مجله

قهوه ضد گلوله چیست و چگونه به کاهش وزن کمک میکند؟

کاهش وزن با قهوه ضد گلوله

کاهش وزن با قهوه ضد گلوله

قهوه ضد گلوله جدیدترین نوشیدنی کاهش وزن با مقدار زیادی کره است! بله، چیزی که شنیدید درست است. این قهوه توسط دیو آسپری محبوب شد که با نوشیدن این قهوه در حالی که رژیم کتو داشت وزن زیادی از دست داد. همچنین با افزایش تمرکز و حافظه بهتر بعد از نوشیدن قهوه ضد گلوله احساس انرژی بیشتری می کرد. آقای آسپری می‌گوید: «این یک داروی دروازه‌ای برای کنترل زیست‌شناسی خود است.» آیا این درست است؟اخیراً نگرانی های جدی در رابطه با اثرات طولانی مدت مصرف قهوه ضد گلوله ظاهر شده است. آیا واقعا برای چربی سوزی، کاهش وزن و لاغر شدن نیاز به نوشیدن قهوه ضد گلوله دارید؟ قبل از گفتن بله یا خیر، این مقاله از سایت سلامتی و زیبایی در مورد کاهش وزن با قهوه ضد گلوله را بخوانید تا آگاهانه تصمیم بگیرید.

کرم لاغر کننده بدن هات چیلی پیشنهاد سایت سلامتی و زیبایی به شما همراهان گرامی برای کاهش وزن فوری و چربی سوزی موضعی میباشد.

ژل لاغری فوری، کاهش سایز و سفت کننده بدن هات چیلی

ژل لاغری هات چیلی

ژل لاغری سریع بدن و چربی سوز موضعی و فوری هات چیلی با عملکردی قوی و فوری کمک به کاهش سایز به صورت موضعی می کند.

هات چیلی کرم ضد سلولیت و درمان سلولیت بوده و کاهش سایز فوری را به همراه دارد.

ژل چربی سوز و ضد سلولیت هات چیلی درمان قطعی و فوری چربی های موضعی می باشد و اگر شما قصد کاهش سایز فوری و موضعی داشته باشید هات چیلی بهترین گزینه می باشد.

این کرم لاغری فاقد هورمون و ترکیبات شیمیایی و حتی کورتون می باشد.

قهوه ضد گلوله چیست؟

چربی سوزی با قهوه، کاهش وزن با قهوه ضد گلوله
چربی سوزی با قهوه ضد گلوله

قهوه ضد گلوله قهوه ای است که از مخلوط کردن قهوه، کره و روغن MCT تهیه می شود. این نسخه جدید و ارتقا یافته قهوه کره یا چای کره (کره یاک) است که یک نوشیدنی انرژی زا محبوب در تبت است.

در واقع، مصرف قهوه با کره یا هر منبع چربی دیگری حتی قبل از مصرف قهوه به عنوان نوشیدنی وجود داشت. در حدود سال‌های ۵۷۵ تا ۸۵۰ میلادی، جنگجویان کوه‌نشین قبیله گالا، اتیوپی، دانه‌های له شده قهوه را با چربی حیوانی ترکیب کردند و آنها را به عنوان یک میان وعده و منبع انرژی در طول جنگ و سفرهای طولانی مصرف کردند. بنابراین، واقعاً مفهوم جدیدی نیست.

گروه‌های کوچکی از مردم در سرتاسر جهان از قبل در مورد آن می‌دانستند، اما اکنون، تمام دنیا از وجود این نوشیدنی چرب که ظاهراً فواید زیادی برای سلامتی دارد، آگاه هستند. قبل از اینکه به فواید یا عوارض قهوه ضد گلوله بپردازیم، اجازه دهید به شما بگویم چگونه قهوه ضد گلوله را در ۵ دقیقه در خانه تهیه کنید.

می‌توانید از روغن گیاهی به عنوان جایگزین مناسبی برای کره استفاده کنید.

کاهش وزن با قهوه ضد گلوله، دستور تهیه قهوه ضد گلوله

چربی سوزی با قهوه، کاهش وزن با قهوه ضد گلوله
چربی سوزی و لاغر شدن با قهوه ضد گلوله

مواد لازم:

  • ۱ فنجان قهوه داغ تازه دم
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن MCT یا روغن نارگیل
  • ۲ قاشق غذاخوری کره بدون نمک

نحوه تهیه:

  1. تمام مواد را داخل مخلوط کن بریزید.
  2. خوب هم بزنید تا کمی کف کند.
  3. بلافاصله سرو کنید.

اگر عادت به این کار ندارید، با افزودن ۱ قاشق چایخوری روغن MCT به قهوه خود

شروع کنید و تا حد تحمل شما تا ۱ قاشق غذاخوری ادامه دهید.

بسیار سریع و آسان درست می شود و طعم بسیار خوبی دارد.

 اما چه چیزی باعث می‌شود قهوه ضد گلوله اینقدر جادویی به رژیم غذایی شما اضافه شود؟ عملکرد آن چگونه است؟ در ادامه با ما همراه شوید.

قهوه ضد گلوله چگونه کار می کند

قهوه ضد گلوله با فشار دادن بدن به حالت چربی سوزی عمل می کند. این کار را با تحریک بدن به تبدیل چربی ذخیره شده و چربی رژیم غذایی به کتون انجام می دهد. این فرآیند کتوز نامیده می شود.

زمانی اتفاق می‌افتد که مصرف کربوهیدرات‌ها را به اندازه کافی محدود کرده باشید و ذخایر کربوهیدرات یا گلوکز شما خالی باشد . در نتیجه بدن شما به جای گلوکز (قند) از کتون ها به عنوان منبع سوخت استفاده می کند و شروع به سوزاندن چربی، کاهش وزن و لاغر شدن می کنید و گرسنگی شما کاهش می یابد.

مطالعات حیوانی نشان داد که کتوز ممکن است طول عمر را افزایش دهد. کتوز همچنین ممکن است حافظه و توانایی های شناختی را بهبود بخشد. اما آیا این کره یا روغن MCT است که به چربی سوزی کمک می کند؟ بیایید دریابیم که کدام ماده جادویی به میلیون ها رژیم گیرنده کمک می کند تا وزن خود را کاهش دهند.

معمولا بعد از کاهش وزن و لاغر شدن، بافت سینه که یک بافت چربی میباشد کوچک شده و نوسانات وزنی باعث شل شدن و افتادگی بافت سینه میشود. سایت سلامتی و زیبایی برای درمان کوچکی سینه، درمان شلی و افتادگی سینه، کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا را توصیه میکند.

کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا

کرم حجم دهنده سینه میبلین

کرم حجم دهنده سینه و باسن، دارای فرمولاسیونی کاملا منحصر به فرد و ارگانیک با ترکیبات کاملاً گیاهی حاوی روغن سویا ، ویتامین A و ویتامین E، کلاژن و الاستین میباشد.

حجم دهنده سینه، فرم دهنده و افزایش سایز سینه و باسن میبلین غنی شده با ترکیبات فوق العاده موثر برای بافت آسیب دیده سینه می باشد.

این ترکیبات پروتئینی موجود در حجم دهنده سینه جذب بافت های آسیب دیده سینه شده و نهایتا قسمت های تحلیل رفته این موضع را بازسازی می کند.

ترکیبات الاستین و کلاژن موجود در کرم حجم دهنده سینه میبلین باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه و باسن می شود.

کرم حجم دهنده سینه میبلین ، با ترکیباتی منحصر به فرد و کاملا ارگانیک روی بافت آدیپوز سینه تأثیر گذاشته و باعث افزایش حجم سینه می شود .

کرم حجم دهنده میبلین آمریکا، یکی از محصولات معتبر در سراسر جهان میباشد که تأییدیه بهداشت جهانی FDA بر روی محصول به صورت برجسته درج شده است .

چگونه قهوه ضد گلوله به کاهش وزن کمک می کند؟

چربی سوزی با قهوه، کاهش وزن با قهوه ضد گلوله
لاغر شدن با قهوه ضد گلوله

قهوه ضد گلوله به روش های مختلف به کاهش وزن کمک می کند. و راز آن در مواد تشکیل دهنده قهوه نهفته است. اجازه دهید نحوه عملکرد هر یک از مواد را برای کمک به کاهش وزن و لاغر شدن شرح دهم:

  • قهوه – قهوه انباری از کافئین است. و کافئین ممکن است با افزایش انرژی و سرکوب گرسنگی به چربی سوزی و کاهش وزن کمک کند. دانشمندان دریافته اند که کافئین ممکن است کتون های پلاسما را افزایش دهد که باعث کتوز می شود.
  • روغن MCT – MCT مخفف تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط ​​است. MCTها در مقایسه با تری گلیسیریدهای زنجیره بلند سریعتر جذب شده و به انرژی موثرتری تبدیل می شوند. این منجر به افزایش چربی کمتر، افزایش سیری و افزایش تولید کتون می‌شود. محققان همچنین شواهدی پیدا کردند که کتون‌های حاصل از MCT ممکن است به تقویت حافظه در بیماران مبتلا به آلزایمر کمک کند. چند نوع MCT وجود دارد – C6، C8، C10 و C12 – از نظر طول زنجیره نامگذاری شده اند. هر چه زنجیر کوتاه‌تر باشد، سریع‌تر به کتون تبدیل می‌شود. برای کتوز بهینه بدون ایجاد ناراحتی معده، MCT ها را با ترکیبی از C8 و C10 مصرف کنید.
  • کره تغذیه شده با علف – کره تغذیه شده با علف منبع عالی از ویتامین های A، K2 و E است. غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ است و حاوی آنتی اکسیدان های گلوتاتیون و سوپراکسید دیسموتاز است. ما به این موضوع می پردازیم که چگونه کتوزیس و قهوه ضد گلوله برای لاغر شدن، کاهش وزن و درمان بیماری هایی مانند صرع، سرطان و آلزایمر مفید هستند.
  • داستان جنبه دیگری نیز دارد. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چرا قهوه ضد گلوله ممکن است ایده بدی باشد.

۵ دلیل که قهوه ضد گلوله ممکن است برای شما مضر باشد

چربی سوزی با قهوه، کاهش وزن با قهوه ضد گلوله
لاغر شدن با قهوه ضد گلوله

مواد تشکیل دهنده قهوه ضد گلوله، مانند کره و تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط، برای مدت طولانی دشمنان ما هستند – که کاملاً درست نیست. ما به مقدار معینی از چربی های اشباع شده و تری گلیسیرید با زنجیره متوسط ​​نیاز داریم تا بدنمان به درستی عمل کند. در اینجا دلایلی وجود دارد که قهوه ضد گلوله ممکن است چیزی باشد که ممکن است نخواهید بخورید:

۱٫ قهوه ضد گلوله از نظر تغذیه سالم نیست.

قهوه ضد گلوله بدن شما را به حالت چربی سوزی تغییر می دهد، اما این لزوماً به این معنی نیست که چیزی که مصرف می کنید غنی از مواد مغذی است. بسیاری از افرادی که رژیم دارند قهوه ضد گلوله را به عنوان جایگزین وعده غذایی می نوشند و این ممکن است مانع از ورود تمام مواد مغذی ضروری به بدن آنها شود. قهوه ضد گلوله حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی درشت و ریز مغذی کافی نیست که به عملکرد طبیعی بدن کمک کند.

۲٫ برای افرادی که رژیم غذایی سرخپوشان یا مدیترانه ای دارند مناسب نیست.

قهوه ضد گلوله فقط برای افرادی که از رژیم‌های پرچرب و کم کربوهیدرات استفاده می‌کنند، مانند رژیم کتوژنیک کار می‌کند. افرادی که از رژیم های غذایی دیگری مانند مدیترانه و پالئو استفاده می کنند به مصرف بیشتر کربوهیدرات ها (کربوهیدرات های خوب از سبزیجات، میوه ها و غلات کامل) عادت دارند. رژیم غذایی پرچرب و پر کربوهیدرات هرگز برای کاهش وزن و لاغر شدن کارساز نیست.

۳٫ مقادیر بیش از حد چربی ممکن است برای سلامتی شما مضر باشد.

مصرف مقدار لازم کره و چربی اشباع شده برای عملکرد طبیعی بدن لازم است. مصرف بیش از حد چربی های اشباع شده از غذاهای فرآوری شده مانند روغن ها و کره مشابه مصرف قند میوه از میوه ها و شکر تصفیه شده است. منابع مواد مغذی مهم هستند و هر چه بیشتر غذاهای کامل مصرف کنید، بهتر است.

۴٫ سطح کلسترول بد را افزایش می دهد.

مطالعات زیادی وجود دارد که نشان می دهد رژیم غذایی پرچرب می تواند سطح کلسترول LDL (بد) را افزایش دهد. بنابراین، اگر تصمیم دارید برای چربی سوزی و کاهش وزن بیش از یک ماه رژیم غذایی پرچرب داشته باشید، باید پروفایل چربی خون خود را به طور منظم انجام دهید تا سطح کلسترول خود را بررسی کنید.

۵٫ ممکن است کافئین را تحمل نکنید.

اگر نمی توانید کافئین را تحمل کنید، مصرف قهوه ضد گلوله ممکن است ایده خوبی نباشد. ممکن است بیش فعالی، بی خوابی و تپش قلب را تجربه کنید.

به طور خلاصه، در اینجا کسانی هستند که باید از قهوه ضد گلوله اجتناب کنند.

کاهش وزن با قهوه ضد گلوله
چربی سوزی با قهوه ضد گلوله

چه کسانی باید از قهوه ضد گلوله اجتناب کنند؟

از قهوه ضد گلوله خودداری کنید اگر:

  • شما از یک رژیم غذایی کم چربی، کم کربوهیدرات و پروتئین متوسط ​​پیروی می کنید.
  • شما در رژیم غذایی سرخپوشان یا مدیترانه ای هستید.
  • شما هر گونه شرایط پزشکی دارید که مانع از داشتن رژیم غذایی پرچرب شود.
  • شما BMI بالای ۳۰ دارید.

قهوه ضد گلوله یک نوع ارتقا یافته قهوه کره است که یک نوشیدنی انرژی زا در تبت است. از مخلوط کردن کره، قهوه و روغن MCT تهیه می شود. اگر رژیم کتو دارید، قهوه ضد گلوله می تواند به کاهش وزن و لاغر شدن کمک کند. با این حال، نمی توان به سادگی با نوشیدن قهوه ضد گلوله وزن کم کرد. برای استفاده حداکثری از قهوه ضد گلوله، علاوه بر رژیم غذایی پرچرب و کم کربوهیدرات، باید از اصول کتو، تمرین و چرخه کربوهیدرات پیروی کنید. از حقایق با دقت استفاده کنید، تغذیه خود را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که آیا قهوه ضد گلوله بهترین گزینه برای شماست.

پاسخ به سوالات متداول

آیا قهوه ضد گلوله جایگزین وعده غذایی است؟

بله، می توانید قهوه ضد گلوله را به عنوان صبحانه مصرف کنید.

قهوه ضد گلوله چقدر کالری دارد؟

قهوه ضد گلوله حاوی حدود ۴۴۱ کالری است.

آیا روغن MCT برای شما خوب است؟

بله، روغن MCT برای سلامتی شما مفید است، به خصوص اگر رژیم غذایی پرچرب و کم کربوهیدرات دارید. به تبدیل تری گلیسیرید و چربی ذخیره شده بدن به کتون کمک می کند.

آیا می توان با قهوه معمولی قهوه ضد گلوله درست کرد؟

بله، با قهوه معمولی می توانید قهوه ضد گلوله درست کنید.

آیا نوشیدن هر روز قهوه ضد گلوله اشکالی ندارد؟

بله، نوشیدن یک فنجان قهوه ضد گلوله هر روز در حالت ناشتا خوب است. با این حال، بیش از یک فنجان توصیه نمی شود، زیرا سرشار از چربی است.

آیا قهوه ضد گلوله ضد التهاب است؟

بله، قهوه ضد گلوله (یا قهوه، به طور کلی) دارای ترکیبات فنلی است که خواص ضد التهابی از خود نشان می دهد.

آیا می توانم در شب قهوه ضد گلوله بنوشم؟

خیر، نوشیدن قهوه ضد گلوله (یا حتی قهوه) در شب توصیه نمی شود زیرا محتوای کافئین بالای آن می تواند خواب را مختل کند.

منبع: stylecraze.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *