مجله

رشد مجدد مو با اشعه مادون قرمز

رشد مجدد مو و درمان ریزش مو با هیدرودرم، فواید، عوارض و نحوه استفاده اشعه مادون قرمز برای مو

فهرست مطالب

رشد مجدد مو و درمان ریزش مو با هیدرودرم، فواید، عوارض و نحوه استفاده اشعه مادون قرمز برای مو

درمان با فرکانس بالا یک نوع درمان فشرده مو است. کلید داشتن موهای سالم، داشتن پوست سر سالم و مراقبت شده است. در حالی که می توانید با یک رژیم غذایی خوب، خواب مناسب و سایر روش های سنتی به پوست سر سالمی برسید، محصولات مدرن تر ریزش مو را برطرف می کنند. یکی از امیدوار کننده ترین آنها معمولاً فرکانس بالای رشد مو است. فواید استفاده ازاشعه مادون قرمز برای مو بسیار زیاد است، همچنین بهتر است در خصوص عوارض استفاده اشعه مادون قرمز برای مو نیز اطلاعات کافی را داشت باشید. در این مقاله از فروشگاه آنلاین محصولات آرایشی سلامتی و زیبایی به بررسی موضوع رشد مجدد مو و درمان ریزش مو با هیدرودرم، فواید، عوارض و نحوه استفاده اشعه مادون قرمز برای مو پرداخته ایم .

در این روش از شانه با فرکانس بالا برای رشد مو استفاده می شود که با استفاده از انرژی الکتریکی از اکسیژن معمولی ازن ایجاد می کند. فرکانس بالا گردش خون را در موها بهبود می بخشد که منجر به تامین مقدار کافی مواد مغذی به مو می شود. این به احیای موها کمک می کند. نوسانات مکرر به بهبود سلامت پوست سر کمک می کند و سلامت کلی مو و فولیکول مو تقویت می شود.

رشد مجدد مو و درمان ریزش مو با هیدرودرم، فواید، عوارض و نحوه استفاده اشعه مادون قرمز برای مو
رشد مجدد مو و درمان ریزش مو با هیدرودرم، فواید، عوارض و نحوه استفاده اشعه مادون قرمز برای مو

درمان های پوست سر و ریش با فرکانس بالا

فرکانس بالا برای رشد مو از مفهوم تشکیل ازن از اکسیژن از طریق استفاده از انرژی الکتریکی استفاده می کند. جریان متناوب فرکانس بالا به گاز بی اثری مانند آرگون که در داخل الکترود شیشه ای وجود دارد متصل می شود. ازن تولید شده از طریق این روش گردش خون را بهبود می بخشد، پوست سر را لایه برداری می کند، رشد مو را بهبود می بخشد، از ریزش مو جلوگیری می کند و همچنین به جلوگیری از شوره سر و خارش پوست سر کمک می کند. شانه با فرکانس بالا برای ریش نیز به افزایش رشد ریش و جلوگیری از هرگونه عفونت کمک می کند. همچنین به بهبود رطوبت ریش کمک می کند.

درمان پوست سر با فرکانس بالا برای رشد مو و سایر مشکلات مو

این روش با فرکانس بالا از جریان کم و فرکانس بالا برای تحریک رشد مو و رفع سایر مشکلات مرتبط با مو استفاده می کند.

درمان با فرکانس بالا برای رشد مو نوعی درمان مو است که از جریان کم و فرکانس بالا برای تحریک رشد مو استفاده می کند. همچنین بسیاری از مشکلات مو را درمان می کند، زیرا این درمان دارای یک اثر میکروب کش است که هم خشک کننده و هم گرم کننده است.

درمان با فرکانس بالا چیست؟

درمان با فرکانس بالا نوعی درمان فشرده مو برای درمان شوره سر، ریزش مو یا آلوپسی است. این کار با درمان موهای شما با فرکانس بالا و اشعه مادون قرمز انجام می شود. همچنین یک درمان با اشعه ماوراء الطبیعه وجود دارد که با کمک یک لامپ، اشعه را از راه دور می دهد. این روش همچنین به لایه برداری طبیعی پوست کمک می کند و در عین حال غدد چربی را تحریک می کند. همچنین با اختلالات پوستی.

پایان ریزش مو دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست . همین الان برای تحقق این رویا اقدام کنید .

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفل تمام آن چیزی است که در این مسیر نیاز خواهید داشت.

محلول ضد ریزش مو شوک

درمان قطعی ریزش مو و رشد مجدد موها و افزایش ضخامت ساقه بدون محدودیت سن و جنسیت تنها  با تونیک ضد ریزش مو بایوفل

ترکیبات این تونیک ضد ریزش مو گیاهی کاملا ارگانیک و بدون ماینوکسیدیل بوده و این باعث می شود که شما با یک دوره استفاده به نتیجه برسید و نیازی به استفاده دائمی نیست.

با خرید محلول ضد ریزش مو ارمغانی از زیبایی را برای موهای خود رقم بزنید.

فرکانس بالا برای رشد مو چیست؟

برای ریزش مو و شوره سر استفاده می شود و سلامت پوست سر را بهبود می بخشد. با کمک این اشعه ها از شانه با فرکانس بالا برای رشد مو، فولیکول های موهای شما جریان خون بیشتری دریافت می کنند و به آنها مواد مغذی در هسته می دهد. هنگامی که ریشه ها مواد مغذی بیشتری دریافت می کنند، رشد بیشتری را تشویق می کنند و موهای شما را قوی تر می کنند.

چه فرکانسی باعث رشد مو می شود؟

آزمایش‌های انجام شده در این خصوص تأیید کرد که EMF 50 هرتز بر رشد مجدد فولیکول مو تأثیر می‌گذارد و EMF 50 هرتز تکثیر سلول‌های بنیادی K15+ را در پیاز مو و غلاف ریشه خارجی فولیکولی فولیکول‌های مو افزایش می‌دهد.

چه فرکانس نور برای مو مناسب است؟

همانطور که از نامش پیداست، درمان با نور قرمز از پرتوهای نور قرمز یا نزدیک به مادون قرمز استفاده می کند که طول موج آنها بین ۶۳۰ تا ۷۰۰ نانومتر است (۶۶۰ نانومتر معمولاً ترجیح داده می شود). آنها به پوست سر نفوذ می کنند و عملکرد سلولی را بهینه می کنند که به نوبه خود رشد مو را تحریک می کند.

رشد مجدد مو و درمان ریزش مو با هیدرودرم، فواید، عوارض و نحوه استفاده اشعه مادون قرمز برای مو

درمان ریزش مو با فرکانس بالا به چه صورت کار می کند؟

درمان با فرکانس بالا برای رشد مو نوعی درمان مو است که از جریان کم و فرکانس بالا برای تحریک رشد مو استفاده می کند.

این درمان از نوسان یا حرکت از طریق یک شانه متصل به یک دستگاه استفاده می کند. در طول درمان با فرکانس بالا، الکتریسیته سطح پایین از طریق یک عصا که به راحتی می توان آن را نگه داشت به نوک لامپ مانند منتقل می شود. سپس لامپ فقط در سطح پوست سر یا ناحیه درمان قرار می گیرد.

رشد مجدد مو و درمان ریزش مو با هیدرودرم، فواید، عوارض و نحوه استفاده اشعه مادون قرمز برای مو

فرکانس بالا چگونه برای رشد مو کار می کند؟

هندپیس یا شانه فرکانس بالا، فرکانس ۲۵۰۰۰۰ هرتز شبیه سازی الکتریکی را با استفاده از یک لامپ ثابت با میله برای ارائه مزایای فرکانس بالا تولید می کند. می تواند یک میله با دو دستگیره مختلف داشته باشد که قابل جابجایی هستند یا در یک طرف شانه خواهد داشت. شکل شانه زدن موها را آسان می کند و در عین حال امواج با فرکانس بالاتر را به پوست سر خود می زنید.

اغلب از همین دسته روی صورت و بدن بیمار برای کمک به رفع جوش و آکنه استفاده می شود.

درخشش ، جوانی و زندگی دوباره موهای شما تنها با ماسک کراتینه مو بایوفل

ماسک  مو کراتینه اولتراشاین ماسکی کاملا درمانی بوده و خشکی ، شکنندگی ، وزی و کدری موها را برطرف می کند ،همچنین باعث توقف ریزش و رویش مجدد مو نیز می گردد.

اگر به هر دلیل دچار موخوره و بی حالتی مو شده اید ، ماسک ضد موخوره بایوفل پایان نگرانی شماست .

ترکیباتی از دل طبیعت بدون درصدی مواد شیمایی و اثر بخشی خیلی سریع وماندگار از مهم ترین ویژگی های بهترین ماسک کراتینه مو  اولترا شاین می باشد.

با خرید بهترین ماسک کراتینه مو اولتراشاین زیبایی و شادابی را برای موهای خود به ارمغان بیاورید.

مزایای درمان مو با فرکانس بالا

درمان با فرکانس بالا تکنیکی است که برای بهبود سلامت مو بدون هیچ گونه درد برای فرد استفاده می شود. این تکنیک شامل استفاده از پرتوهای مادون قرمز با فرکانس بالا و پرتوهای فرابنفش است. درمان مو با فرکانس بالا مزایای زیر را به همراه دارد:

پوست سر را احیا می کند

شانه فرکانس بالا برای رشد مو تضمین می کند که جریان الکتریکی به دلیل نوسانات مکرر، اکسیژن رسانی منظم به پوست را فراهم می کند.

یکی از برجسته ترین مزایای فرکانس بالا این است که گردش خون بهتر را در پوست سر شما تقویت می کند و آن را احیا می کند. از آنجایی که جریان الکتریکی نوسانات مکرر را تضمین می کند و پوست را اکسیژن می دهد، جریان خون را در سرتاسر پوست سر به سرعت بهبود می بخشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، خون مواد مغذی را به طور موثر به سلول ها می رساند تا سلامت و تندرستی کلی پوست سر را بهبود بخشد.

از شوره سر و خارش پوست سر جلوگیری می کند

دلایل مختلفی وجود دارد که پوست سر شما خارش می کند. تجمع سلول های مرده پوست، تشکیل باکتری و خشکی از بارزترین آنهاست. با این حال، تمام این مشکلات را می توان با استفاده از تکنیک فرکانس بالا حل کرد.

علاوه بر این، از آنجایی که این ابزار پوست سر را از عمق وجود مرطوب می کند، خشکی را از بین می برد و سلول های مرده پوست را به سرعت از بین می برد تا پوست سر با رطوبت کافی داشته باشید که به هیچ وجه احساس خارش و ناراحتی نمی کند.

پاسخ به “آیا فرکانس بالا برای رشد مو کار می کند” بله است، زیرا این دستگاه با تحریک بهتر پوست سر به فعال شدن غدد چربی کمک می کند. سبوم که یک ماده طبیعی است از تحریک این غدد تولید می شود. این ماده به مرطوب شدن پوست سر کمک می کند. کاهش ریزش مو علاوه بر این، زمانی که باکتری ها را از بین می برد، می تواند خشکی و شوره سر را کاهش دهد، بنابراین خارش پوست سر را به حداقل می رساند.

رشد مجدد مو و درمان ریزش مو با هیدرودرم، فواید، عوارض و نحوه استفاده اشعه مادون قرمز برای مو
رشد مجدد مو و درمان ریزش مو با هیدرودرم، فواید، عوارض و نحوه استفاده اشعه مادون قرمز برای مو

موهای نازک را مدیریت می کند

نازک شدن موها یک مشکل رایج در افرادی است که موهای ناسالم دارند. فرکانس بالا، با تامین خون رسانی بهینه و مواد مغذی همراه، به مدیریت موهای نازک کمک می کند. اگر به دلیل گردش خون بهتر مواد مغذی بیشتری تامین شود، دیگر مشکل موهای ناسالم رایج نیست. فرکانس بالا به تامین خون مطلوب کمک می کند و از رشد سالم موهای نازک حمایت می کند.

نسل جدید سلول

تکنیک با فرکانس بالا در درمان مو به تولید سلول های جدید و همچنین لایه برداری سلول های پیرتر کمک می کند. این تکنیک به طور قابل توجهی گردش سلولی را بهبود می بخشد. شانه با فرکانس بالا قبل و بعد نه تنها سلول های پیرتر را بهبود می بخشد، بلکه پوست سر را برای تولید سلول های سالم تر جدید نیز لایه برداری می کند. پس از شروع درمان، پس از چند هفته فرکانس بالا برای رشد مو شاهد افزایش گردش سلولی خواهید بود.

رشد مجدد مو و درمان ریزش مو با هیدرودرم، فواید، عوارض و نحوه استفاده اشعه مادون قرمز برای مو

ریزش مو را کاهش می دهد

فرکانس بالا با از بین بردن لایه سلول های مرده از پوست سر، نفوذ را بهبود می بخشد. ماساژ روغن مستقیماً وارد فولیکول های مو می شود و آنها را قوی می کند. این به جلوگیری از ریزش مو کمک می کند. علاوه بر این، به دلیل فرکانس بالا، خون رسانی بهبود می یابد که منجر به اکسیژن و مواد مغذی بیشتر به فولیکول مو می شود. از طریق افزایش گردش خون، سموم نیز به طور موثر از بین می روند.

رشد مو را بهبود می بخشد

فرکانس بالا رشد مو را از طریق مکانیسم های مختلف بهبود می بخشد. ابتدا فولیکول مو را تحریک می کند و در نتیجه به رشد موهای جدید کمک می کند. دوم، گردش خون را بهبود می بخشد و تغذیه کافی برای موهای در حال رشد فراهم می کند. سوم، باعث سنتز فاکتورهای رشد مورد نیاز برای رشد مو مانند فاکتور رشد کراتینوسیت می شود. این فاکتور رشد شبه انسولین- به طور قابل توجهی باعث رشد فولیکول مو می شود.

از نظر ذهنی آرام می کند

استرس یکی از دلایل اصلی ریزش مو است. بهبود گردش خون به دلیل قرار گرفتن در معرض فرکانس بالا اثر تسکین دهنده ای روی سر دارد. فرد هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی احساس آرامش می کند. همانطور که خواندید، روند درمان شامل ماساژ و درمان با بخار است. بعد از آن پوست سر بسیار آرام تر می شود. یکی از مزایای قابل توجه فرکانس بالا در اینجا این است که درمان ایمن و آرامش بخش است.

بیشتر بخوانید : آیا افسردگی باعث ریزش مو می شود؟

چگونه از فرکانس بالا برای رشد مو استفاده کنیم؟

اگر نمی‌خواهید برای درمان به کلینیک یا پزشک مراجعه کنید و در خانه یک شانه با فرکانس بالا برای رشد مو داشته باشید، لطفاً جنبه‌های زیر را در نظر بگیرید.

مراحل قبل از درمان

قبل از شروع هر درمانی باید موهای خود را با شامپوی معمولی بشویید تا پوست سرتان تمیز و صاف شود. این آماده سازی به استفاده صحیح ماسک یا شانه کردن موهای خود با گره فرکانس بالا برای رشد مو کمک می کند. همانطور که در بخش عوارض جانبی زیر ذکر شده است، در صورت داشتن شرایط زمینه ای باید از آن اجتناب کنید.

رشد مجدد مو و درمان ریزش مو با هیدرودرم، فواید، عوارض و نحوه استفاده اشعه مادون قرمز برای مو
رشد مجدد مو و درمان ریزش مو با هیدرودرم، فواید، عوارض و نحوه استفاده اشعه مادون قرمز برای مو

روز درمان

موهای خود را با استفاده از گیره به ۵-۶ قسمت تقسیم کنید تا آنها را در جای خود نگه دارید. شانه یا دستگاه فرکانس بالا خود را شارژ کنید و تا ۱۰ دقیقه شروع به شانه زدن کنید. می‌توانید با استفاده از روغن‌های ضروری، درمان را تکمیل کنید، زیرا این فرآیند به دلیل گرما، موها را خشک می‌کند.

بعد از درمان

می توانید از مقداری ماسک مو یا روغن های ضروری برای مرطوب کردن بیشتر آنها استفاده کنید. هر چیزی را که انتخاب می کنید، باید روز بعد موها یا پوست سر خود را به درستی بشویید تا حداکثر سود را داشته باشید.

موارد منع مصرف با فرکانس بالا

دلایلی وجود دارد که فرکانس بالا برای یک فرد خوب نیست. اگر یکی از شرایط زیر را دارید، فرکانس بالا را دریافت نکنید.

سردرد / میگرن (فرکانس بالا صدای وزوز منتشر می کند)

صرع

پرکردن بیش از حد دندان / بریس (می تواند باعث طعم فلزی قوی در دهان شود)

بارداری

ضربان ساز و ایمپلنت های فلزی بزرگ

اختلالات خود ایمنی

آیا می توانم هر روز از فرکانس بالا روی مو استفاده کنم؟

این درمان به حداقل ده جلسه مداوم نیاز دارد که می تواند دو یا سه بار در هفته انجام شود. پس از ده جلسه، نباید درمان را به طور کامل قطع کرد، بلکه برای نتایج بهتر و طولانی مدت، آن را به صورت دو هفته یکبار ادامه دهید.

عوارض جانبی درمان مو با فرکانس بالا

تکنیک درمان مو با فرکانس بالا روشی موثر برای مدیریت ریزش مو و همچنین تقویت رشد مو است. درمان شامل استفاده از جریان الکتریکی و تولید گرما است.

این تکنیک باید توسط یک فرد حرفه ای استفاده شود زیرا آنها در کارکرد موثرتر دستگاه مهارت دارند . اگر دستگاه طبق دستورالعمل استفاده شود و فرکانس استفاده در حد مطلوب باشد، عوارض جانبی درمان مو با فرکانس بالا در مقایسه با مزایای بالقوه و این عوارض قابل تحمل است.

افزایش فرکانس ممکن است منجر به تحریک بیش از حد غده چربی شود که منجر به تولید بیش از حد سبوم می شود. منافذی که منجر به خارش پوست سر می شود را مسدود می کند. برخی از بیماران هنگام درمان مو با این روش احساس سوزن سوزن شدن را تجربه کرده اند.

مطالعات نشان می دهد که افزایش فرکانس هیچ اثر اضافی ندارد. اگر باردار هستید، لطفاً قبل از انجام چنین درمانی از پزشک خود سوال کنید. استفاده نادرست از دستگاه ممکن است باعث ایجاد جرقه و سوختگی و اسکار روی پوست شود. تولید گرمای بیش از حد در طول عمل ممکن است گاهی اوقات حالت طبیعی مو را از بین ببرد و منجر به خشکی مو شود.

این دستگاه نباید برای بیمارانی که دارای اختلالات خودایمنی مانند آرتریت روماتوئید یا مولتیپل اسکلروزیس هستند استفاده شود زیرا ممکن است علائم این بیماری ها تشدید شود. افرادی که دارای ضربان ساز و ایمپلنت های فلزی بزرگ هستند نیز باید از استفاده از چنین وسیله ای خودداری کنند.

رشد مجدد مو و درمان ریزش مو با هیدرودرم، فواید، عوارض و نحوه استفاده اشعه مادون قرمز برای مو
رشد مجدد مو و درمان ریزش مو با هیدرودرم، فواید، عوارض و نحوه استفاده اشعه مادون قرمز برای مو
در زیر برخی از عوارض جانبی احتمالی وجود دارد:

اگر به درستی آبرسانی نکنید، پس از هر بار درمان، موها خشک می شوند.

پس از چندین جلسه درمان، باید مشاهده کنید که آیا پوست سر شما بیش از حد معمول چرب است یا خیر. اگر اینطور است، این عارضه جانبی تولید بیش از حد سبوم به دلیل بیش از حد است

برخی از مصرف کنندگان زخم یا علائم تیره را در ناحیه تحت درمان تجربه کرده اند. قبل از ادامه کار باید با پزشک خود مشورت کنید.

روش و مدت درمان با فرکانس بالا

موها به پنج تا شش قسمت تقسیم می شوند. سپس شانه را روی ناحیه آسیب دیده یا در کل پوست سر به مدت ۲ تا ۳ دقیقه استفاده می شود. پس از انجام این روش، ماساژ روغن به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه انجام می شود و به دنبال آن از یک ماسک حالت دهنده مو از ریشه تا نوک استفاده می شود. این ماساژ به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه انجام می شود. پس از آن، بخار داده می شود و مو به مدت ۷-۸ دقیقه در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار می گیرد. مدت زمان درمان ۵۰ دقیقه تا یک ساعت است. پس از درمان، تنها روز بعد می توان پوست سر خود را شستشو داد.

سوالات متداول عمومی

آیا می توانید هر روز از درمان استفاده کنید؟

قطعاً خیر، زیرا این یک درمان با فرکانس بالاتر است. بهتر است این کار را روزانه انجام ندهید. حتی اگر فواید فراوانی برای فرکانس بالا وجود داشته باشد، دو بار در هفته کافی است زیرا در صورت انجام بیشتر ممکن است عوارض جانبی مانند آنچه در بالا ذکر کردیم را تجربه کنید.

آیا فرکانس بالا برای مراقبت از پوست کار می کند؟

بله، ایده اصلی پشت درمان با فرکانس بالا این است که گردش خون را در سلول‌های پوست افزایش می‌دهد و در نتیجه به درخشش بیشتر و بهبود بافت و لحن پوست کمک می‌کند. علاوه بر این، سطح را تغذیه می کند زیرا اکسیژن خون بیشتری به آن ناحیه می رسد.

نتیجه نهایی

لطفاً به یاد داشته باشید، در حالی که درمان بی خطر است و بسیاری از افراد به طور منظم از آن استفاده می کنند و نتایج خوبی نیز به همراه داشته است، تحقیقات زیادی برای حمایت از این ادعا وجود ندارد. بنابراین همیشه با پزشک خود مشورت کنید تا مزایا و خطرات درمان را قبل از شروع آن بدانید.

منبع: https://touchtohealspa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *