مجله

قرص های بزرگ کننده سینه و باسن یا خیانت به بدن؟!

قرص بزرگ کننده سینه

عدم رضایت در مورد اندازه و سایز سینه و باسن امروزه امری شایع است. این امر به ویژه پس از زایمان، کاهش وزن یا برداشتن ایمپلنت سینه و باسن بیشتر میشود. ممکن است تبلیغات قرص های طبیعی بزرگ کردن سینه و حجم دهنده فوری باسن را دیده باشید. این تبلیغات گاهی اوقات در اینترنت، تلویزیون و یا در مجلات ظاهر می شود. آنها ناراحتی یک فرد را با اندازه سینه خود هدف قرار می دهند! این قرص ها ممکن است جایگزینی فوری و خوب برای جراحی بزرگ کردن سینه و باسن به نظر برسند. اما هیچ مدرکی وجود ندارد که آنها ایمن هستند. اکثر وب سایت هایی که آنها را می فروشند در مورد خطرات خود صحبت نمی کنند. با این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی همراه باشید تا عوارض، خطرات و اثرگذاری این قرص های بزرگ کننده سینه و باسن را مورد بررسی قرار دهیم.

قرصهای بزرگ کننده سینه و باسن چگونه کار میکنند؟

قرص بزرگ کننده فوری سینه و باسن
بزرگ کردن فوری باسن


این قرص ها ممکن است بر اندازه سینه تأثیر بگذارند (اما به چه قیمت؟!). برخی از آنها حاوی گیاهانی هستند که اثرات مشابه استروژن بر بدن دارند.

این اثرات، مشابه اثرات قرص های ضد بارداری است. قرص های ضد بارداری به طور موقت اندازه سینه را افزایش می دهند. استروژن موجود در قرص های ضد بارداری باعث می شود سینه ها مایعات را حفظ کنند. همچنین باعث تحریک بافت سینه و تجمع چربی در سینه ها می شود.

به طور کل باید گفت این قرص های شیمیایی به دلیل تغییرات هورمونی در بدن شما باعث بزرگ شدن سینه هایتان میشوند. و البته که تغییر هورمون های بدن عوارض بسیار زیاد و شدیدی دارد. آیا هنوز هم حاضر هستید از این قرص ها استفاده کنید؟


آیا قرص های بزرگ کننده سینه بی خطر هستند؟

قرص بزرگ کننده فوری باسن و سینه
عوارض قرص بزرگ کننده سینه و باسن

قرص‌های بزرگ‌کننده سینه در سال‌های اخیر به دلیل ایمنی «تضمین شده» و هزینه کم آن‌ها در مقایسه با عمل های بزرگ کردن سینه، به یک صنعت پرسود تبدیل شده‌اند. با این حال، این قرص‌ها به‌عنوان مکمل‌های گیاهی فروخته می‌شوند. و از نظر ایمنی و اثربخشی تحت نظارت سازمان غذا و داروی ایالات متحده نیستند. اگرچه تولید کنندگان ادعا می‌کنند که مطالعاتی دارند که کارکرد محصولاتشان را ثابت می‌کند. اکثر داده‌ها از حکایات تاریخی و مطالعات مجزا و محدود به دست آمده‌اند. در حالی که این قرص ها روشی آسان و ارزان برای داشتن سینه های بزرگتر را نوید می دهند، بسیاری از زنان ممکن است سلامت خود را به خطر بیندازند.

هیچ مدرکی مبنی بر بی خطر بودن این قرص ها (حتی اگر به ظاهر گیاهی) وجود ندارد. بسیاری از پزشکان استفاده از آنها را منع می کنند. این به این دلیل است که شواهد کمی دال بر کارکرد آنها وجود دارد. همچنین به این دلیل است که نگرانی هایی در مورد ایمنی طولانی مدت آنها وجود دارد. اگر این قرص ها اثراتی شبیه استروژن داشته باشند، نگرانی هایی برای سلامتی وجود دارد. استروژن به خودی خود می تواند باعث رشد بافت در رحم شود. این ممکن است باعث سرطان رحم شود.

قرص بزرگ کننده فوری سینه و باسن
بزرگ کردن فوری باسن

به همین دلیل است که قرص های ضد بارداری و درمان های جایگزین هورمونی معمولاً حاوی پروژسترون به تنهایی یا همراه با استروژن هستند. پروژسترون هورمونی است که در چرخه قاعدگی نقش دارد. با اثرات استروژن بر رحم مقابله می کند.


FDA مکمل ها را برای ایمنی ارزیابی نمی کند. این بدان معناست که ایمنی بسیاری از این محصولات ثابت نشده است.

دکتر لارنس نیز میگوید: “این چیزی است که ما در مورد این قرص ها نمی دانیم که بسیاری از پزشکان را می ترساند. مواد فعال اولیه موجود در این مکمل‌ها زمانی که با سایر داروها مخلوط می‌شوند می‌توانند خطرناک باشند. از آنجا که بسیاری از زنانی که می‌خواهند سینه‌های بزرگ‌ تری داشته باشند، خودشان این قرص‌ها را تجویز می‌کنند. ممکن است بدون اینکه بدانند خود را در معرض خطر قرار می‌دهند.”

آیا قرص های بزرگ کننده سینه و باسن واقعا کار میکنند؟

عوارض قرص بزرگ کننده سینه

زنانی که قرص های تقویت سینه مصرف می کنند، کار بیهوده ای انجام میدهند!
هر مجله زنانه را ورق بزنید و مطمئن باشید که تبلیغات قرص هاوکینگ برای بزرگ کردن سینه های زنان را پیدا خواهید کرد. اما آیا این قرص ها واقعاً کار می کنند؟ انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASPS) می گوید احتمالاً نه. طبق مطالعه منتشر شده در مجله رسمی پزشکی ASPS، نه تنها قرص های تقویت سینه اثبات نشده اند، بلکه می توانند خطرناک باشند.

دکتر توماس لارنس میگوید: “بیش از ۳۰ محصول مختلف وجود دارد که به طور گسترده در تلویزیون، مجلات و اینترنت تبلیغ می شود که ادعا می کنند سایز سینه های زنان را افزایش می دهند؛ با این حال، هیچ آزمایش بالینی معتبری وجود ندارد که ثابت کند آنها کار می کنند.”

قرص های تقویت کننده سینه با کدام قرص ها تداخل دارویی دارند؟

عوارض قرص بزرگ کننده سینه

بر اساس این مطالعه، بسیاری از قرص های تقویت کننده سینه حاوی یک یا چند ماده هستند که می توانند مستقیماً با داروهای تجویز شده تداخل داشته باشند. به عنوان مثال، توت درخت عفیف، که از زمان های قدیم در یونان برای درمان مشکلات تولید مثل زنان استفاده می شده است، حاوی مواد فعالی است که ممکن است با قرص های ضد بارداری تداخل داشته باشد. کوهوش سیاه ممکن است سمی بودن داروهای ضد سرطان را افزایش دهد. شنبلیله حاوی عناصری است که می تواند با داروهایی که برای توقف لخته شدن خون و تنظیم دیابت طراحی شده اند، تداخل ایجاد کند. علاوه بر این، مواد اولیه Don quai که بیش از ۲۰۰۰ سال است در چین برای درمان و تسکین علائم قاعدگی استفاده می‌شوند، سرطان‌زا هستند. سایر ترکیبات گیاهی در قرص های تقویت سینه عبارتند از: نخل اره ای، دامیانا، خار مریم، قاصدک، یام وحشی، کاوا و رازیانه.

همیشه این احتمال وجود دارد که روش های گیاهی نوعی اثر مثبت داشته باشند. اما هرکسی که با شرایط سلامتی زندگی می کند یا دارو مصرف می کند باید مراقب عوارض جانبی بالقوه منفی باشد. از طرفی باید توجه داشت که هیچ تضمینی برای گیاهی بودن این قرص ها وجود ندارد!

خلاصه مطلب

حجم دهنده فوری سینه و باسن


هیچ مدرکی مبنی بر بی خطر بودن مکمل های گیاهی برای بزرگ کردن سینه وجود ندارد. برخی ممکن است اثراتی شبیه استروژن بر بدن داشته باشند. این احتمال وجود دارد که استفاده از آنها باعث مشکلات سلامتی شود.
برخی از ترکیبات موجود در این مکمل ها در طب سنتی برای بزرگ کردن سینه استفاده شده است. اگرچه شواهد کمی دال بر کارکرد آنها وجود دارد. همچنین توجه ویژه داشته باشید که این قرص ها با تغییرات هورمونی بدن شما ممکن است مدت زمان کوتاهی باعث افزایش حجم سینه و باسن شما شوند با این حال تقریبا همه از عوارض قرص ها و تغییرات هورمونی بدن آگاه هستیم. پس بهتر است به دنبال یک جایگزین بی خطر برای خود باشید.

اما این جایگزین بی خطر چیست؟

جایگزین بی خطر قرص های بزرگ کننده سینه، کرم موضعی حجم دهنده و لیفت کننده سینه و باسن میبیلن آمریکا است.

حجم دهنده فوری سینه و باسن

اما وجه تمایز آن چیست؟ این کرم کاملا گیاهی و ارگانیک بوده و ترکیباب داخل آن عاری از هرگونه مواد شیمیایی است.

چرا به آن اعتماد کنیم؟ همانطور که گفته شد، قرص های حجم دهنده سینه و باسن هیچ گونه تاییدیه ای ندارند اما این کرم، تنها کرم حجم دهنده سینه و باسن است که علاوه بر تاییدیه سازمان غذا و داروی ایران، تاییدیه FDA آمریکا را نیز دارا میباشد!

تاثیر گذاری آن چگونه است؟ بافت سینه و باسن بر خلاف سایر قسمت های بدن که دارای بافت عضلانی هستند به دلیل تشکیل شدن از بافت آدیپوز که نوعی از بافت چربی هستند، با تاثیر گذاری روی این بافت باعث افزایش حجم و لیفت آن میشود.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن

حجم دهنده فوری باسن

شرکت ساسانیان، تنها نماینده رسمی واردات محصولات آرایشی بهداشتی میبلین آمریکا در ایران و امارات متحده عربی میباشد.

منابع: verywellhealth.com

sciencedaily.com

2 دیدگاه در “قرص های بزرگ کننده سینه و باسن یا خیانت به بدن؟!

  1. Ay گفت:

    واقعا موثره؟ آخه میگن این محصولات زیاد اثر گذار نیستند

    1. سلامتی و زیبایی 4 گفت:

      با سلام و احترام
      کرم حجم دهنده سینه برند میبلین آمریکا، با فرمولاسیونی کاملا منحصر به فرد و ارگانیک با ترکیبات کاملاً گیاهی حاوی روغن سویا ، ویتامین A و ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافت های آسیب دیده سینه شده و نهایتا قسمت های تحلیل رفته این موضع را بازسازی می کند. کرم بزرگ کننده سینه میبلین، درمان کننده کوچکی، شلی، افتادگی و عدم تقارن سینه و باسن حتی به دلیل ارثی و ژنتیکی نیز می باشد.
      با تشکر از کامنت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *