مجله

معیار های زیبایی اندام زنان در کشور های مختلف جهان

معیار زیبایی اندام در کشورهای مختلف

معیار زیبایی اندام در کشورهای مختلف

فکر می کنید می دانید استاندارد زیبایی اندام برای یک زن چگونه به نظر می رسد؟ شاید با توجه به محل زندگی خود، ایده آل خاصی از اندام متناسب برای زنان در ذهن خود داشته باشید. معیار های زیبایی اندام از هر کشور تا کشوری دیگر از زمین تا آسمان متفاوت است. آماده شگفت زده شدن باشید و در ادامه با سایت سلامتی و زیبایی همراه بمانید تا معیار های عجیب زیبایی اندام زنان در کشورهای مختلف با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

همانطور که گفته شد استاندارد زیبایی اندام در هر کشوری متفاوت از کشور دیگر است.

در مجموعه تصاویر خیره کننده زیر، به لطف آزمایش گروه بریتانیایی، Superdrug Online Doctors، که به طراحان گرافیک زن در ۱۸ کشور، تصویری از یک زن ارائه داند. خواهید دید که بدن ایده آل در سراسر جهان چگونه است. نتایج نه تنها تعجب آور است، بلکه یادآور این واقعیت ذاتی است که زنان در هر شکل و اندازه ای زیبا هستند.

معیار زیبایی اندام در کشورهای مختلف
معیار های عجیب زیبایی

در بالا تصویر اصلی و کاملاً دست نخورده را مشاهده می کنید که به فتوشاپ کاران در ۱۸ کشور مختلف داده شده است . از آن ها خواسته شده تا معیار های زیبایی اندام زنان در کشور خود را روی این عکس به تصویر بکشند. همانطور که در تصاویر زیر خواهید دید، تغییرات آنها از حداقل تا گسترده متغیر است، که منعکس کننده تغییرات چشمگیر در تصاویر اجتماعی زیبایی در سراسر جهان است. این حقیقت شگفت انگیز است که چیزی به نام یک زن ایده آل جهانی وجود ندارد…

۱٫ آرژانتین

آرژانتین به دلیل وسواس زیادی که در زمینه جراحی پلاستیک برای دستیابی به اندامی شبیه باربی دارد، شهرت دارد. بنابراین سینه باریک، کمر باریک، پاهای بلند و شکم تخت به عنوان خوش اندامی تعریف شده است.

معیار زیبایی اندام در کشورهای مختلف
معیار های عجیب زیبایی

۲٫ آفریقای جنوبی

با توجه به اینکه مردم آفریقای جنوبی بیش از نیمی از سال از آب و هوای گرم لذت می برند و متعاقباً زمان قابل توجهی را در خارج از منزل می گذرانند، این که نمایاندن تیپ بدنی ایده آل آفریقای جنوبی بلند، لاغر و برنزه است، اصلاً تکان دهنده و شوکه کننده نیست.

معیار زیبایی اندام در کشورهای مختلف
معیار زیبایی اندام در کشورهای مختلف

۳٫ ونزوئلا

برای کشوری که به دلیل برگزاری مسابقات زیبایی با محوریت جراحی های زیبایی بدنام است، خانم ایده آل ونزوئلا به طرز شگفت انگیزی شهوانی و بی روح به نظر می رسد. سینه ها و باسن بزرگ از ویژگی های اندام ایده آل آنهاست. جالب توجه است که بدانید ساکنین ونزوئلا، مفرح ترین افراد در قاره آمریکا شناخته شده اند.

معیار زیبایی اندام در کشورهای مختلف
اندام متناسب برای زنان

۴٫ اسپانیا

در کشوری که فعالیت‌های غذا محور برای انتقال عشق نقشی اساسی دارند، تیپ بدنی ایده‌آل اسپانیایی – همچنین کامل‌ترین شکل بدن – نشان‌دهنده فرهنگی است که بر خوردن محدودکننده و سالم غذا همراه باشد. ساده بگوییم آن ها به افراد تو پر و منحنی های زنانه علاقه دارند!

معیار زیبایی اندام در کشورهای مختلف
اندام متناسب برای زنان

۵٫ ایالات متحده آمریکا

همانطور که می دانید امروزه آمریکایی ها جز چاق ترین افراد جهان هستند. آنها به دلیل خوردن بیش از حد فست فود چاق می شوند و اضافه وزن پیدا می کنند. بنابراین تصویر بدن ایده آل در اینجا اصلاً شوکه کننده نیست. تعداد کمی از زنان هستند که می توانند به آن دست یابند و روی فرم بمانند.

اندام متناسب برای زنان
اندام متناسب برای زنان

۶٫ چین

تا حد زیادی دراماتیک‌ترین عکس ارسالی، تصویر چینی از زن ایده‌آل بود. این تصویر به‌ طور وحشتناکی تحریف‌ شده و انیمه‌مانند، با چشم‌های اغراق‌آمیز، کمری بسیار باریک و سر کشیده به نظر می‌رسد. او خیلی از تصویر اصلی فاصله دارد، نسبت BMI او حدود۱۷ است، یعنی چیزی حدود سوء تغذیه!

اندام متناسب برای زنان
معیار زیبایی اندام در کشورهای مختلف

۷٫ کلمبیا

اندام زنان کلمبیایی بسیار عادی و دست یافتنی برای افراد است. آنها نه آنقدر لاغر و غیر واقعی هستند و نه آنقدر چاق و دارای اضافه وزن. این اندام همچنین نشان دهنده اعتماد به نفس قوی و تصویر بدنی سالم است که زنان کلمبیایی به داشتن آن مشهور هستند.

اندام متناسب برای زنان

۸٫ فیلیپین

الگوی زیبایی فیلیپین از زمان های گذشته، سینه و باسن پر و کمر خوش فرم است که مظهر فرهنگی است که زنانگی و جنسیت زنانه را به عنوان اصلی ترین ویژگی های زیبایی حفظ می کند.

اندام متناسب برای زنان

۹٫ هلند

این زن هلندی با موهای قرمز آتشین، هیکل ستونی و پیشانی کشیده خود مظهر مفاهیم اروپایی غربی از زیبایی عرفانی و مجسمه است.

اندام متناسب برای زنان

۱۰٫ سوریه

با تاکید واضح بر بدن گلابی شکل، زن ایده آل سوری مظهر زنانگی، مادری و انحنا است. آنها بیشتر اندام دو سایزه را می پسندند. پایین تنه ای چاق تر نسبت به بالاتنه.

اندام متناسب برای زنان
معیار زیبایی اندام در کشورهای مختلف

۱۱٫ پرو

زن ایده‌آل پرو که تمایل واضحی به فیزیک ساعت شنی دارد، کمری باریک با باسن و سینه‌های خوش فرم دارد که نگاهی به دوران طلایی آژیرهای صفحه نمایش مانند الیزابت تیلور و مرلین مونرو دارد.

۱۲٫ مصر

با پاهای قوی و عضلانی و کمری کوچک. تیپ بدنی ایده آل زنان مصر قدرتمند و ورزشکار است و حس جنسی قوی دارد.

۱۳٫ رومانی

یکی از تصاویر کامل‌تر، تصویر رومانیایی از فرم زنانه، با تأکید واضح بر منحنی‌های زنانه. طبق تصویر برجستگی بدن آنها کمتر برجسته‌ به نظر می‌رسد.

استاندارد زیبایی اندام

۱۴٫ ایتالیا

به نظر می رسد که بی شباهت به مدل های باند فرودگاه نیست. تصویر زیبایی ایتالیایی ممکن است یکی از دست نیافتنی ترین ها باشد. با پاهایی که بسیار بلند اند، کمری کوچک و سینه های کوچک و لباس زیر قرمز برای جذابیت فوق العاده او.

معیار زیبایی اندام در کشورهای مختلف

۱۵٫ اوکراین

همچنین با انتخاب لباس زیر زنانه قرمز، تصویر اوکراینی از زیبایی زنانه برخی از لطافت زنانه تصویر اصلی را حفظ می‌کند و در عین حال کمر و اندام‌های او را به‌طور چشمگیری لاغر می‌کند و به تیپ بدنی ستونی تبدیل می‌شود.

۱۶٫ مکزیک

با توجه به ایالات متحده، زن ایده آل مکزیک بدنی شبیه کارداشیان، با کمر مخروطی اغراق آمیز و باسن خوش فرم و بزرگ دارد. همچنین پوست برنزه او نیز قابل توجه است.

استاندارد زیبایی اندام

۱۷٫ انگلستان

به طور قطع، نمایش زیبایی زنان در بریتانیا، با هیکلی ستون مانند و باسن باریک، که یادآور بدن‌های مجسمه‌ای ستاره‌هایی مانند شارلیز ترون و مگان فاکس است، کمتر خوش فرم است.

۱۸٫ صربستان

ظاهر زنان صرب ایده‌آل با ویژگی‌های برجسته‌تر صورت و کمری باریک، از دختران پین‌آپ دهه ۱۹۵۰ و شکل کلاسیک ساعت شنی گرفته شده است.

معیار زیبایی اندام در کشورهای مختلف
نکته نهایی:

همانطور که متوجه شدید، داشتن کمر باریک به همراه سینه و باسن پر یکی از میانگین های ایده آل در تمام دنیاست. بدیهی است که ایران نیز یکی از این کشور ها باشد!

برای داشتن این گونه اندام کافیست از کرم لاغری موضعی استفاده کنید تا به طور موضعی هر قسمت از بدن را که می خواهید (از جمله کمر) لاغر کنید.

منبع: www.professionalbeauty.com

4 دیدگاه در “معیار های زیبایی اندام زنان در کشور های مختلف جهان

  1. جواد گفت:

    یه عکس هم برای فتوشاپ های ایران میفرستادید تا اونا هم یه طرحی بزنن.

  2. رقابتی گفت:

    برگزاری نخستین جلسه تدوین استانداردهای بین‌المللی واژه‌ها و اصطلاحات صنعت بیوتی ، زیبایی و سلامت

    نخستین جلسه تدوین استاندارد بین‌المللی واژه‌ها و اصطلاحات صنعت بیوتیک، زیبایی و سلامت به همت موسسه بین المللی آرازتکاوران ویرا برگزار شد.به گزارش روابط عمومی موسسه بین المللی آرازتکاوران ویرا ، اولین جلسه تدوین استاندارد بین‌المللی واژه‌ها و اصطلاحات صنعت بیوتیک ،زیبایی و سلامت WOB2023 و WOH2023 و WOBH2023 و S.S.S و استانداردهای ISO و استانداردهای ملی مرتبط با صنعت زیبایی و سلامت در کشورهای مختلف The standard of the beauty and health industry

    به رهبری ایران و ریاست دکتر علیرضا سلمانیان نوکابادی و با حمایت سازمان جهانی زیبایی و سلامت (فرانسه) و همکاری دانشگاه جهانی ورزش ، دانشگاههایی از مالزی – هندوستان – نیجریه – زیمبابوه و جمعی از اساتید دانشگاهها در رشته های مرتبط … به صورت حقیقی و مجازی تشکیل شد.

    اعضای ایرانی کمیته تدوین استاندارد زیبایی و سلامت

    ریاست کمیته : دکتر علیرضا سلمانیان ۰۹۱۳۰۶۰۰۰۱۶

    عضو ایرانی کمیته : دکتر حجت بقایی ۰۹۱۲۶۴۳۸۰۱۴

  3. محمد نسیم سبحان گفت:

    دقیقا معیار های زیبایی در کل جهان متفاوت است
    و در یزد ما هم محله به محله اندکی این معیار ها متفاوت است
    مثلا محله زرتشتیان
    محله یهودی ها در شرق محله مسجد جامع
    محله کوچه بیمارستان گودرز درب قدیم
    محله آبشاهی
    محله فهادان

  4. رضا دلآرام گفت:

    دوستان من ضمن تأیید این تفکّر باید اضافه کنم که این موضوع یعنی تنوّع سلیقه ها نه تنها با تفاوت اقلیمی بلکه با تفاوت زمانی هم بسیار متغیّره، چون انسان سلایق خودش رو از روی آموزه ها و یادگیری ها و نقص ها و نیازهای جنسی و جسمی و فکری خودش شکل می ده … مثلا در زمان ناصرالدین شاه قاجار که زن ها همیشه لباس های پف و چین دار و مدوّر می پوشیدند باعث می شد که مردهایی که از کودکی زیبایی و آرامش و زنانگی رو در این طرز و شکل به یاد دارن زنان درشت و چاق رو بیشتر دوست داشته باشند … در صورتی که شاید هر کدوم از اون سوگلی های قاجار الان وجود داشتند احتمالا دست به خودکشی می زدند… خخخخ …. یا یه مثال ساده ی دیگه … زمانی خال میان ابرو یا گونه … یکی از شرط های اصلی زیبایی بود و معمولا دخترکان این خال ها رو روی صورتشان نقش می زدند که اصطلاح خال کوبی یا تتوی امروزه هم یادگار همون کاره … درحالیکه الان اگر روی دختری یه خال باشه به هر قیمتی با جرّاحی پلاستیک یا لیزر خودش رو از شرش خلاص می کنه … یا یه نمونه ی دیگه … در ایران ما بانوان سفید چهره ای که لک های کک و مک دارند هزینه و انرژی زیادی می زارن که اونها رو یا قایم کنند یا از بیخ و بن حذفشون کنند… حالا شاید باورتون نشه که در اروپا دختران سفید و زیبایی هستند که به پزشک مراجعه می کنند و طرح کک و مک کاملاً طبیعی رو با جوهر روی صورتشون خالکوبی می کنند…. البته همونطوری که گفتم این فقط در مورد زنان نیست … در مورد مردان … غذاها … سیاحت ها … مشاغل و هر چیزی دیگه ای هم صدق می کنه … نتیجه اینکه انسان چیزی نیست جز آفریده ی دقیقی که هرکاری می کنه و هر فکر ی می کنه از روزی نیازی و آموزه ای و دلیلی آشکاره … و هرچیزی که هست و نیست مربوط به ذهن و جسم انسانه … و چیزی ورای اون معنی نداره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *