مجله

روش اندازه گیری صحیح سایز سینه

اندازه گیری سایز سینه

اندازه گیری سایز سینه


امروزه مردم برای خرید مایحتاج خود به وب سایت های تجارت الکترونیک وابسته هستند. از آنجایی که مردم بسیار شلوغ شده اند، به سختی وقت دارند بیرون بروند و خرید کنند. حتی شبکه جهانی وب همه چیز را در دسترس ما قرار داده است. حتی زمانی که قصد خرید سوتین را داریم، سایت های خرید آنلاین ایده آل خواهند بود. همه چیز به طور خودکار با رایانه شما با چند کلیک دکمه ماوس انجام می شود. وقتی می خواهید برای خود سوتین تهیه کنید، باید از سایز سوتین خود بسیار مطمئن باشید. یک روش گام به گام برای محاسبه اندازه سایز سینه شما وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اندازه سایز سینه خود و نحوه اندازه گیری سایز سینه را بدانید و به راحتی و بدون دردسر آن را سفارش دهید.

داشتن سینه ای خوش فرم هدف هر خانمی است. اما، همه زنان خوش شانس نیستند که از همان ابتدا آن را حفظ کنند. آنها باید با ورزش، نکات رژیم غذایی و همچنین اندازه مناسب سوتین پیش بروند. پوشیدن سینه بند مناسب که با اندازه پستان شما مناسب باشد، نکته مهمی است. محاسبه اندازه سایز سینه در چنین شرایطی بسیار مهم است. در این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی قصد داریم با یک محاسبه ساده به اندازه صحیح سینه پی ببریم. هنگامی که پس از دانستن اندازه سایز سینه، خرید سوتین را انجام دادید و سوتین را بپوشید، احساس راحتی خواهید کرد. حتی سطح اعتماد به نفس شما نیز افزایش می یابد.

فرآیند گام به گام محاسبه اندازه پستان شما

خم شدن به سمت زمین

نحوه اندازه گیری سایز سینه برای خرید سوتین
نحوه اندازه گیری سایز سینه

اولین قدم برای محاسبه اندازه پستان شما خم شدن به سمت زمین خواهد بود. باید به گونه ای خم شوید که سینه شما حالتی موازی با زمین پیدا کند. به این ترتیب شما قادر خواهید بود هر بافت سینه را بر خلاف حالت ایستاده اندازه گیری کنید در این حالت می توانید بافت هایی را که به سمت بیرون، بیرون زده اند را نیز اندازه گیری کنید.

اندازه گیری نیم تنه برای تشخیص سایز سینه

ثانیاً، شما باید اطراف تنه خود را نیز به گونه ای اندازه بگیرید که نوار تمام قسمت سینه را بپوشاند. در چنین موقعیتی که سینه شما به اندازه کافی سفت است آن را نبندید، بهتر است فضایی را در نظر بگیرید اما پستان را جمع نکنید و سینه باید در حالت طبیعی خود باشد. باید عدد روی نوار را طوری یادداشت کنید که سینه شما نتواند حرکت کند.

اندازه گیری مستقیم

همچنین باید مطمئن باشید که متر شما به اندازه کافی صاف است، حتی نباید با چند اینچ از پشت شما آویزان شود. اگر اندازه گیری مستقیم نباشد، تصور اشتباهی از سایز پستان خود خواهید داشت و حتی در انتخاب سوتین نیز اشتباه خواهید کرد. اگر در موقعیتی نیستید که بتوانید آن را به درستی نگه دارید، از دوست نزدیک یا شریک زندگی خود بخواهید همین کار را انجام دهد.

محاسبه اندازه سایز سینه

نحوه اندازه گیری سایز سینه
نحوه اندازه گیری سایز سینه

روش خاصی برای اندازه گیری سینه وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا نوار سینه خود را اندازه گیری کنید و سپس اندازه گیری سینه را انجام دهید. اکنون اندازه نوار را از اندازه سینه خود کم کنید و به این ترتیب می توانید اندازه پستان خود را بدست آورید.

تناسب صحیح

اگر تا به حال خودتان سوتین نخریده اید یا سوتین های نامناسب به تن کرده اید، این زمانی است که باید از مناسب بودن سایز سوتین آگاه باشید. بند مرتبط با سینه بند شما، به نگه داشتن پستان شما در موقعیت مناسب با تمام حمایت ها کمک می کند. برخی از افراد تصور اشتباهی دارند که تسمه ها همین کار را می کنند اما در واقعیت این وظیفه بند است. اگر بند سوتین تناسب خوبی را فراهم می کند به طوری که شما احساس ناراحتی نمی کنید، به این معنی است که انتخاب سوتین شما درست است.

پوشش جانبی

هنگام انتخاب سوتین، مهم است که توجه داشته باشید که پوشش جانبی کافی دارد. گاهی اوقات اگر سینه بیش از حد حجیم شود، این تمایل وجود دارد که بافت سینه از دو طرف خارج شود. وقتی بافت سینه از زیر بغل خارج می شود، واقعا زشت به نظر می رسد.

نوع گور

خرید سوتین مناسب

هنگام خرید سوتین و زمانی که سوتین خود را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که گودی صاف دارید. حتماً با کلمه گور آشنا نیستید. این در اصل یک نوار است که دو کاپ سوتین را در وسط به هم وصل می کند. این باید صاف باشد. زمانی که سینه بند اشتباهی انتخاب کنید، این مورد وجود ندارد. بنابراین، این عنصر خاص در هنگام انتخاب سوتین بسیار مهم است.

اندازه گیری سایز سینه

روش های محاسبه اندازه کاپ پستان

اجازه دهید دستورالعمل گام به گام اندازه گیری کامل سوتین را دنبال کنیم. در ادامه دستورالعمل ها آمده است.

سایز سوتین را اندازه بگیرید

فقط سوتین خود را بپوشید و صاف بایستید. اکنون از یکی از دوستان خود بخواهید که دور قفسه پستان را اندازه گیری کند. در این رابطه به یک نوار اندازه گیری نیاز خواهید داشت. این قسمتی است که درست زیر سینه قرار دارد. نوار اندازه گیری نباید از پشت بیفتد. اگر این کار را به تنهایی انجام دهید، ممکن است این تمایل وجود داشته باشد که نوار پشتی پایین بیاید. اما، اگر شخص دیگری این کار را برای شما انجام دهد، مشخص تر خواهد بود.

اندازه گیری اندازه کاپ

بعد از اندازه گیری اندازه بند، نکته مهم بعدی که باید در نظر بگیرید اندازه فنجان سوتین است. در اینجا نیز باید با سوتین خود باشید و صاف بایستید. اکنون نوار اندازه گیری را بردارید و آن را به طور کامل دور سینه خود اندازه بگیرید. باید مطمئن شوید که نوار تمام سینه شما را بدون افتادن قسمتی از آن می پوشاند.

منبع: beautyhealthtips.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *