مجله

ماساژ سر روشی مؤثر برای درمان ریزش مو و رشد مجدد مو

ماساژدرمانی راهی مؤثربرای درمان ریزش مو

ماساژدرمانی راهی مؤثربرای درمان ریزش مو

ماساژ پوست سر، برای درمان ریزش مو در طول تاریخ، توسط فرهنگ های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. ماساژ پوست سر، باید بخشی از هر درمان ریزش مو باشد. یکی از بارزترین مزایای ماساژ پوست سر ، افزایش گردش خون است. پوست سر ، یکی از سخت ترین اندام ها برای جریان خون است. افزایش جریان خون به تغذیه فولیکول مو کمک می کند. پوست سر به جریان خون بستگی دارد تا اکسیژن و مواد مغذی را به فولیکول های مو وارد کند.
تنش و استرس باعث ایجاد سفتی در پوست سر می شود که جریان خون را محدود می کند. ماساژ پوست سر قابلیت بازیابی و رفع تنش و استرس را ایجاد می کند و به ایجاد یک محیط ایده آل برای رشد مجدد موهای جدید کمک می کند.

ماساژ پوست سر، همچنین باعث شل شدن و از بین بردن سلولهای مرده و سبوم اضافی پوست سر می شود که می توانند مانع رشد موهای جدید شود. ماساژ پوست سر به توزیع روغن طبیعی برای محافظت و حالت دادن به مو کمک می کند

فواید ماساژ پوست سر فراتر از جلوگیری از ریزش مو است!

ماساژدرمانی راهی مؤثربرای درمان ریزش مو
ماساژدرمانی راهی مؤثربرای درمان ریزش مو

ماساژ پوست سر، روغن طبیعی پوست سر را پخش می کند و به جلوگیری از پوسته پوسته شدن و خشک شدن پوست سر البته بدون استفاده از شامپوهای شیمیایی کمک میکند. ماساژ منظم سر همچنین از سفیدی زودرس موها جلوگیری می کند به افزایش گردش خون در ناحیه سر و گردن کمک می کند. هنگامی که پوست سر بر اثر استرس سفت شده باشد ، مانع از گردش خون و رشد مجدد مو می شود. ماساژ سر به تقویت ریشه مو و تغذیه ساقه های مو ، رشد مجد موهای جدید و تقویت موهای موجود کمک می کند. ماساژ پوست سر، روغن های طبیعی مو را پخش می کند.

برای نتیجه گیری بهتر از ماساژ سر، سایت سلامتی و زیبایی به شما توصیه میکند از محصولات تخصصی بایوفول کانادا استفاده نمایید .

محصولات تخصصی بایوفل کانادا با ترکیباتی کاملا ارگانیک باعث قطع ریزش مو و رشد مجدد مو در کوتاهترین زمان میشود .

ماسک ضد ریزش مو بایوفل کانادا

درخشندگی و شادابی مو را افزایش می دهد. ماسک موی بایوفل، درمان کننده موهای خشک و آسیب دیده بر اثر رنگ سشوار و دکلره است و از شکنندگی مو و موخوره جلوگیری میکند .

روش استفاده : بعد از استفاده از شامپو ضد ریزش مو بایوفول ، ماسک ضد ریزش و رشد مجدد را روی موها قرار داده ، عمیقاً از ساقه مو به سمت پایین ماساژ دهید و اجازه دهید ۵ دقیقه روی مو بماند سپس کاملاً شستشو و آب کشی کنید .

فوم ضد ریزش و حجم دهنده بایوفل کانادا

با درمان نازکی مو ، از مو در برابر اثرات مخرب آفتاب و آلودگیهای محیطی و وسایل حرارتی مانند سشوار و اتوی مو محافظت می کند.

روش استفاده : هنگام حالت دادن به مو یا قبل از استفاده از وسایل حرارتی ، ۲-۳ پمپ از این فوم حالت دهنده مو را روی کف دست یا مستقیم روی موهای مرطوب خود قرار دهید و با انگشتان ماساژ دهید، طبق معمول همیشه موهای خود را حالت دهید.

روش ماساژ سر 

ماساژدرمانی راهی مؤثربرای درمان ریزش مو
ماساژدرمانی راهی مؤثربرای درمان ریزش مو

موهای خود را شانه کنید تا حالت وز شود

می توانید آن را خودتان انجام دهید یا از شخصی بخواهید این کار را به جای شما انجام دهد.

  • نوک انگشتان خود را به زیر مو و روی پوست سر خود قرار دهید. 
  • از گلوله های نوک انگشت خود استفاده کنید.
  • از حرکات دایره ای ملایم برای تحریک کل پوست سر خود استفاده کنید.
  • ماساژ سر باید روی پوست سر باشد.  
  • موها را با شامپوی ضد ریزش مو بشویید .

ماساژ پوست سر، نه تنها ریزش مو ، بلکه حتی بی خوابی ، خارش پوست سر ، شوره سر ، سردرد ، استرس ، سفیدی زودرس مو را درمان میکند . می توان از روغن های طبیعی نیز برای ماساژ پوست سر استفاده کرد . مانند روغن زیتون ، روغن نارگیل و …..

ماساژ، یک روش بهداشتی رایج است که برای بهبود گردش خون و کاهش تنش استفاده می شود. با این حال ، می تواند یک محرک خوب رشد مو نیز باشد  . البته ، همراه با ماساژ پوست سر باید تغییر رژیم غذایی سالم برای موهای سالم و براق وجود داشته باشد.

چه زمانی ماساژ پوست سر را انجام دهیم؟

ماساژدرمانی راهی مؤثربرای درمان ریزش مو
ماساژدرمانی راهی مؤثربرای درمان ریزش مو

ماساژ پوست سر برای رشد مجدد مو می تواند هنگام شامپو زدن زیر دوش یا بعد از حمام انجام شود. جسی چونگ ، MD ، مدیر مرکز درمان زیبایی پوست چونگ در ویلوبروک ، ایلینوی می گوید: “اگر با هر دو دست کار می کنید باید حداقل سه تا پنج دقیقه وقت بگذارید” دکتر چونگ می گوید: “رایحه های آرامش بخش مانند اسطوخودوس و رایحه های نشاط آور مانند اوکالیپتوس یا نعناع باعث تقویت گردش خون می شوند.

منبع : SHATHAYU

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *