هر قسمت دیگر بدن ما اهمیت دارد، اما متأسفانه در رژیم مراقبت شخصی ما به این قسمت کمترین توجه می شود.

ماساژ سینه با بهترین کرم برای بزرگ کردن سینه در فرم دهی به سینه ها و داشتن سینه های زیبا و خوش فرم میتواند بسیار مفید باشد.

روش مناسبی برای ماساژ سینه‌ها برای دستیابی به مزایای بزرگ شدن سینه وجود دارد. روش صحیح ماساژ سینه ها این است که فشار محکمی را در حرکات به سمت بالا، درونی و دایره ای اعمال کنید و این روند را تا ۱۰ دقیقه ادامه دهید.

در اینجا چند نکته و ترفند برای ماساژ سینه با روغن نارگیل آورده شده است که می تواند حداکثر سود را از آن بگیرد:

  • قبل از شروع ماساژ، ۱۰ چرخش به بیرون انجام دهید تا لنف تمیز شود. این به انتقال سموم انباشته شده از سینه ها کمک کرده و به روند ماساژ کمک می کند.
  • افزودن حرارت قبل و بعد از ماساژ باعث باز شدن منافذ برای حداکثر جذب و افزایش تولید پرولاکتین می شود. همچنین با افزایش عرضه اکسیژن و مواد مغذی موثرتر، جریان خون را در سینه‌ها بهبود می‌بخشد.
  • ماساژ دو بار در روز می تواند به سینه شما کمک کند تا نتایج بهتری داشته باشد و سینه هایی خوش فرم، خوش حالت، سالم و سفت داشته باشید.

یکی از جلسات ماساژ را قبل از خواب برنامه ریزی کنید زیرا پرولاکتین در شب فعال می شود.

  • اگر ماساژ سینه شما درد دارد، باید آن را به درستی انجام دهید تا از عواقب ناگوار جلوگیری کنید. به سینه های خود فشار زیادی وارد نکنید.
  • برای ماساژ سینه باید از کف دست استفاده کرد نه از انگشتان دست. این به تخلیه سموم از سیستم بدن شما کمک می کند.
  • با ماساژ زیر بغل و زیر سینه ها، گردش خون را بهبود می بخشید.
  • ماساژ باید همیشه به سمت داخل انجام شود.
  • در طول ماساژ، نیازی نیست که نوک سینه های خود را لمس کنید.
  • ماساژ سینه ها یا نتیجه می دهد یا خیر. اگر روغن را به درستی استفاده می کنید، اما به نتیجه نمی رسید، احتمالاً به دلیل سلامتی یا عوامل سنی است.

روغن نارگیل از قسمت گوشتی نارگیل، یعنی سفیدی داخل پوسته سخت میوه که از درخت نارگیل می آید و معمولاً به شکل جامد است، استخراج می شود. بنابراین باید آن را گرم کنید تا به شکل مایع درآید (بسته به دمای منطقه شما). و درست مانند هر روغن دیگری، استفاده از کمی روغن نارگیل داغ کمک می کند تا بیشترین فواید را داشته باشید.

چگونه روغن نارگیل را برای ماساژ سینه آماده کنیم؟

روغن برای بزرگ کردن سینه

زمانی که روغن نارگیل به عنوان بخشی از رژیم غذایی مصرف شود، تأثیر مثبتی بر هورمون ها دارد که می تواند به رشد سینه نیز کمک کند.

این نوع درمان برای بزرگ کردن سینه و افزایش سایز سینه است، می توانید آن را با یلانگ یلانگ استفاده کنید یا آن را با شنبلیله برای ماساژ مخلوط کنید.

روغن نارگیل نیز نسبت به سایر روغن هایی که برای ماساژ سینه استفاده می شود بوی بسیار ملایمی دارد و یک مرطوب کننده عالی است. همچنین گفته می‌شود که اگر به دلیل بارداری، کاهش وزن/افزایش وزن و غیره دچار کشیدگی روی سینه‌های خود شده‌اید، برای مبارزه با ترک‌های پوستی نیز مفید است.

کدام روغن نارگیل را باید روی سینه ها ماساژ دهید؟

قبل از خرید روغن نارگیل، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید که حاوی پارابن نیست. باید بی بو و بی رنگ با ویژگی های طبیعی و غیر تحریک کننده باشد. ناحیه سینه حساس است و هر نوع تحریکی می تواند باعث ایجاد جوش شود.

روغن نارگیل در رژیم غذایی و اندازه سینه

گنجاندن روغن در رژیم غذایی به دلیل تأثیر بر هورمون ها به رشد سینه کمک می کند.

روغن نارگیل برای مادران شیرده

افزایش سایز سینه

بسیاری از زنان پس از بارداری هنگام شیردهی دچار درد، خونریزی و تاول می شوند. و ایجاد ترک خوردگی نوک سینه می تواند منجر به درد، خشکی یا سوزش یا خونریزی از یک یا هر دو نوک پستان در طول شیردهی شود. اگر ترک خوردگی نوک سینه ها درمان نشود، می تواند باعث ایجاد تاول شود.

وضعیت دیگری که ممکن است در شیردهی رخ دهد، ورم پستان است. ماستیت یک بیماری جدی است که منجر به التهاب سینه می شود. باعث درد موضعی، قرمزی، تورم و گرما می شود. مراحل بعدی ماستیت باعث علائم عفونت سیستمیک مانند تب و حالت تهوع می شود.

مزایای روغن نارگیل برای مادر شیرده

مزایای روغن نارگیل برای مادر شیرده بسیار شگفت انگیز است زیرا یک ضد میکروبی طبیعی، ضد باکتری و ضد قارچ است.

  • این یک مرطوب کننده شفابخش است و استفاده مداوم از روغن نارگیل برای شیردهی می تواند از عفونت جلوگیری کند.
  • خارش و تورم را که باعث درد می شود و اغلب باعث انسداد مجرای سینه می شود، متوقف می کند.
  • روغن نارگیل از یک پروتئین اسید لودیک، همان پروتئین موجود در شیر مادر ساخته شده است. خوردن غذا برای کودک شما بی خطر است بنابراین مجبور نیستید آن را تمیز کنید.
  • روغن نارگیل به راحتی جذب می شود و برای دستگاه گوارش نابالغ کودک استفاده می شود. همچنین خواص درمانی و انرژی را فراهم می کند. به شکل اسیدهای چرب با زنجیره متوسط ​​برای کمک به رشد و تکامل مناسب کودک.

روغن نارگیل برای سفت کردن سینه و بزرگ شدن سینه بسیار موثر است و همچنین غیر چرب و بی بو میباشد. پس ارزش امتحان کردن را دارد. به یاد داشته باشید، این روغن از قرن‌ها قبل در درمان‌های زیبایی، پخت و پز، داروها و پادزهرهای درمانی استفاده می‌شود و تاکنون عوارض جانبی ناچیزی داشته یا اصلاً شناخته نشده است. 

مخاطبین محترم سایت سلامتی و زیبایی اگر به دنبال روشی قطعی و فوری برای درمان کوچکی،شلی و افتادگی سینه ها هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا میباشد.

کرم حجم دهنده سینه و باسن میبلین آمریکا

درمان کوچکی با حجم دهنده فوری بدن
حجم دهنده سینه و باسن میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده سینه میبلین درمان قطعی کوچکی سینه بوده و بزرگ کردن سینه، فرم دادن و لیفت شدن سینه و باسن را بدون هیچ گونه عارضه ای در پی خواهد داشت.

این  حجم دهنده سینه دارای مجوز از سازمان غذا و دارو بوده و تائیدیه FDA نیز بروی محصول درج شده است.

بزرگ شدن سینه با حجم دهنده سینه راهی قطعی برای افزایش سایز سینه میباشد.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان پارسیان کهن
ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان، یک شرکت بازرگانی معتبر بوده که تنها نماینده رسمی واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین آمریکا در ایران و امارات میباشد.

منبع: everydaycares.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *