مجله

آموزش درست کردن کرم برنزه کننده خانگی با حنا

بهترین روش برای برنزه شدن

بهترین روش برای برنزه شدن

اگر به دنبال بهترین روش برای برنزه شدن هستید ما برنزه شدن با حنا را به شما پیشنهاد میکنیم. در این مقاله میخواهیم راجع به فواید حنا، تاثیرات آن بر روی پوست و برنزه کردن با حنا صحبت کنیم، پس در سایت سلامتی و زیبایی با ما همراه باشید:

حنا:

حنا نام ایرانی گل کوچک زرد یا صورتی است که بومی آسیا و سواحل دریای مدیترانه آفریقا است. زمانی که حنا به پودر ریز تبدیل شود، رنگ قرمز تولید می کند. حنا رنگ برنزه ای مایل به قرمز مایل به قهوه ای ایجاد می کند و هنگامی که به درستی مخلوط و استفاده شود، می تواند یک گزینه بدون آفتاب و اتو برنزه عملی باشد. استفاده از خمیر حنای رقیق شده که با پودر تهیه شده است به تنهایی به عنوان یک اتوبرنزه عمل می کند یا می توانید آن را با یک لوسیون خنثی و بدون عطر مخلوط کنید تا اثرات برنزه کننده مورد نظر خود را ایجاد کنید – بدون نگرانی از سرطان پوست ناشی از اشعه خورشید.

فواید حنا :

بهترین روش برای برنزه شدن با حنا و تاثیرات آن بر پوست
فواید حنا و تاثیرات برنزه کردن با آن بر پوست

برخی فواید حنا عبارت است از:

  • تسکین درد: خاصیت تسکین درد دارد. می تواند در برابر دردی که به هر دلیلی ایجاد می شود موثر باشد. هنگامی که حنا روی قسمت آسیب دیده قرار می گیرد، از درد جلوگیری می کند. سوزاندن زخم ها مفید است، زیرا درد را کاهش می دهد و می تواند به بهبود سریع زخم سوختگی کمک کند. همچنین برای زخم های باز مفید است. درد ناشی از زخم را تسکین می دهد و به دلیل همین ویژگی در برابر دردهای ناشی از مواردی مانند شکستگی، رگ به رگ شدن استفاده می شود.
  • درمان گال: در برابر گال مفید است، بیماری پوستی که معمولا در تماس بیش از حد با حیوانات رخ می دهد. استفاده از ماش در بخش آسیب دیده گال می تواند مشکل را برطرف کند.
  • فواید برای کبد: پوسته این گیاه که از نظر سلامتی گیاهی فوق العاده سالم است برای کبد مفید است. از پوسته گیاه حنا در درمان بیماری یرقان نیز استفاده می شود.
بهترین روش برای برنزه شدن با حنا و تاثیرات آن بر پوست
بهترین روش برای برنزه شدن و تاثیرات برنزه کردن با حنا بر پوست

تأثیر بر روانشناسی: بوی متمایز این گیاه برای سیستم عصبی مرکزی مفید است. بوی حنا روی اعصاب اثر مثبت دارد و باعث آرامش اعصاب می شود.

آکنه و جوش: به طور گسترده ای برای درمان آکنه و جوش استفاده می شود. همچنین برای درمان بیماری های پوستی که در قسمت های مختلف پوست ایجاد می شود استفاده می شود.

عفونت: حنا که یک منبع درمانی موثر برای سوختگی است، برای التهاب زبان یا حفره دهان هنگام انجام دهانشویه نیز مفید است. تصور می شود که بیماری برفک را درمان می کند.

فواید برای پوست:

حنا که بخشی از آن در درمان بیماری های پوستی استفاده می شود، با کمک مواد مغذی موجود در آن باعث ضخیم شدن پوست می شود. برای جلوگیری از ریزش پوست نازک مفید است. همچنین حنا به طور غیر مستقیم به حفظ سلامت سلول های پوست کمک می کند.

چگونه از حنا برنزه تیره بگیریم؟
فواید حنا و تاثیرات برنزه کردن با آن بر پوست
بهترین روش برای برنزه شدن و تاثیرات برنزه کردن با حنا بر پوست

هر چه حنا را بیشتر روی پوست بگذارید، پوستتان تیره‌تر می‌شود. اگر نمی خواهید خیلی تیره شود، زودتر آن را بردارید. این به شما بستگی دارد که آن را برای چند دقیقه یا چند ساعت روی پوست نگه دارید.

پودر حنای ریز آسیاب شده خود را در یک کاسه با آب و یک تا دو قاشق چایخوری آب لیمو مخلوط کنید. آب پودر حنا را رقیق می کند و اسیدیته آب لیمو به تأثیر رنگ کمک می کند. به اضافه کردن آب ادامه دهید تا مخلوط حنا به صورت خمیری آبکی – تقریباً مایع – درآید. یک تا دو قاشق چایخوری شکر اضافه کنید تا مخلوط حنا ترک نخورد و به چسبیدن بهتر رنگ به پوست کمک کنید.

روی خمیر حنا را با پلاستیک بپوشانید و بگذارید بماند تا رنگ آن آزاد شود. مخلوط باید قرمز مایل به قهوه ای به نظر برسد. خمیر حنا را با یک لوسیون یا روغن طبیعی بدون عطر مخلوط کنید.

از دستکش های لاتکس برای استفاده از لوسیون برنزه کننده بدون آفتاب حنا، در تمام قسمت هایی از بدن که می خواهید برنزه شوید استفاده کنید. بسته به میزان تیره گی برنزه ای که می خواهید، اجازه دهید مخلوط به مدت ده دقیقه تا چند ساعت بماند و سپس بشویید. هر رنگ نارنجی یا قرمز باید در عرض چند ساعت به رنگ قرمز مایل به قهوه ای یا برنزی کمرنگ شود.

اسیدی بودن آب لیمو به رها شدن رنگ حنا و افزایش قدرت آن کمک می کند
بهترین روش برای برنزه شدن و فواید برنزه کردن با حنا

بنابراین از افزودن کمی اضافی به مخلوط حنا برای برنزه شدن بهتر بدون آفتاب نترسید. توصیه می شود از مخلوط خمیر حنا به تنهایی برای برنزه شدن کمتر، رقیق تر و موثرتر بدون آفتاب استفاده کنید. عاری از لوسیون ها یا روغن های اضافی. حنا دارای خواص مرطوب کنندگی طبیعی است، بنابراین شما واقعا نیازی به لوسیون اضافی ندارید و قطعا نیازی به استفاده از اتو برنزه کننده های اضافی ندارید. اگر تصمیم گرفتید حنای خود را با یک لوسیون مخلوط کنید، مطمئن شوید که یک لوسیون پایه و بدون عطر یا یک ترکیب ارگانیک است.

هرچه مدت زمان بیشتری خمیر حنا یا ترکیب کرم برنزه کننده را روی بدن خود بگذارید، برنزه شما تیره تر به نظر می رسد. اگرچه هر لوسیون یا روغنی که اضافه می‌کنید به رقیق شدن رنگ حنا کمک می‌کند و لازم است مخلوط را کمی طولانی‌تر نگه دارید، ممکن است بخواهید برای اولین بار فقط ۳۰ دقیقه تا یک ساعت شروع کنید. ببینید که چگونه رنگ با گذشت زمان به نظر می رسد و محو می شود، سپس تصمیم بگیرید که آیا می خواهید مدت زمانی را که مخلوط حنا روی آن باقی می گذارید برای استفاده بعدی خود کم یا زیاد کنید.

معرفی کرم برنزه کننده فوری فلورسان؛ بهترین روش برای برنزه شدن
برنزه کننده فوری فلورسان
لوسیون برنزه کننده فوری فلورسان

اگر به دنبال یک کرم برنزه کننده خوب و یکدست برای پوست خود هستید، پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما استفاده از کرم برنزه کننده فوری فلورسان است.

این برنزه کننده به صورت یکنواخت به پوست رنگ می دهد و با توجه به ترکیبات داخلش، به هیچ عنوان باعث پوسته پوسته شده و خشک شدن پوست شما نمیشود. قابل توجه است که بدانید این برنزه کننده هم برای سولاریوم و هم برای حمام آفتاب قابل استفاده است.

برخی ویژگی های این کرم برنزه کننده:

  • مخصوص سولاریوم و حمام آفتاب
  • ماندگاری ۴ ماهه
  • مناسب برای پوست های حساس
  • رنگ دهی بسیار فوری
  • رنگ دهی یکدست
  • بدون تکه تکه و لکه لکه شدن
  • ساخت کشور روسیه
  • رطوبت رسانی قوی پوست
معرفی شرکت ساسانیان پارسیان کهن
شرکت ساسانیان پارسیان کهن ایرانیان
شرکت ساسانیان پارسیان کهن ایرانیان

شرکت ساسانیان تنها نماینده رسمی واردات فلورسان روسیه در ایران و امارات متحده عربی میباشد.

منبع: www.wikihow.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *