مجله

بهترین غذاهای غنی از استروژن برای مراقبت از سلامت و رشد سینه زنان

رشد سینه زنان با استروژن

رشد سینه زنان با استروژن

استروژن یکی از حیاتی ترین هورمون ها در بدن زنان است و رشد سینه ها و همچنین چرخه قاعدگی را در زنان کنترل می کند. تولید ناکافی استروژن در بدن زن می تواند عوارض زیادی را به دنبال داشته باشد و با مصرف غذاهای غنی از استروژن طبیعی قابل درمان است. برای درمان مشکلاتی مانند سیکل نامنظم قاعدگی و کوچکتر شدن سینه در زنان اغلب از درمان هورمونی استفاده می شود. به جای انتخاب هورمون های مصنوعی برای افزایش سایز سینه و بزرگ کردن سینه، انتخاب رژیم غذایی غنی از استروژن طبیعی و پیش سازهای استروژن مطمئناً یک گزینه خوب و سالم است. غذاهای استروژن به ویژه برای زنان مفید هستند و در اینجا لیستی از بهترین غذاهای غنی از استروژن برای مراقبت از سلامت و رشد سینه زنان وجود دارد که می توانند سلامت کلی بهتر و همچنین رشد مناسب سینه را در زنان تقویت کنند.

در این مقاله با سایت سلامتی و زیبایی همراه باشید.

سوالات متداول

سوالات متداول در مورد استروژن

استروژن با بدن شما چه می کند؟

استروژن هورمونی است که نقشی حیاتی در حفظ عملکرد بدن شما ایفا می کند. علاوه بر این، به بهبود آسیب های پوستی و محافظت از استخوان نیز کمک می کند.

آیا استروژن شما را زنانه تر می کند؟

خوب پاسخ مستقیم منفی است. مردان نیز مقدار مشخصی استروژن دارند و نحوه رفتار یا احساس شما کاملاً به خلق و خوی، اجتماعی شدن، جنسیت، شخصیت، تأثیر فرهنگی و غیره بستگی دارد.

علائم پایین بودن سطح استروژن چیست؟

پریود نامنظم، درد هنگام رابطه جنسی، نوسانات خلقی، حساس شدن سینه ها، افزایش عفونت ادراری، خستگی، گرگرفتگی، مشکل در تمرکز و غیره از علائم سطح استروژن هستند.

آیا باید استروژن مصرف کنم؟

بله، شما می توانید استروژن را از طریق هورمون درمانی مصرف کنید اما فقط پس از توصیه پزشک.

آیا استروژن شما را خوشحال می کند؟

استروژن به طور کامل مسئول شادی شما نیست. با این حال، استروژن به افزایش تولید سروتونین در مغز کمک می کند، که به خلق و خوی خوب کمک می کند.

چه غذاهایی سرشار از استروژن هستند؟

دانه های کتان، توت ها، میوه های خشک، دانه های کنجد، سویا، هلو، سیر، آجیل و غیره غذاهای غنی از استروژن هستند.

آیا استروژن باعث افزایش وزن می شود؟

استرادیول نوعی استروژن است، سطح پایین استرادیول می تواند منجر به افزایش وزن به خصوص زنان پس از یائسگی شود.

آیا استروژن می تواند سایز سینه را افزایش دهد؟

دوزهای بالای استروژن می‌تواند باعث رشد شدید بافت‌های سینه شود و در نتیجه سایز سینه را افزایش دهد. با این حال، انجام این کار توصیه نمی شود زیرا تحریک شدید می تواند به سرطان تبدیل شود.

آیا موز سرشار از استروژن است؟

موز حاوی مقدار زیادی استروژن مانند انواع توت ها و هلو نیست اما مقدار استروژن خوبی دارد.

آیا کاهش وزن می تواند بر سطح استروژن تأثیر بگذارد؟

کاهش وزن ممکن است بر سطح استروژن تأثیر بگذارد یا نداشته باشد

آیا چای سبز استروژن را کاهش می دهد؟

چای سبز استروژن را کاهش نمی دهد، اما پلی فنول های موجود در چای سبز به حفظ متابولیسم خوب استروژن کمک می کند، که به پیشگیری از سرطان سینه کمک می کند.

آیا شیر استروژن دارد؟

شیر دارای مقدار بسیار کمتری استروژن است.

آیا قهوه استروژن را افزایش می دهد؟

یک مطالعه نشان داده است که مصرف قهوه و سایر نوشیدنی های کافئین دار می تواند سطح استروژن را در زنان تغییر دهد.

آیا بادام حاوی استروژن است؟

بله، بادام حاوی مقدار خوبی استروژن است.

آیا پنیر دارای استروژن بالایی است؟

پنیر از شیر تهیه می شود و شیر دارای نسبت استروژن پایینی است، بنابراین پنیر ممکن است دارای رگه هایی از استروژن باشد.

آیا نخود فرنگی استروژن دارد؟

رشد سینه زنان با استروژن
رشد سینه زنان با استروژن

بله، نخودفرنگی حاوی استروژن است.

چای گیاهی

می دانیم که دمنوش های گیاهی همیشه برای سلامتی مفید هستند. حال برای افزایش سطح استروژن و دوری از علائم یائسگی می توانید به این محصول گیاهی اعتماد کنید. آب را به مدت ۵ دقیقه گرم کنید و سپس این برگ های چای را در آن هم بزنید. این چای را هر روز بنوشید تا از مزایای آن بهره مند شوید. چای سیاه و سبز نوعی چای گیاهی هستند.

با کلیک بر روی لینک مقاله دستور تهیه چند دمنوش خانگی مؤثر برای بزرگ کردن سینه ها را از دست ندهید.

غذاهای غنی از استروژن

سیر

ایزوفلاون ها یا فیتواستروژن ها عناصر اصلی موجود در سیر هستند. این عناصر در پیاز نیز موجود است. در حالی که یک گرم سیر مصرف می کنید، محتوای فیتواستروژن بالایی (۶۰۳٫۳ میکروگرم) دریافت خواهید کرد. سیر برای پیشگیری از انواع ناراحتی های قلبی نیز موثر است. در حین صرف غذا، چهار تا پنج حبه سیر را به طور منظم مصرف کنید. با افزایش این عناصر در بدن به رشد سینه و سلامت سینه خود کمک شایانی میکنید.

افزایش سایز سینه

قهوه و رشد سینه زنان با استروژن

قهوه حاوی کافئین است که می تواند محتوای استروژن را افزایش دهد. بسیاری از زنان عادت دارند هر روز دو یا چند فنجان قهوه داغ بنوشند. درصد استروژن آنها بیشتر از سایر زنان است. اما کافئین نقشی در باروری و تخمک گذاری زنان ندارد. این فقط به افزایش استروژن در بدن آنها کمک می کند. قهوه را درست دم کنید. اما میزان مصرف روزانه کافئین نباید بیش از ۴۰۰ میلی گرم باشد. با افزایش استروژن در بدن باعث افزایش سایز سینه خود شوید.

رشد سینه زنان با استروژن
رشد سینه زنان با استروژن

بادام

این ماده غذایی دیگری است که محتوای فیتواستروژن در آن بسیار فعال است. 100 گرم بادام بخرید تا فیتواستروژن به مقدار زیاد (۱۳۱٫۱ گرم) دریافت کنید. بادام را خام بخورید یا به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده سالاد خود انتخاب کنید. و به بزرگ کردن سینه خود کمک کنید.

غذاهای غنی از استروژن

ارزن

برای وارد کردن لیگنان به بدن خود، باید ارزن مصرف کنید. این غذای غنی از استروژن علاوه بر افزایش سایز سینه و رشد سینه از شما در برابر سرطان مرتبط با هورمون ها نیز محافظت می کند.

آجیل و دانه ها

رشد سینه با غذاهای غنی از استروژن

با توجه به چندین تحقیق علمی، به طور مداوم مشخص شده است که غذاهای غنی از فیتواستروژن برای زنان بسیار مفید است تا به تعادل و تنظیم سطح استروژن در بدن آنها کمک کند. دانه هایی مانند دانه های کتان، دانه های کنجد، گردو ، تخمه آفتابگردان ، پسته و حتی شاه بلوط میزان مورد نیاز فیتواستروژن را دارند. اگر چه از غذایی به غذای دیگر متفاوت است، دانه‌های کتان حاوی حداکثر فیتواستروژن مورد نیاز هستند. غذاهای حاوی استروژن، علاوه بر کمک به سلامت سینه زنان به بزرگ کردن سینه نیز کمک میکنند.

روی لینک کلیک کنید و مقاله نحوه استفاده از دانه رازیانه برای بزرگ کردن سینه را بخوانید.

افزایش سایز سینه

غذاهای حاوی سویا برای رشد سینه زنان

همچنین مشخص شده است که محصولات سویا در فهرستی که میزان فیتواستروژن در هر وعده غذای را برای یک زن در نظر می گیرد، رتبه دوم را دارد. زنان باید روزانه دانه های سویا ، شیر سویا، آجیل سویا، توفو ، تمپه ، جوانه های سویا، ماست سویا مصرف کنند تا سطح فیتواستروژن خود را حفظ کنند. این محصولات به راحتی در بازار موجود هستند و اعتقاد بر این است که سطح استروژن خوبی را در روز القا می کنند.

افزایش سایز سینه
غذاهای غنی از استروژن

حبوبات

حبوبات شامل سبزیجاتی مانند یونجه، شبدر، نخود، لوبیا، عدس، تمرهندی، بادام زمینی و غیره می شود. در صدر این لیست سس لوبیا سیاه قرار دارد و پس از آن حمص و عدس از نظر محتوای فیتواستروژن کمترین مقدار را دارند. 

رشد سینه زنان با استروژن

میوه های خشک برای رشد سینه

میوه های عجیب و غریب که اغلب نادیده گرفته می شوند، برای زنانی که سطح فیتواستروژن پایینی دارند بسیار مفید هستند. ما اغلب متوجه زردآلوی خشک ، آلو خشک ، هلو، خرمای خشک نمی شویم و فقط سیب، پرتقال و موز را مصرف میکنیم. زردآلو خشک، هلو و آلوی خشک را به خانه بیاورید تا از یک رژیم غذایی سالم لذت ببرید.

افزایش سایز سینه با غذاهای غنی از استروژن

محصولات لبنی

شیر و سایر محصولات لبنی نه تنها سرشار از استروژن، بلکه پروژسترون و پرولاکتین هستند که کلید سلامت کلی است و همچنین باعث رشد سینه می شود.

به جای شیر کم چرب، شیر کامل را انتخاب کنید، که شامل تمام مواد مغذی شیر به شکل طبیعی و استروژن بالای گاوی است و می تواند کلیدی برای سلامت کلی زنان باشد. بیشتر محصولات لبنی مانند پنیر، کره، پنیر نیز باید در رژیم غذایی زنان با سطح استروژن پایین گنجانده شود. 

جوانه ماش، یکی دیگر از مواد غذایی غنی از استروژن

غذاهای غنی از استروژن برای افزایش سایز سینه

اینها منبع عالی از فیتواستروژن ها، همراه با سایر مواد مغذی مانند فولات، آهن، ویتامین B کمپلکس و فیبر هستند. می توانید آنها را به صورت آب پز یا خام میل کنید یا به سالاد یا سوپ اضافه کنید.

سینه های بزرگ و خوش فرم و حفظ زیبایی آنها دغدغه بسیاری از زنان میباشد زیرا سینه های حجیم و لیفت شده در زیبایی اندام زنان بسیار تأثیر گزار میباشد. راهکارهایی که در این مقاله به آنها اشاره شد راهی برای بزرگ کردن سینه زنان بودند که بهتر است در برنامه و رژیم غذایی خود آنها را لحاظ کنید.

و اما پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی برای داشتن سینه هایی خوش فرم، حجیم و لیفت شده در مدت زمان یک هفته

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا میباشد. روی لینک کلیک کرده و در مورد خواص و کارایی منحصر به فرد این کرم حجم دهنده سینه بیشتر بدانید.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

شرکت ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان پارسیان کهن
ساسانیان پارسیان کهن

شرکت ساسانیان ، تنها نماینده رسمی واردات محصولات آرایشی بهداشتی میبلین آمریکا در ایران و امارات متحده عربی میباشد.

منبع: beautyhealthtips

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *