مجله

نحوه استفاده از دانه رازیانه برای بزرگ کردن سینه

بزرگ کردن سینه با دانه رازیانه

بزرگ کردن سینه با دانه رازیانه

نیازی به گفتن نیست که سینه های بزرگتر به معنای زیبایی اندام بانوان و اعتماد به نفس بالاتر میباشد. زنان این روزها تحت درمان های زیبایی گران قیمت قرار می گیرند تا به طور مصنوعی سینه های خود را بزرگ کنند. بدون شک، زنان با سینه‌های حجیم و سفت و لیفت شده، زیباتر به نظر می‌رسند، اما اگر به دنبال درمان‌های ارزان‌ قیمتی برای افزایش سایز سینه خود هستید، ما به شما راهکارهایی را ارائه خواهیم کرد. نیازی نیست پول زیادی را برای بزرگ کردن سینه خود هزینه کنید، در عوض، ما به شما چند درمان خانگی سالم را توصیه میکنیم. درمان های خانگی نه تنها بی خطر هستند، بلکه برای بدن شما مفید نیزمیباشند. خواص غنی‌کننده‌ی دانه‌ رازیانه این کار را انجام می‌دهد و سینه‌های شما را بزرگتر و سفت‌تر می‌کند.در این مقاله به روش بزرگ کردن سینه با دانه رازیانه خواهیم پرداخت.

 بنابراین، بیایید نگاهی به نحوه استفاده از دانه های رازیانه برای افزایش زیبایی خود بیندازیم:

این مقاله جذاب از سایت سلامتی و زیبایی را از دست ندهید.

رازیانه چیست ؟

رازیانه گیاهی است گرم و خشک که از دسته گیاهان چتری شکل است. خواص فوق العاده رازیانه برای بانوان باعث شده تا این گیاه بیشتر به عنوان دارویی برای بانوان شناخته شود؛ هرچند که این گیاه خواص مختلفی دارد. رازیانه ضد بلغم و ضد صفرا است و طبیبان طب سنتی از آن برای درمان افراد صفراوی و بلغمی استفاده می کنند.

رازیانه بسیار گرم است و برای باز شدن عادت ماهیانه بانوان به کار می رود. همچنین در صورتی که با سکنجبین استفاده شود مسهل بسیار قوی است.

همچنین رازیانه شیر افزا است و شیر مادران را افزایش می دهد. با اینکه ریشه، برگ و بذر رازیانه قابل استفاده است اما بیشتر از بذر آن برای درمان بیماری های مختلف استفاده می شود. یکی از ویژگی های رازیانه و به ویژه عرق رازیانه بزرگ کردن سینه است.

چای رازیانه برای بزرگ کردن سینه

برای تهیه چای دانه رازیانه به مواد زیر نیاز دارید:

بزرگ کردن سینه با دانه رازیانه
بزرگ کردن سینه با دانه رازیانه

۱ قاشق غذاخوری دانه رازیانه

هل

۱ فنجان آب جوش

آماده سازی:

۱ قاشق چایخوری دانه رازیانه را به یک فنجان آب در حال جوش اضافه کنید و کمی هل به آن اضافه کنید. در صورت تمایل می توانید مقداری شکر نیز اضافه کنید. چای آماده شده را بنوشید.

روی لینک کلیک کنید و مقاله غذاهایی که به طور طبیعی باعث افزایش سایز سینه ها میشوند!! را از دست ندهید.

ماساژ روغن دانه رازیانه برای تقویت سینه 

افزایش سایز سینه

یکی دیگر از راه های موثر برای سفت شدن سینه ها ماساژ دادن آنهاست. ثابت شده است که یک ماساژ خوب به تنظیم جریان خون خوب در سینه ها کمک می کند و منجر به افزایش سایز سینه می شود. دانه های رازیانه له شده برای ایجاد خمیر و مخلوط روغن دانه رازیانه با روغن های ضروری دیگر برای دستیابی به نتیجه مطلوب کمک می کند.

برای ماساژ می توانید روش زیر را امتحان کنید:

روغن دانه رازیانه – ۵۰ میلی لیتر

۶ قطره روغن شمعدانی

۵۰ میلی لیتر – روغن بادام

۳-۴ قطره روغن یلانگ یلانگ

از این مخلوط برای ماساژ به سمت داخل سینه ها استفاده کنید. از ۲۰۰ تا ۳۰۰ تکرار اطمینان حاصل کنید و در عین حال مطمئن شوید که به سمت داخل ماساژ می دهید، یعنی دست راست را به سمت راست و دست چپ به سمت چپ حرکت می کند. برای نتیجه بهتر و موثر قبل از ماساژ دستان خود را گرم کنید.

روی لینک کلیک کنید و مقاله ۱۰ روغن ضروری برای ماساژ و بزرگ کردن سینه را بخوانید.

تخم رازیانه خام را بجوید

بزرگ کردن سینه با دانه رازیانه

می‌توانید دانه‌های رازیانه خام را از فروشگاه‌های محلی بخرید و هر ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به جویدن و خوردن آن‌ها به عنوان میان‌وعده ادامه دهید تا نتیجه مؤثری در چند هفته داشته باشید.

روغن رازیانه و جگر

این درمان خانگی اغلب توسط زنان برای دستیابی به نتایج وعده داده شده بزرگ شدن سینه و لیفت سینه استفاده می شود. قبل از استفاده از این ترکیب از دانه رازیانه و روغن کبد ماهی برای ماساژ روی سینه‌ها، باید دست‌های خود را گرم کنید.

شما به موارد زیر نیاز دارید:

۱ قاشق چایخوری دانه رازیانه

۱ قاشق غذاخوری روغن جگر ماهی

حالا این مخلوط را در تابه بجوشانید و روی حرارت بگذارید تا قرمز شود. حالا آن را داخل کاسه ای بریزید و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه روی سینه ها ماساژ دهید. این درمان خانگی یک درمان شگفت انگیز برای بزرگ کردن سینه ها است و از دیدن نتایج بی عیب و نقص آن شگفت زده خواهید شد.

با کلیک روی لینک، مقاله سفت کردن سینه با یخ و ماسک های خانگی را بخوانید.

و اما پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی برای افزایش سایز سینه، بزرگ کردن سینه و لیفت سینه،در مدت زمان کوتاه استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا میباشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، با فرمولاسیونی کاملا منحصر به فرد و ارگانیک با ترکیبات کاملاً گیاهی حاوی روغن سویا ، ویتامین A و ویتامین E، کلاژن و الاستین ، جذب بافت های آسیب دیده سینه شده و نهایتا قسمت های تحلیل رفته این موضع را بازسازی می کند.

حجم دهنده سینه میبلین ، با ترکیباتی منحصر به فرد و کاملا ارگانیک روی بافت آدیپوز سینه تأثیر گذاشته و باعث افزایش سایز سینه می شود .

کرم میبلین آمریکا ، یکی از محصولات معتبر در سراسر جهان میباشد که تأییدیه بهداشت جهانی FDA بر روی محصول به صورت برجسته درج شده است .

راز داشتن سینه هایی زیبا ، حجیم و لیفت شده شده با حجم دهنده سینه میبلین میسر میباشد .

یکی از محاسن حجم دهنده سینه میبلین، که این محصول را کاملا متمایز میکند، نتیجه دهیه فوری و یک هفته ای این محصول میباشد.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان ، تنها نماینده رسمی واردات محصولات آرایشی بهداشتی میبلین آمریکا در ایران و امارات متحده عربی میباشد.

منبع: beautyhealthtips.in

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *