مجله

چه جور تیپی با پوست برنزه خوب میشه؟

خرید برنزه کننده

برنزه ها چرا جذاب تر هستند؟ چه رنگ لاک با رنگ پوست برنزه خوب و جذاب میشود؟ چه نوع آرایش، رنگ مو و رنگ لباس مناسب پوست برنزه است؟ در این مقاله به بررسی این موضوع که برنزه شدن چرا جذاب است و چه چیز هایی برای ست کردن با آن خوب است پرداخته و در نهایت به معرفی و روش خرید  کرم برنزه کننده و اسپری برنزه کننده با ماندگاری طولانی خواهیم پرداخت.

در ادامه با سایت سلامتی و زیبایی همراه باشید.

آیا برنزه ها جذاب تر هستند؟

خرید برنزه کننده


هر چه برنزه شدن یک زن (یا یک مرد) بیشتر باشد جذاب تر هستند، زنان جذاب تر در HotorNot.com رتبه بندی می شوند.توسط کورتنی هاتچیسون، واحد پزشکی ABC News7

بر اساس نظرات دکتر کریستینا کالینز در گروه پوست هاروارد افراد زیادی تمایل به تیره تر کردن رنگ پوست خود دارند و طبق آمار رنگ پوست برنزه در جذاب تر نشان دادن چهره تاثیر به سزایی دارد.

بر اساس یک تحقیق که تعدادی از محققان از وب‌سایت محبوب رتبه‌بندی جذابیت HotorNot.com استفاده کردند تا بررسی کنند که آیا وقتی زنان با رنگ طبیعی خود و سپس با رنگ برنزه نشان داده می‌شوند، نمرات «امتیازات» تغییر می‌کند یا خیر.

با استفاده از فتوشاپ، ۴۵ عکس از زنان ۲۱ تا ۳۵ ساله برای برنزه به نظر رسیدن ویرایش شدند. 

عکس های اصلی و نسخه های ادیت شده در زمان های مختلف در سایت قرار گرفت.

 محققان دریافتند که نسخه تیره تر دو برابر بیشتر به عنوان جذاب تر رتبه بندی می شود.

البته، علاقمندان به برنزه شدن می‌گویند که برای کشف آن نیازی به علم نیست.

نکته: در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات در رابطه با پیشینه برنزه کردن، روی لینک رو به رو کلیک کنید: تاریخچه برنزه کردن در دنیای مد و فشن

چه رنگ لباسی بعد از برنزه کردن بپوشیم؟

با پوست برنزه رنگ گرم بپوشید

خرید برنزه کننده
خرید برنزه کننده

تناژ پوست اکثر افراد سبزه یا برنزه سرد است و اغلب این افراد در دسته گرم قرار دارند. با پوست برنزه رنگ گرم بپوشید.

حتی افرادی که دارای پوست زیتونی و مایل به سبز هستند نیز سرد محسوب نمی شوند و فقط خیلی هم گرم نیستند.

این افراد نباید رنگ های سرد بپوشند زیرا رنگ های سرد با پوست شان تناسب خوبی ندارند و چهره را کدر و وا رفته نشان می دهد. پس بهتر است رنگ های گرمی مانند نارنجی، قهوه ای و زرشکی انتخاب کنند.

و در صورت پوشیدن لباس با رنگ سرد مثل مانتو آبی حتما لباس های دیگری از رنگ گرم (مثلا شال قرمز) انتخاب کنید که سردی آن را خنثی کند.

چه نوع آرایشی با پوست برنزه جذاب میشود؟

آرایش چشم برای پوست برنزه

خرید برنزه کننده
راهنمای آرایش مناسب برای پوست برنزه

مانند رنگ لباس ، آرایش چشم برای پوست برنزه در رنگهای گرم بهتر است. 

برای آرایش چشم برنزه، سایه متالیک و بهترین رنگ آرایش چشم رنگ طلایی می‌باشد. رنگ سایه طلایی بر روی پوست‌های تیره، درخشش زیبایی ایجاد می‌کند. اما می‌توانید از سایه مسی یا برنزی متالیک هم استفاده کنید. برای اینکه چشم برنزه زیباتر به نظر برسد بهتر است ۲ لایه ریمل بزنید تا مژه‌ها به قدر کافی بولد و مشکی شود.

با پوست برنزه چه رژلبی بزنیم؟

رنگ مو مناسب پوست برنزه
خرید برنزه کننده

کدام رنگ رژ لب برای پوست برنزه شما مناسب است؟ احتمالاً “رژ لب هایی با تن گرم” را حدس زده اید. خب حق با شماست!

رژ لب قهوه ای مسی: برای اکثر خانم هایی که پوست برنزه دارند بسیار مناسب است.رنگ های مختلف از این گروه، زیبایی چشمگیری به پوست های برنز میبخشد.

رژ لب قرمز: رنگ قرمز بیشترین طرفدار را میان خانم های خوش سلیقه دارد. معمولا رنگ قرمز برای پوست های سبز نسبت به پوست سفید مناسب تر است.

رژ لب صورتی رز ملایم: رژ صورتی روشن هم برای این پوست انتخاب خوبی است. اکثرا رژ لب های صورتی مرجانی و رز برای پوست های برنزه استفاده میشوند.

رژ لب سرخابی: توجه داشته باشید که رنگ سرخابی با رنگ صورتی متفاوت است. رنگ های صورتی کمی روشن و ملایم هستند اما سرخابی از دسته رنگ های جیغ است که برای قرار ها و جشن ها بهترین انتخاب است. اگر پوست برنزه دارید بهتر است از رنگ تیره ی آن استفاده کنید.

چه لاکهایی برای پوست برنزه جذابترند؟

لاک رنگ کرمی و فیلی

رنگ مو مناسب پوست برنزه
چه لاکهایی برای پوست برنزه جذابترند؟

یکی از بهترین رنگ لاک برای بعد از برنزه کردن پوست، رنگ کرمی و فیلی است. برخلاف پوست‌های روشن که در کنار این رنگ بی‌روح جلوه می‌کنند، پوست‌هایی با رنگ تیره‌ متوسط می‌توانند از این رنگ آزادانه استفاده کنند و بدرخشند!

لاک قرمز آتشین و زرشکی

چه لاکهایی برای پوست برنزه جذابترند؟

رنگ قرمز از رنگ‌هایی است که هر کسی با هر رنگ پوستی می‌تواند از آن استفاده کند. اگر پوست سبزه یا برنزه دارید می‌توانید از طیف وسیعی از این رنگ برای لاک ناخن خود استفاده کنید و مطمئن باشید زیبایی خاصی به ناخن‌های شما می‌بخشد.

لاک سبز

خرید برنزه کننده

اگر به دنبال رنگ لاک ایده‌آل می‌گردید، تناژ‌های رنگ سبز می‌توانند زیبایی فوق العاده‌ای به پوست برنزه شما بدهند. این رنگ باعث می‌شود دستان شما جوان‌تر به نظر بیاید و حس طراوت را به خود شما و اطرافیان القا خواهد کرد.

رنگ لاک قهوه ای

لباس مناسب پوست برنزه

شاید عجیب به نظر برسد که رنگ‌های تیره برای پوست سبزه مناسب باشد، ولی جالب است بدانید رنگ‌های تیره هماهنگی خوبی با پوست تیره داشته و حالت جذاب و شیکی به آن می‌دهند. یکی از بهترین رنگ‌هایی که در خانواده رنگ‌های تیره و خنثی قرار می‌گیرد، رنگ قهوه‌ای مایل به شکلاتی است. شما می‌توانید با انتخاب این رنگ و استفاده از روش‌های ساده برای طراحی‌ ناخن، دست‌های خود را بسیار زیبا جلوه دهید.

رنگ موهای مناسب پوست برنزه کدامند؟

رنگ موی قهوه ای مایل به قرمز

آرایش پوست و رنگ مو

سایه های قهوه ای مایل به قرمز انتخاب کاملی از رنگ مو برای پوست برنزه است. دلیل آن تعادل کامل بین رنگ موهای قرمز و طلایی و رنگ های گرم پوست است. این رنگ را امتحان کنید حتما نتیجه را دوست خواهید داشت.

قهوه ای تیره طبیعی

رنگ مو مناسب پوست برنزه
خرید برنزه کننده

موهای قهوه ای تیره به طور طبیعی با رنگ پوست برنزه شگفت انگیز به نظر می رسد. 

هایلایت عسلی

رنگ مو مناسب پوست برنزه
رنگ مو مناسب پوست برنزه و لباس مناسب پوست برنزه

روی موهای خود با پایه قهوه ای روشن ، هایلایت عسلی داشته باشید . این ترکیب رنگ ، با  پوست برنزه فوق العاده خواهد بود .

رنگ موی زنجبیلی

رنگ مو مناسب پوست برنزه

زنجبیلی بهترین رنگ مو برای پوست برنزه نیست اما وقتی از آن به عنوان هایلایت های ظریف استفاده می شود می تواند شگفت انگیز به نظر برسد. موهای خود را رنگ طبیعی بگذارید و فقط چند تار مو را زنجبیلی رنگ کنید. شما واقعاً از نتیجه شگفت زده خواهید شد.

و اما پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی برای داشتن برنزه ای یکدست و جذاب:

کرم برنزه کننده فوری فلورسان با ماندگاری ۴ ماه

خرید برنزه کننده
خرید برنزه کننده

برنزه کننده فوری فلورسان با دارا بودن ترکیبات منحصر بفرد و فرمولاسیون جدید علاوه بر رنگ دهی فوری ماندگاری طولانی دارد.

ترکیبات این برنزه کننده کاملا گیاهی و ارگانیک بوده و برای تمامی پوست ها حتی پوست های بسیار حساس نیز قابل استفاده خواهد بود. این برنزه کننده هم برای حمام آفتاب و هم برای سولاریوم قابل استفاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *