مجله

روش های میانبر برای کاهش وزن فوری

راههای کاهش وزن فوری

راههای کاهش وزن فوری

برای کاهش وزن و لاغری فوری، مصرف قرص ها و مکمل های چربیسوزی توصیه نمی شود. بهتر است برای این منظور روشی اصولی را پیش بگیرید. برای اینکه سریع ترین کاهش سایز و وزن را داشته باشید، می توانید تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید. با این حال، راه های موثرتری وجود دارد که به وسیله آنها می توانید وزن کم کنید و برای این کار می توانید با متخصصان صحبت کنید. آنها به شما می گویند که چگونه فورا وزن خود را کاهش دهید و به روشی که بتوانید تناسب اندام خود را حفظ نمایید. مهم است که راههای میانبر کاهش وزن فوری و سوزاندن کالری را بدانید و در این فرآیند می توانید در سریع ترین زمان لاغر شوید.

در این مقاله جذاب با سایت سلامتی و زیبایی همراه باشید.

راه ها و روش های عالی برای کاهش وزن فوری

راههای میانبر کاهش وزن فوری و چربیسوزی
راههای کاهش وزن فوری

اهداف واقع بینانه تعیین کنید

تعیین اهداف برای لاغری فوری بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند زمان، تلاش و انرژی خود را بر روی حوزه های مربوطه متمرکز کنید. به منظور ایجاد سطح موفقیت، اهداف شما باید شامل موارد زیر باشد:

راههای خاص و کوتاه مدت

شما باید در مورد کاری که قرار است فردا یا برای یک هفته بسوزانید بسیار دقیق باشید. به عنوان مثال – شما باید به خود بگویید که ۳۰ دقیقه پیاده روی می کنید، به جای اینکه بگویید می خواهید ورزش کنید. خاص بودن اولین قدم برای سالم شدن و چربیسوزی است.

راههای کاهش وزن فوری برنامه ریزی داشته باشید

شما باید همه چیز را در مورد رژیم ورزشی خود در یک دفترچه یادداشت کنید. وقتی افراد اهداف خود را در معرض دید می بینند، از درون انگیزه پیدا می کنند. این غریزه انسان است.

مثبت بودن

باید اهداف واقع بینانه یا دست یافتنی تعیین کنید. هر نوع حس منفی می تواند کل رژیم شما را خراب کند و ممکن است منجر به افسردگی شود. با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، نرخ سالم کاهش وزن برای اکثر افراد ۱ تا ۲ پوند در هفته است. بنابراین، شما باید با آن همگام باشید و تفاوت بین واقعی و غیر واقعی را درک کنید.

راههای کاهش وزن فوری، سوزاندن کالری

راههای میانبر کاهش وزن فوری و  چربیسوزی

وقتی در مورد کاهش وزن و چربیسوزی صحبت می کنید، در واقع روی کالری حساب می کنید. دلیل این است که کالری، انرژی موجود در غذا است که بر وزن شما تأثیر می گذارد و شما می توانید آنها را با اطمینان کنترل کنید. حدود ۳۵۰۰ از این کالری هر پوند را تشکیل می دهد و برای کاهش وزن و لاغری باید مقداری از رژیم غذایی روزانه خود را حذف کنید. با این حال، نباید آن را کمتر از ۱۲۰۰ کالری در روز کاهش دهید. در غیر این صورت، ممکن است مجبور شوید از کمبودها رنج ببرید. در اینجا نحوه پیگیری میزان کالری دریافتی شما آورده شده است:

  • وقتی تعداد کالری هایی را که روزانه دریافت می کنید بدانید، می توانید انتخاب های بهتری برای کاهش وزن فوری و سالم داشته باشید. فقط کافی است کل کالری دریافتی خود را در یک دفترچه یادداشت بردارید. همچنین می توانید از ماشین حساب های کالری آنلاین استفاده کنید.
  • وعده های غذایی کوچکتر و مکرر بخورید. این به شما کمک می کند کالری دریافتی خود را در طول روز حفظ کنید و احساس گرسنگی نخواهید کرد. کنترل گرسنگی می تواند کمک زیادی به شما کند.
  • هنگام خرید اقلام غذایی یا مواد غذایی، ارزش غذایی مندرج در پشت برچسب را بررسی کنید.
  • مصرف چربی خود را محدود کنید. انجمن قلب آمریکا می گوید، هنگام تلاش برای کاهش سایز و چربیسوزی نباید بیش از ۲۰ تا ۳۵ درصد چربی مصرف کنید.
  • غذاهایی بخورید که سرشار از فیبر هستند، مانند سبزیجات، حبوبات، غلات کامل و میوه ها. آنها از نظر کالری به عنوان پرکننده و بی شمار عمل می کنند.

فعالیت های بدنی داشته باشید

شرکت در یک بوت کمپ یا ماراتن برای کاهش وزن و چربیسوزی یک گام ضروری برای لاغری نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به طور منظم ورزش کنید. تمرینات کاردیو از این نظر بهترین هستند.

راههای کاهش وزن فوری دویدن و راه رفتن

راههای کاهش سایز

یکی از بهترین گزینه ها برای کاهش وزن فوری دویدن و راه رفتن است. دلایل زیادی پشت همین موضوع وجود دارد. اولاً به هیچ نوع تجهیزات خاصی نیاز ندارد. ثانیاً، می توانید طبق زمان مناسب خود اجرا کنید. ثالثاً تأثیرگذار است و به تقویت بافت های همبند و استخوان های شما کمک می کند. رابعاً برای قلب شما خوب است. و در آخر، شما می توانید به سادگی با دویدن مقداری کالری جدی بسوزانید. اگر نه بدوید، اما می‌توانید با پیاده‌روی روزانه وزن‌های اضافی خود را نیز کاهش دهید و در واقع چربیسوزی کنید.

دوچرخه سواری

این یک تمرین قلبی عالی است. به افزایش استقامت و سوزاندن کالری به طور همزمان کمک می کند. بهترین بخش – شما می توانید آن را هم در داخل و هم در خارج از منزل انجام دهید. بنابراین، به راحتی می توانید آن را به بخشی از زندگی روزمره خود تبدیل کنید.

راههای کاهش وزن فوری شنا کردن

همه از مزایای شنا می‌دانند. این یک تمرین کامل بدن است. بنابراین، هر چه بخش های بیشتری درگیر باشد، کالری بیشتری می سوزانید. بهترین چیز در مورد شنا این است که به شما آسیب نمی رساند زیرا آب از مفاصل شما پشتیبانی می کند.

تمرینات قدرتی نیز مهم است

می توانید با اضافه کردن تمرینات قدرتی به برنامه کاهش وزن و لاغری فوری ماهانه خود، از عضلات خود محافظت کنید و در عین حال چربی را کاهش دهید و لاغر و سالم به نظر برسید. در مجله چاقی، مطالعه‌ای در سال ۲۰۰۸ منتشر شده بود که نشان می‌داد زنانی که رژیم کم کالری داشتند و تمرینات مقاومتی انجام می‌دادند به همان اندازه وزن خود را از دست دادند و این باعث حفظ ماهیچه‌های لاغرشان شد. اگر توده عضلانی بدون چربی خود را حفظ کنید و متابولیسم خود را بالا نگه دارید، پس از یک ماه تلاش طولانی مدت و سختگیرانه، شانس بسیار کمتری برای افزایش وزن وجود دارد. همیشه روال قدرتی را حفظ کنید تا وزن سالمی داشته باشید و بهترین ظاهر را داشته باشید.

رژیم غذایی تصادفی نداشته باشید

راههای میانبر کاهش وزن فوری و  چربیسوزی

هنگامی که شما در یک رژیم کاهش وزن هستید، واقعاً برای شما مهم است که کاملاً متمرکز بمانید. تعیین اهداف کوتاه مدت و واقع بینانه می تواند برای اطمینان از اینکه واقعاً قادر به کاهش وزن هستید مفید باشد. در حالی که چربیسوزی مهم است، از دست دادن آن به روشی سالم بسیار ضروری تر است. بنابراین، انتخاب رژیم غذایی تصادفی مطمئنا راه حلی نیست، زیرا در نهایت به بدن شما آسیب می رساند. شعار اصلی کاهش وزن باید سالم تر شدن و تناسب اندام باشد، در حالی که رژیم غذایی شدید می تواند به سلامت شما آسیب برساند.

برخی از غذاهای «ناسالم» را امروز کنار بگذارید

خوردن غذای سالمی که نیاز به کالری و تغذیه بدن را برطرف می کند اما به آن اضافه بار وارد نمی کند، مهم است. هنگامی که در تلاش برای کاهش وزن و لاغری هستید، کاملا ضروری است که از خوردن غذاهای حاوی کالری آزاد خودداری کنید. نوشیدنی های سرد و چیپس غذاهایی هستند که باید به طور کامل از بشقاب خود دور ریخته شوند. از مصرف غذاهای ناسالم مانند پیتزا، همبرگر و غیره دوری کنید. دوری از دسرها، شیرینی ها و شکلات ها نیز در زمانی که در یک ماموریت کاهش وزن هستید مهم است.

پنیر، کره و روغن نیز به راحتی به چربی بدن شما می افزایند. بنابراین، این مواد را از رژیم غذایی خود حذف کنید. اگر نمی توانید مصرف روغن را به طور کامل متوقف کنید، از روغن گیاهی استفاده کنید و مقدار محدودی از آن را برای آماده کردن غذاهای خود استفاده کنید. الکل و حتی آبجو می توانند به شدت به چربی بدن اضافه کنند.

برای کاهش سایز فعال باشید

در حالی که ورزش منظم برای چربیسوزی به روشی سالم حیاتی است، فعال ماندن در طول روز نیز می تواند برای تسریع این روند مفید باشد. حتی اگر عجله دارید به جای آسانسور از پله ها بروید و بعد از هر ۴۰ دقیقه کار، صندلی خود را ترک کنید و ۵ دقیقه راه بروید. حتی برای رفتن به نزدیکترین مرکز خرید از ماشین استفاده نکنید. بهتر است هر زمان که می توانید یک پیاده روی سریع داشته باشید.

استفاده از ژل چربیسوز و لاغری فوری هات چیلی

ژل لاغری فوری بدن هات چیلی
ژل لاغری فوری بدن هات چیلی

اگر به دنبال یک روش ایمن و فوری برای لاغری فوری هستید سایت سلامتی و زیبایی ژل لاغر کننده فوری بدن هات چیلی را به شما همراهان گرامی توصیه میکند.

ترکیبات به کار رفته در این محصول منحصر به فرد بود و عملکرد آن را متمایز از سایر محصولات مشابه می نماید
با فرمولاسیونی بسیار مدرن و قوی برای تمامی اندام های بدن ‏کاملا سنستیو و بدون ایجاد حساسیت می باشد .

ژل لاغری سریع بدن و چربیسوز موضعی و فوری هات چیلی با عملکردی قوی و فوری کمک به کاهش سایز به صورت موضعی می کند.

هات چیلی درمان سلولیت بوده و کاهش سایز فوری را به همراه دارد.

ژل هات چیلی لاغر کننده،سفت کننده و کاهش سایز موضعی بدن غنی شده با کلاژن و الاستین و اسید هیالورونیک میباشد.

برای خرید کرم لاغری بدن بر روی لینک کلیک کرده و با محتویات و ویژگی های منحصر به فرد این محصول بیشتر آشنا شوید.

مصرف شراب ها و نوشابه ها را متوقف کنید

اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که شراب ها و شیرینی های داغ را حذف کنید. اگر نوشیدن الکل را به مدت یک ماه ترک کنید، در اولین فرصت می توانید لاغر شوید.  این بهترین روشی است که می توانید کاهش وزن فوری را شروع کنید و در این صورت نیازی به انجام کار شدید ندارید. 

راههای کاهش وزن فوری مطمئن شوید که در زمان مناسب غذا میخورید

برای لاغری فوری و چربیسوزی، نیازی به انتخاب غذاهای خاص روزانه نیست. شما همچنین نیازی به حضور هر روز در باشگاه ندارید. فقط باید مراقب باشید که زمان شام شما از مرز ۹ شب نگذرد. بعد از شام نیازی به خوردن میان وعده نیست. این به اضافه کردن کالری اضافی کمک می کند و باعث می شود هر روز چاق تر شوید. اگر شما استرس دارید یا فرد بی حوصله ای هستید این خیلی بد است. شما نمی توانید از این عادت خودداری کنید. بنابراین، مطمئن شوید که زمان غذا خوردن شما از ۹ شب عبور نمی کند.

نوشیدن آب به از دست دادن سریع وزن کمک می کند

برای کاهش وزن سریع توصیه می شود که مقدار زیادی آب بنوشید. وقتی بدن کم آب می شود احساس می کنید که گرسنه هستید. بنابراین، برای کاهش اشتها، بهتر است مقدار زیادی آب بنوشید و سیر بمانید. علاوه بر این، بهتر است غذاهایی بخورید که به اندازه کافی آب دارند. داشتن سوپ های آبگوشت خوب است و حتی می توانید سالادهایی با سبزیجات آبدار فراوان میل کنید. نوشیدن شش تا هشت لیوان آب در روز خوب است. این مطمئنا به شما کمک می کند که در عین حال لاغر و هیدراته بمانید.

خواب راز از دست دادن سریع چربی و لاغری فوری است

کاهش سایز فوری

اگر می خواهید سریع وزن کم کنید، باید خواب کافی داشته باشید. وقتی خوب بخوابید اشتهای شما به بهترین وجه کنترل می شود. شما همیشه آنقدر احساس گرسنگی نمی کنید. برای این کار حداقل هشت ساعت خواب در شب لازم است. این به تعادل هورمون ها کمک می کند و اکنون مطمئن هستید که اشتهای مناسبی خواهید داشت.

کمی استراحت به شما کمک می کند در بهترین حالت تمرین کنید

برای کاهش وزن سریع باید تمرینات تناوبی در باشگاه داشته باشید. می توانید بدن خود را در فواصل زمانی کوتاه تمرین دهید. این به شما کمک می کند تا آن انرژی را در زمان استراحت به دست آورید و اکنون می توانید با بهترین شدت تمرین کنید. در این فرآیند کالری بیشتری می سوزانید و سطح تناسب اندام شما بیشتر می شود. وقتی به طور تصادفی ورزش می کنید، خیلی احساس خستگی می کنید. به همین دلیل مهم است که استراحت های کوتاهی در وسط داشته باشید تا بتوانید انرژی خود را برای ورزش حتی بهتر به دست آورید.

راههای کاهش وزن فوری قهوه می تواند اشتها را از بین ببرد

اگر می خواهید سریع وزن کم کنید، باید قهوه بنوشید. قهوه بهترین ابزاری است که به شما کمک می کند لاغرتر شوید. کافئین به آزادسازی اسیدهای چرب آزاد کمک می‌کند و این به شما کمک می‌کند زمان طولانی‌تری تمرین کنید و در این فرآیند مطمئن باشید که چربی را در کمترین زمان خرد می‌کنید. قهوه حتی اشتها را هم سرکوب می کند. به همین دلیل است که بعد از نوشیدن یک فنجان قهوه داغ دیگر میل به خوردن ندارید. بنابراین نوشیدن قهوه برای لاغری فوری راهی آسان است.

منبع: beautyhealthtips.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *