مجله

بزرگ کردن سینه ها با دونگ کوای(Dong Quai)

سینه بزرگ با دونگ کوای

سینه بزرگ با دونگ کوای

 اگر به دنبال راه هایی برای افزایش سایز سینه و بزرگ کردن سینه در اینترنت هستید، احتمالا نام دونگ کوای را شنیده اید. اغلب سؤال میکنند که آیا دونگ کوآی واقعاً می‌تواند به بزرگ کردن سینه کمک کند؟  بنابراین، در اینجا ما به شما مخاطبین محترم پاسخ اینکه آیا دانگ کوآی واقعا می تواند به افزایش سایز سینه و رشد سینه شما کمک کند یا نه و روش رشد سینه با دونگ کوای را خواهیم گفت.

در ادامه این مطلب با سایت سلامتی و زیبایی همراه باشید….

بله، دانگ کوآی می تواند به شما کمک کند سینه های بزرگتر داشته باشید. این گیاه سرشار از فیتواستروژن های طبیعی است. فیتواستروژن ها به افزایش سایز سینه مانند استروژن در بدن زن کمک می کنند.

چرا به دونگ کوای “جنسینگ زن” می گویند؟

ر سیننسیس که به نام دونگ کوآی نیز شناخته می شود، گیاهی معطر با دسته ای از گل های کوچک سفید است. این گل متعلق به خانواده گیاه شناسی هویج و کرفس است. مردم چین، کره و ژاپن ریشه آن را برای مصارف دارویی خشک می کنند. دانگ کوای بیش از ۲۰۰۰ سال است که به عنوان یک داروی گیاهی استفاده می شود. 

افزایش سایز سینه  و سینه بزرگ با دونگ کوای
رشد سینه با دونگ کوای

فواید دونگ کوای:

  • حفظ سلامت خون
  • افزایش یا فعال کردن گردش خون
  • درمان کمبود خون
  • سیستم ایمنی بدن را تنظیم می کند
  • تسکین درد
  • تسکین روده ها

گیاه شناسان دونگ کوای را برای زنانی که باید خون خود را “غنی” کنند تجویز می کنند. غنی سازی یا تغذیه خون شما به معنای افزایش کیفیت خون شماست. زنان ممکن است پس از بچه دار شدن یا در حین و بعد از قاعدگی برای مسائلی مانند سندرم پیش از قاعدگی (PMS)، یائسگی و گرفتگی عضلات بیشترین فواید را از دانگ کوآی بیابند. به همین دلیل است که دونگ کوای به عنوان “جین سینگ زنانه” نیز شناخته می شود.

Dong quai با اسمهای زیر نیز نامیده می شود:

  • ریشه آنجلیکا سیننسیس
  • تانگ کوی
  • دانگ گی
  • ریشه گلپر چینی

شواهد علمی کمی در مورد فواید مستقیم دونگ کوآی وجود دارد. این گیاه بیشتر یک داروی درمانی است و نباید به عنوان درمان خط اول استفاده شود. در مورد هر گونه نگرانی یا عوارض جانبی احتمالی از پزشک خود بپرسید، به خصوص اگر دارو مصرف می کنید.

رشد سینه از چه زمانی شروع می شود؟

سینه ها در حالی شروع به شکل گیری می کنند که نوزاد متولد نشده هنوز در رحم مادر در حال رشد است. این با یک ضخیم شدن در ناحیه قفسه سینه به نام خط شیر شروع می شود. در زمان تولد نوزاد دختر، نوک سینه ها و ابتدای سیستم مجرای شیر تشکیل شده است.تغییرات سینه همچنان در طول زندگی یک زن اتفاق می افتد. اولین چیزی که ایجاد می شود لوب ها یا زیربخش های کوچک بافت سینه است. غدد پستانی بعد رشد می کنند و از ۱۵ تا ۲۴ لوب تشکیل می شوند. غدد پستانی تحت تاثیر هورمون هایی هستند که در دوران بلوغ فعال می شوند. کوچک شدن (انقطاع) مجاری شیر آخرین تغییر عمده ای است که در بافت پستان اتفاق می افتد. غدد پستانی به آرامی شروع به کوچک شدن می کنند. این اغلب در حدود ۳۵ سالگی شروع می شود.

سینه بزرگ با دونگ کوای، دونگ کوای چیست؟

Dong Quai که با نام Angelica Sinesis نیز شناخته می شود، هزاران سال است که به عنوان یک داروی جایگزین استفاده می شود. دانگ کوای عمدتاً در چین یافت می شود. شما همچنین می توانید آن را در سایر مناطق آسیای جنوب شرقی از جمله کره و ژاپن پیدا کنید.

این گیاه یک جزء اصلی در بسیاری از مکمل های بزرگ کننده سینه در بازار امروز است. همچنین به زنان کمک می کند تا علائم قاعدگی را کاهش دهند و به حفظ سلامت زنان در دوران یائسگی کمک میکند.

عمدتا دانگ کوای به صورت پودر یا قرص مصرف می شود. همچنین در لوسیون ها برای بزرگ کردن سینه نیز استفاده می شود.

Dong Quai چگونه به افزایش سایز سینه کمک می کند؟

همانطور که قبلاً گفتم، دانگ کوای غنی از فیتواستروژن است. فیتواستروژن ها مانند استروژن در بدن زن عمل می کنند. آنها درست مانند استروژن به افزایش سایز سینه و رشد سینه کمک می کنند.

همچنین دانگ کوای حاوی ماده شیمیایی به نام ایزوفلاون است. هنگامی که دونگ کوای مصرف می کنید، این ماده شیمیایی ایزوفلاون به استروژن تجزیه می شود که نقش اصلی را دربزرگ کردن سینه و افزایش سایز سینه ایفا می کند.

قبلاً اشاره کردم که دونگ کوآی به زنان کمک می کند تا سلامت یائسگی و قاعدگی بهتری داشته باشند. بنابراین، این گیاه به طور طبیعی به رشد سینه شما کمک می کند. زیرا زمانی که یک زن سیستم تناسلی سالمی داشته باشد، سینه های او به طور خودکار بزرگتر می شوند. این یک فرآیند طبیعی است.

به غیر از افزایش سایز سینه و رشد سینه با دونگ کوای، دانگ کوای بافت سینه شما را آرام می کند و با ایجاد فضای بیشتر به افزایش سرعت تولید شیر مادر کمک می کند. در نتیجه، اندازه سینه در زمانی که شما شیر نمی دهید افزایش می یابد.

چگونه دونگ کوای را تهیه کنیم؟

عمدتاً دانگ کوای به صورت قرص یا پودر در بازار یافت می شود. شما می توانید هر یک از آنها را بگیرید. از سوی دیگر، برخی افراد مواد طبیعی را بیشتر ترجیح می دهند. اگر شما اینطور هستید، می توانید خود ریشه را بخورید. فقط آن را به قطعات کوچکتر برش دهید و لذت ببرید. حتی می توانید یک عصاره مایع از ریشه تهیه کنید و آن را بنوشید. گزینه ها برای مصرف این گیاه متنوع هستند.

از آنجایی که ریشه دونگ کوای مملو از فلاونوئیدها است، دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد ویروسی و همچنین ضد التهابی است.

آیا عوارض جانبی برای Dong Quai وجود دارد؟

افزایش سایز سینه  و سینه بزرگ با دونگ کوای
سینه بزرگ با دونگ کوای

حداقل عوارض جانبی دانگ کوآی وجود دارد. اگر بالغ سالم هستید، مصرف دونگ کوآی برای شما مشکلی ندارد. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که، اگر پوست حساسی دارید، به دلیل مصرف دونگ کوآی می تواند حساس تر شود.

افراد زیر باید از مصرف دونگ کوای خودداری کنند:

  • زنانی که از هر گونه مشکل هورمونی رنج می برند.
  • زنانی که باردار هستند.
  • اگر در حال شیردهی هستید.
  • اگر از هر گونه مشکل خونی رنج می برید.

بهتر است قبل از مصرف هر نوع داروی گیاهی با پزشک مشورت کنید.

سایر مزایای Dong Quai

دونگ کوای با ویتامین و مواد معدنی غنی شده است. حاوی ویتامین B است که به افزایش سطح انرژی و توسعه خون سالم کمک می کند. ویتامین E به تسکین التهاب بافت عضلانی و مفاصل کمک می کند. این گیاه همچنین حاوی منیزیم و کلسیم است که اثرات ضد اسپاسم دارد.

بر روی لینک کلیک کرده و مقاله بزرگ کردن سینه با ویتامین E را مطالعه نمایید.

به غیر ازرشد سینه ها و افزایش سایز سینه ، دونگ کوآی فواید سلامتی دیگری نیز دارد . در اینجا به برخی از آنها اشاره می شود:

  • دونگ کوآی، باعث ایجاد سیستم یائسگی و قاعدگی سالم‌تر در بدن زنان میشود. مشکلات مربوط به یائسگی مانند گرگرفتگی، ناباروری، دردهای قاعدگی و غیره را می توان با دانگ کوای درمان کرد.
  • به گفته بسیاری از زنان، دونگ کوآی به آنها کمک کرده تا در طول شب بهتر بخوابند.
  • قابل استفاده برای درمان سردرد، کم خونی، پسوریازیس، خستگی و غیره.
  • برخی از مردان از آن برای درمان زود انزالی استفاده می کنند.
  • دانگ کوآی همچنین زخم را درمان می کند، درد مفاصل را تسکین می دهد، آلرژی را درمان می کند، فشار خون را کاهش می دهد، یبوست را کاهش می دهد، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، سطح استروژن را کنترل می کند، به گردش خون کمک می کند، باروری را افزایش می دهد و غیره.

آیا راه بهتری برای افزایش سایز سینه وجود دارد؟

بله وجود دارد. اگرچه دانگ کوآی یک منبع طبیعی عالی برای افزایش سایز سینه است، اما تنها تکیه بر آن حرکت هوشمندانه ای نخواهد بود. دلیل اصلی این امر این است که زمان زیادی طول خواهد کشید تا به نتیجه یعنی بزرگ کردن سینه و رشد سینه دست پیدا کنید، و همچنین همانطور که در این مقاله نیز به آن اشاره شد ممکن است برای افرادی که حساسیت پوستی دارند مشکلاتی را ایجاد کند، ضمنا در دوران بارداری و شیردهی نیز ممنوعیت مصرف دارد.

بنابراین، اگر شما به دنبال راه حلی باشید که نتیجه سریع تری را ارائه دهد ما به شما این نوید را میدهیم که برای بزرگ کردن سینه، افزایش سایز سینه، درمان شلی و افتادگی سینه، درمان عدم تقارن سینه میتوانید از کرم حجم دهنده سینه میبلین استفاده نمایید.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

درمان کوچکی با حجم دهنده فوری بدن
حجم دهنده سینه و باسن میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه شده و نهایتا بافت را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه میشود.

ویژگیهای حجم دهنده سینه میبلین:

یکی از ویژگیهای خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده سینه، استفاده از آن در دوره بارداری، شیردهی و یائسگی میباشد و با توجه به ترکیبات کاملا گیاهی کرم حجم دهنده سینه، محدودیت سنی نداشته و از سن ۱۴ سال به بالا قابل استفاده میباشد.

از دیگر ویژگی خاص و منحصر به فرد این کرم بزرگ کننده سینه، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

منابع: makemybreastperfect.com

healthline.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *