مجله

روش استفاده از پیاز و آب پیاز برای بزرگ کردن سینه

بزرگ کردن سینه با پیاز

بزرگ کردن سینه با پیاز

آیا می دانستید که پیاز و آب پیاز برای رشد سینه شگفت انگیز است؟ اگر این کار را برای افزایش سایز سینه، رشد سینه و سفت کردن سینه ها انجام نداده اید ، پس در انتظار یک سورپرایز بزرگ باشید! در این مقاله از فروشگاه لوازم آرایشی سلامتی و زیبایی قصد داریم روش بزرگ کردن سینه با پیاز را برای شما همراهان گرامی بازگو نماییم، همچنین به شما مخاطبین محترم یک روش قطعی درمان کوچکی سینه با ماندگاریه دائم را نیز معرفی خواهیم کرد.

در ادامه با ما همراه باشید……

فواید پیاز برای بزرگ کردن سینه

برای افزایش سایز سینه باید سینه های خود را تغذیه کنید. و بهترین راه برای انجام این کار این است که کالری دریافتی خود را افزایش دهید. شما باید روزانه مقدار زیادی غذاهای مغذی و مفید برای کمک به رشد سینه بخورید.

می دانیم که این ایده ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، اما برای بسیاری از زنانی که لاغر هستند و از سینه های کوچک رنج می برند، خوردن مقدار زیادی غذا می تواند مانند یک کابوس به نظر برسد!

خوردن غذاهایی مانند شیرینیجات و فست فودها کمکی به شما نمیکند، این غذاها دارای کالری بالایی هستند اما از نظر خواص تغذیه ای ضعیف عمل میکنند به جای خوردن غذاهای ناسالم مقدار زیادی آجیل و غلات کامل را در برنامه غذایی خود قرار دهید. زیرا این مواد غذایی مملو از مواد مغذی هستند.

مهمتر از همه، آجیل سرشار از اسیدهای چرب ضروری است. این چربی‌ها جذب سینه‌ها شده و به بزرگ کردن سینه و افزایش سایز سینه ها کمک میکنند.

فواید پیاز برای پوست

از آب پیاز در تهیه بسیاری از ماسک‌های صورت می‌شود که به درمان جوش و آکنه پوست کمک می‌کند. پیاز به دلیل داشتن خواص ضدباکتریایی، ضدمیکروبی و ضدالتهابی است که یک ضدعفونی کننده قوی برای پوست عمل می‌کند. خاصیت ضدعفونی کنندگی پیاز باعث محافظت از پوست شده و از ایجاد آکنه و انواع جوش‌ها جلوگیری می‌کند.

پیاز برای سفت کردن سینه

افزایش سایز سینه و بزرگ کردن سینه با پیاز

ماساژ سینه با آب پیاز باعث سفت شدن سینه ها میشود.

البته ممکن است به خاطر بوی زننده آب پیاز، استفاده از آن برای بزرگ کردن سینه و سفت کردن سینه کمی آزار دهنده باشد، اما با استفاده از آن میتوانید تغییرات را در سینه های خود ببینید.

در اینجا روش تهیه ماسک خانگی برای سفت کردن سینه ها را بخوانید.

بزرگ کردن سینه با پیاز

عوارض جانبی پیاز

بله، همانطور که به آن اشاره کردیم، پیاز می تواند برای افزایش سایز سینه شما عالی باشد!

اما باید این را بدانید که پیاز عوارض جانبی نیز دارد.

به عنوان مثال، اگر هنگام استفاده از پیاز، برای افزایش سایز سینه خود، از پیاز بیش از حد استفاده کنید، در نهایت نوک سینه ها، ملتهب خواهد شد. آب پیاز را به مدت طولانی و یا به صورت غلیظ روی بافت سینه های خود برای بزرگ کردن سینه استفاده نکنید. همانطور که میدانید پوست سینه ظریف و حساس بوده و در نتیجه ملتهب خواهد شد.

دومین عارضه استفاده از پیاز برای رشد سینه، بوی بد پیاز است.

شما با یک ماده بسیار قوی سروکار دارید، بنابراین، فقط زمانی از آن استفاده کنید که کار دیگری برای انجام دادن ندارید و بیرون نمی روید.

چگونه می توان از پیاز برای رشد سینه استفاده کرد؟

پیاز به تنهایی در افزایش سایز سینه شما موثر نیست. البته، می تواند سینه شما را پرتر نشان دهد، اما این فقط موقتی است.

آب پیاز برای بزرگ کردن سینه

با این حال، اگر آب پیاز را روی سینه های خود بمالید، اندازه آنها کمی افزایش می یابد.

اما باز هم تکرار میکنیم، این فقط موقتی است!

تنها راه برای دستیابی به نتایج دائمی استفاده از مواد غنی از فیتواستروژن است، مانند مواردی که اکنون با شما به اشتراک می گذاریم.

آیا باید استفاده از آب پیاز را برای بزرگ کردن سینه متوقف کنید؟

البته که نه، آب پیاز برای رشد سریع سینه بسیار قدرتمند است. و اگرچه این نتایج می‌تواند موقتی باشد، اما بیشتر زنان که دارای سینه های کوچک یا سینه صاف هستند برای داشتن سینه های پرتر و حجیم تر از آب پیاز استفاده میکنند حتی اگر اثر آن موقتی باشد.

همراهان گرامی سایت سلامتی و زیبایی اگر به دنبال یک روش دائمی و بدون عوارض برای افزایش سایز سینه و سفت کردن سینه ها هستید توصیه ما به شما مخاطبین محترم استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا میباشد.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

درمان کوچکی با حجم دهنده فوری بدن
حجم دهنده سینه و باسن میبلین آمریکا

ما به شما بانوان گرامی این دلگرمی را میدهیم که با استفاده از حجم دهنده سینه میبلین در کوتاهترین زمان بهترین و قطعی ترین نتیجه را برای بزرگ کردن سینه و لیفت این ناحیه خواهید داشت. همچنین از حجم دهنده سینه میبلین آمریکا، میتوانید برای درمان عدم تقارن بافت سینه نیز استفاده نمایید.

محتویات و عملکرد حجم دهنده سینه:

این کرم حجم دهنده، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده سینه میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه شده و علاوه بر بزرگ کردن سینه بافت را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه میشود.

ویژگیهای حجم دهنده سینه میبلین:

یکی از ویژگیهای خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، استفاده از آن در دوره بارداری، شیردهی و یائسگی میباشد و با توجه به ترکیبات کاملا گیاهی کرم حجم دهنده سینه، محدودیت سنی نداشته و از سن ۱۴ سال به بالا قابل استفاده میباشد.

از دیگر ویژگی خاص و منحصر به فرد این حجم دهنده، اثر دهی فوری و یک هفته ای آن و ماندگاری اثر آن میباشد.

حجم دهنده سینه میبلین دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران بوده و تأییدیه FDA آمریکا به صورت برجسته بر روی محصول درج شده است.

آب پیاز برای بزرگ کردن سینه

بزرگ کردن سینه با پیاز

هم پیاز و هم آب پیاز در افزایش سایز سینه بسیار موثر هستند. تنها تفاوت این است که آب پیاز برای پوست ما بسیار ملایم تر است.

درست کردن آب پیاز بسیار ساده است:

شما یک پیاز را آب می گیرید!

اما برای تهیه آب پیاز، آب پیاز را می گیرید و آن را با آب گرم و چند قطره اسانس اسطوخودوس مخلوط می کنید. این بسیار قوی بوده و همچنین استفاده از چند قطره اسانس اسطوخودوس بوی پیاز را کمی از بین میبرد.

با این وجود، آب پیاز در مورد رشد سینه و افزایش سایز سینه، به خصوص زمانی که روغن‌های ضروری دیگر را اضافه می‌کنید، بسیار قدرتمند است.

مقدار آبی را که به آب پیاز برای رقیق شدن اضافه میکنید بستگی به میزان تحمل شما در برابر آب پیاز را دارد اما این را بدانید که هر چه میزان آب پیاز بیشتر باشد تأثیر آن برای بزرگ کردن سینه بیشتر است.

روغن پیاز برای بزرگ کردن سینه

بزرگ کردن سینه با پیاز

اگرچه ممکن است ایده استفاده از روغن پیاز روی سینه‌تان برای رشد سینه بسیار جذاب به نظر برسد، اما توصیه می‌کنم از آن دوری کنید.

البته نا گفته نماند، روغن پیاز در افزایش سایز سینه نیز بسیار قدرتمند است. روغن پیاز یک فرم بسیار غلیظ از آب پیاز است، بنابراین می توان گفت که حاوی ترکیبات بسیار تحریک کننده است.

بنابراین میتوانید حدس بزنید، وقتی آن را روی قفسه سینه خود ماساژ دهید، احساس سوزش بسیار عمیقی ایجاد می کند، گاهی اوقات در سراسر بدن شما.

اگر می خواهید روغن پیاز را برای افزایش سایز سینه روی سینه خود بمالید می توانید موارد زیر را انجام دهید:

به جای اینکه یک یا دو قطره را بچکانید و بعد احساس وحشتناکی نسبت به خودتان داشته باشید، چرا یک قاشق چایخوری را با سه قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط نمی کنید؟

این نه تنها بسیار ایمن‌تر است، بلکه سالم‌تر است، زیرا بدن ما روغن زیتون را به خوبی تحمل می‌کند و عمیقاً در پوست شما جذب می‌شود و در نتیجه بافت سینه‌تان را برای رشد بیشتر تحریک می‌کند.

افزایش سایز سینه و بزرگ کردن سینه با پیاز

دوز پیاز برای بزرگ شدن سینه

از دستور العمل آب پیاز زیر برای رشد سینه استفاده کنید:

به سادگی آب یک پیاز بزرگ را بگیرید و یک قاشق چایخوری روغن شنبلیله را به آن اضافه کنید.

یکی از قوی ترین گیاهانی که می توانید برای افزایش سایز سینه خود استفاده کنید شنبلیله است.

به خصوص اسانس آن.

این ماده مملو از فیتواستروژن است، همان مولکول هایی که مسئول افزایش دائمی سایز سینه شما هستند. این ترکیبات عالی مانند هورمون های زنانه، استروژن ها عمل می کنند.

با این حال، آنها بسیار ایمن تر هستند و همچنین از بافت سینه محافظت می کنند.

آنها رشد سینه را تحریک کرده و باعث افزایش سایز و سفت کردن سینه نیز می شوند.

توصیه من بسیار ساده است. می‌خواهم این دو ماده، آب پیاز و روغن شنبلیله را با هم مخلوط کنید و حداقل دو قاشق چای‌خوری ، قبل از خواب، مستقیماً روی سینه‌تان بمالید، حتماً به آرامی ماساژ دهید.

منبع: biggerbreastformula.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *