مجله

برای برنزه کردن، دستگاه سولاریوم ایستاده بهتر است یا خوابیده؟

سولاریوم ایستاده بهتر است یا خوابیده؟

دستگاه سولاریوم (برنزه کننده) طراحی ایستاده بهتر است یا خوابیده؟ در اینجا نحوه انتخاب دستگاه برنزه کننده مناسب برای نیازهایمان آمده است. در ادامه با سایت سلامتی و زیبایی همراه باشید.

تابستان گرم با میل به برنزه کردن با آفتاب و سولاریوم همراه است! این یک ترند همه ساله و تقریبا مشترک در تمام نقاط جهان است!

آماده سازی پوست برای قرار گرفتن در معرض نور خورشید با کمک برنزه کننده در فضای داخلی ، انتخاب ایده آلی برای همه کسانی است که می خواهند برای تابستان و رنگ های جذابش آماده شوند.

برای فعال سازی مجدد ملانین، آماده سازی پوست برای برنزه شدن و به دست آوردن فورای رنگ برنزه حسادت برانگیز، می توانید بین تجهیزات ایستاده و خوابیده در دو فناوری فشار بالا و پایین یکی را انتخاب کنید. دستگاه های مختلف که نتایج مشابهی را تضمین می کنند. حال سوال این است:

سولاریوم ایستاده بهتر است یا خوابیده؟

سولاریوم ایستاده بهتر است یا خوابیده؟
دستگاه سولاریوم (برنزه کننده) طراحی ایستاده مناسب است یا خوابیده ؟

در اینجا پارامترهایی وجود دارد که باید برای شروع با پای راست در سفر خود به سمت برنزه کردن در نظر گرفته شوند!

تخت برنزه: به معنای اصلی کلمه “آرامش” است.

سولاریوم ایستاده بهتر است یا خوابیده؟
دستگاه سولاریوم (برنزه کننده) ایستاده بهتر و مناسب تر است یا خوابیده؟

طرح خوابیده دستگاه های سولاریوم اولین نوع تجهیزات برنزه کننده است که در سراسر جهان گسترش یافته است.

کسانی که از این نوع طراحی استفاده می کنند احساس راحتی دارند و برای مدت زمان متغیری در معرض لامپ های UV برنزه کننده قرار می گیرند که به صورت افقی در بالا و – در اکثر مدل ها – همچنین در زیر پشت قرار گرفته اند. بنابراین، برنزه شدن، بدون نیاز به کوچکترین حرکت، کامل و یکنواخت خواهد بود.

دستگاه های سولاریوم به دلیل نوع تجربه‌ای که به همه ارائه می‌دهد مورد قدردانی قرار می‌گیرند. در طول جلسه برنزه کردن، در واقع، می‌توانید ذهن خود را کاملاً آزاد کنید، و از چند دقیقه آرامش مطلق به دلیل وضعیت دراز کشیدن لذت ببرید. بنابراین، زمان برنزه شدن تبدیل به یک لحظه بسیار آرامش بخش می شود که می توانید آن را به عنوان یک قرار ملاقات با رفاه خود زندگی کنید. حتی اگر از دستگاه های به روز و مدرن استفاده کنید، می توانید از موسیقی مورد علاقه خود نیز در حین برنزه شدن لذت ببرید.

دستگاه سولاریوم ایستاده: راه حل ایده آل برای برنزه شدن سریع

دستگاه برنزه کننده مناسب
سولاریوم ایستاده بهتر است یا خوابیده؟

طراحی پایه یک “کابین دوش خورشیدی” واقعی را بازسازی می کند که به شما امکان می دهد به روشی یکنواخت و بسیار کاربردی برنزه شوید . تنها کاری که باید انجام دهید این است که به کابین – مجهز به عینک مخصوص که از چشمان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و دمپایی پا – دسترسی داشته باشید و چند دقیقه خود را در معرض لامپ های UV قرار دهید تا جلسه برنزه شدن کامل شود.

در سال های اخیر، این نوع تجهیزات به طور گسترده ای گسترش یافته و به ضرر تخت های برنزه کننده سنتی است. برخی استدلال می کنند که دستگاه های برنزه کننده ایستاده کارآمدتر است و امکان نتایج سریعتر در زمان کمتر را فراهم می کند، اما این کاملاً درست نیست: یک غرفه برنزه کننده با فشار کم و یک تخت برنزه کننده فشار کم ، نتایج مشابه را با زمان نوردهی یکسان، هر دو از نقطه نظر تضمین می کنند.

بنابراین تفاوت بین این دو سیستم را نباید در عملکرد جستجو کرد، بلکه باید در نوع تجربه ای که به کسانی که از آنها استفاده می کنند ارائه می دهند. در واقع میزان بازدهی آن ها به قدرت لامپ ها و خود دستگاه بستگی دارد نه هیچ چیز دیگر.

به طور خاص: دستگاه سولار خوابیده نسبت به تخت برنزه بهداشتی تر تلقی می شود. زیرا به تماس مستقیم کمتری بین بدن و سطح دستگاه نیاز دارد.

هر کدام چه مزیت هایی دارند؟

دستگاه برنزه کننده مناسب
سولاریوم ایستاده بهتر است یا خوابیده؟

دستگاه سولاریوم خوابیده برای کسانی که از کلاستروفوبیا (ترس از قرار گرفتن در محیط بسته) بسیار مناسب خواهد بود. و به طور کلی، کسانی که احساس خفگی در فضای باریک را دوست ندارند، بیشتر از آن استقبال می کنند. امروزه نسخه های ضد کلاستروفوبیک نیز برای استفاده موجود اند.

یک جلسه برنزه کردن در دستگاه سولاریوم ایستاده زمان کمتری می برد زیرا می توانید به سرعت وارد و خارج شوید . بنابراین زمان قرار گرفتن در معرض پرتوها یکسان است، اما مدت زمان کلی درمان را می توان کوتاه کرد. به همین دلیل، غرفه برنزه سازی مورد استقبال کسانی قرار می گیرد که با وجود زمان محدود، نمی خواهند از برنزه شدن دست بکشند.

بنابراین، دستگاه سولاریوم طراحی ایستاده بهتر است یا خوابیده ؟
سولاریوم (برنزه کننده) ایستاده بهتر است یا خوابیده؟

همانطور که دیدیم، عملکرد دستگاه های برنزه کننده ایستاده و برنزه کاملاً قابل مقایسه با یکدیگر هستند. البته در صورتی که فناوری ادغام این دستگاه ها (فشار بالا یا کم) یکسان باشد. به همین دلیل، هیچ دلیل عملی و عینی برای ترجیح یکی از دو نوع دستگاه بر دیگری وجود ندارد. ویژگی‌های خاص فرد، مانند نوع پوست، می‌تواند منجر به ترجیح فناوری فشار پایین یا بالا شود.

با این حال، آنچه مسلم است این است که تجربه ای که این دستگاه های برنزه کننده ارائه می دهند بسیار متفاوت است و هر کاربر ترجیح خود را دارد که با توجه به عادات، زمان در دسترس و همچنین رویکرد به تجربه سولاریوم به طور کلی متفاوت است.

سولاریوم مورد قدردانی کسانی است که لحظه برنزه شدن را یک استراحت آرامش بخش می دانند که در آن برای دقایقی از دغدغه ها و تعهدات روزانه جدا می شوند تا در نهایت به نیازهای خود رسیدگی کنند. در حالی که سولاریوم ایستاده برای کسانی که به دنبال آن هستند بسیار مناسب است. یک راه حل سریع و تکنولوژیکی که نتایج سریع را با در نظر گرفتن صرف زمان کمتر تضمین می کند. بنابراین همه برنزه می شوند!

نکته نهایی:

میزان خوب برنزه شدن شما قبل از اینکه به طراحی ایستاده یا خوابیده بودن شما بستگی داشته باشد، به قدرت دستگاه و لوسیون برنزه کننده شما بستگی خواهد داشت. پس حتما از یک اسپری برنزه کننده خوب استفاده کنید. اگر به دنبال یک کرم برنزه کننده خوب هستید، پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما، استفاده از کرم برنزه کننده فوری فلورسان است. این کرم برنزه کننده با حفاظت بسیار زیاد از پوست شما، به سرعت بسیار زیاد آن را برنزه می کند.

منبع: https://www.sportarredo.it/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *