مجله

سفید کردن پوست با کشک و فواید آن برای پوست

چگونه با کشک برنزه کننده را از بین ببریم؟

چگونه با کشک برنزه کننده را از بین ببریم؟

شاید شما جزو افرادی باشید که به دنبال روشی برای از بین بردن و پاک کردن رنگ برنزه خود هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده ازکشک است. کشک به دلیل داشتن خواص لایه برداری و درخشندگی پوست میتواند بهترین گزینه باشد. برای اینکه بدانید فواید کشک برای پوست صورت چیست؟ چگونه با کشک برنزه کننده را از بین ببریم؟ و چگونه با کشک ماسک خانگی درست کنیم؟ در ادامه با سایت سلامتی و زیبایی همراه باشید:

کشک:

چگونه با کشک برنزه کننده را از بین ببریم؟ پاک کردن رنگ برنزه
فواید ماسک خانگی کشک برای پوست

کشک برای بدن شما سالم و مغذی است. جدا از فوایدی که برای سلامتی ارائه می دهد، محصولی شگفت انگیز است که می تواند به شفاف شدن پوست کمک کند و به شما کمک می کند تا از شر سوختگی پوست صورت خلاص شوید. کشک با محتوای بالای اسید لاکتیک، فواید زیادی برای پوست دارد و می‌تواند به شما کمک کند تا از شر پوست سوخته خلاص شوید و لایه‌ای از پوست درخشان و سالم را نشان دهید. برخلاف مواد شیمیایی خشن که اکثر ماسک‌های صورت حاوی مواد شیمیایی استفاده می‌کنند و می‌توانند با استفاده مکرر پوست را آسیب پذیر کنند و عوارض جانبی ناخوشایندی ایجاد کنند.

فواید کشک برای صورت و پوست:

چگونه با کشک برنزه کننده را از بین ببریم؟ پاک کردن رنگ برنزه
چگونه با کشک برنزه کننده را از بین ببریم؟
  • کشک به عنوان یک لایه بردار طبیعی عمل می کند و با از بین بردن سلول های مرده پوست، از پوست مراقبت می کند.
  • کشک  به عنوان مرطوب کننده طبیعی شناخته می شود.
  • تغذیه صورت و پوست را تامین می کند.
  • کشک خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می کند.  
  • منافذ  پوست سفت می شوند.
  • پیری پوست به تعویق می افتد.
  • لک ها و تغییر رنگ را از بین می برد
  • ظاهر حلقه های تیره زیر چشم  را کاهش می دهد
  • آفتاب سوختگی تسکین می یابد و پوست شما را هیدراته می کند.
  • رنگ پوست یکدست می شود
  • پوستی درخشان و پوستی لطیف به شما می دهد.

چرا کشک برای پوست مفید است؟

چگونه با کشک برنزه کننده را از بین ببریم؟ پاک کردن رنگ برنزه و فواید ماسک خانگی کشک برای پوست
فواید ماسک خانگی کشک برای پوست

کشک خاصیت ضد پیری دارد. ویتامین دی، پروتئین و پروبیوتیک ها در کشک به وفور یافت می شود. این مواد تمام مواد مغذی مورد نیاز اپیدرم را فراهم می کنند. کشک دارای اسید لاکتیک همراه با اسیدهای آلفا هیدروکسی است که به طور موثر سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند. کلسیم موجود در کشک از پوست شما در برابر کدر شدن و خشک شدن محافظت می کند.

کشک تولید سبوم (روغن) اضافی در پوست را مدیریت می کند که ریشه جوش و آکنه است. ترکیب روی کشک باعث می شود که تکثیر سلول های پوست تسریع شود و در نتیجه ظاهری جوان تر داشته باشید. بنابراین کشک به رفع آکنه های آزاردهنده، لایه برداری ملایم، از بین بردن جای جوش، ترمیم پوست آسیب دیده در اثر نور خورشید، نرمی پوست و بازسازی سلول های پوست صورت کمک می کند.

 انواع ماسک خانگی با کشک:

فواید ماسک خانگی کشک برای پوست جهت پاک کردن رنگ برنزه
چگونه با کشک برنزه کننده را از بین ببریم؟ پاک کردن رنگ برنزه
  • کشک، عسل و آرد گرم: که به لایه برداری و پاکسازی پوست کمک میکند
  • کشک و آبلیمو: آب لیمو حاوی اسید سیتریک است که با کمک به اختلالات رنگدانه پوست را روشن می کند. وقتی با کشک مخلوط می شود رنگ پوست را یکدست می کند.
  • پوست پرتقال و کشک برای صورت: پودر پوست پرتقال دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند. این فرمول دارای خواص ضد پیری است.
  • کشک و آلوئه ورا: آلوئه ورا یک مرطوب کننده است که به طور طبیعی یافت می شود. بافت ژلاتینی عصاره گیاه به حفظ رطوبت کمک می کند. همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد.
  • کشک و روغن زیتون: روغن زیتون به دلیل خواص ضد پیری آن شناخته شده است. با کمک به حفظ رطوبت از پوست در برابر خشکی محافظت می کند.
  • زردچوبه و کشک: زردچوبه ضد التهاب و همچنین ضد باکتری است. این به عنوان یک پاک کننده طبیعی منافذ پوست عمل می کند و به شما درخشندگی طبیعی می دهد. این پک صورت برای تقویت پوست طبیعی شما نیز شناخته شده است.
  • خیار و کشک: آب خیار دارای رطوبت بالایی است که به آبرسانی مجدد پوست کمک می کند. پوست شما را انعطاف پذیر می کند و با بهبود بافت پوست ظاهری جوان به شما می بخشد.
  • کشک و جو دو سر صورت: بلغور جو دوسر، یک لایه بردار خوب است. از بین بردن جوش های سرسیاه و تمیزی پوست از جمله مزایای استفاده از کشک برای صورت است.

چگونه با کشک برنزه را از بین ببریم؟

فواید ماسک خانگی کشک برای پوست
پاک کردن رنگ برنزه
هیدراتاسیون

با محتوای غنی چربی موجود در کشک، می تواند اطمینان حاصل کند که رطوبت در پوست شما قفل شده است و می تواند به مرطوب نگه داشتن پوست برای مدت طولانی تری کمک کند. با بهبود رشد سلولی ناشی از اسید لاکتیک، این به کاهش برنزه شدن، رفع تیرگی پوست و رفع مشکلات رنگدانه کمک می کند.

لایه برداری

کشک با محتوای اسید لاکتیک خود که به روند ریزش پوست کمک می‌کند، می‌تواند به لایه‌برداری پوست کمک کند و لایه جدیدی از سلول‌های روشن‌تر پوست را نشان دهد.

کشک و عسل
فواید ماسک خانگی کشک برای پوست
چگونه با کشک برنزه کننده را از بین ببریم؟

اگر پوست خشکی دارید و به دنبال بسته‌ای هستید که بتوانید از آن برای پوست خود استفاده کنید، این یکی از بهترین پک‌ها است که به شما کمک می‌کند از درخشندگی پوست خود در عین آبرسانی به پوست اطمینان حاصل کنید. کشک موجود در بسته می تواند به تامین آبرسانی عمیق کمک کند که توسط محتوای عسل محفوظ است و به حفظ نرمی و لطافت پوست برای مدت طولانی تری کمک می کند. این بسته همچنین در از بین بردن هر گونه علائم آکنه، لکه های تیره، مشکلات هایپرپیگمانتاسیون عالی است و می تواند به روشن کردن پوست برنزه کمک کند.

کشک و سیب زمینی

این پک صورت می تواند به یکنواخت شدن رنگ پوست و محو شدن هرگونه لک کمک کند. در مبارزه با برنزه شدن به دلیل افزودن سیب زمینی بسیار قدرتمند است، این ماسک در صورت داشتن هرگونه رنگدانه یا لکه های تیره، یک ماسک عالی است. این پک برای انواع پوست مناسب است.

کشک و لیمو
پاک کردن رنگ برنزه

این پک با محتوای بالای ویتامین ث لیمو و خاصیت روشن کنندگی پوست به حفظ تعادل چربی پوست، پاکسازی لک ها و رفع برنزه شدن پوست کمک می کند. همچنین به تقویت کلاژن صورت کمک می کند. این پک برای افرادی با نوع پوست معمولی یا چرب ایده آل است.

کشک و گوجه فرنگی

این یک بسته باورنکردنی برای برنزه کردن است که می تواند به درمان هر نوع آکنه و همچنین افزایش سلامت کلی پوست شما کمک کند.

نکته نهایی

یکی از دلایلی که باعث میشود افراد بعد از برنزه شدن خرسند و راضی نباشند، اثرات ایجاد شده بعد از برنزه شدن  روی پوست بدن است  که این اثرات شامل لکه لکه شدن پوست، پوسته پوسته شدن و همچنین یکنواخت نبودن رنگ آن بر روی پوست است.

اگر به دنبال یک کرم برنزه کننده خوب و یکدست برای پوست خود هستید، پیشنهاد ما  به شما استفاده از کرم برنزه کننده فوری فلورسان است.

کرم برنزه کننده فوری فلورسان
کرم برنزه کننده فوری فلورسان
  • ماندگاری ۴ ماهه
  • قابل استفاده برای سولاریوم و آفتاب
  • بدون تکه تکه شدن
  • بدون ایجاد لکه
  • مناسب پوست های حساس
  • ساخت کشور روسیه
معرفی شرکت ساسانیان پارسیان کهن
شرکت ساسانیان پارسیان کهن ایرانیان
شرکت ساسانیان پارسیان کهن ایرانیان

شرکت ساسانیان تنها نماینده رسمی واردات فلورسان روسیه در ایران و امارات متحده عربی میباشد.

منبع: www.wikihow.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *