مجله

چگونه به طور طبیعی سینه ها را سفت و محکم کنیم؟

سفت کردن سینه به طور طبیعی

سفت کردن سینه به طور طبیعی

افتادگی سینه ها در واقع می تواند بر اندام شما تأثیر بگذارد. شل شدن سینه ها با افزایش سن طبیعی است، اما عادات نادرست و عدم آگاهی در مورد چگونگی حفظ سفتی سینه ها می تواند به عنوان دلایل اصلی افتادگی سینه ها حتی در سنین پایین ترباشد. دراین مقاله ما راهکارهایی را به شما مخاطبین محترم برای سفت کردن سینه به طور طبیعی و افزایش سایز سینه ارائه خواهیم کرد، بنابراین اگر به دنبال راهکارهایی برای بزرگ کردن سینه و لیفت پستان آن هم بدون نیاز به تیغ جراحی هستید تا انتهای این مقاله جالب با سایت سلامتی و زیبایی همراه باشید.

درمان های طبیعی برای سفت کردن سینه ها

سفت کردن سینه به طور طبیعی
سفت کردن سینه به طور طبیعی

چگونه سینه را برای سفت شدن ماساژ دهیم؟ اگر می خواهید افتادگی سینه ها را کاهش دهید، باید ماساژ روغن زیتون را امتحان کنید. این یک راه عالی برای کاهش این مشکل به طور طبیعی است و هیچ نوع عوارض جانبی ندارد.

روغن زیتون حاوی اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان هایی است که می تواند آسیب ناشی از رادیکال های آزاد را از بین ببرد. همچنین به بهبود پوست و بافت بدن نیز کمک می کند. این روند بسیار ساده است و در صورت رعایت کردن، می توانید سینه خود را خوش فرم و باعث لیفت سینه خود شوید.

مقداری روغن زیتون بردارید و به آرامی روی سینه های خود بمالید تا حرارت ایجاد کند. می توانید مانند حرکت رو به بالا مالش دهید. شما باید ۱۵ دقیقه ثابت ماساژ دهید، سپس جریان خون را افزایش داده و سلول های آسیب دیده را ترمیم می کند. از این تکنیک ۴-۵ بار در هفته استفاده کنید.

زرده تخم مرغ را با خیار ماساژ دهید

این یک درمان عالی دیگر است که از طریق آن می توانید سینه خود را به طور طبیعی ماساژ دهید. خیار و زرده تخم مرغ را باید به درستی با هم مخلوط کنید و خمیر درست کنید. زرده تخم مرغ حاوی سطح بالایی از ویتامین ها و پروتئین ها است در حالی که خیار دارای خواص طبیعی تقویت کننده پوست است.

و اگر به طور مداوم از این خمیر استفاده کنید باعث کاهش افتادگی سینه می شود. یک عدد خیار، یک عدد زرده تخم مرغ و ۱ قاشق غذاخوری خامه را بردارید. پس از آن، آن را روی سینه خود استفاده کنید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند.سپس، آن را با آب سرد بشویید. این خمیر را یک بار در هفته استفاده کنید.

تخم مرغ و پیاز

سفت کردن سینه به طور طبیعی
سفت کردن سینه به طور طبیعی

 این ماسک سینه با استفاده از سفیده تخم مرغ تهیه می شود. تخم مرغ را با همزن بزنید تا به حالت خامه ای درآید و روی سینه ها بمالید. بگذارید نیم ساعت در آنجا بماند.

پیازها را خرد کرده و آب آن را بگیرید. یک لیوان آب به آن اضافه کنید و سینه ها را با این آب بشویید. این آب میوه فوق العاده از تخم مرغ و پیاز می تواند باعث لیفت سینه

و سینه شما را سفت و زیبا کند.

دانه شنبلیله

درمان افتادگی سینه

دانه های شنبلیله دارای خواصی هستند که به رشد سینه و سفت ماندن سینه کمک می کند. با پودر شنبلیله خمیری درست کنید و سینه ها را با آن ماساژ دهید. بعد از پنج تا ده دقیقه آن را با آب بشویید.

این یک درمان فوق العاده برای داشتن سینه ای سفت و زیبا و لیفت سینه به روش طبیعی است. نیازی به جراحی نیست. شما باید این کار را به طور منظم انجام دهید تا از سینه های زشت و آویزان دور بمانید.

کره شی برای سفت کردن سینه

سفت کردن سینه به طور طبیعی
سفت کردن سینه به طور طبیعی

یکی دیگر از مواد طبیعی برای سفت کردن سینه ها است. این منبع غنی از ویتامین E است که به سفت شدن پوست سینه ها و ایجاد ظاهری محکم کمک می کند. کره شی به جلوگیری از آسیب سلولی که ممکن است توسط رادیکال های آزاد ایجاد شود کمک می کند.

به سادگی کره شی را به مدت ۱۵ دقیقه در جهت دایره ای روی سینه ها بمالید. 10 دقیقه دیگر آن را بگذارید و سپس آن را با آب تمیز کنید. این درمان باید سه بار در هفته انجام شود تا نتایج خوبی مانند لیفت سینه را تجربه کنید.

خاک رس برای سفت کردن پوست سینه

درمان افتادگی سینه

این یک ماده طبیعی است که برای سفت کردن پوست استفاده می شود. خاک رس حاوی سیلیس، آهن، کلسیم، سدیم و پتاسیم است که مواد معدنی مهمی هستند که به سفت شدن پوست کمک می کنند.

شما این خاک رس را در آب حل کردید و یک خمیر چسبناک درست کردید. حالا این خاک رس را روی سینه خود بپوشانید و آن را تا زمانی که کاملاً خشک شود نگه دارید.

خیار، کره و زرده تخم مرغ برای درمان افتادگی سینه مفید است

سفت کردن سینه به طور طبیعی
سفت کردن سینه به طور طبیعی

چگونه سینه را سفت کنیم؟ این یک ماسک عالی است که به بلند کردن سینه ها کمک می کند. این دو ماده دارای خاصیت تقویت کننده پوست هستند و افتادگی سینه را درمان می کنند.

به تقویت بافت سینه و سفت نشان دادن سینه ها کمک می کند. پوره خیار، زرده تخم مرغ و کره را با هم مخلوط کنید تا خمیری یکدست شود. خمیر را روی سینه ها بمالید و بگذارید نیم ساعت بماند. سپس آن را با آب سرد تمیز کنید.

انار برای سفت کردن سینه های شل

این یک ماده ضد پیری عالی است که می تواند به جلوگیری از افتادگی سینه ها و سفت شدن سینه ها کمک کند. با استفاده از پوست انار و روغن خردل رب تهیه کنید.

سینه ها را شب ها قبل از خواب به طور منظم با حرکات دایره ای ماساژ دهید. یا روغن چریش را می توان با پودر پوست انار خشک شده مخلوط کرد و چند دقیقه حرارت داد. پس از سرد شدن می توان از آن به عنوان روغن ماساژ استفاده کرد.

آلوئه ورا برای سفت کردن سینه

آلوئه ورا به خلاص شدن از شر افتادگی سینه ها کمک می کند زیرا خاصیت سفت کننده طبیعی پوست را دارد. همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به جلوگیری از آسیب سلول های ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند.

ژل آلوئه ورا تازه را روی سینه ها بمالید و ناحیه را با حرکات دایره ای حدود ۱۰ دقیقه ماساژ دهید. بگذارید ۱۰ دقیقه دیگر بماند و سپس با آب گرم تمیز کنید.

روش دیگر استفاده از ژل آلوئه ورا این است که آن را با سس مایونز و عسل مخلوط کرده و روی سینه ها بمالید. بگذارید ۱۵ دقیقه بماند. سپس ابتدا آن را با آب گرم بشویید و سپس از آب سرد برای شستن آن استفاده کنید. هر یک از این درمان ها برای سفت کردن سینه ها باید هفته ای یک بار و به مدت چند ماه انجام شود.

ماساژ یخ برای سفت کردن سینه

ماساژ یخ برای جلوگیری از افتادگی سینه بسیار مفید است. ضربه سرد یخ باعث انقباض بافت‌های سینه می‌شود که سینه را سفت‌تر نشان می‌دهد.

سینه ها را با دو حبه یخ ماساژ دهید. استراحت به مدت نیم ساعت در حالت دراز کشیده است. این درمان را سه بار در روز تکرار کنید.

روغن سویا برای جلوگیری از افتادگی

روغن سویا یکی از جایگزین های سالم برای بسیاری از افراد است. 

باید ۲ تا ۳ قاشق از این روغن سویا را بر روی سینه خود بمالید و به روش مناسب ماساژ دهید. این ماساژ را به مدت ۲ تا ۳ روز در هفته انجام دهید تا سینه هایی زیبا، سفت و جذاب داشته باشید. 

سفیده تخم مرغ برای استحکام پوست سینه

حتماً در وعده غذایی خود از املت یا تخم مرغ آب پز استفاده کرده اید. اکنون تعجب خواهید کرد که قسمت سفید تخم مرغ یکی از داروهای مهمی است که به سفت شدن پوست شل شما کمک می کند. اما روشی برای استفاده از آن وجود دارد.

اول ازهمه باید یک تخم مرغ را بشکنید و زرده را از سفیده جدا کنید. حالا سفیده تخم مرغ را با همزن بزنید تا کف کند. حالا به آرامی آن را روی سینه های افتاده خود بمالید. شما باید این را برای ۳۰ دقیقه نگه دارید. سپس آن را با آب سرد بشویید.

ماست و خیار برای سفت کردن سینه ها

ماسک سینه انحصاری با کمک ماست و خیار ساخته خواهد شد. ابتدا باید از یک خیار آب بگیرید.  نصف فنجان ماست احتیاج دارید. آنها را با آب پیاز با هم مخلوط کنید. می توانید نصف فنجان عسل نیز به آن اضافه کنید.

آنها را خیلی خوب با هم مخلوط کنید تا یک گلوله تشکیل نشود. حالا به آرامی آن را روی سینه خود بمالید. اجازه دهید ماسک به مدت نیم ساعت بماند. بگذارید همه مواد جذب شوند. بعد از آن می توانید بشویید.

از شل بودن سوتین یا اندازه سوتین اشتباه خودداری کنید

درمان افتادگی سینه

برخی از زنان احساس می کنند که اگر سوتین گشاد بپوشند احساس راحتی می کنند. اما این یک قدم کاملا اشتباه است. از این کار اجتناب کنید و به دنبال بهترین سوتین مناسب برای صاف و محکم نگه داشتن سینه و لیفت سینه خود باشید.

وضعیت بدنی مناسب بگیرید

سفت کردن سینه به طور طبیعی

بله، سفت کردن سینه ها به همین سادگی است که وضعیت بدنی مناسب داشته باشید. اغلب اوقات وضعیت نامناسب به عنوان دلیل اصلی افتادگی سینه ها حتی در زنان جوان تر است.

اگر در وضعیتی بنشینید، راه بروید یا بخوابید که فشار زیادی به سینه‌های شما وارد کند، می‌تواند باعث شل شدن عضلات اطراف سینه و عدم استحکام آن شود. بنابراین، برای داشتن سینه های سفت و خوش فرم و لیفت سینه، اولین قدم شما باید اصلاح وضعیت بدن باشد.

در هنگام ایستادن، نشستن یا راه رفتن همیشه از صاف بودن شانه ها و پشت خود مطمئن شوید. حالت گرد شانه اغلب علت اصلی افتادگی سینه ها است.

همچنین باید مطمئن شوید که در حالتی بخوابید که در هنگام خواب استرس بیشتری به سینه‌هایتان وارد نکند. باید تمرین کنید که به جای اینکه به پهلو بخوابید به پشت بخوابید تا مطمئن شوید که سینه هایتان در هنگام خواب به خوبی استراحت می کنند.

سوتین مناسب بگیرید و مرتباً آن را عوض کنید

درمان افتادگی سینه
درمان افتادگی سینه

برای جلوگیری از افتادگی سینه، انتخاب نوع مناسب سینه بند مطابق با نیاز شما حیاتی است. اغلب استفاده از سینه بند نادرست دلیلی برای افتادگی سینه ها نیز هست.

بنابراین، یکی از مؤثرترین راه‌ها برای سفت کردن سینه‌ها به‌ طور طبیعی، و لیفت سینه پوشیدن نوع سینه‌بند مناسب است که می‌تواند به سینه‌های شما حمایت لازم را بدهد. از زیبایی ظاهر یک لباس زیرغافل نشوید وکارایی آن را برای حمایت درست از سینه خود بررسی کنید.

استفاده از سوتین های حمایتی برای پوشیدن تمام روزمهم است. همچنین مطمئن شوید که سوتین سایزمناسبی دارد. پوشیدن سوتین های گشاد یا تنگ تر گزینه عاقلانه ای نیست. همچنین مهم است که سینه بند خود را مرتباً تعویض کنید.

سوتین‌های شما ممکن است خوب به نظر برسند، اما قابلیت ارتجاعی خود و همچنین توانایی پشتیبانی مناسب از سینه‌ها را ظرف چند ماه پس از استفاده منظم از دست می‌دهند. بنابراین بهتر است هر ۳ ماه یکبار سوتین خود را عوض کنید.

ماساژ سینه برای سفت شدن سینه ها

درمان افتادگی سینه
لیفت سینه

 ماساژ دادن سینه‌ها به روش صحیح می‌تواند برای سفت‌تر شدن و تقویت سینه‌ها موثر باشد. با این حال، مهم است که از تکنیک صحیح ماساژ پیروی کنید و آن را به طور مداوم انجام دهید تا نتایج برجسته ای به دست آورید.

ماساژ سینه را از قاعده سینه ها با حرکت دایره ای به سمت بیرون شروع کنید. هنگام ماساژ باید با دستان خود فشار محکم و در عین حال ملایمی وارد کنید.

از روغن زیتون یا فرمولاسیون کرم تقویت کننده عضلات برای ماساژ استفاده کنید. انجام این کار حداقل دو بار در روز به مدت ۱۵ دقیقه مهم است.

همچنین می توانید پس از ماساژ از ماسک سفت کننده سینه استفاده کنید تا نتیجه بگیرید. ماساژ ناحیه قفسه سینه بالای سینه را نیز برای ساخت عضلات آن ناحیه از دست ندهید.

پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی:

مطالبی که در این مقاله در مورد سفت کردن سینه به آنها پرداختیم کارآمد و مفید هستند اما نیاز به زمان و تکرارمداوم دارند. سایت سلامتی و زیبایی برای نتیجه گیری فوری و یک هفته ای با ماندگاری دائم، استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا را به شما همراهان گرامی توصیه میکند.

کرم حجم دهنده و سفت کننده سینه میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده سینه میبلین
کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

سفت کننده، فرم دهنده و افزایش سایز سینه و باسن میبلین غنی شده با ترکیبات فوق العاده موثر برای بافت آسیب دیده سینه می باشد.

این ترکیبات پروتئینی جذب بافت های آسیب دیده سینه شده و نهایتا قسمت های تحلیل رفته این موضع را بازسازی می کند.

ترکیبات الاستین و کلاژن موجود در کرم میبلین باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن می شود.

حجم دهنده سینه و سفت کننده سینه و باسن میبلین درمان کوچکی،شلی و افتادگی سینه و باسن حتی به صورت ارثی و ژنتیکی می باشد.

این کرم فاقد هورمون بوده و کاملا گیاهی است و در آن عناصر شیمیایی به کار نرفته است.

کرم میبلین آمریکا ، یکی از محصولات معتبر در سراسر جهان میباشد که تأییدیه بهداشت جهانی FDA بر روی محصول به صورت برجسته درج شده است.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان ، تنها نماینده رسمی واردات محصولات آرایشی بهداشتی میبلین آمریکا در ایران و امارات متحده عربی میباشد.

منبع: beautyhealthtips

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *