مجله

مکعب یخ روی صورت: ۱۵ مزیت زیبایی

فواید یخ برای صورت و نحوه انجام یخ درمانی برای مراقبت از پوست صورت

فهرست مطالب

فواید یخ برای صورت و نحوه انجام یخ درمانی برای مراقبت از پوست صورت

استفاده از یک مکعب یخ برای صورت شما فواید شگفت انگیزی دارد. این درست است! علاوه بر استفاده از محصولات مراقبت از پوست معمولی، مالیدن یک تکه یخ روی گردن و ناحیه صورت یک بار در روز فواید فوق العاده ای دارد و می تواند به محصولات مراقبت از پوست شما کمک کند تا نتایج سریعتر و کارآمدتری داشته باشند. یک مکعب یخ انتخابی بهینه برای همه مشکلات شماست، چه بخواهید از شر پوسیدگی خلاص شوید یا لوازم آرایشی خود را در یک روز گرم تابستان دوام زیادی داشته باشید. یک تکه یخ روی صورت شما، صرف نظر از وضعیت پوست شما، می تواند معجزه کند. بنابراین، بیایید در این مقاله از فروشگاه لوازم آرایشی سلامتی و زیبایی با موضوع فواید یخ برای صورت و نحوه انجام یخ درمانی برای مراقبت از پوست صورت نگاهی به فواید مالیدن یخ روی صورت و نحوه عملکرد آن بیندازیم.

یخ درمانی مزایای بسیار زیادی برای مراقبت از پوست دارد. از افزایش جذب محصول و کاهش سیاهی دور تا تسکین دهنده و آرام بخش آکنه و التهاب صورت، تکه های یخ چیزهای زیادی برای ارائه دارند. با این حال، شما باید از پیروی از روش صحیح اطمینان حاصل کنید و از استفاده مکرر خودداری کنید تا از حداکثر مزایای درمان بهره مند شوید. نکات بحث شده در مقاله را دنبال کنید و همچنین می توانید دستور العمل های قالب یخ را مطابق با انتخاب خود سفارشی کنید.

مالیدن مکعب یخ روی صورت: آیا خوب است؟

فواید یخ برای صورت و نحوه انجام یخ درمانی برای مراقبت از پوست صورت
فواید یخ برای صورت و نحوه انجام یخ درمانی برای مراقبت از پوست صورت

مالیدن یخ روی صورتتان بعد از یک روز پرتنش فوق العاده شاداب کننده است. اما آیا یخ برای صورت شما مفید است؟ اگر استرس روزانه روی صورت و پوست شما تأثیر می گذارد، یخ می تواند کمک کند. استفاده از یخ روی صورت گردش خون را در صورت شما تقویت می کند و از درخشندگی پوست حمایت می کند.

اگر هنوز در مورد “صورت یخی” نشنیده اید، اجازه دهید به شما بگویم که این یک روند زیبایی کره ای رایج است. این امر به افراد آگاه از زیبایی در سراسر جهان الهام گرفته است تا یخ را به تمام صورت خود بمالند تا آن را درخشان نگه دارند و صاف تر به نظر برسند. این تکنیک یخ صورت اکنون یک روند زیبایی است.

کرم حجم دهنده سینه با ترکیباتی ارگانیک کوچکی، شلی و افتادگی سینه را بدون عوارض درمان می کند.

خرید بهترین کرم حجم دهنده سینه برای بزرگ کردن سینه و لیفت سینه

کرم حجم دهنده سینه میبلین، دارای ظرفیت جذب قوی و مناسب برای انواع پوست می باشد، به راحتی جذب می شود و از نوبت اول استفاده کارایی خود را دارا می باشد.

استفاده از کرم بزرگ کننده سینه میبلین گزینه خوبی برای افزایش سایز سینه و خاصیت ارتجاعی آن است.

این لوسیون حجم دهنده سینه، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

حجم دهنده باسن میبلین، با فرمولاسیونی کاملا متفاوت و خاص، دارای ترکیباتی چون روغن سویا، ویتامین A، ویتامین E، کلاژن و الاستین جذب بافتهای آسیب دیده سینه شده و نهایتا بافت سینه را ترمیم میکند.

ترکیبات کلاژن و الاستین موجود در حجم دهنده سینه میبلین، باعث جوانسازی و افزایش حالت الاستیکی و شادابی پوست سینه میشود.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

فواید مکعب یخ روی صورت

فواید یخ برای صورت و نحوه انجام یخ درمانی برای مراقبت از پوست صورت
فواید یخ برای صورت و نحوه انجام یخ درمانی برای مراقبت از پوست صورت

دکتر آلبرتو د لا فوئنته گارسیا ، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره، می گوید: «اگر به دنبال کاهش التهاب، قرمزی و تورم هستید، می توانید یخ را روی صورت خود بمالید. یخ همچنین می تواند به تسکین پوست تحریک شده ناشی از شرایطی مانند آکنه یا اگزما کمک کند. هنگام استفاده از یخ روی صورت خود، مهم است که یخ را در یک پارچه تمیز یا حوله کاغذی قبل از قرار دادن آن روی ناحیه آسیب دیده بپیچید. ماساژ یخ انجماد پوست روی صورت می تواند ناجی پوست شما در تمام طول سال باشد.

۱٫ کلیدی برای درخشان شدن پوست

همه خواهان پوستی درخشان هستند و ماساژ یخ روی صورت می تواند همین را به شما بدهد. گردش خون را در پوست شما بهبود می بخشد و آن را روشن می کند. قرار دادن یخ روی صورت، رگ‌های خونی را منقبض می‌کند، که در ابتدا جریان خون را در پوست کاهش می‌دهد. برای متعادل کردن آن، بدن شما شروع به گردش خون بیشتری در صورت شما می کند که آن را سرزنده و درخشان می کند.

۲٫ جذب محصول را افزایش می دهد

این یک ترفند قدیمی است که تضمین می کند پوست تمام محصولاتی را که روی آن اعمال می کنید جذب می کند. اگر کرم شب یا هر سرم دیگری روی پوستتان زده اید، یک تکه یخ روی آن بمالید. این کار مویرگ های صورت شما را منقبض می کند و یک اثر کششی روی پوست شما ایجاد می کند که به نوبه خود به جذب بهتر محصولات کمک می کند.

۳٫ حلقه های تاریک را از بین می برد

استفاده منظم از یخ روی صورت می تواند به شما در مقابله با حلقه های تیره سرسخت کمک کند . کاری که باید انجام دهید این است که مقداری گلاب را بجوشانید و آب خیار را در آن مخلوط کنید. این مخلوط را فریز کنید و سپس یخ را روی ناحیه چشم خود بمالید. اما، یک شبه انتظار نتیجه را نداشته باشید. از آنجایی که به کندی کار می کند، برای مشاهده نتایج باید این روش را برای چند روز تکرار کنید.

۴٫ آکنه روی صورت شما را آرام و آرام می کند

اگر قبلاً از آکنه آزاردهنده روی صورت خود ناامید شده اید، اجازه دهید تکه های یخ جادوی خود را روی آن اعمال کنند. وقتی از یک تکه یخ روی صورت خود استفاده می کنید، در به حداقل رساندن تولید چربی روی پوست شما کمک می کند. همچنین در درمان برآمدگی ها و تورم ناشی از آکنه به خوبی عمل می کند .

۵٫ برای کسانی که کیسه های زیر چشم دارند

تجمع بیش از حد مایع زیر چشم را می توان با یک تکه یخ درمان کرد. فقط آن را با حرکات دایره ای از گوشه داخلی چشم به سمت ابروها حرکت دهید. این به کاهش تورم کمک می کند .

۶٫ منافذ پوست را منقبض می کند

صورت شما دارای منافذی است که روغن های طبیعی و تعریق را آزاد می کند و در نتیجه به تمیز نگه داشتن آن کمک می کند. با این حال، اگر کثیفی در منافذ جمع شود، باعث ایجاد جوش و آکنه می شود . مالیدن یک تکه یخ روی صورت پس از شستن آن به کوچک شدن منافذ پوست و تقویت پوست کمک می کند. این کار باعث می شود کثیفی از منافذ خارج شود و صورت شما تمیز شود. این مزیت یخ روی صورت دلیل استفاده از مکعب یخ برای صورت در هنگام انجام فیشال است.

مقاله پیشنهادی سایت سلامتی و زیبایی: سفت کردن سینه با یخ و ماسک های خانگی

۷٫ بنیاد شما را بی عیب و نقص نشان می دهد

این یکی از هک های زیبایی است که هرگز شکست نمی خورد. قبل از استفاده از کرم پودر ، یک تکه یخ را به تمام صورت خود بمالید . این باعث می شود آرایش شما بی عیب و ماندگار به نظر برسد.

۸٫ ظاهر چین و چروک را کاهش می دهد

در حالی که نمی توانید سن خود را معکوس کنید، می توانید علائم پیری را کنترل کنید. قرار دادن تکه های یخ روی صورت به کنترل چین و چروک و علائم پیری کمک می کند. این نه تنها به کاهش خطوط موجود کمک می کند، بلکه از تشکیل خطوط جدید نیز جلوگیری می کند و ممکن است به سفت شدن پوست کمک کند.

فواید یخ برای صورت و نحوه انجام یخ درمانی برای مراقبت از پوست صورت

۹٫ لب های شما را نرم می کند

لب های ترک خورده دارید؟ تکه های یخ را روی آنها بمالید! این به کاهش التهاب کمک می کند. همچنین نوشیدن مقدار زیادی آب را فراموش نکنید تا پوست و لب های خود را هیدراته نگه دارید .

۱۰٫ یک درمان آسان برای بثورات گرمایی است

کسانی که از گرما رنج می برند درد را می دانند. تکه های یخ یک درمان طبیعی برای درمان چنین جوش هایی است. آنها را در یک پارچه نخی بپیچید و روی ناحیه آسیب دیده بمالید. این التهاب ناشی از بثورات حرارتی را از بین می برد و باعث بهبودی پوست و تغذیه پوست می شود.

۱۱٫ آفتاب سوختگی را برطرف می کند

این نیز یک درمان جادویی برای آفتاب سوختگی شماست. پس از قرار دادن تکه های یخ روی ناحیه آفتاب سوخته، می توانید کاهش چشمگیری در التهاب و قرمزی مشاهده کنید. با این حال، آفتاب سوختگی با گذشت زمان و با استفاده منظم از بین می رود.

۱۲٫ کنترل پوست چرب

در حالی که داشتن پوست چرب به خودی خود خطرناک است، چربی بیش از حد می تواند به خصوص آزاردهنده باشد. پوست های چرب اغلب مستعد شیوع بیماری هستند. استفاده از یخ روی صورت با کاهش تولید چربی اضافی مفید است. این به این دلیل است که مالیدن کیسه های یخ منافذ تولید کننده روغن را کوچک می کند و در نتیجه چربی بیش از حد را کاهش می دهد.

۱۳٫ التهاب موچین را کاهش می دهد

موچین کردن ابروها چیزی است که نمی توانید بدون آن ادامه دهید. با این حال، شما نمی توانید درد ناشی از این فرآیند را انکار کنید. شما دیگر نیازی به تحمل آن درد ندارید. برای کاهش درد و کاهش التهاب پوست، یک تکه یخ را روی آن ناحیه بمالید.

۱۴٫ پوست شما را لایه برداری می کند

وقتی صحبت از لایه برداری به میان می آید، می توانید تمام لایه بردارهای تجاری موجود را برای یک روش کاملا طبیعی و خالص کنار بگذارید. صورت خود را با تکه های یخ شیر بمالید. شیر حاوی اسید لاکتیک است که به پاکسازی تمام سلول های مرده پوست کمک می کند در حالی که تکه های یخ درخشندگی و درخشش طبیعی شما را بهبود می بخشد.

۱۵٫ آرایش طبیعی شماست

عجله لحظه آخری؟ وقت کافی برای آرایش کردن ندارید؟ فقط ۲ دقیقه وقت بگذارید و یک تکه یخ را به تمام صورت خود بمالید. یخ درمانی روی صورت به جوانسازی پوست و همچنین بهبود رنگ و بافت پوست با لایه برداری یخ کمک می کند.

ژل لاغری هات چیلی، فاقد مواد شیمیایی بوده و دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک می باشد که به چربی سوزی و کاهش وزن فوری کمک می کند.

خرید بهترین ژل لاغری برای چربی سوزی و سفت کردن بدن بعد از کاهش وزن

ژل لاغری هات چیلی، با حمله به سلول های چربی در مدت زمان ۲ هفته بدون نیاز به رژیم غذایی یا ورزش کاهش سایز چشمگیری را خواهد داشت علاوه بر این کرم ضد سلولیت بوده و بدن را سفت کرده و فرم زیبایی به بدن می دهد.

ماساژی که هنگام استفاده از این کرم لاغری موضعی انجام می شود باعث بهبود گردش خون،دستیابی به متابولیسم چربی سوزی و افزایش تخلیه و دفع سموم از بدن می شود.

ترکیبات خاص و منحصر به فرد این ژل لاغری شکم و پهلو از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین، گردش خون را تقویت کرده و بهبود می بخشد در نتیجه متابولیسم بدن را بالا برده و باعث کاهش وزن فوری می شود.

همچنین وجود ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین در بهترین کرم لاغری شکم پوست بدن را بعد از چربی سوزی سفت و محکم کرده و از افتادگی پوست پیشگیری می کند و در نتیجه به بدن فرم می دهد.

بدون شک، استفاده از تکه های یخ ساده روی صورت شما کمک می کند، اما مخلوط کردن آن با گیاهان و ترکیبات می تواند مفیدتر باشد. در اینجا چند هک مکعب یخ با طراوت برای شما آورده شده است.

با این درمان های طبیعی از فواید کامل تکه های یخ بهره مند شوید

فواید یخ برای صورت و نحوه انجام یخ درمانی برای مراقبت از پوست صورت
فواید یخ برای صورت و نحوه انجام یخ درمانی برای مراقبت از پوست صورت

۱٫ تکه های یخ چای سبز برای چشم های خسته و پف کرده

آنچه شما نیاز دارید

  • ۲-۳ کیسه چای سبز
  • اب
  • سینی یخ

روش

  1. کیسه های چای سبز را در آب داغ قرار دهید.
  2. چای سبز قوی دم کنید.
  3. آن را در قالب یخ بریزید و در فریزر قرار دهید.
  4. هر روز یک مکعب را روی حلقه‌های تیره و پف‌کرده چشم‌هایتان بمالید.
  5. بگذارید آب خود به خود خشک شود. پس از این کار از شستن صورت خودداری کنید.

چگونه کمک می کند؟

چای سبز حاوی آنتی اکسیدان است و یخ به کاهش تورم و ظاهر سیاهی دور چشم کمک می کند.

۲٫ مکعب های یخ آلوئه ورا برای تسکین پوست شما پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب

آنچه شما نیاز دارید

عصاره آلوئه ورا (به اندازه کافی برای پر کردن سینی یخ شما)

روش

  1. عصاره آلوئه ورا را در قالب یخ بریزید. همچنین می توانید قبل از انجام این کار، آن را کمی مخلوط کنید.
  2. سینی یخ را در فریزر قرار دهید.
  3. بعد از قرار گرفتن در معرض آفتاب روی صورت خود بمالید.
  4. بگذارید خشک شود و بعد از شستشو خودداری کنید.

چگونه کمک می کند؟

آلوئه ورا پوست شما را آرام می کند و التهاب را کاهش می دهد. یخ تاثیر تسکین دهنده ای روی پوست شما دارد که به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب سوخته است. شما فورا احساس آرامش خواهید کرد و پوست را مرطوب می کند.

فواید یخ برای صورت و نحوه انجام یخ درمانی برای مراقبت از پوست صورت

۳٫ خنک کردن مکعب های یخ خیار

آنچه شما نیاز دارید

  • ۱ خیار (یا بیشتر، بسته به ظرفیت سینی یخ شما)
  • آب ۱ لیمو

روش

  1. خیار را در مخلوط کن بریزید و آب لیمو را با آن مخلوط کنید.
  2. آن را در سینی یخ بریزید و بگذارید یخ بزند تا مکعب ها شکل بگیرند.
  3. پس از بازگشت به خانه از یک روز خسته کننده روی صورت خود بمالید.
  4. پوست خود را با حوله خشک نکنید. بگذارید به طور طبیعی خشک شود.

چگونه کمک می کند؟

ترکیب خیار، لیمو و یخ به طرز باورنکردنی تسکین دهنده پوست های خسته است. خیار خاصیت خنک کنندگی پوست دارد در حالی که لیمو به روشن شدن پوست کمک می کند.

۴٫ تکه های یخ دارچین شکننده آکنه

آنچه شما نیاز دارید

  • آب (بر اساس نیاز شما)
  • ۱ قاشق چایخوری پودر دارچین (یا ۴-۵ قطره اسانس دارچین)
  • ۳-۴ قطره روغن گل رز

روش

  1. روغن ها (یا پودر دارچین) را در آب مخلوط کنید.
  2. آن را در سینی یخ بریزید و تکه های یخ درست کنید.
  3. روی ناحیه آسیب دیده یا تمام صورت خود بمالید.
  4. بگذارید مایع خشک شود. نشوئید.
  5. این روال را ۳ بار در هفته دنبال کنید.

چگونه کمک می کند؟

دارچین دارای خواص ضد باکتریایی است در حالی که گل رز حاوی ویتامین C است . یخ منافذ شما را کوچک می کند و در نتیجه چربی بیش از حد را کاهش می دهد.

۵٫ تکه های یخ آنتی باکتریال گلبرگ رز

آنچه شما نیاز دارید

  • ۱ فنجان گلبرگ های گل رز خشک شده
  • ۴-۵ قطره روغن گل رز
  • اب

روش

  1. همه مواد را در آب مخلوط کرده و در سینی یخ بریزید.
  2. اجازه دهید تکه های یخ ببندد و سپس روی تمام صورت و گردن خود بمالید.
  3. بگذارید مایع به خودی خود خشک شود. نشویید

چگونه کمک می کند؟

روغن گل سرخ دارای اثر ضد باکتریایی و ضد پیری روی پوست شما است. گلبرگ های رز همچنین دارای خواص ضد باکتریایی هستند که به سم زدایی پوست و آرامش پوست کمک می کنند.

مقاله پیشنهادی سایت سلامتی و زیبایی: استفاده از یخ روی جوش و آکنه آیا موثر است؟

اکنون ترفندهایی را می‌دانید که می‌توانید تکه‌های یخ را برای پوستتان مفید کنید. با این حال، قبل از شروع استفاده از تکه های یخ روی صورت خود، باید چندین نکته را در نظر داشته باشید.

یخ درمانی برای صورت: نکاتی که باید در نظر بگیرید

فواید یخ برای صورت و نحوه انجام یخ درمانی برای مراقبت از پوست صورت
فواید یخ برای صورت و نحوه انجام یخ درمانی برای مراقبت از پوست صورت

protip_iconاز استفاده از اسیدهای لایه بردار و موادی مانند رتینول پس از استفاده از یخ روی صورت برای کاهش خطر تحریک پوست خودداری کنید.

  • هیچ کاری بیش از حد انجام نشده خوب نیست. از مالیدن یخ چند بار در روز روی پوست خود خودداری کنید. همچنین هرگز تکه های یخ را مستقیماً روی صورت خود قرار ندهید. همیشه آنها را در یک پارچه نخی بپیچید و سپس استفاده کنید.
  • قبل از شروع یخ درمانی، مطمئن شوید که صورتتان تمیز و بدون آرایش است.
  • در حالی که تکه یخ را روی صورت خود بمالید، بیش از یک دقیقه روی یک منطقه خاص صرف نکنید.
  • هنگام استفاده از تکه های یخ در اطراف چشم مراقب باشید، به خصوص اگر حاوی مواد دیگری باشد. اطمینان حاصل کنید که آنها وارد چشم نمی شوند.
  • همیشه با حرکات دایره ای کوچک ماساژ داده و مالش دهید.
  • به یاد داشته باشید که جلسه یخ درمانی نباید بیشتر از ۱۰-۱۵ دقیقه طول بکشد. برای بهترین نتیجه، این درمان را صبح یا عصر دنبال کنید.

protip_iconهمیشه قبل از استفاده از تکه های یخ برای محافظت از سد پوست، از یک مرطوب کننده تسکین دهنده برای آماده سازی پوست خود استفاده کنید.

تکه های یخ می توانند روی پوست کمی خشن باشند. اما نگران نباش به جای آن می توانید از گوی های یخ و غلتک های یخ استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با آنها به ادامه مطلب بروید.

Ice Globes vs. غلتک یخ

گوی های یخ و غلتک های یخ هر دو ابزار مراقبت از پوست هستند که برای ماساژ پوست استفاده می شوند، اما تفاوت های مشخصی دارند. گوی های یخی معمولاً دو کره کروی شیشه ای یا پلاستیکی هستند که با مایع خنک کننده پر شده اند. غلتک های یخ دارای سر غلتشی و دسته هستند.

گلوب های یخ درمان گسترده تر صورت را ارائه می دهند که به طور موثر پف کردگی را کاهش می دهد، قرمزی را آرام می کند و گردش خون را تحریک می کند. در مقابل، غلتک های یخ برای درمان های نقطه ای دقیق تر هستند و مناطق خاصی را هدف قرار می دهند. گوی های یخ نیز همه کاره هستند و برای استفاده در صورت و بدن و حتی برای تسکین سردرد مناسب هستند. هر دو ابزار مزایای مشابهی دارند. با این حال، کره های یخی می توانند گران تر از غلتک ها باشند. شما می توانید هر یک از آنها را بر اساس ترجیحات خود انتخاب کنید.

اگر به دنبال داشتن آرایشی جذاب بر روی لب ها با ماندگاریه طولانی هستید توصیه ما به شما، رژ لب میبلین آمریکا می باشد.

خرید بهترین رژ لب اصل برای داشتن رژ لب با ماندگاریه طولانی
رژ لب میبلین

رژلب اصل میبلین آمریکا با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.

رژ لب بدون سرب میبیلین، فاقد هر گونه مواد شیمیایی می باشد.

رژ لب ویتامینه میبلین، غنی شدن با انواع ویتامین ها می باشد.

این رژ لب مات میبلین، دارای بافتی نرم و لطیف است، به‌خوبی روی لب می‌نشیند و سراسر لب‌ها را پوشش می‌دهد.

فواید یخ برای صورت و نحوه انجام یخ درمانی برای مراقبت از پوست صورت

پاسخ به سوالات متداول

چه مدت باید صورت خود را یخ کنید؟

دکتر آلبرتو د لا فوئنته گارسیا می‌گوید: «در صورت لزوم، یخ را نباید بیش از ۱۰ دقیقه در هر بار، چند بار در روز استفاده کرد. همچنین، فقط روی یک منطقه تمرکز نکنید – یخ را روی پوست خود حرکت دهید تا اثر کامل را داشته باشید. همچنین مهم است که مراقب حساسیت پوست خود باشید و یخ را برای مدت طولانی یا در یک نقطه قرار ندهید، زیرا ممکن است باعث آسیب و تحریک شود. با این گفته، اگر احساس سوزش یا سوزش داشتید، وقت آن است که یخ را بردارید.

روش صحیح مالیدن یخ به صورت چیست؟

به جای استفاده مستقیم از یخ روی پوست خود، می توانید از کمپرس های خنک یا برش های خیار سرد استفاده کنید. دکتر گارسیا می‌گوید: اینها فواید یکسانی (کاهش التهاب و سوزش) را دارند و در عین حال برای پوست شما ملایم‌تر هستند.

آیا یخ برای زیر بغل خوب است؟

تکه‌های یخ می‌توانند به عاری کردن از بوی پوست شما کمک کنند و پوست را هیدراته کنند. حتی می توان از آن برای کاهش تعریق بیش از حد و بوی بدن در زیر بغل استفاده کرد.

آیا می توانم هر روز از یخ روی صورتم استفاده کنم؟

بله، می توانید هر روز یخ را روی صورت خود بمالید تا پف کردگی از بین برود.

سخن پایانی
  • برای کاهش التهاب، قرمزی و تورم، از تکه های یخ پیچیده شده در یک پارچه تمیز یا حوله کاغذی روی صورت خود استفاده کنید.
  • مالیدن یخ روی صورت همچنین ممکن است به مدیریت سیاهی دور چشم، تسکین آکنه و پف زیر چشم کمک کند.
  • همچنین جذب محصول را افزایش می دهد، ظاهر منافذ و چین و چروک را کاهش می دهد و ظاهری بدون چربی می دهد.
  • یخ پوست را لایه برداری می کند، آفتاب سوختگی را تسکین می دهد و همچنین برای جوش های حرارتی درمان می کند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *