مجله

غذاهایی که به طور طبیعی باعث افزایش سایز سینه ها میشوند!!

رژیم غذایی برای بزرگ شدن سینه

رژیم غذایی برای بزرگ شدن سینه

سایت سلامتی و زیبایی ، در این مقاله به شما خواهد گفت که چه غذاهایی به طور طبیعی باعث افزایش سایز سینه ها میشوند؟ و راهکاری ساده را برای بزرگ کردن سینه به شما همراهان گرامی ارائه خواهد داد.

در ادامه با ما همراه باشید تا با این راهکارها آشنا شوید.

سینه های بزرگتر به دلایل مختلف مورد علاقه زنان است. از نظر فرهنگی ، سینه های بزرگتر نمادی از زنانگی ، عزت نفس بهتر و زیبایی است.

در طول سالها پیشرفت علم و فناوری راه را برای جراحی و بزرگ کردن سینه هموار کرده است. اما متأسفانه ، جراحی علاوه بر هزینه ، عوارض زیادی دارد و ممکن است اولین گزینه ترجیحی برای همه نباشد.

این سؤال باقی می ماند ، آیا می توان به طور طبیعی اندازه سینه خود را افزایش داد؟

آیا غذاهایی وجود دارد که به بزرگ شدن سینه ، کمک کند؟

رژیم غذایی برای بزرگ شدن سینه
رژیم غذایی برای بزرگ شدن سینه

اندازه سینه یک زن در طول زندگی خود ۶ برابر تغییر می کند و تنها پس از بارداری و شیردهی

به بلوغ کامل می رسد. بسیاری از تغییرات بستگی به ترکیب ژنتیکی ، شیوه زندگی و وزن بدن شما دارد. 

ورزش صحیح ، پیروی از شیوه زندگی درست ، تغذیه مناسب ، ماساژ سینه و تکنیک های بزرگ کردن از

جمله روش هایی است که یک زن می تواند برای داشتن سینه های پرتر وبرجسته تر و همچنین افزایش سایز سینه در پیش گیرد.

با توجه به آنچه گفته شد ، ممکن است گزینه های مقرون به صرفه و کاملاً طبیعی وجود داشته باشد

که می تواند به شما در رسیدن به اندام دلخواه مورد نظر شما کمک کند. از آنجا که آنها همچنین عوارض جانبی کمتری دارند

ممکن است ارزش یکبار امتحان را داشته باشند. اگر به دنبال برخی از رژیم های غذایی هستید که می تواند

به شما کمک کند ، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

غذاهایی که می توانند اندازه سینه شما را افزایش دهند

رژیم غذایی برای بزرگ شدن سینه
رژیم غذایی برای بزرگ شدن سینه

رژیم غذایی تفاوت زیادی در شکل بدن شما ایجاد میکند . اندازه سینه به میزان دو هورمون بدن-استروژن و پروژسترون-بستگی دارد. 

 بنابراین ، غذاهایی که به طور ایده آل مصرف میکنید باید

دارای تعادل مناسبی از فیتواستروژن ها ، پروژسترون ها ، منگنز و مواد معدنی باشند که از سلامت شما مراقبت کنند.

اگر به دنبال راههای طبیعی و مفید برای افزایش حجم سینه خود هستید ، ما موادغذایی که عملکرد هورمونی را تنظیم می کنند و به شما کمک می کند سینه های پرترو لیفت شده داشته باشید را به شما خواهیم گفت.

شیر

رژیم غذایی برای بزرگ شدن سینه
رژیم غذایی برای بزرگ شدن سینه

خوردن شیر به دلایل مختلف برای افراد در هر سنی توصیه می شود. برای زنانی که مایل به داشتن سینه های بزرگتر هستند ، هیچ گزینه غذایی به اندازه شیر مؤثر نیست.

شیر حاوی سطوح هورمون های تولید مثل شبیه بدن انسان از جمله استروژن ، پروژسترون و حتی پرولاکتین است که همگی برای باروری و افزایش اندازه سینه مفید هستند. آنها همچنین جریان خون را در سینه ها تحریک می کنند.

به غیر از شیر ، لبنیات دیگری نیز وجود دارد ، مانند پنیر و ماست .

پنیر را که باید در رژیم غذایی خود بگنجانید. برای کسانی که از لبنیات بیزار هستند یا از گیاه خواری پیروی می کنند ، از جمله شیر سویا نیز منبع تغذیه فوق العاده ای است. آنها حاوی ایزوفلاونهای ضروری هستند که سطح استروژن را بالا میبرد و می تواند باعث افزایش سایز سینه شود. حتما مقدار کمی از آن را به صورت روزانه داشته باشید و در مصرف آن زیاده روی نکنید.

بزرگ کردن سینه با آجیل و دانه ها

رژیم غذایی برای بزرگ شدن سینه
رژیم غذایی برای بزرگ شدن سینه

آجیل و دانه ها همیشه مفید هستند ، مشتی آجیل و دانه ها را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید. جدا از ویتامین ها و مواد معدنی که قلب و مغز شما را سالم نگه می دارند ، آجیل ها و دانه ها مقدار زیادی چربی و پروتئین خوب در خود دارند که باعث رشد سینه می شود.

برخی از بهترین آجیل ها و دانه ها شامل گردو ، بادام زمینی و پسته است. دانه هایی مانند تخمه آفتابگردان ، کدو تنبل و تخم کتان به تحریک و تعادل سطح استروژن در بدن کمک می کند. به علاوه ، آنها را می توان به طرق مختلف به غذاها نیز اضافه کرد!

خوردن آجیل نه تنها به بزرگ شدن سینه بلکه به لاغری شما هم کمک خواهد کرد. پس مصرف آن را در تعادل نگه دارید و زیاده روی نکنید.

غذاهای دریایی

غذاهای دریایی برای زنان در سنین باروری توصیه می شود که مکرراً مصرف کنند. غذاهای دریایی مانند صدف ، ماهی چرب ، جلبک دریایی ، میگو حاوی امگا ۳ و منگنز هستند که عملکرد هورمونی را در بدن هماهنگ می کند. از این رو ، اگر خانم ها می خواهند سینه های برجسته و پرتری داشته باشند ، اغلب آنها بهترین کمک هستند. سایر مزایای غذاهای دریایی برای تولید مثل بهتر است و مشکلات باروری را نیز حل می کند.

مرغ و فواید آن برای بزرگ کردن سینه

خیلی ها این را نمی دانند اما خوردن مرغ برای عملکرد باروری شما نیز مفید است. مرغ ، سرشار از مواد مغذی قوی است که می تواند سطح استروژن را در بدن به سرعت افزایش دهد. بنابراین ، اگر به دنبال راهی برای بزرگ کردن سینه هستید ، مرغ بخورید.

 مرغ نباید شکل سرخ شده به خود بگیرد. بلکه آن را به شکل آب پز یا بخار پز میل کنید.

شنبلیله

عصاره دانه شنبلیله می تواند به زنان کمک کند که در صورت مصرف منظم سینه های برجسته تری داشته باشند.

دانه شنبلیله منبع غنی از فیتواستروژن ها است که جریان خون را تحریک کرده و به رشد غدد پستانی کمک می کند. 

شنبلیله علاوه بر اینکه دارای عوامل بهبود دهنده ترشح هورمون زنانه است می‌تواند باعث شود تا هورمون‌های مخصوص افزایش اندازه سینه در بانوان بیش از همیشه ترشح شوند. 

سبزیجات و میوه های سبز رنگ

اگر فکر می کردید سبزیجات برگ سبز فقط برای سلامتی مفید هستند ، پس این را بدانید که مصرف منظم آنها همچنین می تواند به افزایش سایز سینه شما کمک کرده و جذاب تر به نظر برسد!

سبزیجات سبز حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی هستند که نه تنها منبع فیتواستروژن های طبیعی هستند ، بلکه عملکرد هورمونی را نیز متعادل کرده و به رشد و بازسازی بافت های سینه کمک می کنند. آنها همچنین به کاهش سرعت پیری کمک می کنند ، که ممکن است با گذشت زمان اتفاق بیفتد.

گزینه هایی مانند کلم پیچ ، اسفناج ، کلم بروکلی ، بوک چوی ، میکروگرین ، شاهی ، کلم ، کاهو رومی همگی برای شما مفید هستند. سعی کنید حداقل ۳-۴ وعده سبزیجات برگ سبز به طور مرتب مصرف کنید.

به طور مشابه ، برخی از میوه های تقویت کننده استروژن نیز وجود دارد که می توانید بیشتر از آنها استفاده کنید. انواع توت ها ، گیلاس ها ، زغال اخته ، آلوها ، سیب ها همه انتخاب های عالی هستند!

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

همانطور که در ابتدای این مقاله نیز به آن اشاره شد داشتن سینه های خوش مدل ، تأثیر زیادی در زیبایی اندام خانمها دارد و همچنین راههای مختلفی برای بزرگ کردن سینه به صورت طبیعی وجود دارد، اما هر کدام از آنها نیاز به زمان و حوصله دارد، . در این زمینه

سایت سلامتی و زیبایی کرم حجم دهنده سینه میبلین را به شما همراهان گرامی پیشنهاد میکند که در مدت زمان یک هفته باعث افزایش سایز و لیفت بافت سینه میشود.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، با ترکیباتی منحصر به فرد و کاملا ارگانیک روی بافت آدیپوز سینه تأثیر گذاشته و باعث افزایش حجم سینه می شود .

کرم میبلین آمریکا ، یکی از محصولات معتبر در سراسر جهان میباشد که تأییدیه بهداشت جهانی FDA بر روی محصول به صورت برجسته درج شده است .

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، با فرمولاسیونی کاملا منحصر به فرد و ارگانیک با ترکیبات کاملاً گیاهی حاوی روغن سویا ، ویتامین A و ویتامین E، کلاژن و الاستین ، جذب بافت های آسیب دیده سینه شده و نهایتا قسمت های تحلیل رفته این موضع را بازسازی می کند.

کرم حجم دهنده سینه میبلین ساخت کشور آمریکا میباشد . کرم حجم دهنده سینه میبلین ،  درمان کننده شلی، افتادگی

 عدم تقارن سینه ها بر اثر بارداری، شیر دهی و یا وراثت میباشد .

شرکت ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان تنها نماینده انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین آمریکا در ایران و امارات متحده عربی میباشد.

منبع : timesofindia.indiatimes.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *