مجله

حقایق جالب درمورد سینه های زنان که هرگز نمیدانستید!!!

حقایق جالب وعجیب درباره سینه زنان

حقایق جالب وعجیب درباره سینه زنان

حقایق جالب و سؤالات متداول زیادی در مورد سینه خانمها وجود دارد . سایت سلامتی و زیبایی در این مقاله به این حقایق جالب و سؤالات متداول خواهد پرداخت . برای آگاهی از این حقایق با ما همراه باشید.

حقایقی عجیب اما واقعی در مورد سینه زنان

حقایق جالب وعجیب درباره سینه زنان
حقایق جالب وعجیب درباره سینه زنان
  • آیا می دانید سینه سمت چپ بزرگتر از راست است؟ بله ،معمولا اندازه هیچ سینه ای با هم برابر نیست .
  • هنگام ورزش ، سینه ها با شماره ۸ حرکت می کنند.
  • اندازه پستان در کل زندگی یک زن تقریبا ۶ برابر تغییر می کند. این به دلیل نوع سوتینی است که پوشیده شده است.
  • سینه شما فقط بعد از بارداری و شیردهی بالغ می شود.
  • سینه ها به طور طبیعی تا ۴ سال پس از اولین قاعدگی زن رشد می کنند.
  • مصریان باستان اولین کسانی بودند که سرطان پستان را شناسایی کردند که ۳۵۰۰ سال پیش در پاپیروس ثبت شده بود. هیروگلیف تومورهای حباب دار را بر روی مشبکهایی نشان می دهد که قابل بهبود نیستند.
  • مردان همچنین می توانند به سرطان پستان مبتلا شوند. بله ، پیتر کریس اولین مردی بود که از سرطان پستان جان سالم به در برد.

پستان ها دارای چه ویژگی های طبیعی هستند؟

حقایق جالب وعجیب درباره سینه زنان
حقایق جالب وعجیب درباره سینه زنان

اکثر خانم ها تصور می کنند اندازه هر دو پستان باید یکی باشد، اما در حقیقت اینطور نیست. طی یک تحقیق ۴۴ درصد خانم ها بیان کردند که یکی از پستان های آنها بزرگتر از دیگریست. این فقط نوعی حجم است. با اندازه گیری نوک و شکل پستان، ۸۸ درصد خانم ها نوعی تفاوت را بین آنها اعلام کردند.

برخی مردم بیش از دو نوک پستان دارند. حدود ۱ درصد از خانم ها دچار این عارضه می شوند. بروز این عارضه در خانم ها دو برابر آقایان است. نوک پستان اضافه اغلب از نوک پستان طبیعی کوچکتر است و معمولا در هنگام تولد بروز می کنند و در امتداد خط شیر بدن مشاهده می شوند – نقطه ای بین شانه ها و ران ها. به ندرت در بخش های دیگر بدن، از جمله پیشانی و پاها نیز مشاهده می شود.

موهای اطراف نوک پستان بسیار شایع است. وجود تعداد کمی مو در اطراف نوک پستان یا بر روی پوست تیره این قسمت، طبیعی است. اگر این مسئله شما را آزار می دهد، می توانید آن را با قیچی کوتاه کنید. بهتر است از کشیدن این موها یا تمیز کردن آنها با تیغ اجتناب کنید. این امر باعث رشد موهای زیر پوستی و بروز عفونت میشود.

پستان ها یکی از اندام مهم بدن محسوب می شوند. کار پستان ها ساختن شیر است. این فرایند در لوبول های کوچک در داخل پستان اتفاق می افتد. این لوبول ها در پستان مردان وجود ندارد.

متوسط وزن پستان ها بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ گرم است. زمانی که شیر به پستان اضافه می شود وزن آنها به ۴۸۲ گرم می رسد. بنابراین عجیب نیست بعضی خانم ها در دوران شیردهی دچار کمر درد می شوند.

سؤالات متداول

بزرگ کردن سینه به روش طبیعی مناسب می تواند اعتماد به نفس شما را تقویت کرده و شما را آرام نگه دارد. در اینجا برخی از سؤالات متداول آورده شده است که این موضوع و برخی دیگر از جنبه های آن را بیشتر روشن میکند.

۱٫ چگونه اندازه سینه را در ۷ روز در خانه افزایش دهیم؟ 

حقایق جالب وعجیب درباره سینه زنان

در اینجا چند راهکار ساده را برای بزرگ کردن سینه عنوان میکنیم :

  • غذاهای غنی از استروژن را به رژیم روزمره خود اضافه کنید. (سیب ، دانه شنبلیله ، روغن زیتون ، پرتقال ، هلو ، لبنیات ، گردو ، زنجبیل ، بادام زمینی و غیره)
  • ماساژ منظم سینه. (تولید پرولاکتین را افزایش می دهد ، هورمونی که مسئول بزرگ شدن پستان است).
  • هر روز چای ریشه قاصدک بنوشید. (به رشد سلولها و بافتهای جدید پستان کمک می کند). برای نتیجه بهتر باید دو بار در روز مصرف شود.
  • از کرم حجم دهنده سینه میبلین ساخت کشور آمریکا میتوانید استفاده کنید و در مدت یک هفته حجم سینه ها را افزایش دهید .

۲٫ آیا شیردهی سینه ها را برای همیشه بزرگ می کند؟

نه سینه های مادر شیرده به دلیل ذخیره شیر در آن بزرگتر به نظر می رسد. بعد از اینکه شیر دادن متوقف شد ، اندازه پستان کاهش می یابد.

۳- پستان چقدرمی تواند شیر نگه دارد؟ 

یک مادر شیرده می تواند هر روز ۳۰ میلی لیتر شیر تولید کند. به طور کلی طی ۴۰ روز شاهد افزایش تعداد شیر تولیدی از ۳۰ میلی لیتر به ۹۰۰ میلی لیتر خواهید بود.

منبع :MED LIFE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *