مجله

آیا شیر سویا باعث بزرگ شدن سینه ها میشود؟

سینه بزرگ با شیر سویا

سینه بزرگ با شیر سویا

بسیاری از زنان از اندازه سینه خود راضی نیستند و مایلند آن را تغییر دهند. اکثر زنان به دنبال بزرگتر شدن سینه هایشان هستند. و از آنجایی که تعداد کمی از مردم مایل به انجام عمل جراحی برای تحقق رویاهای خود هستند، برخی به راهکارهای طبیعی و بدون عوارض، مانند غذاها، کرم ها و مکمل ها برای رشد سینه هایشان متوسل می شوند. اخیراً شاهد افزایش مقالاتی در مورد محصولات سویا بوده ایم که ادعا می کنند شیر سویا پتانسیل افزایش سایز سینه را دارد . ما ادامه دادیم تا ببینیم آیا حقیقتی در آن وجود دارد یا خیر. آیا شیر سویا برای بزرگ کردن سینه کمک میکند یا همه اینها یک افسانه است؟ برای پاسخ به این سؤال در ادامه این مطلب از سایت سلامتی و زیبایی با ما همراه باشید.

بافت سینه ها از چه چیزی تشکیل شده اند؟

افزایش سایز سینه و سینه بزرگ با شیر سویا

با آناتومی سینه ها شروع کنیم. سینه یک زن نه تنها از بافت چربی بلکه از دو جزء دیگر نیز تشکیل شده است.

یکی از آنها بافت فیبری نام دارد که همه چیز را کنار هم نگه می دارد. سپس بافت غده ای داریم که وظیفه تولید شیر را بر عهده دارد. این شامل غددی است که شیر می‌سازند (لوبول‌ها) و مجاری – لوله‌های کوچکی که شیر را از لوب‌ها مستقیماً به نوک پستان می‌برند.

نسبت بافت فیبری و بافت غده ای در مقایسه با مقدار بافت چربی موجود، چیزی است که تراکم سینه را تشکیل می دهد . هر چه تراکم سینه بزرگتر باشد، خطر ابتلا به سرطان بیشتر است. 

زنان جوان‌تر احتمال بیشتری دارد که سینه‌های متراکم داشته باشند، اما این بدان معنا نیست که همه افراد در طول زمان دچار بیماری‌هایی می‌شوند. 

تنها راه برای فهمیدن اینکه در آن نمودار در کجا قرار گرفته اید، انجام ماموگرافی است.  تراکم های ماموگرافی به چند گروه تقسیم می شوند تا نشان دهند که یک زن چقدر احتمال دارد که تومور در سینه خود ایجاد کند.

آیا شیر سویا می تواند سایز سینه شما را افزایش دهد؟

افزایش سایز سینه و سینه بزرگ با شیر سویا

واقعاً نه . هیچ داده قطعی وجود ندارد که ثابت کند این روش واقعاً مؤثر است و باعث بزرگ شدن سینه ها میشود. اکثر مطالعات علمی به طور کلی بر جنبه های دیگر غذاهای سویا تمرکز دارند. به عنوان مثال، برخی از کارآزمایی‌های تصادفی‌سازی و کنترل‌شده در مورد خطر سلول‌های سرطان سینه و ایزوفلاون‌ها (موجود در محصولات سویا) نشان می‌دهند که شیر سویا می‌تواند تراکم سینه را در زنان پیش از یائسگی کمی افزایش دهد. حالا، این لزوما به سینه‌های بزرگ‌تر ترجمه نمی‌شود ، بنابراین این تصور را نداشته باشید که ایزوفلاون‌ها کلید افزایش سایز سینه است.

علاوه بر این، قبلاً ذکر شد که تراکم بیشتر پستان می تواند خطر ابتلا به سلول های سرطانی سینه را افزایش دهد . این بدان معنا نیست که مصرف سویا باعث ایجاد مشکل می شود.

بلکه نتایج نشان می دهد که مصرف ایزوفلاون های سویا ممکن است خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش دهد. جمعیت‌های آسیایی که غذاهای سویا مصرف می‌کنند ۳ برابر کمتر در معرض ابتلا به سرطان سینه هستند. 

فواید شیر سویا و مواد غذایی مبتنی بر سویا برای سلامتی

افزایش سایز سینه و سینه بزرگ با شیر سویا
سینه بزرگ با شیر سویا

اگرچه علم در مورد خواص بالقوه بزرگ کردن سینه محصولات سویا سکوت کرده است ، اما باید گفت که سویا به طور کلی اثرات مثبت زیادی بر بدن دارد. از این رو، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. در اینجا برخی از مزایا ذکر شده است:

  • غذاهای سویا سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ هستند که باعث کاهش فشار خون، کاهش احتمال سکته مغزی و حمله قلبی، کاهش احتمال ریتم غیر طبیعی قلب و کاهش تری گلیسیرید می شود.
  • آنها حاوی ویتامین B6 هستند که برای سیستم ایمنی مهم است.
  • آنها پروتئین سالمی دارند که به عضله سازی و حمایت از اندام ها کمک می کند.
  • غذاهای سویا حاوی مقادیر کمی منیزیم هستند که از عملکرد اعصاب حمایت می کند.

بدون شک، شیر سویا می تواند جایگزین مناسبی برای شیر لبنیات (و سایر محصولات لبنی در این مورد) و همچنین محصولات حیوانی باشد. این امر به ویژه اگر نگران کلسترول بد هستید، صدق می کند. این یک افزودنی فوق العاده به رژیم غذایی شما به عنوان یک کل به دلیل مزایای سلامتی آن است.

چرا شیر سویا بر اندازه سینه ها و رشد سینه تأثیر می گذارد؟

چه چیزی باعث می شود مردم فکر کنند شیر سویا می تواند یک محصول طبیعی برای تقویت سینه باشد؟ خوب، سویا سرشار از ایزوفلاون ها ، نوعی فیتواستروژن است. می پرسید این چیست؟ اینها مولکول های طبیعی هستند که می توانند استروژن را در بدن تقلید کنند . همانطور که می دانید ماده اخیر هورمونی است که مسئول رشد مجاری شیر و رشد سینه است. این بخشی از مراحل رشد سینه در کنار هورمون رشد است و نقش مهمی در زندگی انسان دارد.

بسیاری از زنان مستعد این هستند که فیتواستروژن های بیشتر در رژیم غذایی برابر با هورمون های بیشتر در بدن هستند و بنابراین منجر به ایجاد سینه های بزرگتر می شوند. مسئله این نیست. وقتی بالغ می شوید، سطوح بالای استروژن هیچ تاثیری بر اندازه سینه ندارد.

برخی تحقیقات نشان می‌دهند که فعالیت شبه استروژن ایزوفلاون‌ها به اندازه استروژن‌های بدن قوی نیست، به همین دلیل سطح استروژن را افزایش نمی‌دهد اما در صورت بی‌راهه رفتن می‌تواند به تنظیم آن‌ها کمک کند. به عبارت دیگر، ایزوفلاون های سویا می توانند به عنوان یک تکنیک پیشگیری از سرطان سینه عمل کنند  تا بزرگ کردن سینه.

مطالعات دیگر نشان می دهد که فیتواستروژن ها می توانند بر بیوشیمی انسان تأثیر بگذارند. به بیماران تراجنسیتی مرد استروژن داده می شود که هدف آن تحریک رشد سینه است. 

با این حال، ادبیات پزشکی این نظریه را که استروژن ها واقعاً اندازه سینه را افزایش می دهند، پشتیبانی نمی کند. که البته تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

به طور کلی، یک گرم پروتئین سویا حاوی حدود ۳٫۵ میلی گرم ایزوفلاون است . بنابراین، یک وعده از برخی محصولات سویا مانند شیر سویا و توفو ۲۵ میلی گرم ایزوفلاون به بدن می رساند. سایر محصولات سویا که قابل توجه هستند عبارتند از: جوانه سویا، آجیل سویا، ادامام، ناتو، تمپه، میسو و سس سویا.

مصرف متوسط ​​محصولات سویا مفید خواهد بود و به هیچ وجه به سلامتی شما آسیب نمی رساند. اما صادقانه بگوییم، تا حدودی باعث افزایش سایز سینه میشود.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

  • غذاهای سویا باید توسط زنان باردار و زنانی که در حال شیردهی یا تلاش برای باردار شدن هستند با احتیاط مصرف شود و نوزادان آنها نباید با شیر خشک سویا تغذیه شوند.
  • افرادی که دارای کلسترول بالا هستند، به ویژه آنهایی که سلامت استخوانی ضعیفی دارند، باید در مصرف محصولات سویا احتیاط کنند.
  • مصرف کننده معمولی نباید از محصولات سویا نگران شود، اما این بدان معنا نیست که رژیم غذایی غنی از سویا همه بیماری ها را درمان می کند.

آیا سایر غذاهای حاوی فیتواستروژن به اندازه سینه کمک می کنند؟

سینه بزرگ با شیر سویا

فیتواستروژن از منابع دیگر غذایی تقریباً به همان روشی که در سویا وجود دارد عمل می کند. آنها می توانند بیوشیمی انسان را تحت تاثیر قرار دهند (کاهش برخی هورمون ها) و اثرات مثبتی در افراد مبتلا به کمبود شدید استروژن مانند زنان قبل از یائسگی داشته باشند. بنابراین، غیرممکن نیست که این مواد به اندازه کوچک – و اغلب ناچیز – روی اندازه سینه اثر بگذارند. به عنوان مثال، آنها ممکن است باعث شوند سینه های شما به همان اندازه که در پریود هستید پر به نظر برسند، و بس. اما باز هم هیچ داده ای در مورد اینکه آیا این اثرات افزایش سایز سینه، طولانی مدت هستند یا خیر وجود ندارد.

غذاهایی که دارای فیتواستروژن هستند عبارتند از لوبیا سبز، تمشک، هندوانه، آلو خشک، چای سبز، چای سیاه، گردو، شراب سفید و پسته.

اندازه سینه چگونه تعیین می شود؟

چه بخواهید چه نخواهید، سایز سینه بیشتر بر اساس سابقه خانوادگی و ژنتیک تعیین می شود. آنها بر همه چیز تأثیر می گذارند، از رنگ چشم و مو گرفته تا استعداد شما نسبت به برخی بیماری ها و موارد دیگر. این چیزی است که کنترل کمی روی آن دارید.

هر چقدر بخواهید بدنتان بافت سینه بیشتری تولید کند تا شکاف بزرگتری داشته باشید، راهی برای این کار وجود ندارد. ویژگی های فیزیکی و ساختار استخوان از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود و شما نمی توانید در مورد آن کاری انجام دهید.

البته، نباید فراموش کنید که اندازه سینه می تواند در طول زندگی شما نوسان داشته باشد، زیرا تحت تأثیر عوامل دیگری مانند سن و وزن است. افزایش یا کاهش وزن قابل توجه می تواند بر سایز سینه بند شما تأثیر بگذارد، همانطور که روی کل بدن شما تأثیر می گذارد. کاهش ۲۰ پوندی سینه شما را کوچک می کند. به دست آوردن آنها نتیجه معکوس خواهد داشت. در مورد سن، سینه‌های جوان‌تر، پرتر و بزرگتر هستند. با گذشت زمان، افتادگی ممکن است رخ دهد و مقداری از حجم سینه از بین برود.

گزینه های شما برای افزایش سایز سینه چیست؟

با استفاده ار رژیم غذایی میتوانید تا حدودی و طی یک مدت طولانی به افزایش سایز سینه خود کمک کنید.

وقتی صحبت از روش های طبیعی برای بزرگ کردن سینه می شود، وضعیت بدنی خوب می تواند کمک کند. بنابراین تمریناتی را انجام دهید که بر روی عضلات سینه و پشت تمرکز دارند، مانند فشار دادن به سینه، مگس قفسه سینه، کشش لت، و باند مقاومتی که از هم جدا شده اند. هنگامی که عضلات خود را تمرین می دهید، سینه ها می توانند بزرگتر شوند و سینه های شما را کمی پرتر نشان دهند. اگرچه اندازه آنها تغییر نخواهد کرد، اما ظاهر متفاوتی خواهند داشت.

اگر به طور کامل از این گزینه ها راضی نیستید، می توانید مسیر جراحی را انتخاب کنید اما همانطور که در ابتدای این مقاله نیز به آن اشاره شد اکثر زنان به دلیل عوارض ناشی از جراحی تمایلی به رفتن زیر چاقو برای بزرگ کردن سینه را ندارند.

استفاده از روغن های طبیعی برای بزرگ کردن سینه همراه با ماساژ سینه نیز گزینه دیگری برای رشد سینه و بزرگ کردن سینه میباشد، که باید با صبر و حوصله منتظر نتایج آن باشید.

توصیه ما به شما همراهان گرامی سایت سلامتی و زیبایی، استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا برای درمان کوچکی سینه، رشد سینه، افزایش سایز سینه، درمان عدم تقارن سینه و سفت کردن سینه ها میباشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

بزرگ کردن سینه با کرم حجم دهنده سینه

حجم دهنده سینه میبلین آمریکا با تأثیر بر روی بافت سینه و با توجه به ترکیبات ارگانیک، خاص و منحصر به فرد خود، بافت سینه را ترمیم کرده و باعث بزرگ شدن سینه و افزایش سایز سینه در مدت زمان یک هفته با ماندگاریه دائم میشود.

ترکیباتی هممچون، کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث درمان افتادگی بافت سینه میشود.

این کرم حجم دهنده دارای مجوز از سازمان غذا و دارو بوده و تائیدیه FDA نیز بروی محصول درج شده است.

منبع: koreanbreastimplant.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *