مجله

نکات کلیدی تفاوت های شامپو ضد شوره با شامپو معمولی

شامپو ضد شوره چیست ؟ تفاوت ، فواید و نتایج مصرف شامپو ضد شوره برای مو

فهرست مطالب

شامپو ضد شوره چیست ؟ تفاوت ، فواید و نتایج مصرف شامپو ضد شوره برای مو

به طور کلی، شامپوهای شوره سر حاوی مواد فعالی هستند که به طور خاص شوره سر را هدف قرار می دهند. از جمله فواید شامپو ضد شوره برای مو ضد  قارچ  بودن آن ها هست و با کمک به کند کردن گردش سلولی اضافی که باعث ایجاد پوسته پوسته می شود، عمل می کنند. تفاوت شامپو ضد شوره برای مو با شامپو های معمولی در ترکیبات آن نهفته است. شامپو های ضد شوره حاوی مواد فعالی مانند پیریتیون روی، سولفید سلنیوم و کتوکونازول هستند. در این مقاله فروشگاه آنلاین محصولات آرایشی سلامتی و زیبایی شما را با موضوع شامپو ضد شوره چیست ؟ تفاوت ، فواید و نتایج مصرف شامپو ضد شوره برای مو بیشتر آشنا می کند ، همراه ما باشید .

شامپو ضد شوره چیست ؟ تفاوت ، فواید و نتایج مصرف شامپو ضد شوره برای مو
شامپو ضد شوره چیست ؟ تفاوت ، فواید و نتایج مصرف شامپو ضد شوره برای مو

آیا شامپوی ضد شوره همان شامپوی معمولی است؟

شامپو شوره سر  با  از بین  بردن  چربی  اضافی  و سلول  های مرده پوست که می توانند در ایجاد شوره سر نقش داشته باشند، عمل می کند. شامپوی معمولی می تواند  به شستشوی  شامپو های  باقی مانده  شوره سر کمک کند و همچنین به تمیز و سالم نگه  داشتن  پوست  سر  کمک  می کند . این  کار  همچنین  به  جلوگیری  از  خشکی  مو کمک  می کند.

چگونه از شامپو ضد شوره استفاده کنیم؟

اکنون که فصل زمستان در راه است، شوره سر موها و پوست سر شما را تحت فشار زیادی قرار می دهد. شوره سر به دلیل مرگ سلول های پوست روی پوست سر ایجاد می شود. بررسی ها نشان می دهد که حدود ۵۰ درصد از مردم این مشکل را دارند. بهترین راه برای مقابله با آن استفاده از شامپوی ضد شوره است. این به شما کمک می کند شوره سر را از بین ببرید، پوسته پوسته و تحریک را از بین ببرید و به طور کلی از شر این مشکل خلاص شوید.

شامپوی ضد شوره چگونه عمل می کند؟

شامپو ضد شوره حاوی موادی مانند کتوکونازول، سولفید سلنیوم، پیریتیون روی، قطران زغال سنگ و اسید سالیسیلیک است که قارچ مالاسزیا را از بین می برد. شامپوهای ضد شوره زیادی در بازار وجود دارد، اما کدام یک بهترین است؟ این مطلب به شما ایده می دهد که چگونه از شامپو پوست سر استفاده کنید و به چه موادی باید توجه کنید.

شامپو ضد شوره چه می کند؟

مردم معمولاً فقط زمانی به سراغ شامپوهای شوره سر می روند که شوره سر را تجربه می کنند . برخی از معروف ترین مارک های شامپوهای شوره سر شامل مواد شیمیایی خشن هستند، می توانند برای انواع خاصی از مو مضر باشند یا به سادگی بوی خوبی ندارند.

برای درک اینکه چگونه شامپوی شوره سر می تواند به سلامت مو و پوست سر شما کمک کند، ایده خوبی است که بدانید این فرمول ها در وهله اول چگونه کار می کنند. حقیقت این است که فرمول مناسب با مواد تشکیل دهنده مناسب می تواند به سلامت پوست سر کمک کند و میکروبیوم پوست سر را روزانه و روز به روز متعادل نگه دارد.

شامپو ضد شوره چیست ؟ تفاوت ، فواید و نتایج مصرف شامپو ضد شوره برای مو

چرا باید از شامپو ضد شوره استفاده کنید حتی اگر شوره ندارید؟

انتخاب شامپوی مناسب بسیار شبیه خرید یک شلوار جین عالی است. این می تواند یک سفر طولانی با گام های اشتباه زیادی در طول مسیر باشد، به خصوص اگر احساس کنید موهای شما با هر فصل تغییر می کند.

استفاده طولانی مدت از محصولات مختلف درمان مو از جمله ماینوکسیدیل شما را آزرده کرده است .

همین حالا تمامی آن محصولات را کنار بگذارید و تنها از محلول ضد ریزش مو شوک بایوفل استفاده کنید .

محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا
محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا

تونیک ضد ریزش مو بایوفل علاوه بر درمان ریزش مو ، باعث رشد مجدد مو و همچنینی افزایش ضخامت ساقه مو در انواع موها می باشد .

تونیک ضد ریزش مو گیاهی بایوفل یک محصول کاملا ارگانیک و تخصصی می باشد که با اتمام دوره درمان شما نیازی به استفاده دائمی و طولانی مدت از آن نخواهید داشت . این محصول مناسب برای بعد از حمام و بدون نیاز به آبکشی است.

درمان انواع الگوهای ریزش مو در زنان و مردان ، حتی ریزش سکه ای ریش در آقایان از مزایای مهم  بهترین محلول ضد ریزش می باشد .

با خرید محلول ضد ریزش مو زندگی دوباره را به موهای خود بازگردانید .

چرا شامپو ضد شوره برای هر پوست سر مفید است؟

حتی اگر پوسته پوسته شدن یا تحریک پوست سر ندارید، استفاده از شامپو برای شوره سر بی خطر است؟ بله، کاملا بی خطر است.

حفظ سلامت پوست سر

شامپوهای شوره سر، به ویژه آن دسته از محصولاتی که مواد طبیعی را در اولویت قرار می دهند، بر مراقبت از پوست سر و سلامت آن تمرکز دارند.

ما می‌دانیم که در مقایسه با سایر قسمت‌های بدن، پوست سر می‌تواند مانند یک فکر بعدی یا بیشتر یک تلاش زیبایی باشد. از این گذشته، پوست سر مو تولید می کند و مو به شدت در ظاهر ما تأثیر می گذارد. اما درست مانند هر عضو دیگری، پوست سر ما سریعتر یا کندتر پیر می شود که بستگی به عوامل مختلف سبک زندگی دارد.

رژیم غذایی، درمان موضعی و عوامل خارجی مانند قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش می تواند بر سلامت پوست سر شما تأثیر بگذارد. اگر با مراقبت از بدن خود رفتار کنید و از محصولاتی استفاده کنید که سلامت پوست را حفظ می کنند، پوست سر و موهای شما شکوفا می شود. شامپو شوره سر به پوست سر شما کمک می کند تا با پوسته پوسته شدن، التهاب و تحریک مبارزه کند، صرف نظر از اینکه آیا تا به حال موردی از پوسته پوسته شدن را تجربه کرده اید یا خیر.

شامپوهای شوره سر، به ویژه آن دسته از محصولاتی که مواد طبیعی را در اولویت قرار می دهند، بر مراقبت از پوست سر و سلامت آن تمرکز دارند.

برای داشتن یک رژیم غذایی مناسب خواندن این مقاله را از دست ندهید : رژیم غذایی انعطاف پذیر چیست؟

آشنایی با میکروبیوم پوست سر

بیایید با کمی علم در مورد پوست سر شروع کنیم. درست مانند روده شما، پوست سر شما یک میکروبیوم دارد که در آن پوست، میکروب‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها اطلاعات را تبادل می‌کنند و با هماهنگی رشد می‌کنند، حداقل زمانی که همه چیز خوب کار می‌کند.

مشکلات پوست سر، مانند خارش، تحریک و شوره سر، زمانی اتفاق می‌افتد که میکروبیوم پوست سر شما از بین رفته باشد. این یک تعادل ظریف است، بسیار واکنش پذیر است و پیش بینی آن سخت است.

یکی از این مشکلات احتمالی قارچی به نام مالاسزیا روی پوست سر شماست که معمولاً با شوره سر مرتبط است. مقداری از مالاسزیا خوب و قابل انتظار است، اما وقتی بیش از حد شروع می شود، پوست سر و فولیکول های مو با تولید بیش از حد سبوم جبران می شود.

اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانیم مشکلاتی را که ظاهر می‌شوند برطرف کنیم، ناراحتی پوست سر در واقع با محصولات مناسب و انتخاب‌های سبک زندگی به راحتی قابل کنترل است.

شامپو ضد شوره چیست ؟ تفاوت ، فواید و نتایج مصرف شامپو ضد شوره برای مو
شامپو ضد شوره چیست ؟ تفاوت ، فواید و نتایج مصرف شامپو ضد شوره برای مو

خواص ضد قارچی زینک پیریتیون

شوره سر اغلب با رشد بیش از حد قارچ مرتبط است. به همین دلیل است که بسیاری از شامپوهای شوره سر حاوی یک ماده ضد قارچ به نام زینک پیریتیون هستند.  این می تواند به جلوگیری از تکثیر سریع سلول های قارچی کمک کند و در عین حال سطح روی طبیعی پوست سر شما را افزایش دهد.

 نتیجه؟ دانه های سفید کمتری روی شانه های شما می افتند. اگر شامپوی شوره سر شما حاوی زینک پیریتیون نیست، نمی‌توانید برای انجام این کار روی آن حساب کنید. روی پیریتیون در طی دهه‌ ها تحقیق ثابت شده است که واقعاً به مهار رشد قارچ و مبارزه با شوره سر در منبع کمک می‌کند.

شامپو ضد شوره چیست ؟ تفاوت ، فواید و نتایج مصرف شامپو ضد شوره برای مو

بازگرداندن تعادل به پوست سر

به یاد داشته باشید، صرف نظر از اینکه آیا یک مورد شوره سر دارید یا نه، میکروبیوم پوست سر شما شامل برخی قارچ ها و باکتری ها می شود. مشکل زمانی رخ می دهد که قارچ تولید را افزایش دهد. شامپو مراقبت از شوره سر می تواند به حفظ تعادل آن عناصر روی پوست سر شما کمک کند و به جلوگیری از رشد بیش از حد که بعداً منجر به شوره سر می شود، کمک کند.

یک پوست سر متعادل یک پوست سر سالم است و یک پوست سر سالم به معنای رشد موی سالم تر است.

داشتن یک روتین مناسب برای مراقبت از مو بسیار مهم و اساسی است.

 ما به شما ماسک کراتینه مو بایوفل را برای یک تغذیه کامل و درمانی برای موهایتان توصیه می کنیم.

ماسک کراتینه مو بایوفول کانادا

ماسک  مو کراتینه اولتراشاین علاوه بر اینکه باعث خونرسانی بیشتر  به فولیکول های مو می شود و ریزش را متوقف می کند، باعث نرم و درخشش مو، درمان وزی و کدری موها نیز می شود.

ماسک ضد موخوره بایوفل یک محصول فوق العاده موثر در درمان موخوره مو نیز می باشد. دقت کنید !! این محصول اصلا مشابه ماینوکسیدیل نیست و شما به استفاده دائمی از آن نیاز نخواهید داشت.

ترکیباتی از دل طبیعت بدون درصدی مواد شیمایی و اثر بخشی خیلی سریع و ماندگار و بدون استفاده همیشگی از مهم ترین ویژگی های بهترین ماسک کراتینه مو  اولترا شاین می باشد.

با خرید بهترین ماسک کراتینه مو اولتراشاین موهایی ابریشمی و فوق العاده سالم را تجربه خواهید کرد.

چگونه شامپوی مناسب ضد شوره را انتخاب می کنید؟

آیا حمام شما مملو از بطری های شامپو از آزمایش ها و نگرانی های مختلف شما است؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید. شوره سر یک مشکل رایج است.

پاکسازی ملایم

علاوه بر زینک پیرتیون، اکثر شامپوهای شوره سر شامل سدیم لوریل سولفات نیز هستند. در حالی که این شامپوها اگر حاوی زینک پیریتیون باشند، شوره سر را درمان می‌کنند، اما می‌توانند روغن طبیعی پوست سر را نیز از بین ببرند که ممکن است منجر به تحریک بیشتر شود که به نوبه خود می‌تواند باعث خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر شود.

سولفات ها سورفکتانت هایی هستند که در محصولات صابون مانند برای ایجاد کف و شستن کثیفی ها موجود است. آنها در واقع می توانند موهای شما را خیلی موثر تمیز کنند، سبوم یا روغنی که پوست سر شما به طور طبیعی تولید می کند را پاک می کند تا از پوست سر و تارهای مو محافظت کند. سبوم به حفظ سد طبیعی پوست سر شما در برابر عوامل خارجی مانند آلودگی، محصولات مو و آلودگی کمک می کند.

سولفات ها اغلب می توانند از شر این سد طبیعی خلاص شوند و پوست سر شما را به طور بالقوه در معرض و آسیب پذیر قرار دهند. حتی با داشتن یک نرم کننده خوب، سلامت پوست سر خود را در معرض خطر قرار می دهید.

به دنبال شامپویی باشید که حاوی سولفات نباشد و تا زمانی که در آن هستید از سایر مواد محرک بالقوه مانند پارابن ها، فتالات ها، رنگ ها و عطرهای مصنوعی اجتناب کنید.

شامپو ضد شوره چیست ؟ تفاوت ، فواید و نتایج مصرف شامپو ضد شوره برای مو

روتین جدید شامپو مورد علاقه شما

هنگامی که شامپوی مناسب را پیدا کردید، تفاوت را احساس خواهید کرد. شامپوی شوره سر مانند یک شامپو متعادل کننده می تواند به مبارزه با پوسته پوسته ها، پیشگیری از شوره سر در آینده کمک کند و به طور کلی باعث سلامت پوست سر شود. همراه با نرم کننده و سایر محصولات مراقبت از موی سالم برای پوست سر، می توانید اطمینان حاصل کنید که پوست سر شما متعادل است و موهای شما سالم به نظر می رسد.

چرا شامپو ضد شوره شما به خوبی اثر نمی کند؟

پوسته های مزاحم روی پوست سر از بین نمی روند؟ ممکن است از شامپو ضد شوره به درستی استفاده نکرده باشید. در ادامه بخوانید تا بدانید چه کارهایی باید انجام دهید.

پوسته پوسته شدن پوست سر یک بیماری مسری یا شدید نیست، اما احتمالاً موافقید که جذاب نیست. یکی از سریع‌ رین و در دسترس‌ ترین راه ‌حل‌ها، شامپوی ضد شوره است که همیشه آنطور که می ‌خواهید مؤثر نیست. خوب، می تواند پوسته پوسته شود.

شامپو ضد شوره چیست ؟ تفاوت ، فواید و نتایج مصرف شامپو ضد شوره برای مو
شامپو ضد شوره چیست ؟ تفاوت ، فواید و نتایج مصرف شامپو ضد شوره برای مو
نحوه عملکرد شامپو ضد شوره سر

از آنجایی که پوسته پوسته ‌های سر محرک‌ های مختلفی دارند – درماتیت، پوست سر خشک یا چرب و مخمر مالاسزیا – انتخاب شامپو شما می ‌تواند بهبودی شما  را  بهبود  بخشد  یا  از بین ببرد.

پیریتیون روی یک ضد میکروبی با طیف وسیع است که از رشد مالاسزیا  و  باکتری  ها  جلوگیری می کند. همچنین روی پوست سر حساس  بیشتر تحمل می شود  زیرا می تواند به  بهبود  سد  پوستی کمک  کند. اگر پوست سرتان چرب  است، می  توانید  هر روز از  شامپو  پیریتیون  روی  استفاده  کنید.

سولفید سلنیوم یک جایگزین قوی تر برای  هدف  قرار  دادن  مالاسزیا  است که آن را برای استفاده روزانه بیش از حد تحریک کننده  می کند. قارچ  های پوست  سر را از بین می برد و ریزش مرده پوست را کاهش می دهد و برای مبتلایان به درماتیت سبورئیک موثر است.

کتوکونازول یک داروی ضد قارچی سنگین است که قارچ ها و مخمر ها را با پارگی  غشای  سلولی آنها از بین می برد. تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۱۱ نشان می دهد که به طور قابل توجهی باعث رشد مو می شود. در حالی که می توانید این ماده را در شامپوهای OTC پیدا کنید، به دلیل عوارض جانبی احتمالی آن مانند واکنش های آلرژیک جدی، فقط باید با تجویز پزشک از آن استفاده کنید.

شامپو ضد شوره چیست ؟ تفاوت ، فواید و نتایج مصرف شامپو ضد شوره برای مو

مهم ترین دلایلی که چرا هنوز پوست سرتان پوسته پوسته است

ندیدن نتیجه از  شامپو ضد  شوره سر شما   می  تواند  خسته  کنند  باشد. اگر حتی پس از تعویض محصول، پوست  سر شما همچنان  پوسته  پوسته  و خارش دار است، وقت آن است که سایر عواملی را که ممکن است به مشکلات پوست سر شما کمک کنند، در نظر  بگیرید.

۱ خیلی زود شامپوی ضد شوره خود را رها می کنید.

درمان شوره  سر  ممکن  است  هفته ها و  حتی  ماه ها  طول  بکشد، بنابراین صبور باشید.  استفاده  از شامپو  شوره  سر حداقل دو بار در هفته تا زمانی که  علائم  ادامه  دارند  بسیار  مهم  است. در غیر  این  صورت، التهاب  دوباره  عود خواهد کرد.

برای  جلوگیری  از خشکی  می توانید  آن را با یک شامپو مرطوب کننده جایگزین کنید .

۲ پوست سر را ماساژ نمی دهید.

توصیه می ‌شود پوست  سر  را  با  نوک  انگشتان  خود  ماساژ  دهید  تا  پوسته ‌ها  از  بین  بروند  و به  نفوذ  مواد  فعال  شامپو  به پوست کمک کنید. این کار را به مدت پنج  دقیقه  انجام دهید  و  سعی کنید  تمام  قسمت های  پوست  سر، به خصوص پشت و پشت گوش ها را بپوشانید. در  مرحله  بعد، موهایتان را با آب ولرم یا سرد کاملاً  بشویید تا زمانی که هیچ کفی باقی  نماند و موهایتان  لزج نشوند.

۳ شما از محصولات زیادی استفاده می کنید.

تشخیص شوره سر و تشکیل پوست  سر  می تواند  مشکل  باشد  زیرا  هر  دو  می توانند  به صورت  پوسته پوسته  ظاهر  شوند. این احتمال  وجود دارد  که  آنچه  فکر  می ‌کردید شوره  سر است، باقی مانده ‌های اسپری مو، ژل، موم یا پوماد باشد. لکه های سفیدی که مشاهده می‌ کنید بقایای  بسته ‌شده  محصولات  مراقبت از مو، سلول‌ های  مرده پوست، پرز، عرق و روغن هستند.

شستن موهایتان با شامپوی بدون سولفات می تواند به خلاص شدن از شر تجمع و تسکین سوزش کمک کند. مهمتر از آن، از محصولات آرایشی کم استفاده کنید تا مجبور نشوید با پوسته پوسته شده سر مواجه شوید.

۴ موهای شما برای مدت طولانی خیس است.

پوست سر  مرطوب یک هتل پنج ستاره برای قارچ هایی مانند مالاسزیا است که در محیط های گرم  و مرطوب رشد می کنند و رشد می کنند. حتی زمانی که  شامپوی  ضد  شوره  شما می ‌تواند  مخمر های از قبل موجود را از بین ببرد، دسته ‌ای دیگر این چرخه را بررسی  می‌ کند و این چرخه را تداوم  می بخشد.

موهای خود را صبح  ها شستشو  دهید یا  قبل از ضربه زدن  به  مو ، موهای خود را با سشوار خشک کنید. علاوه بر این، از قرار دادن  موهای  خود  در  حوله  خودداری کنید  زیرا  این  کار  رطوبت  اضافی  روی  پوست  سر  را  نیز  حفظ  می کند.

شامپو ضد شوره چیست ؟ تفاوت ، فواید و نتایج مصرف شامپو ضد شوره برای مو

۵ شما نمی توانید در برابر کندن پوست سر خود مقاومت کنید.

هنگامی که شما پوسته های سر خود را می کنید ،  باکتری  ها می  توانند وارد  زخم  های  باز  شده  و  باعث  عفونت  بیشتر  شوند. به تمام ضایعات روی ناخن و برس موی خود فکر کنید!

علاوه بر این، کندن   پوست  سر  به  فولیکول  ها آسیب  می  رساند  و منجر  به ریزش مو  می  شود، بنابر این تمام تلاش خود را برای مقاومت  در  برابر  آن  انجام  دهید. وقتی  پوست  سرتان احساس خارش کرد، برای چند ثانیه از کمپرس سرد برای تسکین فوری استفاده کنید.

شامپوی ضد شوره سر را رها نکنید!  استفاده  از  آن  را تا زمانی که وضعیت پوست سرتان بهبود پیدا کند، ادامه دهید.

آیا می توانم از شامپوی معمولی خود با شامپوی شوره سر استفاده کنم؟

شامپو  ضد  شوره  برای  انواع  مو  مناسب است، بنابراین  تا  زمانی که  برای  شما مناسب است، باید  بتوانید  بدون  توجه به نوع مو از آن استفاده کنید. شما همچنان می توانید در حین  استفاده  از  شامپو   ضد  شوره  به  استفاده  از  شامپو  و  نرم کننده معمولی خود  ادامه  دهید – فقط  کافی  است  بعد  از  استفاده  از شامپو ضد شوره  روی ریشه و پوست سر، آن را روی انتهای موهای خود استفاده کنید.

شامپو ضد شوره چیست ؟ تفاوت ، فواید و نتایج مصرف شامپو ضد شوره برای مو
شامپو ضد شوره چیست ؟ تفاوت ، فواید و نتایج مصرف شامپو ضد شوره برای مو

آیا شامپوی معمولی به شوره سر کمک می کند؟

خارش و پوسته پوسته شدن شوره سر تقریباً همیشه قابل کنترل است. برای شوره سر خفیف، ابتدا تمیز کردن منظم را با یک شامپوی  ملایم  امتحان کنید  تا  چربی  و تجمع  سلول  های  پوست  کاهش  یابد.  اگر کمکی  نکرد،  یک  شامپوی  دارویی  برای شوره سر را امتحان کنید.

نحوه استفاده از شامپو ضد شوره سر

موثرترین راه برای استفاده از شامپوی ضد شوره روی پوست  سر این است که آن را با انگشتان خود به طور کامل ماساژ دهید. بنابراین با کل پوست سر شما تماس پیدا می کند.

شامپوی ضد شوره معمولاً باید چند دقیقه (معمولاً ۲ تا ۳ دقیقه) قبل از اینکه ماده مؤثر آن آزاد شود و با پوست شما تماس پیدا کند، بماند.

پس از استفاده، موهای خود را کاملا آبکشی کنید. بعد از شستشو با شامپوی ضد شوره می توانید از نرم کننده استفاده کنید. در ابتدا فقط از شامپوی ضد شوره استفاده کنید تا زمانی که مشکل کنترل شود. پس از آن، می توانید آن را با شامپوی معمولی خود جایگزین کنید. بعد از آبکشی موها را با حوله به آرامی به تمام قسمت های مو مالش دهید و بگذارید در هوا خشک شود. بگذارید موهایتان به طور طبیعی خشک شوند.

اشتباهاتی که در هنگام استفاده از شامپو ضد شوره روی پوست سر باید اجتناب کرد

استفاده بیش از حد از شامپو

در حالی که  استفاده  از  مقدار  زیادی  شامپو  برای  از  بین  بردن  شوره سر  مهم  است، استفاده  بیش از حد آن در واقع می تواند مشکل را بدتر کند. زیرا می تواند باعث خشکی و تحریک پوست سر شود. در عوض، از مقدار کمی شامپو استفاده کنید و روی ماساژ دادن آن به جای مو، روی پوست سر تمرکز کنید.

استفاده از آب گرم

آب داغ می تواند روغن های طبیعی را از پوست سر شما بزداید، که در واقع می تواند شوره سر را بدتر کند. در عوض به سراغ آب سرد بروید. آب سرد فولیکول‌های مو و پوست را می‌بندد و آن را راهی موثر برای جلوگیری از آلودگی و هرگونه مواد مضر می‌سازد. این می تواند به جلوگیری از شوره سر و سایر اثرات منفی کمک کند.

بیشتر بخوانید : این ۷ اشتباه در شستشوی مو را مرتکب نشوید

استفاده از شامپو قبل از خیس شدن موهایتان

همیشه قبل از استفاده از شامپو شوره سر، موهای خود را خیس کنید. شامپوها مایعات چسبناکی هستند و اگر ابتدا آب نمالید به موهای شما می چسبند. این کار باعث می شود که شامپو به طور یکنواخت روی پوست سر شما پخش شود و از هرگونه سوزش جلوگیری شود.

مراقبت های پیشگیرانه

اگر گاهی اوقات مستعد پوسته پوسته شدن هستید، یک شامپوی مراقبت از شوره سر می تواند یک پوسته سرسخت را متوقف کند و همچنین به جلوگیری از پوسته پوسته شدن در آینده کمک کند. به همین دلیل است که استفاده از این شامپوها ایده خوبی است، حتی زمانی که پوسته پوسته شدن را تجربه نمی کنید.

چگونه شامپوی مراقبت از شوره سر را انتخاب می کنید که به بهترین وجه به موهای شما کمک کند؟

برخی از برندها به شما این باور را می دهند که شامپو های ضد  شوره  برای  اثر بخشی  باید حاوی مواد شیمیایی خشن مانند سولفات ها و بوی بد باشند. برخی از محبوب ترین محصولات مو موجود در قفسه ها می توانند به طور کلی موهای شما را بدتر کنند، حتی اگر برای درمان شوره سر شما اتفاق بیفتند. به همین دلیل است که انجام تکالیف و انتخاب درستی که سلامت موهای شما را در اولویت قرار می دهد بسیار مهم است.

ماده فعال ضد پوسته پوسته در شامپوهای ضد شوره شامل:

اسکوالن

روغن رزماری

عصاره میوه سیب

روغن اسطخدوس

عصاره کلپ شکر

روغن نارگیل

این مواد ترکیب می شوند تا رایحه ای طبیعی ایجاد کنند و خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی برای مو و پوست سر شما دارند.

منبع: https://hellojupiter.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *