مجله

پیشگیری از سوختن سینه ها هنگام برنزه کردن برهنه شدن کامل

برنزه کردن سینه

مشکل این است که برنزه کردن بالا تنه ممکن است دشوار باشد، و ممکن است برای شروع به کمک کمی نیاز داشته باشید، زیرا اکثر ما عادت نداریم هنگام برنزه کردن، بالاتنه خود را برهنه برنزه کنیم! بهترین راه برای برنزه کردن بالاتنه چیست؟ اگر مکان و زمان مناسب را برای انجام آن انتخاب کنید و اقدامات احتیاطی را انجام دهید، آن را می توان به راحتی انجام داد. پوست سینه‌ها و نوک سینه‌ها حساس‌تر از بقیه پوست‌ها هستند، بنابراین باید از آن در برابر سوختن در هنگام برنزه کردن محافظت کنید. در ادامه بخوانید تا تمام آنچه را که باید در مورد برنزه کردن بالاتنه بدانید، آموزش ببینید. بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که آیا بهترین گزینه برای شما است یا خیر، و چگونه بهترین گزینه را برای برنزه کردن بدون سوختن سینه و نوک سینه انجام دهید!

خطرات برنزه کردن برهنه چیست؟

برنزه کردن سینه
آموزش برنزه کردن بالاتنه

خطرات برنزه کردن سینه ها بسیار شبیه به خطر برنزه شدن هنگام پوشیدن مایو یا لباس است. تنها تفاوت این است که بیشتر پوست شما در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار می گیرد و این پوست احتمالاً حساس تر از پوست بقیه بدن است.

سینه‌های شما احتمالا همیشه با لباس و یا لباس شنا پوشانده می‌شوند، بنابراین نمی‌توانستند مانند بقیه پوست شما برنزه‌ شوند. برنزه شدن پایه به جلوگیری از سوختن سریع پوست در زیر نور خورشید کمک می کند.

همچنین ممکن است پوست سینه‌های شما نازک‌تر از سایر قسمت‌های بدن باشد و این بدان معناست که سریع‌تر می‌سوزد و در معرض آسیب‌های بیشتری در برابر نور خورشید قرار می‌گیرد.

خطر دیگر برنزه کردن سینه، سوزاندن نوک سینه هاست. نوک سینه های شما در اولین باری که برنزه می شوید بسیار حساس می شوند و می توانند به راحتی بسوزند. پوشیدن لباس یا سوتین روی نوک سینه های آفتاب سوخته واقعاً تجربه خوشایندی نیست!

بنابراین، در مورد برنزه کردن سینه ها چند خطر وجود دارد، اما این به این دلیل است که پوستی که در حالت لخت قرار می گیرد، قبلاً در معرض نور خورشید قرار نمی گرفت و بنابراین به راحتی می سوزد و کاملاً حساس می شود. اما با محافظت مناسب، می توان از این امر جلوگیری کرد.

آیا هنگام برنز کردن باید از ضد آفتاب استفاده کنید؟

برنزه کردن سینه
آموزش برنزه کردن بالاتنه

استفاده از ضد آفتاب هنگام برنزه کردن سینه بسیار مهم است. پوست سینه‌های شما که معمولاً پوشیده هستند، هنگام قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش، چه از نور خورشید و چه در سولاریوم، به سرعت می‌سوزند.

استفاده از کرم ضد آفتاب سبک، مانند SPF 15 یا SPF 30، به جلوگیری از سوختن پوست شما کمک می‌کند، اما همچنان به آن اجازه می‌دهد تا برنزه‌ای پایه ایجاد کند. با گذشت زمان، می توانید بدون آفتاب سوختگی بیش از حد در آن ناحیه برنزه شوید، اما در ابتدا محافظت لازم است.

اگر در یک دستگاه سولاریوم برنزه می‌شوید، ممکن است سالن استفاده از روکش‌های نوک سینه را به شما پیشنهاد دهد. روکش های نوک پستان برچسب های کوچکی هستند که روی نوک سینه ها قرار می گیرند تا از آفتاب سوختگی محافظت کنند. این به هیچ وجه بر برنزه شدن شما تأثیر نمی گذارد، زیرا دلیلی وجود ندارد که بخواهید نوک سینه های خود را برنزه کنید.

اگر از پوشش های نوک سینه استفاده نمی کنید، حتماً از یک ضد آفتاب قوی برای نوک سینه های خود استفاده کنید، زیرا پس از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش بسیار سریع می سوزند و بسیار حساس می شوند.

در اینجا چند پوشش عالی برای نوک سینه وجود دارد که می‌توانید برای زمانی که می‌خواهید در دستگاه سولاریوم یا در خانه برنزه شوید، استفاده کنید:

آیا هنگام برنزه کردن راحت تر می سوزید؟

برنزه کردن سینه
آموزش برنزه کردن بالاتنه

با کمی احتیاط، پوست شما نباید هنگام برنزه کردن بالاتنه بسوزد، اما اگر از هیچ گونه محافظ اضافی در برابر آفتاب برای نواحی حساس پوست خود مانند نوک سینه ها استفاده نکنید، مطمئناً احساس می کنید که هنگام برنزه کردن راحت تر می سوزید.

اگر بخواهید نواحی دیگر بدن خود را که اغلب آفتاب نمی بینند برنزه کنید، همین امر صادق است، زیرا این نواحی محافظت طبیعی در برابر اشعه ماوراء بنفش ایجاد نمی کنند و بنابراین خیلی سریعتر از سایر مناطق می سوزند.

اگر آن ناحیه از پوست را در معرض آفتاب قرار ندهید، هنگام برنزه کردن، پوست شما راحت‌تر می‌سوزد. اما اگر مدتی است که برنزه می‌شوید، نباید خیلی بد باشد.

فقط مطمئن شوید که از ضدآفتاب استفاده کنید تا احتمال سوزش را کاهش دهید و در عوض برنزه ای طلایی و برنزی ایجاد کنید!

کجا می توانید برنزه کنید؟

برنزه کردن سینه
بهترین راه برنزه کردن سینه و بالا تنه

یکی از بزرگ‌ترین موانع برنزه کردن این است که نمی‌توانید آن را در هر جایی انجام دهید. شما باید کاملا مراقب باشید که کجا برنزه می‌کنید، نه فقط برای حفظ حریم خصوصی خود، بلکه برای نجابت دیگران!

در حالی که نمی‌توانید هر ساحل قدیمی را برای برنزه کردن برهنه انتخاب کنید، اما چند گزینه مختلف برای برنزه کردن برنزه دارید، بنابراین گزینه‌های زیر را بخوانید تا بهترین گزینه را پیدا کنید:

حیاط خلوت شما

اگر در باغچه پشتی خود به اندازه کافی محصور باشد که همسایه ها نبینند، اما به اندازه کافی باز باشد تا در باغچه پشتی خود قرار بگیرد، می توانید برنزه کنید.

فقط به خاطر داشته باشید که همسایه‌هایتان ممکن است از دیدن شما با برهنه راه رفتن خوشحال نشوند، و در حالی که کار زیادی نمی‌توانند انجام دهند، مطمئن شوید که دوربینی در اطراف وجود ندارد!

گزینه دیگر این است که مکانی را در خانه خود پیدا کنید که نور طبیعی خورشید زیادی را وارد کند و در آنجا برنزه کنید. انواعی از پنجره ها وجود دارند که از نفوذ نور UV جلوگیری می کنند، اما شما باید بتوانید در کنار پنجره یک برنزه روشن ایجاد کنید و نیازی نیست که بیرون از خانه باشید.

دستگاه سولاریوم

بهترین راه برنزه کردن سینه و بالا تنه

بیشتر سالن‌های برنزه کردن از اینکه به شما اجازه می‌دهند در دستگاه سولاریوم برنزه شوید، خوشحال هستند. آنها احتمالاً از شما درخواست خواهند کرد که برای محافظت از نوک پستان خود از روکش نوک پستان استفاده کنید، اما به غیر از آن، هیچ مشکلی در مورد برنزه کردن برهنه وجود ندارد.

با این حال، ایده خوبی است که وقتی با تلفن تماس می گیرید تا قرار ملاقات خود را رزرو کنید، به آنها اطلاع دهید که قصد دارید برنزه کنید. زیرا ممکن است اتاق یا تخت خصوصی تری داشته باشند که ممکن است استفاده از آن را به شما توصیه کنند.

فقط به یاد داشته باشید که اشعه ماوراء بنفش در یک دستگاه سولاریوم تشدید می شود. بنابراین می تواند باعث آفتاب سوختگی در مناطقی از پوست شود که اغلب برنزه نمی شوند. اگر تکنسین برنزه خود را مطلع کنید که برنزه می کنید به شما این امکان را می دهد که در مورد قدرت و برنزه شدن توصیه هایی به شما ارائه دهد.

از لباس شنای tan-through استفاده کنید

آموزش برنزه کردن بالاتنه

نوع جدیدی از لباس شنا وجود دارد که برای برنزه کردن است. مواد مورد استفاده برای ساخت لباس شنا شامل سوراخ هایی است که به اندازه کافی بزرگ هستند تا اشعه ماوراء بنفش از آن عبور کند. اما همچنان تا حدودی حریم خصوصی را ارائه می دهد، بنابراین نیازی نیست کاملاً برهنه باشید.

اینها برای زمانی که می خواهید از خطوط برنزه دوری کنید اما نمی خواهید کاملا برهنه باشید، کمک می کند.

مزایا و معایب برنزه کردن سینه ها

اگر هنوز در مورد اینکه آیا برنزه کردن برای شما مناسب است یا خیر، تصمیم نگرفته اید، نگاهی به جوانب مثبت و منفی مختلف داشته باشید.

مزایا برنزه کردن برهنه

بدیهی است که برخی از مزایای برنزه کردن با لباس بالا تنه وجود دارد، در غیر این صورت، برای بسیاری انتخاب محبوب نخواهد بود!

در اینجا نکات مثبت برنزه کردن برهنه آمده است:

بدون خطوط قهوهای مایل به زرد
آموزش برنزه کردن بالاتنه

دلیل اصلی اینکه مردم این روش را برای برنزه کردنانتخاب می کنند این است که خطوط برنزه ایجاد نمی کنند. تاپ مایو شما خطوط برنزه ای را به شما نشان نمی دهد که تقریباً برای همه لباس های شما مناسب باشد. بنابراین به احتمال زیاد خطوط برنزه در نقطه ای ظاهر می شوند.

برنزه کردن برهنه به این معنی است که شما به هیچ وجه خطوط برنزه ایجاد نمی کنید. بنابراین لازم نیست نگران هماهنگی لباس خود با خطوط برنزه خود باشید!

عرق کردن کمتر

نشستن زیر نور خورشید یا در یک دستگاه سولاریوم می تواند باعث گرم شدن و عرق کردن شما شود. وقتی برهنه برنزه می‌شوید، نیازی نیست نگران این باشید که احساس گرما و عرق کردن کند.

این همچنین احتمال ایجاد بثورات گرمایی را که اغلب در زیر سینه ها ظاهر می شود، کاهش می دهد.

راحتی بیشتر

برنزه کردن راحت‌تر خواهد بود وقتی که کراوات مایو و گره‌ها روی پوست شما فرو نمی‌روند، چه روی صندلی آفتاب‌گیر یا تخت آفتاب‌گیر باشید. برای جلوگیری از خطوط برنزه نیز لازم نیست نگران جابجایی کراوات ها و بندها باشید.

مضرات برنزه کردن برهنه
بهترین راه برنزه کردن سینه و بالا تنه

درست مثل همه چیز، برنزه کردن برهنه هم معایب و هم مزایا دارد! حتماً نکات منفی زیر را مطالعه کنید:

مکان ها محدود هستند

برنزه کردن برهنه چیزی است که باید از قبل برنامه ریزی شود، و باید مکانی امن را پیدا کنید که بتوانید به صورت قانونی برنزه کنید و افراد دیگر را در موقعیت ناراحت کننده قرار ندهید.

سواحل برنزه کردن برهنه و سواحل برهنه وجود دارد، اما ممکن است از بودن در کنار دیگران به صورت برهنه احساس راحتی نکنید. گزینه مناسب دیگر دستگاه سولاریوم است و این به شما امکان کنترل بیشتری بر قدرت اشعه ماوراء بنفش پوست شما می دهد و می توان آن را به صورت خصوصی انجام داد.

آفتاب سوختگی

اگر اقدامات احتیاطی مناسب را انجام ندهید و از کرم ضد آفتاب یا پوشش نوک سینه استفاده نکنید، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که سینه‌ها و نوک سینه‌های شما کاملاً آفتاب سوخته شوند.

آنها همان مقاومت طبیعی را در برابر نور خورشید ایجاد نمی کردند که بقیه پوست شما می داشت، بنابراین خیلی سریعتر می سوزند. همچنین ممکن است متوجه نشوید که سینه‌ها و نوک سینه‌هایتان تا زمانی که از نور خورشید خارج نشده‌اید چقدر سوخته‌اند، و تا آن زمان ممکن است آسیب زیادی وارد شده باشد.

حساسیت
بهترین راه برنزه کردن سینه و بالا تنه

سینه‌ها و نوک سینه‌ها نسبت به سایر نواحی بدن شما نسبت به نور خورشید حساس‌تر هستند، زیرا اغلب در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار نمی‌گیرند.

این می تواند منجر به بثورات و تحریک روی پوست شود. همچنین شما مجبور خواهید بود لباس هایی را روی سینه های تحریک شده خود بپوشید. که می تواند باعث ایجاد احساس بسیار بدتری در آنها شود.

اگر این اتفاق بیفتد، یک کرم بدون نسخه می تواند به تسکین سوزش کمک کند، مانند کرم حاوی آلوئه ورا.

نکاتی برای برنزه کردن

قبل از اینکه به سراغ برنزه شدن بروید، به نکات زیر نگاهی بیندازید که به شما کمک می‌کند تا برنزه شوید و برنزه‌ای طلایی و یکدست داشته باشید:

از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده کنید

هنگام برنزه کردن حتما از ضد آفتاب با SPF بالا برای نوک سینه ها و همچنین روی سینه ها استفاده کنید. این کار از پوست در برابر سوختن محافظت می کند. اما همچنان به شما اجازه می دهد که برنزه شوید.

بهترین راه برنزه کردن بالا تنه

بدون این، پوستی دردناک، آفتاب سوخته و آسیب دیده خواهید داشت که قطعاً به رنگ برنزه ای تبدیل نمی شود.

برنزه شدن به تدریج

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که فقط در یک جلسه برنزه شدن برنزه ای تیره ایجاد کنید و تلاش برای انجام این کار فقط باعث سوختگی پوست شما می شود.

بین ساعت ۱۲ تا ۲ بعدازظهر از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید. زیرا در این زمان است که در قوی ترین حالت خود خواهد بود و فقط قبل از ساعت ۱۰ صبح و بعد از ساعت ۴ بعد از ظهر برنزه کنید.

با هر جلسه فقط مدت زمان کوتاهی را زیر نور آفتاب بگذرانید تا بتوانید به مرور زمان برنزه شوید.

کرم برنزه کننده

استفاده از یک کرم برنزه کننده مناسب و مخصوص پوست حساس، به برنزه شدن درست و اصولی با حداقل ضرر ممکن برای بدن را برای شما امکان پذیز می کند. برای این کار بهتر است از یک کرم برنزه کننده فوری استفاده کنید. پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان همیشگی، استفاده از کرم برنزه کننده فوری فلورسان است.

کرم برنزه کننده فوری فلورسان
کرم برنزه کننده فوری فلورسان
مراقبت از پوست شما

پس از گذراندن زمان در آفتاب، باید با لوسیون های مرطوب کننده از پوست خود مراقبت کنید. آفتاب می تواند واقعاً پوست شما را خشک کند. برای جلوگیری از ایجاد حساسیت و سوزش، می توانید از ژل تسکین دهنده برای آبرسانی و آرامش پوست بعد از یک جلسه برنزه استفاده کنید.

پرسش های مرتبط

آیا می توانید برهنه در تخت آفتاب برنزه شوید؟

برخی از سالن‌های برنزه کردن به شما اجازه می‌دهند به صورت برهنه برنزه شوید، اما باید قبل از حضور در قرار ملاقات، این را بپرسید.

۲۰ دقیقه در یک تخت برنزه معادل چه چیزی است؟

۲۰ دقیقه در یک تخت برنزه معادل حدود ۲ ساعت در ساحل در طول روز است.

معرفی شرکت ساسانیان پارسیان کهن
شرکت ساسانیان پارسیان کهن ایرانیان
شرکت ساسانیان پارسیان کهن ایرانیان

شرکت ساسانیان تنها نماینده رسمی واردات فلورسان روسیه در ایران و امارات متحده عربی میباشد.

منبع: goodlookingtan.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *