مجله

فواید ژل رویال برای پوست

ژل رویال چیست؟ فواید ژل رویال برای پوست
ژل رویال در مقابل موم عسل برای پوست و سلامتی عوارض ژل رویال نحوه استفاده از آن

این روزها، به نظر می رسد همیشه یک ماده جدید مراقبت از پوست وجود دارد که نوید می دهد چشمه جوانی را به ارمغان بیاورد، چهره شما را برای همیشه صاف و زیبا کند و حتی چهره شما را تغییر دهد.

(خوب، شاید آخرین مورد نباشد، اما نکته را متوجه شدید.) و به نظر می رسد که مورد بزرگ بعدی که به جوانسازی پوست کمک می کند ژل رویال باشد.

اگرچه ژل رویال اخیراً در محصولات خوراکی ظاهر شده است، فرهنگ های دیگر از این ماده طبیعی برای قرن ها در پزشکی استفاده کرده اند. و فرانسوی ها چندین دهه است که از ژل رویال به عنوان مکمل و کمک کننده زیبایی پوست استفاده می کنند.

ماری لوره فورنیه، کارشناس روابط عمومی فرانسوی، می گوید: «به عنوان یک دختر جوان ، من هر روز یک وعده ژل رویال می خورم تا از سیستم ایمنی خود حمایت کنم. ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید واقعاً می‌توان با ژل رویال و آب زندگی کرد.

اگر زنان تجملاتی می گویند که این ماده اسرارآمیز برای آنها مانند هوا است، و مارک های افسانه ای مراقبت از پوست فرانسوی مانند Orlane از دهه ۱۹۶۰ از آن به عنوان یک ماده استفاده می کنند، بایداز آن استفاده شود.


آیا ژل رویال واقعا راه حلی طبیعی برای داشتن پوستی سالم و جوان است که همه ما به دنبال آن بوده ایم؟

فواید ژل رویال

ژل رویال

نوع ماده: آبرسان

فواید اصلی ژل زویال برای پوست : تولید کلاژن را افزایش می دهد، باعث بهبود زخم می شود، با التهاب مبارزه می کند

چه کسی باید از آن استفاده کند: به طور کلی، ژل رویال می تواند توسط هر کسی که باردار نیست استفاده شود. شیر دادن؛ یا حساسیت به زنبورها، محصولات جانبی زنبور عسل.

هر چند وقت یکبار می توانید از آن استفاده کنید: حداکثر دو بار در روز

ژل رویال به‌خوبی کار می‌کند: «از آنجایی که تحریک‌کننده نیست، می‌توان آن را در رژیمی با محصولات بالقوه تهاجمی‌تر مانند رتینول» یا آلفا هیدروکسی اسیدها استفاده کرد.

با چه ماده ای مصرف نکنید: هیچ ماده ای برای مراقبت از پوست که تداخل نامطلوبی با ژل رویال داشته باشد شناخته شده نیست.

ژل رویال برای پوست چه مزایا و فوایدی دارد؟
مزایا و فواید ژل رویال برای پوست

ژل رویال چیست؟

ژل رویال اصطلاحی است که برای توصیف ترشحات سفید خامه ای که از غدد گلوی زنبورهای عسل می آید استفاده می شود.
زنبورهای کارگر در چند روز اول زندگی این ترشحات را به لارو زنبور عسل می خورند. این تنها پروتئین به نام رویالاکتین در ژل رویال است که باعث می شود لارو زنبور جوان به ملکه تبدیل شود.

ملکه ها در طول زندگی خود به خوردن ژل رویال ادامه می دهند. اعتقاد بر این است که مسئول رشد و باروری ملکه زنبور عسل است.
او تا پنج سال زندگی می کند (در مقایسه با هفت هفته یک زنبور کارگر) و هر روز بیش از ۲۰۰۰ تخم می گذارد.

اگرچه این آمار منجر به برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه ژل رویال احتمالاً می‌تواند فواید سلامتی مشابهی برای انسان داشته باشد،
هدلی کینگ، پزشک متخصص پوست و متخصص پوست مستقر در شهر نیویورک، می‌گوید که اطلاعات دقیق در مورد این داده‌ها وجود ندارد.
او توضیح می دهد: «مکانیسم دقیقی که از طریق آن ژل رویال ممکن است طول عمر را افزایش دهد به خوبی درک نشده است و داده های انسانی به سلول های آزمایشگاهی محدود می شود.

اگرچه ژل رویال قدرت این را ندارد که شما را به دوریان گری مدرن تبدیل کند، اما ژل رویال فواید زیادی برای پوست دارد.


فواید ژل رویال برای پوست

ژل رویال سرشار از پروتئین، لیپیدها، اسیدهای آمینه، مواد معدنی و ویتامین ها است.
همچنین حاوی ترکیبات فعال زیستی مانند پپتیدها، فلاونوئیدها، اسیدهای چرب و اسیدهای فنولیک است که همگی ژل رویال را به یک ماده فوق العاده برای مراقبت از پوست تبدیل می کنند.

برخی از متخصصان، مانند شیمیدان آرایشی و بهداشتی استفان آلن کو، مشتاقانه از ژل رویال به عنوان یک شگفت‌انگیز مراقبت از پوست حمایت نمی‌کنند.
کو می گوید که ادعاهای مطرح شده در مورد فواید پوستی ژل رویال (مثلاً اینکه ژل رویال تولید کلاژن را افزایش می دهد و التهاب را کاهش می دهد) با شواهد قوی و انسانی پشتیبانی نمی شود. [هنوز] دیده نشده است.”

کروپا کوستلاین، شیمیدان آرایشی و بهداشتی تمیز و بنیانگذار مشاوران KKT، مخالف است. او اصرار دارد: «بسیاری از مطالعات نه تنها مزایای بالقوه را استنباط می‌کنند، بلکه در واقع مکانیسم‌های بیوشیمیایی دقیق را نشان می‌دهند،
بنابراین در واقع شواهد خوبی وجود دارد که از آنها حمایت می‌کند.

ژل رویال برای پوست چه مزایا و فوایدی دارد؟
ژل رویال برای پوست چه مزایا و فوایدی دارد؟

سایر متخصصان پوست که ما از آنها سؤال کردیم، برای فواید پوستی ژل رویال :

ژل رویال آبرسانی و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد: لیپید بالا c

محتوای ژل رویال برای صاف نگه داشتن پوست، مرطوب نگه داشتن و درخشندگی شگفت انگیز است. کینگ می گوید:
ژل رویال بسیار مرطوب کننده است و با نگه داشتن آب در آن بر هیدراتاسیون لایه شاخی تاثیر می گذارد. “در نتیجه، پوست انعطاف پذیرتر می شود.”
کینگ توضیح می‌دهد که ژل رویال حاوی اسیدی به نام ۱۰-هیدروکسی-ترانس-۲-دسنوئیک اسید است که تولید فیبروبلاست را در کلاژن تحریک می‌کند.
ژل رویال با افزایش تولید کلاژن پوست می تواند به درمان و پیشگیری از خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی پوست کمک کند.

فواید ژل رویال برای پوست چیست؟


با التهاب مبارزه می کند: با علائم ناخوشایند مانند تورم، خارش و قرمزی مقابله می کنید؟
کینگ می گوید ژل رویال به تسکین بیماری های پوستی مانند درماتیت آتوپیک و التهاب پوست در موش ها کمک می کند.
آن را برای تحریک پوست و آفتاب سوختگی امتحان کنید.


بهبود سریع آکنه و سایر زخم ها: ژل رویال نه تنها اثر ضد التهابی دارد، بلکه باکتری ها را نیز دور نگه می دارد.
کوستلاین می گوید. همچنین به کاهش قرمزی [و] تسریع بهبود زخم های آکنه کمک می کند.


لکه های تیره را روشن می کند: به گفته کروپا کوستلاین ، همان اسید موجود در ژل رویال که تولید کلاژن را افزایش می دهد،
رنگدانه های پوست را نیز سرکوب می کند، به این معنی که می تواند به محو شدن ملاسما و لکه های تیره ناشی از آکنه و قرار گرفتن در معرض نور خورشید کمک کند.

امتیاز: ژل رویال می تواند در وهله اول از ایجاد هیپرپیگمانتاسیون جلوگیری کند
ممکن است تولید چربی را تنظیم کند: از پوست چرب رنج می برید؟ سعی کنید از ژل رویال برای متعادل کردن پوست خود استفاده کنید.

کروپا کوستلاین می گوید: «برای افرادی که پوست چرب و آکنه دارند، [ژل رویال] به عادی سازی تولید سبوم کمک می کند، اگرچه ممکن است تحقیقات بیشتری در مورد این موضوع مورد نیاز باشد.
(سیرالدو هشدار می دهد که “کار بررسی شده زیادی وجود ندارد که این مزیت را تایید کند.”)
ممکن است اثرات آنتی اکسیدانی داشته باشد: تحقیقات نشان می دهد که اسید فنولیک موجود در ژل رویال ممکن است با پیری پوست مقابله کند.
(سیالدو می گوید که او معتقد است اثرات آنتی اکسیدانی ژل رویال “هیپربولیزه می شود.”)

فواید و مزایای ژل رویال برای پوست
فواید و مزایای ژل رویال برای پوست

سایر اشکال ژل رویال

ژل رویال فقط برای مراقبت از پوست موضعی نیست. همچنین می توان آن را به عنوان مکمل مصرف کرد. کروپا کوستلاین می‌گوید در واقع، مردم از زمان‌های قدیم ژل رویال خالص را به خاطر فواید آن برای سلامتی روسری می‌پوشانند.
و تحقیقات جالبی وجود دارد که نشان می دهد مکمل های ژل رویال ممکن است مزایای ضد پیری داشته باشند.

سیرالدو پیشنهاد می کند: «بلعیدن ممکن است برای سفت شدن پوست مفید باشد، دقیقاً همان طور که پودر کلاژن برای این امر محبوب شده است. در یک مطالعه بر روی حیوانات،
ژل رویال محتوای کلاژن و استحکام پوست را در موش‌هایی که هر روز ۱ درصد ژل رویال تغذیه می‌کردند، افزایش داد.

کروپا کوستلاین می‌گوید، همچنین ممکن است مزایای مکمل‌های ژل رویال فراتر از سفت‌کردن و صاف کردن پوست باشد.
او توضیح می‌دهد: «تحقیقات مدرن نشان می‌دهد که تمام مزایای زیست فعال (ضد التهاب، ضد تومور، نوروتروپیک، و غیره) می‌تواند به بهبود سلامت باروری، تعادل هورمون‌ها، بهبود سلامت روان در افراد مسن و به طور کلی بهبود سلامت شما کمک کند.

کوستلاین می‌افزاید، تمام آنچه گفته شد، قبل از شروع هر مکملی – از جمله ژل رویال – حتما با پزشک مراقبت‌های اولیه خود صحبت کنید.


ژل رویال در مقابل موم عسل

مانند ژل رویال، موم عسل نیز ماده ای است که توسط زنبورهای عسل تولید می شود و در مراقبت از پوست، لوازم آرایشی و پزشکی استفاده می شود.
در حالی که زنبورها از ژل رویال برای تغذیه فرزندان و ملکه های خود استفاده می کنند، زنبورها از موم برای ساخت کندوهای پیچیده خود استفاده می کنند.

بر خلاف ژل رویال، موم فقط یک مایع بدن نیست: زنبورها با استفاده از بزاق، موم و شیره درخت خود، موم کندو عسل را ایجاد می کنند. آنها را بیهوده مشغول نمی کنند.

مشابه ژل رویال، موم سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، فلاونوئیدها و اسیدهای فنولیک است که از سلامت کلی پوست حمایت می کند و اثرات ضد پیری دارد.
از آنجا که موم عسل دارای خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی، ضد باکتریایی و ضد قارچی طبیعی است، همچنین به دلیل توانایی تحریک کلاژن و بهبود زخم مورد مطالعه قرار گرفته است.

بنابراین، در حالی که ژل رویال و موم عسل از نظر عملکردی شبیه به مراقبت از پوست هستند، مواد بسیار متفاوتی هستند و اهداف مجزا و فوق العاده جذابی را در دنیای زنبور عسل انجام می دهند.

فواید و مزایای ژل رویال برای پوست
مزایای ژل رویال برای پوست


عوارض جانبی ژل رویال

سیرالدو می‌گوید: استفاده از ژل رویال برای اکثر افراد در رژیم‌های مراقبت از پوست «بسیار بی‌خطر به نظر می‌رسد» به جز برای کسانی که:

آسم و آلرژی دارند
باردار یا شیرده هستند

کینگ می گوید: ژل رویال گاهی اوقات باعث ایجاد بثورات و خارش در هنگام استفاده روی پوست می شود. کو می گوید، اگر پس از استفاده از محصولات ژل رویال “افزایش سوزش پوست همراه با علائمی مانند
قرمزی یا گرما” را مشاهده کردید، فوراً استفاده از آنها را متوقف کنید.

اگر در مورد بی خطر بودن استفاده از ژل رویال تردید دارید، با یک متخصص پزشکی چت کنید.


نحوه استفاده از ژل رویال

ژل رویال در انواع محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد: پاک کننده ها، کرم های آرایشی، تونرها، سرم ها، مرطوب کننده ها، ماسک ها. نحوه و زمان استفاده از ژل رویال در روتین خود کاملاً به نوع محصول مراقبت از پوست شما بستگی دارد.

ژل رویال را می توان به صورت خالص و خانگی روی پوست نیز استفاده کرد به میزان کم آن را مانند ماسک بمالید و اجازه دهید قبل از شستشو به پوست نفوذ کند. حتی می توانید آن را یک شبه روی پوست بگذارید تا حداکثر فواید ژل رویال برای پوست را بهره ببرید.


محلول ضد ریزش مو و رشد مجدد مو ارگانیک بایوفول کانادا

درمان فوری ریزش مو در خانم ها و آقایان و هر نوع الگوی ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با محلول ضد ریزش مو شوک به راحتی امکان پذیر می شود. این تونیک ضد ریزش مو فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون و ترکیبات شیمیایی و ترکیبات هورمونی است و به صورت کاملا علمی و برپایه ترکیبات برگزفته از دل طبیعت، ریزش مو را درمان می کند.
این محلول ضد ریزش مو فوری ضخیم کننده مو تقویت کننده مو و ترمیم کننده ریشه مو و ساقه موی نازک و ضعیف است. محلول ضد ریزش مو گیاهی بایوفول دارای پلاسنتا کمپلکس(جفت گیاهی) ، ب کمپلکس و آمینو اسید است. این محلول گیاهی ضد ریزش مو ریشه مو را مستحکم و ضخیم می کند و مانع از ریزش مو به راحتی و در هنگام شستشو و سشوار و حمام می شود.اگر در اثر استرس،رژیم لاغری، زایمان، فشار کاری زیاد و ارثی دچار ریزش مو هستید این محلول ضد ریزش مو آن را کاملا درمان می کند.

محلول ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

ماسک کراتینه مو و ضد موخوره اولتراشاین بایوفول کانادا

ماسک کراتینه مو اولتراشاین حاوی مواد مغذی و ویتامین ها و انواع پروتئین ها ی مفید و ارگانیک برای موها است.  
برای درمان خشکی وزی و موخوره مو می توانید از ماسک ضد موخوره مو اولتراشاین بایوفول کانادا که دارای مواد و ترکیباتی کاملا طبیعی و بدون پارابن سیلیکون و هرگونه ترکیبات شیمیایی مضر برای مو است بهره ببرید.
پروتئین کراتین موجود در این ماسک صاف کننده و ماسک کراتینه مو به راحتی جذب کوتیکول و فولیکول مو شده و به همراه انواع ویتامین ها مورا به صورت کامل تغذیه می کند و انواع آسیب دیدگی مو را درمان میکند.
این ماسک ابریشمی مو لخت کننده ، صاف کننده و براق کننده مو بسیار قوی و موثر برای موهای خشک، وز و آسیب دیده است.   ماسک لخت کننده مو بایوفول فاقد ترکیبات شیمیایی، پارابن و سیلیکون است. این ماسک صاف کننده مو و ماسک پروتئینه مو ساخت کشور کانادا است.

ماسک کراتینه مو بایوفول کانادا

شامپو رشد مو فوری و ضد ریزش مو بایوفول کانادا

بایوفول تولید کننده بهترین شامپو ضد ریزش مو است که کاملا ارگانیک و ویتامینه است. 
درمان فوری ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی با شامپو رشد مو ایج دیفنس بایوفول کانادابه راحتی میسر می شود.

این شامپو ضد ریزش مو گیاهی فاقد ماینوکسیدیل، پارابن و سیلیکون است.

درمان فوری ریزش مو و حتی رشد مجدد موهای ریخته شده را این شامپو ضد ریزش مو فوری طی مدت زمان کوتاهی از شروع استفاده ممکن میکند.
شامپو رشد مو فوری بایوفول دارای ب کمپلکس و آپی ژنین است که جریان خون را در کف سر بالا برده و ترکیبات مغذی را به ریشه سر و ساقه مو می رساند.

شامپو ضد ریزش مو بایوفول

ماسک ضد ریزش مو و رشد مجدد مو بایوفول کانادا

ماسک ضد ریزش مو بایوفول کانادا بهترین ماسک درمانی مخصوص موهای ضعیف و نازک و کم حجم است.

این ماسک ضد ریزش مو هم مخصوص ساقه و هم مخصوص ریشه مو است.

اگر از کم حجم موهایتان رنج می برید این ماسک گیاهی ضد ریزش بهترین گزینه برای احیاء موهایتان است.

ماسک درمان ریزش مو بایوفول کانادا فاقد پارابن و سیلیکون است.

این ماسک ضد ریزش مو گیاهی بر پایه پلاسنتا کمپلکس یا جفت گیاهی است که به طور عمقی و دائمی ریزش مو را خیلی فوری درمان میکند.

ماسک مو ضد ریزش مو و ترمیم کننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *