مجله

تقویت مو با استفاده از آدامس های مو

آدامس مو چیست ؟ مزایا ، معایب و عوارض استفاده از آدامس مو

فهرست مطالب

آدامس مو چیست ؟ مزایا، معایب و عوارض استفاده از آدامس مو

موهای ضخیم، شاداب و مرتب می تواند اعتماد به نفس را تقویت کند. اما در عصر امروز، حفظ سلامت مو می تواند یک کار دلهره آور باشد. اگر به دنبال راه حلی بدون مواد شیمیایی برای مشکلات موهای خود هستید، می توانید آدامس مو را در نظر بگیرید، یک ماده طبیعی مشتق شده از گوار یا دانه خوشه ای . مزایا استفاده از آدامس مو شامل صاف تر ، ضخیم تر ، قوی تر و درخشان تر کردن موهای شماست ، اما معایب استفاده از آدامس مو موضوع مهمی است که باید از آن هم اطلاع کامل داشته باشید. فروشگاه آنلاین محصولات آرایشی سلامتی و زیبایی در این مطلب شما را با موضوع آدامس مو چیست ؟ مزایا ، معایب و عوارض استفاده از آدامس مو  بیشتر آشنا می کند .

آدامس مو چیست ؟ مزایا ، معایب و عوارض استفاده از آدامس مو
آدامس مو چیست ؟ مزایا ، معایب و عوارض استفاده از آدامس مو

با آدامس های مو آشنا شوید

نسل جدید آدامس ‌های مو با رنگ ‌های روشن و طعم ‌های میوه ‌ای خود ، بیشتر شبیه خوراکی‌ های شیرین ریز  هستند تا قرص‌ های معمولی – و با وعده‌ هایی  برای داشتن  موهای  سالم‌ تر در عرض چند  هفته عرضه می ‌شوند.

بازار جهانی نشان می ‌دهد آدامس ‌های  زیبایی  و سلامتی بیش از یک روند گذرا هستند. در این مقاله ، ما متوجه می‌ شویم که آدامس های مو چیست، آیا آدامس ‌های مو کار می‌کنند یا خیر، و موادی را که باید در بهترین آدامس ‌های مو جستجو کرد ، چه چیزهایی است ؟ همچنین بحث خواهیم کرد که آیا آدامس های مو ایمن هستند یا خیر ؟

حرف اول

ظاهر موهای شما می تواند به طور قابل توجهی بر ظاهر فیزیکی و درک خود تأثیر بگذارد . تغذیه نامناسب، از جمله کمبود ویتامین، عامل اصلی ریزش  مو است. درمان های طبیعی برای ریزش مو می توانند به طور موثری برای بازگرداندن سلامت و شادابی مو کار کنند.

کمتر از 45 درصد از زنان در طول زندگی خود یک سر پر از مو را حفظ می کنند و اکثر مردان در طول زندگی خود نوعی ریزش مو را تجربه می کنند . قطعا شما تنها نیستید!

چه چیزی باعث ریزش مو می شود؟

عوامل متعددی می توانند رشد مو را متوقف کرده و بر سلامت و ظاهر آن تأثیر بگذارند. یک عامل اولیه کمبود مواد مغذی است. درست مانند بقیه بدن، موهای شما برای رشد و سالم ماندن به انواع ویتامین ها و مواد معدنی ضروری نیاز دارند. تغذیه نامناسب می تواند منجر به ریزش مو و رشد کند شود.

همچنین استرس می تواند بر رشد موهای شما تأثیر منفی بگذارد. دوره های استرس طولانی مدت می تواند باعث شود موها زودتر از موعد وارد فاز استراحت شوند و منجر به ریزش و نازک شدن مو شوند.

در نهایت، برخی از بیماری ها، مانند اختلالات تیروئید یا عدم تعادل هورمونی، می توانند رشد مو را متوقف کنند. اکثر مادران پس از تولد نوزادشان دچار ریزش مو شده اند که احتمالاً به دلیل نوسانات هورمونی است.

به دنبال یک درمان قطعی برای ریزش موهای خود هستید؟ ما به شما ایمن ترین راه را برای حل این مشکل معرفی می کنیم:

شامپو رشد مو بایوفل کانادا

شامپو ضد ریزش مو بایوفول کانادا
شامپو ضد ریزش مو بایوفول کانادا

قطع فوری ریزش و رشد مجدد موها با هر نوع الگوی ریزش و بدون محدودیت سن برای استفاده تنها با شامپو ضد ریزش بایوفل

ترکیبات کاملا ارگانیک و بدون مواد شیمایی و پارابن و عدم استفاده از ماینوکسیدیل باعث شده این شامپو رشد مو گیاهی انتخاب بسیاری از افراد درسراسر دنیا باشد.

خرید بهترین شامپو ضد ریزش مو بایوفل هدیه ی زیبای شما به موهایتان است.

آدامس مو چیست؟

آدامس های مو، پاستیل های طعم دار و جویدنی هستند که حاوی ترکیبی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند که برای حمایت از سلامت موهای شما طراحی شده اند.

تشخیص ویتامین ‌های موی آدامسی آسان است، زیرا معمولاً به رنگ آب نباتی هستند و در اشکال بسیار متنوعی از قلب و ستاره گرفته تا خرس عروسکی هستند.

ژلاتین از کلاژن – مشتق شده از قسمت ‌های حیوانی – ساخته می‌شود، بنابراین گیاه‌ خواران و وگان‌ها باید به‌ جای آن به دنبال صمغ‌های موی ساخته‌ شده با پکتین (نشاسته میوه) باشند.

ژلاتین و پکتین به خودی خود طعم خوبی ندارند، بنابراین طعم های میوه ای با استفاده از شکر، آب میوه یا طعم دهنده های مصنوعی به این محصول اضافه می شود.

آدامس های چه ظاهر و ساختاری دارند؟

آدامس های مو مکمل های غذایی حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هستند که برای کمک به رشد موی سالم در نظر گرفته شده اند. این آدامس ها طعم های مختلفی دارند و اغلب به عنوان یک راه سرگرم کننده و خوشمزه برای دریافت مواد مغذی مورد نیاز موهای شما به بازار عرضه می شوند. برخی از آدامس‌ های مو علاوه  بر ویتامین‌ ها، حاوی پروتئین و سایر مواد مغذی هستند که می‌ توانند به ظاهر و سلامت موهای شما کمک کنند.

آیا آدامس های مو واقعا کار می کنند؟

مهم نیست که چه مطالب و تبلیغاتی را در شبکه های مجازی می خوانید ، هیچ چیز نمی تواند باعث شود در یک هفته 6 اینچ موی براق به دست آورید.

آدامس های مو مملو از ویتامین ها و مواد معدنی هستند که با سلامت مو مرتبط هستند.

برخی مانند ویتامین E و روی به طور مستقیم با رشد موی سالم مرتبط هستند، در حالی که برخی مانند مس، مطالعات کمتری دارند که این ارتباط را تایید می کند.

اگر هیچ یک از مواد مغذی حیاتی را از دست می دهید ، مصرف یک ویتامین آدامسی مو می تواند شکاف ها را پر کند و اطمینان حاصل کند که هیچ یک از آن مواد مغذی مهم و دوست داشتنی مو را که به رشد و سلامت مو کمک می کند، از دست نمی دهید.

آدامس مو چیست ؟ مزایا، معایب و عوارض استفاده از آدامس مو

آدامس های مو چگونه کار می کنند؟

آدامس های مو معمولا حاوی ترکیبی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند که برای کمک به رشد موهای سالم در نظر گرفته شده است . این ویتامین ها و مواد معدنی ممکن است شامل بیوتین، ویتامین E، ویتامین A، اسید پانتوتنیک و روی باشد. بیوتین مهم ترین ماده مغذی برای رشد مو است، زیرا به تبدیل غذا به انرژی که برای رشد موی سالم ضروری است ، کمک می کند. ویتامین E همچنین برای بهبود استحکام و قابلیت ارتجاعی مو ضروری است، در حالی که اسید پانتوتنیک به تولید روغن های سالم و سبوم کمک می کند تا پوست سر را هیدراته  نگه دارد. روی همچنین مهم است ، زیرا به ترمیم فولیکول های آسیب دیده مو و تشویق رشد مو کمک می کند.

به دنبال ماسک مناسبی برای داخل حمام هستید که هم نرم کننده و هم درمان کننده مو باشد؟

چرا از ماسک ضد ریزش مو ایج دیفنس بایوفل استفاده نمی کنید؟

ماسک ضد ریزش مو بایوفول کانادا
ماسک ضد ریزش مو بایوفول کانادا

این ماسک مو ضد ریزش به دلیل ساختار ارگانیک و درمانی خود مناسب استفاده هم بر ریشه و هم ساقه موها است ، که علاوه نرم کنندگی مو باعث درمان ریزش و رشد مجدد موها نیز می باشد.

با هر الگوی ریزش مویی که درگیر هستید ، ماسک ضد ریزش مو گیاهی ایج دیفنس بایوفل بهترین انتخاب برای حل مشکل شماست.

خرید بهترین ماسک ضد ریزش مو بایوفل زیبا ترین هدیه برای موهای زیبای شما است.

مواد مغذی آدامس مو چیست؟

محتویات تغذیه ای آدامس های مو بسته به برند متفاوت است، اما معمولاً حاوی ترکیبی از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین ها و سایر مواد مغذی هستند. بیوتین مهمترین ماده مغذی برای رشد مو است و در بیشتر آدامس های مو یافت می شود.

سایر ترکیبات رایج عبارتند از ویتامین E، ویتامین A، اسید پانتوتنیک و روی . برخی از برندها همچنین ممکن است حاوی اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب امگا 3 و سایر مواد مغذی باشند که برای رشد مو و سلامت کلی مفید  هستند.

5 ماده ای که باید در آدامس موهای خود جستجو کنید

بیوتین

بیوتین که یک ماده رایج در آدامس های رشد  مو است ، بخشی از خانواده ویتامین B است.

داشتن بیوتین کافی با موهای قوی تر که کمتر می ریزند مرتبط است

تحقیقات در مورد اثربخشی بیوتین بر رشد مو به طرز شگفت آوری ناچیز است – اما بسیاری از آنها برای تقویت سلامت موهای خود قسم می خورند . با این حال، کمبود شدید بیوتین – هرچند نادر – با ریزش موی جدی همراه است

ویتامین  E

ویتامین E که به طور طبیعی در بادام، آووکادو و سبزیجات برگ‌دار یافت می‌شود، به داشتن پوست سر سالم کمک می‌کند و می‌تواند به تقویت رشد مو در افرادی که دچار ریزش مو هستند کمک کند.

سلنیوم

حفظ سلامت فولیکول های خود برای موهای قوی و سالم بسیار مهم است. سلنیوم به تنظیم التهاب در بدن و کاهش استرس اکسیداتیو که می تواند فولیکول های مو را تهدید کند، کمک می کند.

فلز روی

این ویتامین ضروری در تمام سلول های بدن – از جمله فولیکول های مو – یافت می شود. کمبود روی می تواند باعث ریزش مو شود، بنابراین بالا نگه داشتن سطح آن برای داشتن موهای سالم مهم است.

کمبود واقعی روی در بریتانیا نادر است زیرا اکثر مردم به اندازه کافی از رژیم غذایی خود دریافت می کنند. با این حال، فراهمی زیستی روی در غذاهای گیاهی و وگان کمتر است، بنابراین افرادی که از این رژیم‌ ها پیروی می‌کنند ممکن است خطر کمبود روی را داشته باشند.

آدامس مو چیست ؟ مزایا ، معایب و عوارض استفاده از آدامس مو
آدامس مو چیست ؟ مزایا ، معایب و عوارض استفاده از آدامس مو

ویتامین سی

یک آنتی اکسیدان قوی، ویتامین C برای کل بدن شما عالی است و موها و پوست سر شما نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مانند سلنیوم، ویتامین C به کاهش استرس اکسیداتیو فولیکول های مو کمک می کند، که می تواند عاملی برای ریزش باشد.

4  فایده آدامس مو

آنها روشن، سرگرم کننده و دارای طیف وسیعی از طعم های میوه ای هستند به این معنی که آنها نیز خوشمزه هستند.

با توجه به اینکه کلید مکمل  ویتامین ، قوام است، هر چیزی که به شما کمک کند دوز روزانه خود را مصرف کنید چیز خوبی است.

بدون طعم بد

باز هم ، مزه ی برخی از قرص های ویتامین می تواند کمی آزار دهنده باشد.

با آدامس های مو، با مزه های مرموز ناشی از قرص ها و کپسول های پودری مقابله نخواهید کرد.

آدامس مو چیست ؟ مزایا، معایب و عوارض استفاده از آدامس مو

آنها می توانند برای پوست و ناخن نیز مفید باشند

بسیاری از مواد تشکیل دهنده آدامس مو می توانند زیبایی شما را در جاهای دیگر افزایش دهند. به عنوان مثال ، بیوتین نه تنها برای مو عالی است – بلکه از پوست، ناخن ها و غشاهای مخاطی طبیعی (مانند داخل بینی شما) نیز پشتیبانی می کند.

شما نیازی به قورت دادن آنها ندارید

برخی افراد با بلعیدن قرص ها مشکل دارند. چه دلیل فیزیکی و چه روانشناختی باشد ، وقتی صحبت از دریافت ویتامین‌ها به جایی که باید برود – معده شما – مانع بزرگی است. ویتامین‌ های آدامسی این مسئله را دور می‌زنند و مصرف آن‌ها لذتی است نه کاری طاقت فرسا.

شما هم از آن دسته از افرادی هستید که هر بار با شانه کردن موهایتان ، شانه ای پر از مو را مشاهده می کنید؟

درمان شما همین جاست ….. سرم ضد ریزش مو پلاسنتا از شرکت بایوفل
سرم ضد ریزش مو و ترمیم کننده مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کانادا
سرم ضد ریزش مو و ترمیم کننده مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کانادا

درمانی قطعی برای قطع ریزش و همچنین رشد مجدد مو در زنان و مردان با استفاده از سرم ضد ریزش مو گیاهی بایوفل

این سرم ترمیم کننده مو مناسب برای بعد از حمام و بدون نیاز به آبکشی و درمان کننده انواع الگوهای ریزش مو با ترکیبات ارگانیک می باشد .

با خرید سرم ضد ریزش پلاسنتا هر محصولی که تا امروز برای درمان ریزش مو خریده بودید ، کنار خواهید گذاشت.

تفاوت بین آدامس مو و مکمل های ویتامین چیست؟

آدامس های مو و مکمل های ویتامین هر دو برای تامین ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای رشد موی سالم در نظر گرفته شده اند. با این حال، چندین تفاوت اساسی بین این دو وجود دارد. آدامس‌ های مو معمولاً حاوی ترکیبی از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند که به طور خاص برای کمک به رشد سالم مو طراحی شده‌اند، در حالی که مکمل‌های ویتامین ممکن است حاوی طیف وسیع‌ تری از ویتامین ‌ها و مواد معدنی باشند. علاوه بر این، مصرف آدامس‌ های مو معمولاً راحت‌تر از مکمل ‌های ویتامینی است، زیرا اغلب برای مصرف یک بار در روز طراحی شده‌اند.

آیا آدامس های مو باعث افزایش وزن شما می شود؟

آدامس های مو  برای  تأثیر گذاری بر اشتهای شما قرار ندارند و هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد مصرف آدامس مو باعث افزایش اشتهای شما می شود. با این حال، برخی از افراد ممکن است پس از مصرف آدامس مو به دلیل وجود ویتامین ها و مواد معدنی ، افزایش خفیف اشتها را تجربه کنند که می تواند سطح انرژی را افزایش داده و به ارتقای متابولیسم سالم کمک کند.

با این حال، اگر علاوه بر آدامس ‌های مو، مکمل‌ های دیگری نیز مصرف می‌ کنید، این امکان وجود دارد که مقداری وزن اضافه کنید. توجه به این نکته مهم است که هر وزنی که از مصرف آدامس مو به دست می ‌آید، احتمالاً به جای چربی، توده عضلانی است.

کاربرد های مختلف استفاده از آدامس مو

آدامس های مو حداکثر اثربخشی و دوز ساده را ترکیب می کنند : در نهایت، درمان مو و ناخن که به طور کامل نیازهای شما را برآورده می کند:

انتشار بهتر در سطح گوارش

آزادسازی تدریجی ویتامین ها

سرعت عمل بیشتر

جذب بهتر ویتامین

مزایا و معایب آدامس مو چیست؟

یکی از مزایای اصلی مصرف آدامس مو این است که اغلب بسیار راحت تر از مصرف مکمل های  ویتامین  است . علاوه  بر این، بسیاری  از مردم آنها را  راهی خوشمزه و لذت بخش برای دریافت مواد مغذی مورد نیاز برای رشد موی سالم می دانند . از سوی دیگر ، آدامس های مو ممکن است  به اندازه مصرف مکمل های  ویتامین موثر نباشند، زیرا ممکن است حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای رشد موی سالم نباشند .

مکمل های غذایی از جمله آدامس های مو مانند داروها هستند، اقدامات احتیاطی وجود دارد

در حالی که برخی از زنان باردار شاهد زیباتر شدن موهای خود هستند – حجم ، درخشش ، قدرت و غیره – برای برخی دیگر کاملا برعکس است . مکمل های  مو را می توان  به  عنوان یک راه حل معجزه آسا در نظر گرفت . اما  برای زنان باردار توصیه نمی شود.

برخی از افراد از آلرژی و کمبود رنج  می برند و باید قبل از شروع  درمان آدامس مو  با  پزشک مشورت کنند.

به طور کلی، رعایت دوز برای جلوگیری از اثرات مضر بسیار مهم است. خطر مرتبط با آدامس ها این است که دوز بیش از حد مجاز است .

آدامس – درمان ویتامین یا درمان قند؟

تولید کنندگان آدامس مو جنبه سرگرم کننده و خوشمزه خود را مطرح  می کنند تا استدلال کنند که آنها  درمان  مو را تسهیل می کنند. با  این حال ، آنها  کمتر موثر هستند  زیرا حاوی  مواد فعال کمتری نسبت به مکمل های غذایی کپسولی هستند.

آدامس های مو سرشار از قند هستند

ترکیب آدامس ها علاوه بر مواد ژل کننده و اسیدی کننده حاوی مواد قندی است.

این آدامس در مورد میزان  قند  موجود در این مکمل‌ های غذایی نسل جدید  هشدار می ‌دهد: آدامس‌ های مو هر مارکی که  باشد، حاوی حدود یک گرم قند  در هر  واحد  هستند ، بنابر این آدامس ‌ها را به « گلوکز و ساکارز» و قند های «بدون شکر» تبدیل می‌کند.

آدامس مو چیست ؟ مزایا ، معایب و عوارض استفاده از آدامس مو
آدامس مو چیست ؟ مزایا ، معایب و عوارض استفاده از آدامس مو
عوارض آدامس مو چیست؟

برخی از افراد ممکن است ناراحتی های گوارشی مانند اسهال، حالت تهوع و نفخ را به دلیل دوزهای بالای برخی ویتامین ها و مواد معدنی تجربه کنند . اما آنچه نگران کننده است استفاده از رنگ های مصنوعی، مواد طعم دهنده و قندهای افزوده مانند ساکارز یا مالتودکسترین است که می تواند بر حساسیت انسولین تأثیر بگذارد.

آدامس مو و ناخن ، آیا می دانستید که استفاده بیش از حد از آنها عوارض جانبی دارد؟

مصرف بیش از حد بیوتین ممکن است با نتایج برخی از آزمایشات آزمایشگاهی، مانند اندازه گیری عملکرد تیروئید یا سطح تروپونین قلبی، تداخل ایجاد کند. برخی از افراد ممکن است به دلیل دوزهای بالای ویتامین ها و مواد معدنی خاص، ناراحتی گوارشی را تجربه کنند .

خطرات استفاده از آدامس مو چیست؟

خطرات مصرف آدامس مو معمولاً حداقل است . با این حال ، توجه به این نکته مهم است که اگر آدامس حاوی موادی باشد که بدنشان به آن حساس است ، ممکن است برخی افراد دچار آلرژی  یا مشکلات گوارشی شوند.

نکاتی که در مورد لثه های مو باید بدانید

آنها می توانند قندی باشند

این طعم شیرین می تواند قیمتی داشته باشد – گاهی اوقات آنها به اندازه شیرینی های واقعی شیرین هستند ! اگر در مورد مصرف قند خود نگران هستید، انواع بدون قند را امتحان کنید.

مراقب دوز مصرف آدامس مو باشید

اگر چه آدامس های مو مانند آب نبات به بازار عرضه  می شوند ، اما اینطور نیست. مصرف  بیش از حد ویتامین می تواند عواقب جدی داشته باشد، بنابراین در صورت مصرف بیش از یک دوز، به دنبال کمک پزشکی باشید.

به همین دلیل، آدامس های مو را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

جایگزین های آدامس مو چیست؟

اگر به دنبال راهی  برای تقویت  رشد  موی سالم هستید، چندین  جایگزین  برای آدامس مو  وجود دارد که ممکن است ارزش بررسی را داشته باشد. علاوه بر این، مهم  است که مطمئن  شوید که خواب کافی دارید و استرس را مدیریت می کنید تا رشد موی سالم را تقویت کنید.

بهترین ویتامین برای رشد مو

1 . کلاژن + بیوتین

بیوتین یکی از موثرترین  ویتامین ها برای رشد مو است. رشد فولیکول ها را تحریک می کند، مو را تقویت می کند و ضخامت آن را افزایش می دهد.

قرص های رشد مو با بیوتین منبع عالی این ماده مغذی ضروری هستند و بسیاری از آنها کلاژن نیز دارند. این تضمین می کند که موهای شما مواد مغذی مورد نیاز برای قوی شدن را دریافت می کند. بدون این قدرت، موهای شما نمی توانند خود را دوباره پر کنند!

مصرف منظم آدامس های مو نیز می تواند منجر به بهبود قابل توجهی در رشد مو، ضخامت و سلامت کلی شود .

خواندن این مقاله نیز برای آگاهی بیشتر شما توصیه می شود : بیوتین و بپانتین برای درمان ریزش مو

2.  روغن ماهی

یکی دیگر از عوامل موثر در رشد مو، روغن ماهی است که سرشار از اسید های چرب امگا 3 است.

روغن ماهی دارای خواص ضد التهابی است که به باز شدن فولیکول های مو و تقویت رشد مو کمک می کند و در عین حال ریزش مو را کاهش می دهد. اگر رژیم غذایی شما  فاقد امگا 3 کافی است، مکمل های روغن ماهی یک جایگزین عالی هستند. آنها می توانند  ویتامین های لازم برای رشد مو را فراهم کنند و به موهای سالم تر و پرتر کمک کنند.

آدامس مو چیست ؟ مزایا ، معایب و عوارض استفاده از آدامس مو
آدامس مو چیست ؟ مزایا ، معایب و عوارض استفاده از آدامس مو
روش های دیگر برای رشد مو

تغذیه مناسب از طریق  ویتامین ها  و مواد مغذی ضروری برای حفظ رشد موی سالم حیاتی است. با این حال،  اجرای استراتژی‌ های خاص مراقبت در  خانه نیز می‌ تواند کمک  قابل توجهی به تضمین سلامت  موها کند.

برای حفظ و افزایش سلامت موهای خود و افزایش رشد مو می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

استفاده از ژل های مو را به حداقل برسانید ، از سشوار کشیدن موهای مرطوب خودداری کنید و از برس زدن آن ها در حالت خیس خودداری کنید.

با اختصاص حداقل 150 دقیقه به فعالیت هایی که باعث شادی و آرامش شما می شوند، سطح استرس خود را کاهش دهید.

برای داشتن تناسب اندام مطلوب، درگیر شدن در یک رژیم  ورزشی متوسط  تا  شدید هر هفته توصیه می شود.

روزانه شش تا هشت لیوان آب بنوشید

از یک رژیم غذایی سالم و سرشار از مواد مغذی پیروی کنید.

افزایش قدرت مو، رشد و ظاهر مو مستلزم توجه به عوامل مختلفی است. اینها شامل حفظ یک رژیم غذایی متعادل، استفاده از محصولات ایمن مو و مدیریت سطح استرس است.

نتیجه گیری

به طور کلی، آدامس مو راهی عالی برای دریافت ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز موهای شما برای رشد سالم هستند. در حالی که بعید است که مصرف آدامس مو به تنهایی منجر به افزایش وزن قابل توجهی شود، اگر علاوه بر آدامس از مکمل های دیگر نیز استفاده کنید، ممکن است. مثل همیشه، رعایت دستورالعمل های  روی بسته بندی و مشورت با پزشک قبل از مصرف هر گونه مکمل غذایی مهم است.

منبع: https://myveggie.fr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *