مجله

روش استفاده از دانه شنبلیله برای رشد و بزرگ شدن سینه

شنبلیله و بزرگ کردن سینه

شنبلیله و بزرگ کردن سینه

شنبلیله فواید زیادی برای سلامتی دارد، اما جالب است بدانید استفاده از شنبلیله برای بزرگ کردن سینه‌های زنان بسیار مؤثر است. در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی در مورد چگونگی استفاده از دستور العمل های طبیعی مانند شنبلیله برای افزایش سایز سینه ، رشد سینه و برجسته کردن آن صحبت خواهیم کرد.

جلوه های زیبایی و معیار آن بسیار بوده و از جامعه ای به جامعه دیگر و از فردی به فرد دیگر متفاوت بوده است. در زنان زیبایی باسن و سینه در جذابیت اندام آنها بسیار تأثیر گزار میباشد.. هم زنان و هم مردان به این موضوع توجه زیادی کرده اند.

افزایش سایز سینه این روزها به یکی از ویژگی های زیبایی زنان تبدیل شده است. بنابراین بسیاری از زنان به دنبال استفاده از روش های مختلف افزایش سایز سینه بوده اند. بنابراین در این مقاله در مورد سینه ها صحبت خواهیم کرد که نشانه های زیبایی چیست و چگونه می تواند فرم مناسب و هیجان انگیزی را به خود بگیرد.

دانه های شنبلیله چیست؟

 شنبلیله و بزرگ کردن سینه و افزایش سایز سینه
فواید شنبلیله و بزرگ کردن سینه

شنبلیله (Trigonella foenum-graecum) گیاهی به طول حدود ۲-۳ فوت (۶۰-۹۰ سانتی متر) است. حاوی برگ های سبز، گل های سفید کوچک و غلاف های حاوی دانه های قهوه ای کوچک است.

هزاران سال است که شنبلیله هم در طب چینی و هم در طب جایگزین برای درمان بیماری های پوستی و بسیاری از بیماری های دیگر استفاده می شود.

این ادویه محبوب است و همچنین در محصولاتی مانند صابون و شامپو یافت می شود.

دانه و پودر شنبلیله همچنین در بسیاری از غذاهای هندی، ترشیجات، کاری به دلیل مشخصات غذایی و طعم شیرین لذیذشان استفاده می شود.

دانه های آن در غذاهای هندی و خاورمیانه به عنوان ادویه پس از آسیاب کردن بسیار رایج است و ممکن است به صورت خام یا پخته مصرف شود

و اخیراً به دلیل فواید بی شماری که برای مردان و زنان دارد به عنوان یک مکمل غذایی سالم رایج شده است که در این مقاله توضیح خواهیم داد.

ارزش غذایی و فواید شنبلیله

اگرچه شنبلیله در حجم و مقدار زیاد استفاده نمی‌شود، اما بهتر است بدانید که یک قاشق غذاخوری تخم شنبلیله ۳۵ کالری انرژی دارد و شامل مواد مغذی زیر است:

  • فیبر: ۳ گرم؛
  • پروتئین: ۳ گرم؛
  • کربوهیدرات: ۶ گرم؛
  • چربی: یک گرم؛
  • آهن: ۲۰ درصد نیاز روزانه‌ی هر فرد؛
  • منگنز: ۷ درصد از نیاز روزانه‌ی هر فرد؛
  • منیزیم: ۵ درصد از نیاز روزانه‌ی هر فرد.

شنبلیله حاوی مس، آنتی اکسیدان، کولین، تریگونلین، یاموجنین، سارسا ساپوجنین، و دیوسگنین است، وجود همین مواد شیمیایی باعث شده است که شنبلیله یک گیاه پرخاصیت دارویی باشد. مطالعات نشان می‌دهد که شنبلیله حاوی ساپونین، جینسینگ و فیبر است که می‌تواند در درمان بسیاری از بیماری‌ها مؤثر باشد.

به‌طور خلاصه می‌توان گفت: تخم شنبلیله خواص زیادی دارد و شامل مواد مغذی مفید مانند فیبر و مواد معدنی لازم برای بدن، مانند آهن و منیزیم است.

راهنمای استفاده از دانه شنبلیله و بزرگ کردن سینه

مشکلات مربوط به پستان در زنان

افزایش سایز سینه

یک زن می تواند همه عناصر و ویژگی های زیبایی را یک جا داشته باشد، اما بسیاری از زنان هستند که از اندازه سینه های بزرگ رنج می برد و این برای او مشکلی است که احساس ناراحتی می کند.

به دلیل اینکه دیگران آن را چگونه می بینند، بنابراین او به دنبال ابزار، روش ها و درمان هایی می گردد که از طریق آنها می تواند این مشکل را درمان کرده

و بر آن غلبه کند. از طرف دیگر، خانم‌هایی هم هستند که می‌خواهند اندازه سینه‌هایشان را افزایش دهند؛ زیرا سایز سینه‌شان بسیار کوچک است و هیچ نقطه عطف زنانه‌ای را نشان نمی‌دهد که باعث نارضایتی او می‌شود.

و همین مسئله یعنی بزرگ بودن یا کوچک بودن سینه ها باعث میشود که آنها نتوانند لباس مورد علاقه خود را بپوشند.

مشخص است که بعد از ازدواج، به‌خصوص بعد از بچه‌دار شدن، اندازه سینه‌ها به‌طور خودکار افزایش می‌یابد، که این امر قابل‌توجه است.

روش های افزایش سایز سینه

 شنبلیله و بزرگ کردن سینه
بزرگ کردن سینه

خیلی از خانم ها هستند که از مشکل کوچکی سینه رنج می برند وافزایش سایز سینه برایشان به یک وسواس تبدیل شده است تا جایی که کم نیستند

خانم هایی که برای رسیدن به این خواسته به روش های غیر ایمن روی می آورند. روش های زیادی برای بزرگ کردن سینه اخیرا گسترش یافته است، از جمله توسل به جراحی.

جراحی و لیزر: جای تأسف است که این عمل‌ها خطرات بسیار زیادی برای سلامتی بدن به همراه دارد، زیرا می‌تواند

باعث عدم تعادل هورمونی در خانم‌ها شود که باعث می‌شود مشکلات زیادی در رابطه با تولید مثل یا قاعدگی و خطرناک‌تر از آن داشته باشند. احتمال ابتلا به سرطان سینه و سایر مشکلات سلامتی.

افزایش سایز سینه با کرم حجم دهنده سینه: یکی از روشهای افزایش سایز سینه استفاده از حجم دهنده سینه میباشد.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا میباشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

درمان کوچکی با حجم دهنده فوری بدن
کرم حجم دهنده سینه و باسن میبلین آمریکا

حجم دهنده سینه میبلین، درمان کننده کوچکی، شلی و افتادگی سینه در کوتاهترین زمان با ترکیباتی کاملا ارگانیک و ماندگاری دائم میباشد.

حجم دهنده سینه و باسن میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه و باسن شده و نهایتا بافتها را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن میشود.

یکی از ویژگیهای خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، استفاده از آن در دوره بارداری، شیردهی و یائسگی میباشد و با توجه به ترکیبات کاملا گیاهی کرم حجم دهنده سینه و باسن، محدودیت سنی نداشته و از سن ۱۴ سال به بالا قابل استفاده میباشد.

از دیگر ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

اما کسانی هستند که به راه حل های طبیعی مانند دستور العمل های طبیعی استخراج شده از بهترین های طبیعت مانند روغن شنبلیله و … متوسل می شوند. اینها بهترین روش ها با نتایج موثر و ایمن تر برای سلامت زنان هستند.

فواید استفاده از شنبلیله برای افزایش سایز سینه

 شنبلیله و بزرگ کردن سینه

ژن ها نقش مهمی در بزرگ یا کوچک بودن سینه دارند.

شاید یکی از شناخته شده ترین فواید شنبلیله، افزایش اندازه سینه به این دو روش باشد:

شبیه سازی اثرات استروژن و تحریک تولید پرولاکتین. هر یک از این هورمون ها برای رشد سینه ها بسیار مهم هستند. شنبلیله دارای خواصی است که بطور ایمن و طبیعی رشد سینه را تحریک می کند و در نتیجه سینه ها بزرگتر، سفت تر و پرتر می شود.

۳ روش طبیعی استفاده از شنبلیله و بزرگ کردن سینه

روش های مختلفی برای استفاده از شنبلیله برای رشد سینه وجود دارد که با خوردن شنبلیله سبز یا نوشیدنی شنبلیله می توان سینه را بزرگ کرد. از شنبلیله می توان به عنوان اسپری روی سینه استفاده کرد.

در ادامه با تمام این روش ها آشنا می شویم:

۱٫ شنبلیله سبز را برای افزایش سایز سینه و رشد سینه بخورید

برخی از خانم ها ترجیح می دهند گلبرگ های سبز تازه شنبلیله را بدون جوشاندن یا تبدیل به پودر یا استفاده از روغن استخراج شده از آن بخورند. مصرف سبز رنگ ترجیح داده می شود زیرا سرشار از مواد مغذی کامل هستند و این روش از گیاه شنبلیله نهایت استفاده را می برد و نتایج بسیار سریعی در افزایش سایز سینه دارد.

۲٫ نوشیدنی شنبلیله برای رشد سینه بنوشید

فواید شنبلیله

نوشیدنی شنبلیله روش اول:

دانه‌های شنبلیله را چند ساعت در آب خیس کنید، سپس این مایع را صاف کرده و سه بار در روز بنوشید. این روش اگر برای مدتی حفظ شود به رشد سینه کمک می کند.

دستور تهیه نوشیدنی شنبلیله روش دوم:

دانه های شنبلیله را به مدت ۱۰ دقیقه در آب بجوشانید و بعد از آن نوشیدنی شنبلیله را از دانه ها صاف کنید و شکر به آن اضافه کنید یا به دلخواه میتوانید

بدون شکر درست کنید و یک فنجان دمنوش شنبلیله را صبح و عصر میل کنید. این روش تاثیر بسزایی درافزایش اندازه سینه و رهایی از کوچکی سینه، به طور محسوس و در سریع ترین زمان ممکن دارد.

روش سوم:

همچنین پودر شنبلیله را می توان با جوشاندن یک فنجان آب استفاده کرد، دو قاشق غذاخوری پودر شنبلیله را با ۱ قاشق مرباخوری عسل یا مربا به دلخواه به آن اضافه کنید و صبح و عصر یک فنجان میل شود. با ادامه این روش برای مدتی نتایج موثری خواهید گرفت.

۳٫ روغن شنبلیله و بزرگ کردن سینه

این روش به دلیل نتایج موثر و سریع روشی ارجح برای اکثر خانم ها محسوب می شود.

روغن شنبلیله را ۲ بار در روز یک بار صبح و یک بار شب روی سینه ها ماساژ دهید.

همچنین روغن شنبلیله را می توان با روغن آلوئه ورا یا روغن کهربا مخلوط کرد. روغن آلوئه ورا سینه را سفت می کند و

روغن کهربا با بوی خوب بوی روغن شنبلیله را می پوشاند زیرا عطر روغن شنبلیله نامطبوع است.

صبح و عصر با این روغن سینه خود را با انرژی ماساژ دهید تا به بافت های پوستی این ناحیه نفوذ کند که باعث می شود خون به داخل آن جریان یابد و در نتیجه اندازه آن افزایش یابد.

-می توانید این نسخه را به مدت یک ماه کامل آزمایش کنید و اگر نتایج مثبت شروع شد، همان درمان را برای یک ماه دیگر دنبال کنید.

 اما اگر به سرعت به هدف خود نرسیدید، بهتر است روند ماساژ سینه با روغن را دو تا سه بار در روز انجام دهید تا به هدف خود برسید. 

توجه داشته باشید که این کار به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست سینه شما نیز کمک می کند.

برخی از دستور العمل های موثر شنبلیله برای افزایش سایز سینه 

۱٫ شنبلیله و مخمر

چند دانه شنبلیله را با مقدار مناسب آب بجوشانید و بعد آسیاب کنید و سپس مایه خمیر را به آن اضافه کنید و با هم مخلوط کنید تا خمیری به دست بیاید

سپس روی سینه بگذارید و بگذارید خشک شود و این دستور را چندین بار تکرار کنید. چند روز تا رسیدن به نتیجه مطلوب

۲٫ شنبلیله و شیر

۱۰۰ گرم دانه شنبلیله را آسیاب کرده، یک قاشق غذاخوری از آسیاب آن را به یک لیوان بزرگ آب، کمی شیر اضافه کرده و مواد را هم زده تا مخلوط غلیظی به دست بیاید، سپس صبح زود ناشتا میل کنید.

۳٫ شنبلیله و عسل

چهار قاشق غذاخوری مایه، یک قاشق غذاخوری عسل و دو قاشق غذاخوری پودر گنجشک را در آب شنبلیله که از قبل جوشانده اید می ریزیم. مخلوط کنید و این کار را سه بار پشت سر هم ادامه می دهیم.

فواید دانه شنبلیله

افزایش سایز سینه با شنبلیله
رشد سینه با شنبلیله

شنبلیله فواید زیادی دارد. اعراب، هندی ها، چینی ها و دیگران از زمان های بسیار قدیم از آن به عنوان دارو برای بسیاری از مشکلات بهداشتی استفاده می کردند که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. افزایش تولید شیر برای زنان شیرده. مطالعات تایید کرده اند که پس از مصرف روزانه شنبلیله توسط مادران، چه به صورت نوشیدنی و چه در صورت مصرف کپسول شنبلیله پس از مشورت با پزشک، میزان شیر در سینه و همچنین وزن کودکان افزایش یافته است.
  2. درمان دیسمنوره در زنان و تسکین درد زایمان.
  3. تولید هورمون مردانه باعث افزایش تستوسترون در مردان و افزایش قدرت جنسی آنها می شود و برخی مطالعات تایید کرده اند که مصرف آن باعث افزایش تعداد اسپرم می شود.
  4. به طور کلی درد به ویژه سردرد را تسکین می دهد و ممکن است در میگرن مفید باشد.
  5.  کاهش سطح التهاب در بدن به دلیل غنی بودن از آنتی اکسیدان ها که از بسیاری از بیماری ها مانند سرطان و غیره محافظت می کند.
  6.  تنظیم سطح قند خون به دلیل داشتن فیبر بالا به کنترل دیابت کمک می کند.
  7. کنترل اشتها و کاهش میزان چربی
  8.  کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید خون و کاهش فشار خون بالا به پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی کمک می کند.
  9. کاهش علائم سوزش سر دل.
  10. درمان برخی از مشکلات پوستی

منبع: shopnodana.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *