مجله

لاغری با اسپرسو

لاغری با اسپرسو

نوشیدن اسپرسو با افزایش سطح انرژی و کاهش موقت گرسنگی به لاغری کمک می کند. این اثرات ناشی از محتوای کافئین اسپرسو است که باعث لاغری می شود.یک قهوه سیاه قوی که از جریان دانه های آسیاب شده قهوه ایجاد می شود. اسپرسو همچنین یک نوشیدنی کم کالری و چربی سوز است و همچنین اسپرسو و کافئین موجود در آن فواید بسیاری برای بدن و لاغری دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت لاغری با اسپرسو، در ادامه با سایت سلامتی و زیبایی همراه باشید.

چربی سوزی با اسپرسو

فواید اسپرسو و کافئین برای بدن و چربی سوزی :

لاغری با اسپرسو : کافئین به لطف دو مکانیسمی که در بدن شما ایجاد می کند به چربی سوزی کمک می کند :

 تولید و آزادسازی کاتکول آمین ها را تحریک می کند، هورمون هایی که متابولیسم را تسریع می کنند

 روی چربی موضعی عمل می کند و جابجایی آن را افزایش می دهد.

این اقدامات همراه با رژیم غذایی کم کالری و فعالیت بدنی واقعا در چربی سوزی بدن موثر است.

خواص کافئین برای لاغری و چربی سوزی با اسپرسو
کاهش وزن و چربی سوزی با اسپرسو

خواص لاغری با اسپرسو :

ماهیچه ها را تحریک می کند و بر سیستم قلبی عروقی اثر مقوی دارد، از این رو پس از نوشیدن قهوه احساس انرژی زیادی می کنید

   به دلیل اثر لیپولیتیکی که دارد میزان کالری مصرفی بدن را افزایش می دهد. این نه تنها باعث چربی سوزی می شود، بلکه باعث می شود از چربی به جای کالری برای انرژی استفاده شود.

   احساس گرسنگی را کاهش می دهد و باعث لاغری می شود.

کافئین سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که برای کاهش رادیکال های آزاد و مبارزه با پیری پوست ضروری هستند.

کافئین عملکرد ورزشی را نیز بهبود می بخشد.  

خواص کافئین برای لاغری
چربی سوزی و لاغری با اسپرسو

فواید قهوه برای بدن :

  • سطوح انرژی افزایش یافته است
  •    کاهش چربی بدن
  •    افزایش فعالیت بدنی
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری های کبدی
  •   کاهش خطر ابتلا به آلزایمر
  • افزایش سلامت قلب  
  •   کاهش خطر ابتلا به پارکینسون
  •     بهبود سلامت اسپرم 
  • کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲

سطح انرژی را افزایش می دهد:

قهوه سرشار از محرک کافئین است. کافئین ممکن است سطح انرژی را در صورت مصرف متوسط ​​افزایش دهد، زیرا میزان متابولیسم و ​​ترشح آدرنالین را افزایش می‌دهد.

چربی بدن را کاهش می دهد :

کافئین همچنین باعث افزایش وزن سالم میشود و خطر برخی بیماری‌های مرتبط با اضافه وزن مانند مشکلات قلبی را با حمایت از سلامت روده و تغییر ذخیره‌سازی چربی، که همگی با مدیریت وزن مرتبط هستند، کاهش دهد.

خواص کافئین برای لاغری
فواید اسپرسو برای بدن و لاغری

 خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را کاهش می دهد:

قهوه از عملکرد سلول های بتا در لوزالمعده محافظت می کند، که انسولین تولید می کند که سطح قند خون را تنظیم می کند. قهوه همچنین حاوی منیزیم است که به بدن در تجزیه قند کمک می کند.

خطر ابتلا به بیماری پارکینسون را کاهش دهد :

بیماری پارکینسون یکی از شایع ترین اختلالات عصبی است که بعد از آلزایمر قرار دارد. در حالی که متاسفانه هنوز درمانی کشف نشده است، داده ها نشان می دهد که نوشیدن قهوه خطر ابتلا به بیماری پارکینسون را تا ۳۰ درصد کاهش می دهد.

خواص کافئین برای لاغری و چربی سوزی با اسپرسو
خواص کافئین برای لاغری

مبارزه با افسردگی :

کافئین به دلیل خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی خود می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت روان داشته باشد.

و خود یک محرک روانی است که می تواند هوشیاری و انگیزه را افزایش دهد، بنابراین به طور بالقوه به کاهش برخی از اثرات افسردگی کمک می کند.

همچنین توانایی مسدود کردن گیرنده‌های آدنوزین در سیستم عصبی مرکزی را دارد که از ایجاد پاسخ سلولی که منجر به خلق و خوی افسرده و خسته می‌شود، جلوگیری می‌کند.

کافئین با اتصال به این گیرنده های آدنوزین ، میزان دوپامینی را که به گیرنده های دوپامین در مغز جلویی متصل می شود، افزایش می دهد،قهوه اساسا به موثرتر شدن ماده شیمیایی دوپامین مغز کمک می کند و به شدت با کاهش خطر افسردگی مرتبط است.

خواص کافئین برای لاغری
خواص کافئین برای لاغری

کاهش خطر بیماری کبد :

کافئین به کاهش سرعت فیبروز، سیروز، هپاتیت ب ، هپا تیت ث و بیماری کبد کمک کند. هنگامی که بدن کافئین را هضم می کند، یک ماده شیمیایی (پاراکسانتین) ایجاد می کند که رشد بافت اسکار درگیر در فیبروز را کند می کند. در نتیجه، این ممکن است به مبارزه با سرطان کبد، بیماری کبد چرب غیر مرتبط با الکل و سیروز مرتبط با الکل کمک کند.

خواص کافئین برای لاغری

فواید اسپرسو برای بدن و چربی سوزی موضعی :

افزایش سطح انرژی :

اکثر برنامه های موفق کاهش وزن شامل محدودیت در دریافت کالری و افزایش فعالیت بدنی است. اسپرسو باعث کمبود کالری و در لاغری می شود.

مصرف کافئین در دوزهای متوسط ​​سیستم عصبی مرکزی را تحریک کرده و عملکرد ورزشی را بهبود می بخشد. ورزش طولانی تر یا با شدت بیشتر باعث می شود کالری بیشتری در هر تمرین بسوزانید و در نتیجه کاهش وزن بیشتری داشته باشید. بنابراین یک شات اسپرسو حاوی کافئین قبل از تمرین باعث کاهش وزن و چربی سوزی موضعی می شود.

کاهش گرسنگی :

نوشیدن اسپرسو همچنین اشتهای شما را کاهش دهد و به شما امکان می دهد کالری کمتری مصرف کنید. مصرف متوسط ​​قهوه در افرادی که اضافه وزن یا چاقی دارند، باعث کاهش کالری دریافتی در وعده غذایی بعدی و کاهش کل کالری دریافتی روزانه می شود.

لاغری با اسپرسو

مصرف کافئین از اسپرسو نیز کمی گرمازایی را در بدن شما افزایش می دهد. این افزایش در تولید گرمای بدن ممکن است باعث افزایش جزئی در چربی سوزی و کاهش وزن شود.

اثر ترموژنیک کافئین :
قهوه به کاهش وزن کمک می کند :

قهوه و اسپرسو حاوی مواد مغذی مانند نیاسین، پتاسیم، منیزیم و آنتی اکسیدان‌ها است که می‌تواند سلامت گوارش را بهبود بخشد، از عملکرد ماهیچه‌ها حمایت کرده و به سلامت قلب بهتر منجر شود. همچنین حاوی کافئین است که متابولیسم را افزایش می دهد، انرژی را بهبود می بخشد و می تواند باعث لاغری شود.

چربی سوزی با اسپرسو
خواص کافئین برای لاغری

کافئین متابولیسم را افزایش می دهد. متابولیسم فرآیندی است که در آن بدن مواد مغذی را تجزیه می کند و از کالری غذاها در طول روز استفاده می کند. کافئین، محرک موجود در قهوه، یکی از معدود موادی است که ممکن است میزان متابولیسم را افزایش دهد. همچنین سرعت کاهش وزن و چربی سوزی در هنگام استراحت را تسریع می بخشد.

دستور العمل اسپرسوی خانگی :

اسپرسو خانگی کنسانتره ای از آب و دانه های اسپرسوی تازه آسیاب شده است که می تواند در انواع نوشیدنی ها استفاده شود. که جایگزین برای استفاده از دستگاه اسپرسوساز است. برای تهیه آن کافی است دانه های اسپرسو و آب ریز آسیاب شده را با هم مخلوط کرده و یک شبه آن را در یخچال قرار دهید. پس از آن، تکه های دانه های قهوه را که باقی مانده اند فیلتر می کنید و بنوشید.

خواص کافئین برای لاغری
لاغری با اسپرسو و کافئین
ژل لاغری هات چیلی :

یکی دیگر از روش های آسان و سریع برای لاغر شدن و چربی سوزی موضعی استفاده از ژل لاغری هات چیلی است.

این ژل لاغری کاملا ارگانیک بوده و فاقد هر گونه ترکیبات شیمیایی میباشد به همین دلیل به عنوان یک ژل لاغر کننده و چربی سوز ضد حساسیت شناخته شده است همچنین این ژل لاغری نیاز به ورزش ندارد.

لاغر کننده،سفت کننده و چربی سوز موضعی بدن هات چیلی تایوان ژل لاغری فوری بدن
ژل لاغری سریع بدن هات چیلی لاغری فوری و بدون بازگشت

www.healthline.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *